Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Indiában szeretnek TV-zni
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mégsem kap tükröződésmentes kijelzőt az iPhone 17 Pro
- Android szakmai topik
- Fotók, videók mobillal
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
kuntics #223238 üzenetére
Már írtam (talán itt is) hogy nekem is fejtörés volt a váltás. Ez a motor túl jól sikerült a korához képest, és nem nagyon találtam számomra értelmes árfekvésben olyan autót amiért kiadnék pluszba egy számomra jelentősebb összeget.
Küllemre egyébként a Ceed volt az ami megfogott. Addig tetszett is amig a saját márkacsoportjában nem kezdtem el olvasni... ahol naponta tucatnyi hibával jöttek emberek. Plusz ha formailag nem tetszik valami akkor lehet az jó konstrukció, nem fogom megvenni. A Bravo anno nagyon megtetszett. És még most is bírom hogy ott kerek ahol kell, és ott kényelmes ahol jól esik
Az meg egyenesen vicc hogy azonos tudásért alig fiatalabb kivitelből más márka darabjai csillimillióba kerülnek. Meeer soseromlikel. Ismerős is így vett Teslat. Majd amikor az első futómű meghibásodott (nem garanciális probléma) szembesült vele hogy abból a javítási árból a korábbi autójával egy jó ideig tudott volna tankolni. És tényleg bármi elromolhat... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
kuntics #214594 üzenetére
Ridegtartás jeligére - Civic 1.8 motorja jó hírű (mondjuk Hondában nem vagyok otthon), VW/Audi/Seat/Skoda esetén a linkelt Golf Plusban is lévő 102 lóerős 1.6 szívó lesz a neked való akkor (nem pedig az erősebb FSI, sem a TSI turbósak), Lancerből az 1.8 elvileg a jobb konstrukció - magasabb fogyasztás árán, Bravo esetén maguk a benzinmotorok összességében jónak mondhatók - főleg a váltó a problémás (M32), Focusból az 1.6 101 lóerős változatot keresd (egyszerűbb, mint az erősebbek) és a bonyolultabb hátsó futómű nyomhatja meg a fenntartási költségvetést, Renault 1.6 korrekt darab.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
kuntics #207156 üzenetére
Astrabol csak a nagyon felszereltek kenyelmesek, a tobbiben pocsek az ules (nekem). Focus rohad sajnos igen. A nem rohado focust volvo v50-nek hivjak
Bravorol nem tudok nyilatkozni, hahun es a fb csoportjaban nezd meg.
dj79: az a baj a h astraval is, hogy oreg mar es ezert lesznek bajai.Amugy ha mar ilyen “oreg vackot” nezel, akkor megfontolnam az A4-A6-Passat vonalat is, 1.8T-vel. Ugyanugy problemas, de egyreszt mosolygosabb, kenyelmesebb, masreszt mar egyaltalan nem
elborultak az alkatreszarai, meg aposom se sziszeg, pedig o elegge fogja a penzt -
válasz
kuntics #186289 üzenetére
Nincs mit.
A családban megfordult 1.4-es (90 LE) és 1.6-os (105 LE) szívóbenzines is, volt szerencsém őket vezetni hosszú utakon, de én személy szerint marginális különbségeket tapasztaltam közöttük erőben. Mindkettővel meg kellett tervezni egy komolyabb előzést, és a visszakapcsolás sem igazán maradhatott el.
A turbós motor jelenthet valódi előrelépést, de azoknak alaposan utána kell olvasni.
-
-
Doki16
addikt
válasz
kuntics #186257 üzenetére
Vedd még hozzá az Aurist is az 1,6-os motorral. Egy ajánlott típus még. Golf a legjobb egy szinte biztos, de lehet az lesz a legköltségesebb is. Bár a sima 1,6 szívó abban is jó. Az a lényeg, hogy FSI vagy TSI verzióban ne válaszd
Esetleg Citroen C4 1.6
Renault Megane 3 1.6 -
kuntics
aktív tag
válasz
kuntics #177348 üzenetére
Erre esetleg valami javaslat? Bár közben ahogy utánanéztem!sem a sima golfban,sem a focusban nem alap a könyöklő,én meg inkább hosszabb utakra (100km+) használom az autót,ott azért nem ártana.
Már sedanokat,meg nagyobb kombikat is nézegetek,rövidebb kombikat sajna nem találok,csak a 307sw-t,arról meg nem sok jót olvastam
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
kuntics #129860 üzenetére
és m3tr0:
üljetek meg a seggeteken. átülni egyik "szarból" a másikba nincs sok értelme. millás kategóriában is szinte ugyanazokat a köröket végig lehet játszani, ezt-azt kell cserélni, kis javítás, nagyjavítás, stb. 1M kategória is már ugyanúgy rozsdaveszélyes (sőt, 1,5M is). majd ha tényleg szétrohad vagy gazdaságtalan lesz javítani, akkor vegyetek másikat, addig költsetek erre minél kevesebbet _feleslegesen_ és annál többért tudtok majd venni valamit. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megújult a PROHARDVER!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mozilla Firefox
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- További aktív témák...
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Újszerű Tesla Smart Air Purifier Pro L légtisztító + ajándék szűrőbetét
- IKEA TRÁDfri LED izzó E27 806 lumen - Meleg fehér Zigbee okosizzó
- Mofém Mambo-5 Fali mosogató csaptelep felső kifolyócsővel 152-0034-00
- Okos konnektor WiFi-s, fogyasztásmérős, Tuya kompatibilis, 16A
- Tanksapka tartó Volvo S60/S80/V70/XC60/XC70/XC90 modellekhez
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ RX 9070 300e/9070XT 340e/4070Ti S 405e/5060Ti 210e/5070 280e/5070Ti 400e/5080 540e
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest