- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integrale #151633 üzenetére
nepper haverom meg egy 3 éves forddal szivta meg.kintről hozták, jó helyről, aránylag drágán, bő 4Mért jött.
mégis hengerfejes volt. utána fejét verte a falba, hogy nem vette észre, h túl friss a lötty 3 éves autó létére. más nyoma nem volt. mondja, észrevette, h friss a lötty, de nem gondolt rosszra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #151633 üzenetére
Audi topikban kérdezz rá inkább szvsz.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Integrale #151129 üzenetére
Hát amúgy már amiket néztem lassan tényleg az F11 a következő a lépcsőn.
Egyelőre pár apróság van az enyémen amit rendbe kell tennem, de amúgy szeretem csak újabb kellene, 2008 körülire gondoltam, az is már 10éves lesz. (Kb egy facelift e60 még belefér ahogy nézem)
De az E60 anyaghasználatától meg kivagyok, ez pl nem is rossz: [link] -
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #151132 üzenetére
Az E39 tenyleg olyan jo konstrukcio, hogy ha a fedelzeti elektronikaval egyutt tudsz elni (es azert sok minden mar ebben is van), akkor az F10 az, amire tuti erdemes cserelni.
En beletekertem kozel 100 ezer km-t egy 530d-be, ahhoz hasonlitva a mostani E61-em zajszigeteles es futomu teren csak picit jobb. Egyedul a head up display az az extra benne, ami nem elerheto egy E39-ben es hianyozna.
Nem veletlenul ajanlgatom mindenkinek az E39-et, aki komfortos, hosszu tavu utazoautot keres, zsenialis konstrukcio.
-
-
blt.62
őstag
válasz
Integrale #150439 üzenetére
A picassóra most költöttem toronycsapágy féktárcsa és fékbetét csere és olajcsere összes szűrővel. Viszont a nagyszervíz óta eltelt 5 év és a szerelő azt mondja hogy cserélni kell a vezérműszíjat és a görgőket a vízszivattúval. Más gond nincs vele. Jó a kocsi. A motorháztetőn van egy kis kavicsfelverődés es a bal hátsó sárvédőn egy kis horpadás mert beletolatott valamelyik barom.
Egyébként én arra írtam a ráköltést hogy ahogy telik az idő mindig kőlteni kell rá viszont az ára a kocsinak egyre kevesebb. A picassóm rendbe van. -
diegho
nagyúr
válasz
Integrale #150286 üzenetére
12 év toyotaklub-ozás alatt csak 1 olyan volt, akinek bármi nem kopó problémája lett volna, az egy váltó csere volt. 2003-ban történtek módosítások az autón, igazából a korai példányoknál voltak csak apróbb gondok. Nem tudom mire gondolsz amúgy. Remélem nem az olajfogyasztásra, mert abból egyet sem láttam még, ami 10k km alatt 1 liternél többet kért volna.
-
válasz
Integrale #150273 üzenetére
Fiat-ot nem szeretnék, viszont az 1.6-os 308 valóban alig drágább az 1.4-eseknél... kérdés, hogy kihasználom-e?
(#150279) Qru
Közben a másik topikban felhívtáak a figyelmemet, hogy az 1.6-os benzin motor nem különösebben ajánlott. -
-
8th
addikt
válasz
Integrale #149808 üzenetére
Nem kell tájékozódnom képben vagyok csak olyan magabiztosan kijelentetted, hogy az csak egy facelift (holott ez nyilvánvaló nem igaz hiszen a nulláról fejlesztettek egy teljesen új autót arra a padlólemezre), hogy kíváncsi lettem a közös padlólemezen és hajtásláncon kívül van-e valami plusz infód róla. Ezek szerint nincs. A logikádat követve ezek szerint a Fiat Coupe csak egy egyszerű Fiat Tipo facelift? A Bachetta csak egy Punto facelift? Az Uno csak egy Fiat 127 facelift?
-
válasz
Integrale #149350 üzenetére
Papíron. Suzuki valamiért mindig rosszabbat ad meg mint amit tud (így biztosan nem kapják hazugságon?).
Ahogy a teszteket néztem ahol volt valós mérés a gyorsulás kb pariban lehet az 1.4t és a honda 1.8. Rugalmasságban nyilván az 1.4t nyer.
Megbízhatóságban pedig az 1.8 honda már bizonyított (ha olyan lesz az 1.4t megbízhatóságban akkor majd tapsikolok örömömben). -
válasz
Integrale #149350 üzenetére
Hahaha, haha, ha... Ló**sz döglött szamár a civic, ami a legjobban dühít benne, hogy az egyesből kettesbe váltásnál komolyan gyorsítva a váltás után van egy kis tétovázása, mire elkapja a fordulatot, vagy nemtudom. És olyan kelletlenül tud felpörögni, hogy ihaj. Az 1.4T szerintem megváltás egy ilyen szívó után.
-
-
Kornel
veterán
válasz
Integrale #148824 üzenetére
Így van.
De méretre, gyerekkel jobb egy ilyen, mint egy kisautó.Mod: mióta ezt magyarázom itt?
Azok az autók, amiből hiányzik a mai értelemben vett középkonzol, sokkal tágasabb első lábtérrel rendelkeznek, ezen segít még az, ha magasn is ülsz.Nem véletlenül nem j Astra, vagy focus stb. Lett a befutó nálam
-
Kornel
veterán
válasz
Integrale #148818 üzenetére
Aha, és a belső kialakítása is ugyanolyan?
A liana egy élő SUV felé kaszni, magas építéssel, magas ulespozicioval, középkonzol nélkül, ennek megfelelő első és hátsó lábtérrel, és persze nem kicsi csomagtartóval.
Ha rozsda mentes, akkor 1M-ert nincs megbízhatóbb, legalább ekkora méretű autó. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #148733 üzenetére
Csak kíváncsiságból rákerestem hahu-n, hogy egyáltalán vannak-e ezek 600k-ig (A4-et tudtam, hogy lesz). Mazdából van 5 db, amiből kettőnél fel is van tüntetve, hogy hibája van, amik hasra ütve is legalább 300k-s problémák, de valószínűleg van ott még mit csinálni, szóval 1-1,5m alatt nem állna meg a történet. E46-ot nem is találtam.
Amúgy a Mazda 6 kétezres dízele tényleg rossz konstrukció, ismerősöm is megszívta vele. Tavalyelőtt vette 2m-ért (2007-es, közepesen felszerelt), de hiába locsolt rá 400k-t, még mindig valami csörömpölt a motortérben. Rozsdálni nem rozsdált, így 10 hónapig árulva el tudta nyomni 1.25m-ért.
-
jj67
csendes tag
válasz
Integrale #148601 üzenetére
A kombival az a probléma, hogy a cuccaim amit akarok vinni egy útra, nem feltétlenül férnek bele, vagy csak nagyon szűkösen.
Tehát például én elég sokat biciklizek, ha pedig elmennék valahova, nem szívesen hagynám itthon. (Persze szét lehet szedni, meg lehet nagyon takarékosan pakolni, de egy hosszú úton ez már inkább szenvedéssel jár)
-
kelly416
veterán
válasz
Integrale #148517 üzenetére
Nem tudom, mennyire egy a gyártósor, de a Tesco is a (nem akarok hülyeséget írni, de talán) Sió üdítőket árulja itthon saját csomagolásban, ami a Sió-nak nem volt megfelelő minőségű. Sok ember sok véleménye van összegyúrva, és tudom, az egyik legkönnyebb hazugság fajtája a statisztika, de mégis valamiért sokat hallom, olvasom, hogy Sharant lehet venni, de Alhambrát nem ajánlja senki (pedig azok is tök ugyanolyanok). Az általad ajánlott nyolcas négy fiatalabbja nekem is feltűnt, hogy mind ugyanolyan belülről, tehát gondolom egyébként sem lehet túl nagy eltérés, csak ami mondjuk a (és itt totális feltételezés következik, semmi alapja az egésznek) Citroen minőségellenőrzésén nem felelt meg valamiért, az megy tovább a Fiat-ba meg a Peugeot-ba, vagy pont fordítva. Azaz nem feltétlenül rossz az, csak nagyobb az esélye a meghibásodásnak.
De amúgy igen, valószínűleg igazad van, a régi "beidegződések" már nagy részt nem állják meg a helyüket, mert ebben a nagy összefonódásban mindenki mindenkitől vesz alkatrészeket, ötleteket.Nem mellékesen Anyám azért él a mai napig, mert egy CX-el trafált telibe egy IFA-t oldalról kereszteződésben. Ha akkor szinte bármi más autónk van, amit Magyarországon meg lehetett akkor venni átlag embernek, azóta jobb esetben "csak" nyomorék lenne. Mindez valamikor 93-94-ben történt. Szóval a "szarfrancia" szerintem nem annyira szarfrancia, sokat köszönhetek Nekik, csak éppen azóta volt egy két Francia autónk, aminek elektromos hibája volt... hát egyiket sem kívánom megismételni.
A másfél milla sajna adott, és ahhoz is össze kell kapjam még magam. A 10 év az csak próbálkozás, gyanúsan nem fog sikerülni, azt én is tudom. A javítás meg mindig fenn áll ilyen korban már, illúzióim nincsenek, csak ne kelljen az első műszaki előtt még egy autó árát rákölteni.
A német úttal meg az odautamat nem kell számoljam, bár sokat azzal nem spóroltam. A haza út meg a többi lesz pénzbe, ha egyáltalán belevágok.
Ok, Turan és Zafira kihúzva. Az Opel nekem is szűknek látszott, a Touran annyira nem.
rbalint88:
Nem kicsi, csak nem minden tetszik úgy, ahogy van. A Transporter meg rémálom olyan szempontból, hogy ebben az árban csak öregek vannak, Caravell-ből (mert olyant nem is vennék, ami nem kifejezetten körbe kárpitozott, utasoknak is van fűtés-hűtés rendesen) meg még öregebbek vannak csak.
A Galaxy régebbiben is jó lenne akár, csak műszakilag legyen karban tartva. Az S-Max csak szép álom jelen pillanatban, az tuti.Sajnos nem csak a Previa-k, hanem általánosságban a Japánok rohadnak. A Mazdámra is azt mondta a műszakin a koma, hogy hamarabb fog lerohadni róla a kasztni, minthogy motorikusan vagy egyébként baja legyen, ha karban tartom.
A Premacy max. itthonra kellene kutyákkal és családdal Tiszára kimenni, vagy bármi egyéb, mégiscsak 5-7 évvel fiatalabb, mint a 626-osom.gaborbol:
Akkor lehet, esélyt kellene adni egy Xsara Picasso-nak is, legalább egy hárman beülés erejéig? Az is eléggé szélesnek látszik.
Amúgy én is úgy terveztem, ha lehetséges, akkor kettő-kettő-egy ülés lenne csak bent az autóban, a középső-középsőt ki is paterolnám amikor nem kell feltétlenül.Qru:
Max. másfélért a kínálat alja van csak, és nincs benne a főfékhenger ára.lenko:
Nyugi, én alapjáraton az vagyok, aki agymenést kap a figyelmetlen nyomiktól, akik a parkoló autókra is veszélyesek, úgyhogy mindegy, milyen autót veszek, úgyis ugyanaz maradok, aki most vagyok. Amcsi verdát nem akarok, mert ha nem nagy bengás motor van benne, akkor szinte csak csúfolódás, a nagy bengás motorra meg nincs pénzem. De igény volna rá. -
kelly416
veterán
válasz
Integrale #148382 üzenetére
Hogy ne érhesse szó a ház elejét, megnéztem amiket ajánlottál. Ezek közül leginkább a C8 jön be és talán a 807, ha tényleg nincs velük jelentősebb gond. A Fiatról nem sok jót írnak, a csomagtér általában egyikben sem nagy, ha 7 üléssel szaladgál az ember, és 3 gyereket egy sorba tenni... akkor már a kombi is elég lenne. Vagy ezek határozottan szélesebbek, mint a kombik? Minden esetre nekem most az az elképzelésem, hogy a harmadik sorban legalább egy emberke fog ülni, hogy középütt se legyen nagy a nyomorgás.
És akkor nem csak Neked, hanem bárkinek, aki hajlandó litániát olvasni (előre is bocsi):
A lenko által ajánlott B5 Passat, Qru által ajánlott Accord, rbalint88 féle Avensis és a vzsryl tippjére megtekintett MK3 Mondeo sajna mind "szűk", kicsi a lábtér is, a 626-ban egy hűtőláda befért a középkonzol vége és a hátsó ülés közé. Röhögve. Ja? focvis! A C Vectra-ba sem nagyon fér be a hűtőláda oda.
Szóval úgy nézem, le kell mondanom a kombikról (illetve maradt még a kalmanchris által ajánlott Xsara Picasso, ami még talán...), marad csak az a lehetőség, hogy egyterű, de akkor érdemesebb szerintem a Ford S-Max (Galaxy, talán C-Max, de az picinek tűnik), Mazda MPV vagy esetleg Mazda 5 (ami szintén pöttöm, mint a C-Max kategórián belül), VW Touran, illetve itt van még a Toyota Previa is, ahol a 7 ülés mögött marad annyi csomagtér, hogy ne csak egy laptoptáska férjen be. A franciákban jellemzően nagy helyet foglalnak a becsukott hátsó ülések, ki kell venni őket ha helyet is akar az ember.
És ha már ülések, gondolom a Renault Espace féle menetiránynak háttal fordítható ülésekről egyik autónál se álmodjak a felsoroltak közül. Na meg a nagy kérdés, ilyen szívás lehetőségek, mint kettős tömegű meg társai mennyire találhatóak meg ezekben? Többnyire így keresgélek most, tehát másfél misi a korlát, bő fél év alatt hátha megy majd le annyit az áruk illetve szedek még össze zsetont, hogy akkor beleférjen ami most a felső határon van, lehetőleg dízelt, azt is leginkább 2 liter körül, meg igyekszem 10 évnél nem sokkal öregebbet venni.
Illetve ha nagyon-nagyon nekifekszem, kimegyek Húgomhoz Németországba és hozok be magamnak onnan egyet, bár annak a lehetőségével nagyon nem vagyok tisztában, lehet, meg sem úsznám olcsóbban, csak reményeim szerint megbízhatóbb lenne az előélete és a szervizelése a gépnek.És még egy kérdés, a Pumma által ajánlott Premacy miért olyan olcsó? 2005-ös nagyon jó állapotban lévő modelleket lehet találni 700-800 körül?! A 626 helyett az Asszonynak itthon rohangálósnak és esetleg, ha a másikkal van valami, egész családdal is elszaladgálósnak tökéletes, csak nyaralni nem kell elindulni vele.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #148281 üzenetére
Nagy tévedésben vagy. Függ az sok mindentől, de nem kicsit. Sokkal rosszabb a török, mintha olasz, francia, német, vagy cseh gyártás lenne.
De már leírtad a véleményed, minek azt ismételgetni, attól az még nem lesz jobb. Én úgy látom, meg más is, te meg nem úgy és kész, vége. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Integrale #148268 üzenetére
Ha jól sejtem, a Jetta is már török származék. Mondjuk arról nem olvastam sokkal rosszabbakat, mint egy azonos generációs Golfról.
Mondjuk a minőségbiztosítás csak gátat szab. Értelemszerűen az a jobb, ha "nem kell minek". Mondjuk az UFO Civicnél (mint, az angol japánok egyik első típusa) nemcsak a Honda minőségbiztosítása volt eléggé alacsony szinten, hanem az összeszerelés sem sikeredett feltétlenül hibátlanra és -ahogy olvasom- nem hozta a korábbi Hondák színvonalát.
-
w333
félisten
válasz
Integrale #148078 üzenetére
Pontosan ... óra szerint mondtam
(#148078) Integrale és (#148080) Pumma
Persze teljesen más a 2 autó de ez az újabb Ceed beltere már nagyon jó és minőségben is simán ott van mint az Ufo Civic a régebbi Ceed azt aláírom hogy recsegősebb volt de ezt az újabb szériánál már javították !
1 dolog ami engem pl. nagyon zavar az Ufo -ban az pedig az indítás ... gyújtás ráad kulcs -al majd bal oldalt van a Start gomb (leállítás pedig szintén kulcs) melyik agyatlan japánnak a fejéből pattant ki ez az orbitális baromság ?
-
footy
addikt
válasz
Integrale #147626 üzenetére
Nekem Ferrarit dobott, pedig meg mindig hidros automata citroenre vagyom
(#147621) Tsebacsi
En is 33 eves vagyok, nekem is ki van a tokom a kemeny rugozasu autokkal es a zajos utasterrel. (pedig a golf puhabb es csendesebb mint a civic)
Lehet hogy az E46 330i az ultimate driver´s car, de leszarom en egy nehez nap utan csendben, kenyelemben akarok hazajutni. -
Sur1G
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #147209 üzenetére
Na már megint a nem egy jó hírű motor.
Külföldi fórumokon sem írnak róla olyan hibát, mint ami bármelyik más autót ne érintene.(2.3 AQN)
A linkelt autóban 158e km van, 250-300e-ig hiba nélkül elfutnak ezek, ha jó kezekben van.
El kéne már felejteni a G3-ból származó 2.8-at.Azt tényleg nem tudom, hogy miért baromság jó állapotban lévő 16 éves autót venni, ami jobban megy mint az 1.6, probléma nincsen több vele.
Én 1.6-ért vettem igaz még csak 12 éves volt akkor, lehet akkor én vagyok a legnagyobb barom. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest