- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
JackFeryll
őstag
válasz
ACAB95 #210461 üzenetére
Hasonlóban gondolkodom, csak nekem kell a nagy kombi.
Én arra jutottam hogy 3 as Megane 86LE DPF nélküli a legolcsóbb autószerű verzió, csak lehet hogy kevés éven belül kitiltódnak BP-ről.
Komfortosabb, csendesebb választásnak pedig MK4 Mondeo nyilván drágábban, nyilván több hibalehetőséggel. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
ACAB95 #147240 üzenetére
Ha találsz ennyiért 116lovas, 1.6-os H Astra-t, ami nem akar szétesni, akkor az jó választás lehet. Ha nem volt rommá törve, akkor nem rohad, az említett motor nagyon megbízható és a fogyasztása sem rossz, illetve a megadott felhasználási körülményekhez jól passzolna, főleg a kombi változat.
Egyébként a Focus MK2-es lenne a legjobb választás, szintén 1.6-os benzinessel, de sajnos kizártad, így túl sok lehetőség nincs a megadott keretből. 1.5M fölött már sokkal több a lehetőség a kizárt márkákon kívül.
-
Integrale
veterán
válasz
ACAB95 #136912 üzenetére
2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas. -
válasz
ACAB95 #136912 üzenetére
egy jó szerelőt keress, aki ért olasz autókhoz
szükséged lesz rá, mert lesz gondod bőségesen
esetleg ha nincs ilyen olasz specialista a környékeden akkor egy jó bosch szervíz is megteszi majd, a sok elektronikus gond miattpersze legjobb lenne ha vennél inkább egy golfot vagy civicet
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ACAB95 #135880 üzenetére
ez baromsag
mert 3 honapot biramugy nem gagyibol felujitva eveket elmegy
AR156-nak kettos keresztlengokaros ún DW futomuve van, az azert nem szar, versenysportban hasznalnak hasonlot, nagyon jol kanyarodik is tole az autoMarea az McPherson rendszeru elol, ez sokkal elterjedtebb futomu, mondjuk a DW-nel gagyibb is, de olcsobban felujithato, mert csak 1 lengokar van kerekenkent, es kevesbe nyugos is ezert
a JTD motor meg abszolut nem nyugos fajta
az elektronika Bosch benne, ugyanugy EDC15-s ECU van benne, mint a korabeli VW-kben is -
rbalint88
addikt
válasz
ACAB95 #134873 üzenetére
156 tulajkent a futomuvel eddig nem volt gondom. Motor tenyleg stabil, ha a keret engedi, 2002 utanit vegyel. Dupla digitklima, tempomat lehetosege, stb stb. Jtd16v vagy 2.4jtd 10v a legjobb dizelek. 140 lo azert szerintem kell a formahoz melto haladashoz. Futomuve zsenialis, a magyar utakon viszonylag foglalkozos, nekemeddig egyszer kellett hozzanyulni 30ezerert, de az a hiba megvolt vasarlaskor is mar (kiverodott kormanyosszekoto szilent). Motorral eddig nem volt gond, 294 van benne, turbo es befecsi is gyari, motorkopas alig van. Olajat nem eszi, szoval rovidre fogva jo. Gyere melle nem ajanlott, a csomagtarto kicsi, de a szedanban legalabb szarul pakolhato es nem lehet donteni az ulest. De mesz egy hegyeset Dobogokon es mindent megbocsatasz neki.
-
válasz
ACAB95 #134009 üzenetére
MK3-as mondit dízelbe felejtsd el injektor problémák magasnyomásúval karöltve nagyon nagy szerencse kell hozzá, hogy egy jót kifogj belőle és ha belenyúlsz a lecsóba, akkor több százezret is rá lehet verni a motorjára. A TDDi még adagolós az jobb mint a közös nyomócsöves, de azok meg már annyira régiek, hogy ott meg a kasztni van szét rohadva. Az ajtók szélei rohadnak amúgy előszeretettel ugyanis típus hiba mert megáll a víz az illesztéseknél.
Ha MK3-as mondi, akkor benzin 1.8/2.0 azokkal nem szokott gond lenni, max amelyik elhanyagolt akkor tudja az olajat enni rendesen. Valami ilyesmit nézegetnék.
-
Integrale
veterán
válasz
ACAB95 #133880 üzenetére
Stilobol 2004 utani 1.4, 1.8 es felette 1.6-ot ne. 1.4-es jobb motor, 6 sebesseges valtojuk van, es nem megy jelentosen rosszabbul mint az 1.6-os.
147-bol ha 1.6 es varosba (ne tedd), akkor ECO-t, abban nincs vezerles modosito, kicsivel szerenyebb az etvagya is, de nem szereti a sok hideg jaratot es tarsait.En vennek egy JTD Stilot vagy Brava-t a szeria vegerol.
-
rbalint88
addikt
válasz
ACAB95 #133880 üzenetére
mindkettő tudja vinni a pénzt, cserébe a bravánál magasabb lesz a fogyasztásuk is. 147 1.6 városban 12-t meg tud enni, ha kihasználod a lehetőségeit, de 10 alá vigyázva se nagyon megy be városban.vegyesben 8-9 körüli érték reális arányoktól függően. stilo se sokkal kevesebb, max 1 literrel.
-
8th
addikt
válasz
ACAB95 #129292 üzenetére
Igénytelen belterű sár nehéz kiskocsi teletömve szemétre való siemens elektronikával, kényes és javíthatatlan siemens befecskendező rendszerrel. Plusz ugye ott a kellemes árú kettős tömegű lendkerék na meg a sima turbó amivel 2200rpm alatt teljesen halott az autó de forgatva is csak vánszorog a nehéz bódé miatt. Abban a fiestában egyetlen értékelhető jó dolog van, a futómű. Semmi más.
-
lenko
aktív tag
-
Kickass
őstag
válasz
ACAB95 #127687 üzenetére
Alfából érdemes 2000 utánit nézegetni, azok talán már kevésbé rohadnak, talán még egy facelift 1 (csak belső facelift) is belefér. Futóműve legyen rendben. Többi dolog áll az összes hasonló évjáratú dízelre is (hibakódmentesség, kettőstömegű, stb...)
Esetleg Audi bár a név miatt drágább pedig ilyen korban már nem biztos hogy a név hanem inkább az állapot számít, ráadásul ami Audiból fapad az nagyon fapad. -
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
rbalint88
addikt
válasz
ACAB95 #117899 üzenetére
Vehető. Common rail rendszerű, ennek a legtöbb előnyével és alig pár hátrányával. Jobban bírja a kénes gázolajat, mint a legtöbb CR rendszer. Vásárlás előtt a szokásos dolgokat kell ellenőrizni, érdemes lehet gépre rakni az autót, abból kiderül az injektorok állapota, meg ha van bármi hibakód, kiadja azt is.
Nekem 156-osban van 1.9 JTD 16V 140 ló, 288ezer km-nél semmi baja nincs. -
szőröscica
addikt
válasz
ACAB95 #115208 üzenetére
Az 1.9 JTD jó motor, ha nincs széthajtva. Hobizoli biztos mesél róla neked sokat.
Átlagfogyasztása 6.2 körül alakul
A menettulajdonságok témája nyilván egyéni ízlés kérdése, normálisan biztosan el lehet vele menni A-ból B-be.
-
Rick4
félisten
válasz
ACAB95 #107726 üzenetére
Majdnem de mégsem, Van több motorkód, de a lényeg, hogy ne a 2.0 tdi legyen. Akkora különbségek már nincsenek, hogy jó/ nem jó, de nézz utána a motorkódnak mindenképp.
Kickass:
Mondeo hogy jön ide? A TDDI-nél 40K egy adagolófelújítás, a TDCI-nél 400K a 4 db befecskendező, ráadásul mind rohad az ajtó aljánál. -
#76385920
törölt tag
válasz
ACAB95 #107471 üzenetére
Kb. annyi mint egy 2.0-es benzines Mondeonak...
Mazda MX-5 +hardtop ha élményautó.
A Cougar csak egy -maga idejében- egy szép kupé volt. Mo-n talán nem is forgalmazták hivatalosan. A 2.0 lityis motos 150Le-je "kevés" az élménykedéshez.
Fiat, Alfa, Toyota Celica, Mitsu Eclipse...talán ezek lehetnek alternatívák.
-
gaborbol
őstag
válasz
ACAB95 #107471 üzenetére
Csak kivancsisagbol rakerestem, hogy megis milyen lo ez, aztan ez jott be elsore: Teljesen egyedi...
-
kenguru99
senior tag
-
válasz
ACAB95 #101106 üzenetére
Nyilvan nem 5 forint hozza az alkatresz, mar egy olajcsere sem olcso (~30-35k), futomu is bonyolultabb es dragabb mint egy gastra vagy focus. A jok kb 2M-be fajnak.
Adagolo, turbo, kettostomegu mind leeshet rola, javitasuk igen huzos.
Ajanlom figyelmedbe ezt a cikket:
http://m.totalcar.hu/tesztek/2014/02/13/bmw_320d_touring_e46/?rnd=14
-
Kornel
veterán
válasz
ACAB95 #101065 üzenetére
Mondeo van mar ennyiert jo is, tddi 6,5-7 liter, tdci 6-6,5 liter, mivel a tddi-nek csak 5-os valtoja van.
En most tesztelem, palyan 130-nal 6,8 liter a tddi, de szerintem a csucsok behugyoznak, ugyhogy lehet lesz meg 6,5 korul is.
Ha ilyen gepeket nezel, arra keszulj, hogy egy turbofelujitas 100k, ha adagolosat veszel arra meg elmehet 100k, de ha cr dizelt, mint a tdci, akkor 500k-t is ra lehet locsolni.
De utana lesz egy fasza es nagy kocsid
Új hozzászólás Aktív témák
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest