Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz Integrale #148517 üzenetére

    Nem tudom, mennyire egy a gyártósor, de a Tesco is a (nem akarok hülyeséget írni, de talán) Sió üdítőket árulja itthon saját csomagolásban, ami a Sió-nak nem volt megfelelő minőségű. Sok ember sok véleménye van összegyúrva, és tudom, az egyik legkönnyebb hazugság fajtája a statisztika, de mégis valamiért sokat hallom, olvasom, hogy Sharant lehet venni, de Alhambrát nem ajánlja senki (pedig azok is tök ugyanolyanok). Az általad ajánlott nyolcas négy fiatalabbja nekem is feltűnt, hogy mind ugyanolyan belülről, tehát gondolom egyébként sem lehet túl nagy eltérés, csak ami mondjuk a (és itt totális feltételezés következik, semmi alapja az egésznek) Citroen minőségellenőrzésén nem felelt meg valamiért, az megy tovább a Fiat-ba meg a Peugeot-ba, vagy pont fordítva. Azaz nem feltétlenül rossz az, csak nagyobb az esélye a meghibásodásnak.
    De amúgy igen, valószínűleg igazad van, a régi "beidegződések" már nagy részt nem állják meg a helyüket, mert ebben a nagy összefonódásban mindenki mindenkitől vesz alkatrészeket, ötleteket.

    Nem mellékesen Anyám azért él a mai napig, mert egy CX-el trafált telibe egy IFA-t oldalról kereszteződésben. Ha akkor szinte bármi más autónk van, amit Magyarországon meg lehetett akkor venni átlag embernek, azóta jobb esetben "csak" nyomorék lenne. Mindez valamikor 93-94-ben történt. Szóval a "szarfrancia" szerintem nem annyira szarfrancia, sokat köszönhetek Nekik, csak éppen azóta volt egy két Francia autónk, aminek elektromos hibája volt... hát egyiket sem kívánom megismételni.

    A másfél milla sajna adott, és ahhoz is össze kell kapjam még magam. A 10 év az csak próbálkozás, gyanúsan nem fog sikerülni, azt én is tudom. A javítás meg mindig fenn áll ilyen korban már, illúzióim nincsenek, csak ne kelljen az első műszaki előtt még egy autó árát rákölteni. :DDD

    A német úttal meg az odautamat nem kell számoljam, bár sokat azzal nem spóroltam. A haza út meg a többi lesz pénzbe, ha egyáltalán belevágok.

    Ok, Turan és Zafira kihúzva. Az Opel nekem is szűknek látszott, a Touran annyira nem.

    rbalint88:
    Nem kicsi, csak nem minden tetszik úgy, ahogy van. A Transporter meg rémálom olyan szempontból, hogy ebben az árban csak öregek vannak, Caravell-ből (mert olyant nem is vennék, ami nem kifejezetten körbe kárpitozott, utasoknak is van fűtés-hűtés rendesen) meg még öregebbek vannak csak.
    A Galaxy régebbiben is jó lenne akár, csak műszakilag legyen karban tartva. Az S-Max csak szép álom jelen pillanatban, az tuti. :B Sajnos nem csak a Previa-k, hanem általánosságban a Japánok rohadnak. A Mazdámra is azt mondta a műszakin a koma, hogy hamarabb fog lerohadni róla a kasztni, minthogy motorikusan vagy egyébként baja legyen, ha karban tartom. :(((
    A Premacy max. itthonra kellene kutyákkal és családdal Tiszára kimenni, vagy bármi egyéb, mégiscsak 5-7 évvel fiatalabb, mint a 626-osom.

    gaborbol:
    Akkor lehet, esélyt kellene adni egy Xsara Picasso-nak is, legalább egy hárman beülés erejéig? Az is eléggé szélesnek látszik.
    Amúgy én is úgy terveztem, ha lehetséges, akkor kettő-kettő-egy ülés lenne csak bent az autóban, a középső-középsőt ki is paterolnám amikor nem kell feltétlenül.

    Qru:
    Max. másfélért a kínálat alja van csak, és nincs benne a főfékhenger ára. :DDD

    lenko:
    Nyugi, én alapjáraton az vagyok, aki agymenést kap a figyelmetlen nyomiktól, akik a parkoló autókra is veszélyesek, úgyhogy mindegy, milyen autót veszek, úgyis ugyanaz maradok, aki most vagyok. Amcsi verdát nem akarok, mert ha nem nagy bengás motor van benne, akkor szinte csak csúfolódás, a nagy bengás motorra meg nincs pénzem. De igény volna rá. :))

Új hozzászólás Aktív témák