Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #114732 üzenetére
Ez a 3F egy baromsag kb 400k km et mentem olasz autokkal soha semmilyen problemam nem volt, a mazdamra tobbet koltottem 50k km alatt, most meg olasz francia koprodukcioval jarok eddig nulla amit koltottem az olajcsereken kivul, mult heten ugyan bekeszitettem egy kuplung bovdent 3700 er, mas eddig nincs.
-
válasz
runner 125 #114638 üzenetére
A pajero nagyon jó kis verda, fater egyik ismerőse tavaly vagy azelötti évben vett egyet 500k-ért és azzal gyűrte le a bamakot családostúl. Jót ment a gép, semmi komoly baja nem volt az úton.
-
ignorant
senior tag
válasz
runner 125 #114611 üzenetére
Fold, erdei terep, sok sar...szoval minden ami jo.
Ajtok szama mindegy. Ar masodlagos, a legjobbat keresem ar ertek aranyban.
A galopper havonta van kb szervizelve a legkulonbozobb meghibasodasok miatt, olyan alternativa kellene ami tenyleg birja az igenybevetelt.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #114583 üzenetére
igen.
egyébként élőben megnyert a kocsi, de ennyit sajnálok érte. -
KAMELOT
titán
válasz
runner 125 #114444 üzenetére
Prémium nem fontos. Superb-k vannak csak nem automata. GS300 annyira nem jön be nekem!
(#114443) Gergőke88: Még nem döntöttem el, azért is jöttem ide, hogy megkérdezzem mi az ábra! Mostmár elgondolkodok rajta, hogy hosszabb távon meg e éri nekem majd! És ha mégis ilyet veszek akkor nem jövök ide sírni, nem vagyok a rinyálós típus!
-
Ck.
addikt
válasz
runner 125 #114194 üzenetére
Mivel idekint csak csillag garázs volna, ezért keménytetősre gondoltam, az nem lenne olyan nyűgös a csapadekra. De a keret nélküli ablak kérdéssel viszont minden autó lényegében érintett.
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #114177 üzenetére
A motor nincs meg. Amikor megvolt akkor se jártam vele, mert mire kitoltam a garázsból, meg beöltöztem, autóval már oda is értem. Robogó nem alternatíva, pedig van egy 50-es suzukim, meg van egy 125-ös vespa, amivel 2 év alatt 200 métert mentem. Autó kell. Rövidtávokra a golf is több mint elég, de hosszútávon szenvedés vele közlekedni. Előzés előtt ki-be kell kapcsolgatni a klímát, hogy menyjen.
Volvók tetszenek, S40-et nézegettem eddig, de ezentúl nézem az S60 hirdetéseket is, eddig erre nem is gondoltam. Nem kapkodok, ősszel/télen lesz a csere. -
Pé
senior tag
válasz
runner 125 #114013 üzenetére
Ja megnéztem, tényleg focus. Nemtom miért volt bennem a Mondeo.
Mondjuk Carismát is néztem amikor a Mondeot vettem.Mittudoménmá
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #113940 üzenetére
már meg van véve a kívánságlistás matricasor a jobb első ajtóra, nem lehet viágos szín
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #113919 üzenetére
Ha lenne annyi pénzem, hogy vegyek egy épp futó V70-XC70-S80 modellt, akkor tolnám én is a márka szekerét
Ismerős vett egy 2009-es S80 2.4D-t, automatával. Álomjó autó, a 163 ló bőven elég, iszonyat kellemes utazóautó. Városi ökörködésre nem való, ott csak méltóságteljesen vonulni kell vele (de laza forgalomban lehet csörtetni is, csak a sűrű forgalomban ugrálás nem neki való), országúton, autópályán pedig elő lehet szedni a gőzgépből a lovakat, aztán azon az egyedi vontatóhajó hangon elkezd húzni, nagyon szerethető.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Ahányszor linkeled a Volvodról készült képeket, mindig elcsábulok. Az Autonavigatoros teszt óta most C70-en pörgök, annál harmonikusabb formájú kupé talán csak a Pug 406.
-
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Koszi az infot, felvetodott ez is, mint lehetoseg autovasarlaskor, nagyon megtetszett ez a beepitheto rendszer. 2006-2008 kozotti kocsikat nezek en is, utana olvasok majd, hogy mikre kellene figyelni, kb 4-5 evre vennem a kocsit, evi 10-15k km amit menne, szoval olyan allapotut keresek, amiben ennyi tartalek meg van
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Ha pontos, akkor tényleg majd mindegy.
Ezt a bifuelt már néztem én is. Mit fogyasztanak ezek? -
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Milyen arsavtol erdemes nezelodni?
Tied nem elado? -
válasz
runner 125 #113911 üzenetére
Mondom h jó a gyári navi! Nem csicsa Ájgó, de tökéletesen teszi a dolgát. Az meg megint kizárt hogy egy a fotókon látható távirányító kerüljön a kocsiba. Nem tévé ez wazz, hanem autó.
-
válasz
runner 125 #113887 üzenetére
Ez milyen volvo pontosan, ha szabad kerdeznem?
[L]http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.4_d5_summum_geartronic_zalaegerszeg-9103706 valami ilyesmi? Ennyiert ez nagyon rossz vetel lenne? -
válasz
runner 125 #113893 üzenetére
Most pl Domi kesztyűtartója 2 azaz kettó szervizkönyv mappát bír le. Egy ilyen meg a kábelek az egyiket elveszik.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
runner 125 #113893 üzenetére
Faszányos.
A kamera képe mennyire zajos, mert a fotón eléggé az. -
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #113893 üzenetére
Nem mindeg, ha az asszony nem engedi?
Nekem pl. az sx4 sedant nem engedi, mert csunya -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
runner 125 #113887 üzenetére
Abszolút jó és mennyivel modernebb így "pofája".
Tolatókamerát is támogat? -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
runner 125 #113865 üzenetére
Nálam hölgyeknek soha nem volt beleszólásuk a műszaki ügyekben és nem is lesz.
Én megmondtam asszonynak, hogy max az autó árába és színébe lesz/lehet beleszólása (mivel a többihez még annyira se ért mint én). Mondjuk nem is nagyon érdekli.
Szóval +1. -
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #113814 üzenetére
Ha már lúd, akkor tető nélkül vedd. Sok kupé szerencsétlenül néz ki tető nélkül, de ez kifejezetten pofás.
-
válasz
runner 125 #113658 üzenetére
Köszi azért
Sajna v70-ben tényleg még ritkább a jó kombináció (manuális d5/2.5t), én sem nagyon látok...
Mondjuk ez az s80 széria egyszerűen tetszik, hiába praktikusabb a v70.
-
válasz
runner 125 #113621 üzenetére
Te vagy abban a főbűnős hogy mindig rácsábulok a volvóra
Szép ez a 80-as...Jó a szemed hozzá, és van egy olyan gyanúm hogy te is parkolóban tartod a jókat a hahu-n... V70-es kinálatban melyik tetszik most neked?
Köszi
-
válasz
runner 125 #113621 üzenetére
Köszi!
Rengeteg automatát láttam, elsősorban a kézit preferálom, de ezek szerint Volvóból is azt kell.
2010. utáni autót keresek, a mostani 2009-es.
Szép az S80 amit linkeltél, azonban túl nagy (autó és költségek)Ahová most hordom az autómat szervizre, ők korábban Volvo kereskedés voltak, a V70 D5-re esküszik a tulaj. (Én meg az eredeti német technikára
)
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Engem mondjuk annyira nem zavar, sőt a mercié sem.
Az XC90-et viszont jól lehúzta a TC.
-
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Hogy még egy mechanika legyen ami meghibásodik? 10-15 évesen így is több sebből vérző elektronikával fognak szaladgálni, a Bimmerek közül a jelenlegi 5-ös (F10/F11) is elég betegágy.
ui.: Mondjuk ezt a tabletet beletesszük az autóba és onnan irányítjuk a fűtést/hűtést/zenét/stb. dolgot nem értem, lehet pár év múlva eltűnik a süllyesztőben az egész, és akkor nem lesz olyan aki majd javítgatja..
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #113569 üzenetére
Ha az A3-ban is elsüllyed, ciki lenne a nagytesóban fixre rakni...
Nekem ez a modellfrissítés nem jön be, már a megjelenésekor fáradtabbnak tűnik a forma, mint a most kifutó típusé. -
válasz
runner 125 #113447 üzenetére
A gyari futomu szerintem egyaltalan nem kemeny, nekem be is kerult egy eibach pro kit rugoszett, igy sokkal feszesebb a futomu, nekem igy jobban tetszik. Ha atmesz a katyun es nem hallasz rendellenes koppanast akkor nincs baja. Nezd meg, hogy egyenesen fut-e az auto, nem huz-e valamelyik iranyba, tekergesd ki teljesen a kormanyt mindket iranyba, ha ropog akkor feltengelycsere. Ha van ido rakd emelore a kocsit es nezd meg a gatlokat, hogy folyik-e az olaj.
Legzsakkal mi a pontos kerdes? Tudtommal akkor nyilik ha be vagy kotve, viszont erdemes rakerdezni a honda markaszerviznel, hogy erintett-e a takata legzsak buliban, ha igen akkor vissza kell vinni es ingyenes legzsak csere. Abs-nek nem szokott baja lenni, ha satuzol es rugdossa a labad a pedal akkor mukodik.
-
Promi
aktív tag
válasz
runner 125 #113447 üzenetére
Az új Opel Astrákat be sem tudod indítani ha nincs benyomva a kuplung.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #113447 üzenetére
en mindig ugy allitok le minden autot, mert sebessegben vannak csak hagyva
-
j.bravo
addikt
válasz
runner 125 #113442 üzenetére
jaja, elszabtam, le kellett volna fotózzam. van némi time pressure mert az eladó külföldre utazik, holnap estig kéne döntenem. Ezt a nyomást mondjuk nem szeretem.
Köszke azér' !tboynak nem ufója van? Ez még pont nem ufó.
-
válasz
runner 125 #113285 üzenetére
Hehe, ketmillioert nincs valami uj golf esetleg?
mert akkor hasznlt civic helyett azt vennek
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #113282 üzenetére
Na meg az egyedi V4 hangja...
-
válasz
runner 125 #113285 üzenetére
ha szépen megkér megpróbáljuk!
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #113285 üzenetére
8-ért? Az még neki is nagy falat lenne, vagy 3x kapja vissza az áfát.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #113225 üzenetére
Szerintem nem is kell egymas melle rakni, a Daciarol sut a silanysag. A autobild tesztben 6x kellett szervizbe menni a tervezetteken kivul. Mar csak az ido amit ez igenybe vesz rengeteg, foleg ugy hogy 33ezernel valtot kellett cserelni, ami nem 5 perc. A 100e km-es teszt vegen mar rozsda volt tobb helyen es a kabeleken is latszott, hogy maguktol kidorzsolodtek. A 8,2L-es fogyasztas autopalyan pedig mar vicc kategoria.
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #113189 üzenetére
+1 detto
az előzetesekhez képest messze elmarad sajnos (ha valóban ez az egyáltalán). A segge egyáltalán nem tetszik pl. Az egész kocsi arányai olyan CLA-sok. -
j.bravo
addikt
válasz
runner 125 #113174 üzenetére
köszi!
-
j.bravo
addikt
válasz
runner 125 #113154 üzenetére
Ha talál az ember egy még most éppen nem rohadó darabot, akkor a későbbi probléma kivédhető valamilyen utólagos üregvédelemmel? (az nyilván nem játszik hogy sose autózzunk ha egy csepp csapadék leesik)
Más: a Fehér úti giga neppertelepek kerülendők-e bármilyen okból, vagy pont olyanok mint bármely másik?
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #113161 üzenetére
Kicsit elbizonytalanodtam igazabol. Marmint ez a dupla rugotöres ami volt (256ezer ugy hogy en csereltem ki), akkor fektarcsak, betetek, egy feknyerek csere az is volt majd 200ezer es akkor meg nem is eredeti volvo tarcsakat vettem, + svedek is egyre jobban emelik az adot a regi dizelekre most mar evi 160ezret fizetek na meg elöröl kezdek valami zakatolast hallani szerintem valami szilent faradhatott el mivel lengescsillapitok is ujak azok nem lehetnek. Szoval igy kezdem azt hinni nem eppen az en penztarcamnak valo. Motorikusan eddig semmi hiba kop kop kop, csak az a kis olaj szivargas bal oldalt (szemben allok a motorral) olajbeöntö alatt van egy kis kar es ott. De allitolag annak a tömitesnek a cserje sem olcso mulatsag. Szoval ezert gondolkodom valami masba, olcsobba (tudom automata tud draga is lenni) de ezert kerdeztem itt hogy hatha tudtok valami jol kiforrot rendszert. olcsobb alkatreszekkel, fentartasi összegekkel. persze tudom hogy lejebb kell adnom a kenyelemböl ez nem vitás. (mert abban a V70 nagyon ott van)
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #112999 üzenetére
Én azon lepődtem meg hogy némely Ladán tényleg volt kurbli
-
válasz
runner 125 #112950 üzenetére
nem gondoltam volna hogy azok a lámpák gyáriak
biztos ez?szerk
közbe megnéztem neten tényleg iylen a gyári
elég gáz -
válasz
runner 125 #112934 üzenetére
azokat az első lámpákat mondjuk azonnal vissza kellene cserélni gyárira szerintem
nagyon rondák
a kocsi szép! -
j.bravo
addikt
válasz
runner 125 #112781 üzenetére
Ugyanez igaz a 3-asra is?
-
Geller72
veterán
válasz
runner 125 #112781 üzenetére
Pedig nagyon tetszik az a kocsi is.
-
válasz
runner 125 #112709 üzenetére
van rendszám?
-
válasz
runner 125 #112665 üzenetére
mert te veszed meg használtan és azthiszed bárki kifizetett érte 7 millát újonnan
és okosnak hiszed magad hogy megvetted 3 ért 5 évesen
csak tájékoztatlak hogy nem így van -
válasz
runner 125 #112652 üzenetére
annyi hibázik az érvelésben hogy nincs 1.0 ecoboost mondeo
1.5 van 160le vel
és tudod mennyibe van egy tűrhetően felszerelt modell egy cégnek ÚJONNAN (magánszemély vásárlója nincs gyakorlatilag)?
kb 4.5 nettóban
értékeld át a dolgokat légyszives magadban -
Geller72
veterán
válasz
runner 125 #112596 üzenetére
S80 volt már, de hatalmas az értékvesztése.
. Kényelmi szempontból szupi. Viszont ekkora batárnál nekem egy picit kevés volt a 163 körüli lóerő. Fogyira, mint említettem is nem rosszak, 6.5-ből el lehet velük autózni.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #112526 üzenetére
Csaby25: Tolóüzemi lekapcsolás. Először olvass utána és ha valami nem világos akkor kérdezz és nagyon szívesen válaszolunk.
-
Csaby25
őstag
válasz
runner 125 #112526 üzenetére
Ha nincs benzin a harmadik utem (robbanas) hianyzik??
-
válasz
runner 125 #112442 üzenetére
Vagy csak meg kellene nyitni a TIR...bár látom teljesen feleslegesen írtuk meg, mert még az oszlopos tagok sem olvasták
-
JoolsNOS
veterán
válasz
runner 125 #112442 üzenetére
Vicces írás, de azért ne állítsuk már be a neppert szentnek meg Teréz anyának. Abból él, hogy jól járjon.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #112392 üzenetére
Nem tudom, mindenki oda meg vissza van a legendas bubu hangtol, de szerintem ugyanugy nem szol jol, mint a sor4... boxerbol is csak a 6 hengeres szol jol. A v6tal egyutt az a kedvencem. De a sor5 is nagyon jo ... igazabol minden ami tobb mint 4 henger.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #112273 üzenetére
Most nezegetem, de dragak.
Annyiert szinte uj sx4-et kapok, amiert nekem tetszo civic lenne -
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #112204 üzenetére
talan kellett volna rakni bele vizet is
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #111850 üzenetére
Ez pont ugyanolyan idióta általánosítás, mint hogy BMW-t és Audit szinte csak parasztok vesznek. Én gyakran találkozom bunkó Volvosokkal és Lexusosokkal is. Szerintem minden márka vásárlóközönségében van szép számmal tapló, egyszerűen azért, mert maguk az emberek is azok.
Az, hogy mit gondolnak egy autóról az emberek, szerintem lényegtelen. Legalábbis biztos nem tántorítana el a közvélekedés egy olyan modelltől, ami tetszik. Ha Volvoban intelligens üzletembernek néznek, BMW-ben meg adócsalónak, pont nem érdekel, ha utóbbi tetszik jobban.
-
Def26
félisten
válasz
runner 125 #111851 üzenetére
Fura. Már eljutottunk oda, hogy a Volvo mellett ciki a bmw/audi?
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #111850 üzenetére
Eh, ezt csak most láttam:
"A BMW X6-ost azért nézegette, de mindig látta a tulajdonosokat is."
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #111736 üzenetére
azert beszarnek kb, ha egy 1500kg-s 2.0i 8-bol eljarna varosban manual valtoval
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #111680 üzenetére
havercsajnak 2.0i aut osszkerekes CRV-je van, na az 10-10.5 alatt sosem jar el varosban
azert az siman van 2.5-3liter diffi mar -
Bati0501
őstag
válasz
runner 125 #111708 üzenetére
Pár év és kapható lesz a Lambó SUV.
Azzal h fognak veretni a dagonyában. -
maggi1886076
addikt
válasz
runner 125 #111708 üzenetére
Van benne igazság, amit írsz. De egy x5 x6 q7 nem tizenmillios autó? Új árról beszélek. Felgumizni sem olcsó, egy 19" felnit. Kaskajt én nem venném ide. Az egy gnóm. Azért az allroad nem vérzik el. Vezettem hajtottam x5t. Ugyanúgy a padlón ülsz, csak magasabban. Egy 5hoz képest nekem semmi extra.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #111680 üzenetére
Jaaa, akkor felre ertettem
igen, azt mar irtam footy-nak is, hogy valoban igaz....en az outlenderböl indultam ki, ami azert egy nagytestü SUV es ott furcsalltam a benzinmotort. Viszont valoban nincs oriasi difi a fogyiban es nem is 2t+ a kocsi
(#111681) maggi1886076 mert a kaskai mi?
limuzin?
-
maggi1886076
addikt
válasz
runner 125 #111675 üzenetére
Lehet, de miért van rá szükség? Nem tudják megmondani. Haszna nem sok van. Kevés olyan ember van, akinek a tulajdonsága miatt kell. Akinek a terep tulajdonság kell, az meg terepjárót vesz, nem telekjárót
Inkább egy A6 allroad, ha nem kell annyira a terepjáró.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #111675 üzenetére
De ez miert baj?
- egy kenyelmesebb beülesi opcio
- valakinek nagyobb biztonsagerzet
- jol jön az a plussz par cm hasmagassag, ha kimegy valaki a gyerekkel egy horgasztora pecazni es nem kell a földuton nezegetni a nagyobb hepehupakat, hogy hol er le az alja (es pont nem kell par cm nel több, mert javareszt meg ugyis aszfalton megy)
-egy egyszerü 4wd meg böven eleg, hogy telen pont annyit segitsen, hogy komfortosabban közlekedj.
-egy limuzinhoz kepest kenyelmesebb pakolhatosagszvsz ennyi egy suv, de ez is a celja.
Nem ertem ezt a nagy ellenallast a Suv-okkal szemben. Senki nem allitja, hogy a SUV az valami felsöbbrendü, premium, extravagans huncutsag.
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #111636 üzenetére
Itt is vege van a v6 nak, regen meg alap motor volt, szine az osszesbe ezt raktak, aztan jott a 2.4-es negyhenger, most meg mar a 2.0 literes turbus benzines, az az uj alapmotor, csak a GT maradt meg v6-nak. Persze valahol ertheto, atlagfogyasztasa 12 liter korul lesz. Ha nem lenne itt ennyire olcso a benzin en seem rajonganek erte.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #111636 üzenetére
Nekem meg inkabb a benzin motor az erdekes egy suvba/terepjaroba. Egyszerüen nem passzol a karakterhez. Miert jo egy suvot/terepjarot benzinmotorral venni? 2+ tonnas kasztni, illetve ha picit is terepezni akar az ember ott a dizel megint nyerö
-
lorcsi
veterán
válasz
runner 125 #110652 üzenetére
okés...köszi az infót...
akkor a sok álszaki eladó ezen el is fog bukni..ha kérdezősködöm..erdeklődöm.. -
válasz
runner 125 #111031 üzenetére
Ez az 1.9 nem az a mi az sx be került? Mert azt a volt olasz főnököm hajtotta , és 4 év alatt semmi baj nem volt vele. Nagyon dicsérte pedig.
A benyás tényleg szomjas volt, de helyszínen soha nem hagyott minket, a ránk uszított kutya lepattant róla és még a részegen nekünk kerekező cangásoknak sem maradt nyomaMOD: jam és ahogy írtam : hallottam
-
Dare2Live
félisten
válasz
runner 125 #110293 üzenetére
Ez nagyon komoly.
Én csak a tipikus problémás helyeket akarom lekezelni: üregeket, meg kerékjárati ívet.
üregekre eddig talán a legjobbnak tűnik a Dinitrol penetrator. Kerékjárati ívre még nem tudom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #110058 üzenetére
Nem egy hardcore terepjáró valóban de ettől még alkalmas terepezésre is. Ennyi erővel a Jimny se terepjáró pedig az.
mod:
EQMontoya:
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #110058 üzenetére
Lada Niva?
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #109876 üzenetére
Nyilván nem fogok bele gagyit venni, meg mint írtam, a gyári sem vészes összeg.
"Kihagynám a Mini-t, de ez a te döntésed."
Az 1,6-os Prince-motor nyűgjei miatt? Erre nyilván figyelni kell majd a vételnél, de mivel beszámított autó abban a kereskedésben, ahonnét eredetileg is vették, végig vezetett szervíztörténettel, és egy éves használautó-garival, így annyira azért nem lutri (elvileg 2010 elejéig problémásak ezek a motorok, ez az autó 2010 júniusi, úgyhogy tényleg oda kell majd figyelni, hogy melyik széria, de nem tudtam megnézni még a dokumentációját).
Esetleg az ár/érték aránya miatt, vagy mert buzis? Utóbbival együtt tudok élni, nincs mit bizonyítanom, hogy szükségem legyen egy péniszhosszabbító 530D-re, az előbbi meg pont az, amiért használtan veszem végülis, és nem újan - pedig szimpatikus volt a Mini One a faceliftjével, meg az 1,2-es turbómotorjával, de az dupla ennyibe került volna, és akkor még alkudoznom kell a tolótetőről, hogy beleférjek ennyibe is. Az meg már az az ár, amennyiért a Mazdát vettem, és ez mégis kisautó.
Borzalmasan drágák egyébként a jól felszerelt kiasutók, ez volt ennek a tavasznak a tanulsága, mire normálisan felextrázol valamit (mindegy, hogy Poloról, Fiestáról, Fabiáról, vagy akár Mazda 2-ről beszélünk) már rég közelebb vagy a 20k EUR-hoz, mint a 15-höz, és akkor még a navit, tolatókamerát, meg xenont nem is kértem egyikbe sem - ezekkel együtt már át is szaladtál a huszason. A legjobb ajánlatot anyagilag a Hyundai adta az i20-ra, azt egészen jól felextrázva (természetesen ez is navi és panoramadach nélkül), de egy nem túl modern 1,4-es, 100 lovas, meglehetősen magas károsanyagkibocsátású motorral (amit sajnos már büntet a német adórendszer) odaadták volna kereken 15k-ért - cserébe volt narancs, vagy barna, mert bár nullkilóméteres, de bemutatódarabok voltak. Járt volna hozzá az öt áv gari is, viszont ez volt a mezőnyben méretre a legnagyobb (és én most kisautót kerestem), és a külsejével családilag nem vagyunk 100%-osan kibékülve.
p
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #109876 üzenetére
Amikor még csak nézegettem ezeket az autókat, akkor én is úgy voltam vele, hogy kap majd fóliát, de időközben nagyon megszerettem.
-
válasz
runner 125 #109862 üzenetére
Nevethetsz rajta de a többség annak örül ha a 150-t eléri a nettó fizetése.Sok -sok közszolgát ismerek aki már ehhez közeledve is megtér az örömtől. Ne legyenek illúzióid, már 2006ban is ez volt.Talán 2% körüli aki valóban az elitet jelenti és nekik nem 6 számjegyű a havi bevétele. Anno amikor még aktívan politizáltam, nagyon sokkal találkoztam. Meg cédulagyűjtés közben az utca emberével is, aki minden alkalmat megragadott hogy elmondja a bánatát.
Te jó helyzetben vagy, élvezd. -
#76385920
törölt tag
válasz
runner 125 #109680 üzenetére
Az én főnököm is Lexus-os- RX400H volt az első amit nemrég cserélt le RX450h-ra. Az RX400h hiba nélkül futotta le a közel 300k km-t. Szalonból, becsületesen szervizelve...
-
válasz
runner 125 #109680 üzenetére
A szememnek ehhez semmi köze! Mindig is szerettem volna egy LS 460-t, de nem gazdaságos és praktikus Domival összehasonlítva. Most is csak azért mert már nem annyit kell hosszútávon utazni utassal.
-
tresh
veterán
válasz
runner 125 #109585 üzenetére
Miért ???lehet visszafelé töltötték ki
-
HoaryFox
őstag
válasz
runner 125 #109585 üzenetére
Óh, forgasd csak a szavaimat, forgasd...
De ha szereted így látni: 16 kérdésből 11.
-
válasz
runner 125 #109538 üzenetére
Olvastam ezt a cikket már, félek is a dízeltől, de tőlem bármilyen autó megkapja a törődést és odafigyelést.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #109538 üzenetére
Kérdés, hogy volt-e upgrade, mert az 1.6tdci/hdi-vel a fő baj a kis olajteknő+hosszú olajcsere-periódus kombinációja. Nem lehet, hogy az újabbakat már nagyobb teknővel szerelik?
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #109528 üzenetére
Nem konkrétan erre értettem, csak általánosságban. Egy jó benzines tökéletes autó.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #109522 üzenetére
svedeknel ne felejtsd el, hogy kb 8millio ember el. aranyaiban kb stimmel.
egyebkent lehet, hogy ez inkabb ujabb autokra mukodo portal. de tenyleg keves van amazonbol is mar.
--
koszi
.
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #109491 üzenetére
Igazabol ma mar mindenre ra lehet keresni az interneten, jo esellyel siman lehet talani, fenykeppel videoval dokumentalt komplett szerelesi utmutatokat a nepszerubb 5-20 eves autokhoz. Esetleg valamit nem sikerul kitalani akkor a JustAnswer.com-ra bedobom aztan jeletkezik a markaszervizes ember 10-20+ eves szaktudassal, gyari szerelesi utmutato beillesztve elmagyarazva, mit hogy, milyen speci szerszamot szerezzek be-honnan, vagy mivel lehet helyettesiteni, es mindezt perceken-orakon bellul, par ezer forintert.
A gond szerintem a kor, ilyen koru autohoz nem lehet annyira egyszeruen infot-alkatreszt szerezni.Kell egy "Karesz", meg egy "Sanyika", aki mar latott ilyet es kapasbol tudja, hogy ez nem a 121-esbe valo alkatresz hanem a teszem azt 122-es banat tudja melyik evjarata, mert ez 3 mm-rrel hosszabb, mint ami kene bele, csak valaki beletette anno. Kell neki egy fix garazs ahol lehet patyolgatni, meg nem kell mozgatni folyamatosan. Ha valaminek nekiallsz, es nincs hozza alkatresz, vagy nem jot kuldtek, vagy munka van akkor ott lehet hagyni napokig-hetekig szetszedve.
Es iszonyat penz meg ido megy majd bele, akar mihez nyulsz, majd latod, hogy a mellette, alatta-felette levo alkatresz sem tokeletes, ha mar ennyire szetszedted, ha mar ezt csereled akkor azt is kene, te is maximalista vagy nem fogod ugy hagyni.
IT mellett szinte semmire sincs idom, lejar a hivatalos munkaido, aztan az esetek nagyreszeben meg napi par orat rahuzok, es akkor hetvegen-este-ejjel jonnek a komolyabb karbantartasok-rendszermigraciok.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #109491 üzenetére
arra ugyelj, hogy ez a modell mar Svedorszagban is kezd ritka lenni, kizarolag nyaron lehet latni a tobbi veteranhoz hasonloan. mondjuk nyaron vannak.
osszehasonlitaskepp: sved felhozatal, a 109ezer SEKert meno gyonyorunek tunik, a 34ezres talan vallalhato.
ezek referencianak jok, hogy a hazajukban ahol azert tenyleg sok volvo van mire lehet szamitani. btw tavasz van, ilyenkor cserelnek az emberek svedeknel kocsit, szoval nagyon nem lesz nagyobb a felhozatal.
---
segitsegert meg egyszer mindenkinek koszi, vegul vettem egy Volvo C30 1.8fet. a subarut elvittek elolem, viszont a C30 gyonyoru, erre konnyen szervizelheto, az 1.8as benzin meg etanollal is megy szoval a legzoldebb besorolasa van. 1.3 tonna, 125 lo, ingazni ez eleg es megmarad a jogsim is.
-
válasz
runner 125 #109491 üzenetére
Vedd meg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #109491 üzenetére
Én így vettem meg Bubu-t, szerelemből noha tudom, hogy nem egy racionális választás.
Nem bántam meg (eddig).
mod:
Bár nyilván nem egy kategória a kettő.
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Csikos is igy kezdte, aztan mi let belole.( latom mar irtak)
Ha nincs jol felszerszamozott garazs, ido, szaktudas akkor szerintem kar megvenni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #109481 üzenetére
Ja azert van az a kis bilikek digo sz@rja is
-
gg72
veterán
válasz
runner 125 #109481 üzenetére
Kösz, valszeg ez lesz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Kicsit nem figylesz oda, TC-rol Csikos majd megveszi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Mennyire van messze? Amíg nem láttad személyesen, nem fogod tudni, megadja-e az érzést. Ha erős nyomásra horpad a küszöb vége (a tulaj szúrós tekintete előtt a csavarhúzó erős lenne), a szőnyeg alatt kezet nyújt a rozsda, minden fehér besárgult, a kárpit erős ránézéstől is mállik, a motor kopog, a váltó recsegve veszi a maradék két fokozatot, és olajsárban úszik az egész, akkor persze
ne vedd megírd össze a hibákat, és nézz utána az áraknak. Igazság szerint alap autós szépérzékkel nem kell félni (ez esetedben bátran mondhatjuk, hogy megvan), de a típus gyengeségeinek utánanéznék, és külön átvizsgálnám azokat a részeket. Esetleges drága/ritka alkatrész nagyon meg tudja nehezíteni a restaurálást. A legjobb lenne egy ilyen, de már helyreállított autó birtokosával megnézni. Én is 1-2 éve vadászom egy épkézláb zöld Wartburgra, "családi ereklyét" örököltem. Nem annyira értékes tárgy pénzben, érzelmi alapon pedig nem ugranék bele a tipikus 500k felett hirdetett csilli-villi darabokba, tehát várok (eddig egyetlen megfelelő került a szemem elé, de sajnos az ország másik felében, el is vitték). Egyszerűen jó érzés beleülni egy másik korba és annak technikájába (rendetteremtettem). Azt hiszem, erről szól a veteránautózás.Plusz tipp: külföldi árakhoz viszonyítva, ha állapothoz és esetleges alkatrészhalmazhoz mérten olcsó, egyértelműen megéri.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Ennek az árából egy tízezer km-es autós körútra röhögve elmész, úgy hogy nem a leggagyibb szállodákban alszol. Inkább használd ki az S60 utazóautós kvalitásait.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Gondolj rá befektetésként, ennek csak nőni fog már az ára!
-
Dorien
veterán
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Hobbinak, veteránautós találkozókra járásra, pénzkidobásra biztos jó.
Van egy hangulata, meg kell hagyni...
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Meg van rá az esély hogy roller legyen, de ezt képről nem sokan mondják meg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Ne, fos, szar, megszopod vele. Jobb már?
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #109462 üzenetére
Szép autó, jó állapotban, sok alkatrésszel. Vedd csak meg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest