Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #198176 üzenetére
VAG-os topikban olvastam, hogy elvileg adaptálni kellene a váltót, és igazodik a vezetési stílusodhoz, vagy el kell fáradni egy chip-es emberhez, aki állít a DSG-n, hogy hadd hagyja dolgozni azt a motort/váltót.
-
válasz
T0mBd1gg3R #198176 üzenetére
olyat nem lehet, hogy te döntöd el, mit akarsz? mintha teszvezetésnél láttam volna olyan "fokozatot", ahol + / - lehetőség volt.
(nem vagyok automata váltós expert) -
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197976 üzenetére
És itt jön képbe mindkét halmaz metszete, a Hyundai Veloster.
De amúgy célközönségfüggő, aki mondjuk Honda EP3-at akar venni, azt nem fogja zavarni a 3 ajtó.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #197957 üzenetére
Biztonságtechnikai dolog, ne tudj odacsukni senkit még véletlenül sem. Ez ugyanaz, hogy az ajtón lévő nyitóval sem lehet visszacsukni hanem hátra kell ballagni
-
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #197952 üzenetére
Azért szerintem az alacsonyabb ársávban nem feltétlen igaz. Ott használtan inkább a szívóbenzines, kézi váltós, klíma nélküli, kurblis ablakos típusok fognak menni, mert annak a fenntartására nem kell tíz és fél ökröt beadni a szerviznek évente.
-
válasz
T0mBd1gg3R #197906 üzenetére
: ) Ej, hát vajúdás az volt. Remélhetőleg megmaradnak a kedvező benyomások.
-
dj79
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #197906 üzenetére
Ez ismerős sztori
az első másfél kilométeren megvolt nálunk is az összhang az oldalborda és a hsd között, úgy vezette először, hogy egyedül ment az okmányirodába, majd hazajött és közölte, hogy hellószia, akkor innentől nem kell más jellegű autó.
-
válasz
T0mBd1gg3R #197906 üzenetére
Lehet, hogy elolvastatom a hsz-edet anyókával
-
válasz
T0mBd1gg3R #197712 üzenetére
-
ngaba
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #197694 üzenetére
"a lényeg hogy a kocsi végéig tetőig lehet pakolni"
Nekem egyterűm van, de szinte soha nem pakolok a kalaptartó fölé, veszélyesnek érzem (nincs rács) + szeretek hátralátni. Alkalmanként persze viszek nagyobb cuccot, akkor jó. De amúgy az 5 ajtós Pug306-ba könnyebben beleraktam a biciklit, mint az Alteába (elég szűk a nyílás + lépcső van, ha kiveszem a "szintelválasztót").
-
dj79
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #197694 üzenetére
...és ezzel vissza is értünk egy jó kis 1.4tsi hármas octaviához.
-
válasz
T0mBd1gg3R #197664 üzenetére
Évi 20-30ezret megyek, minden ablaktörlőm legalább 3 évet bírt idáig, van amit 4-5öt (amikor év 12-15öt mentem). Igaz, gyári, Bosch AeroTwin, Valeo Silencio Xtreme-et használtam. Télen is jobbak (kevésbé rideg), meg nem is olcsóbb 3-5× olcsóbbat venni sztem (főleg ha valamennyi kedvezmény is van rá, de anélkül is tizes körül van egy pár átlag autóra).
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197664 üzenetére
2-t legalább, és még semmi baja. Mondjuk garázsos az autó, túl sok UV nem éri.
-
válasz
T0mBd1gg3R #197660 üzenetére
A bosoko tapasztalataim szerint nem minden szélvédőre jó. A civicemen nagyon jó volt, accordon, corsán kevésbé jól fekszik fel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197660 üzenetére
Nekem a Bosoko nem vált be sem a WagonR-en, sem a Jazzen. Nagyon nedvesnek kell lennie a szélvédőnek, hogy ne nyikorogjon.
Viszont a Tescóban kapható Goodyear marha jó. Az sem túl drága (mérettől függően 2-3k Ft), és több évet is kibír, méghozzá csöndben. -
aero.
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #197620 üzenetére
Persze, jelenleg 534db találat van 2015-től, 10 ezer fontig. Itt nincs euró, meg a nyerészkedés sem játszik, nincs import.
A legolcsóbb £3,700, 390 ezer km. 10-ért van 45 ezret futott 2 literes, 2016-os.A legdrágább 2012-es itt egy 64 ezer km-t futott, DSG-s 2.0 TDI, panorámatetővel, 8 ezerért
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197543 üzenetére
Valahogy így. Én mondjuk altatásban semmit nem érzékeltem belőle.
Érzékenyek ne kattintsanak rá! Vagy legalábbis csak saját felelősségre!
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #197520 üzenetére
Ez szóvicc?
Amúgy nincs akkora hasam, sosem ért még hozzá semmilyen autó kormányához, de a térdem, combom már annál inkább.
-
Veron
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #197497 üzenetére
Hát igen, nem tűnik ez rossz ficsörnek, még ha nem is tökéletes. Nálam ez egy pirospont a japán neve mellett.
Egyébként ezt leszámítva is könnyebb szűk helyre parkolni a Corollával a kombi kasztni és a kamera miatt. -
szabonagyur
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #197406 üzenetére
Nálunk egy keret van aztán azt vesznek ami belefér.
Pl Pest mellől akik ingáznak le Nyíregyre szinte mind benzines (X7, 530 meg nem is tudom mik vannak még).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #197406 üzenetére
Van ahol nem, kollégám napi 2x3 km-t megy és egy TDI-t kapott... Van is szépen 13-14 literes átlagfogyija. Aztán hogy fog örülni a kövi tulaj hogy kevés km-es tdi-t vett.
-
KoVee84
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #197401 üzenetére
Nyilván van olyan eset is, amikor az egyedi rendszámot nem adják tovább a kocsival, sőt olyan is, mint az egyik kollégám/barátom, aki ha új (használt, de számára új) autót vesz, akkor azonnal lecserélteti a rendszámot, hogy az előző tulaj ne ismerje meg az utcán.
Ennél a polonál nem erről volt szó -
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196444 üzenetére
Felmerült a GTE, mint napi ingázásra ideális jármű, csak arra akartam utalni, hogy egyszerű a válasz a benzin vagy dízel kérdésre (c opció)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196441 üzenetére
Tehát PHEV kell, easy peasy
-
Saskakas18
tag
válasz
T0mBd1gg3R #196422 üzenetére
Ha választani kellene a clio 1.5 dci vagy polo 1.4 pdtdi ki mire szavazna?
Melyik a megbízhatóbb?
-
Saskakas18
tag
válasz
T0mBd1gg3R #196415 üzenetére
és volt valami problémája?
Seatok nem jönnek be, a fabia sem rossz.. Igazából a motor ami érdekelne, sokan a clio 1.5 dci motorját ajánlották, mivel az már 4 hengeres viszont az 1.4 pdtdi 3 hengeres.
Valami tapasztalat ezekkel a vasakkal kapcsolatban?
-
slett27
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #196406 üzenetére
Thx.
Köszönöm ! Egy pár évig ki kell tartson. Azért jobban megy mint a 90LE Fiat Bravom ment.
Saskakas18 : köszi.
Bár fura...igazából csak presztízs dolog. A FIAT-nak volt stílusa, ennek még nem tudom. Minden ötödik autó Opel, ezért is tartottam a vételétől. De lehet le kell vetkőzni ezt a stílus kérdést.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #196360 üzenetére
Ne vegyél, megbánnád egy hosszabb pályázás után. Eleve többet enne, meg hangosabb és kényelmetlenebb. Ha plugin kell akkor nézz mást. A P3 legjobb esetben megy el 15-20km-t.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #196360 üzenetére
Itthonra elég lenne a Prius is, kintre ahol vannak távolságok és haladni is lehet tempósan oda nagyon baba egy tdi Passat. De csak ezért ne cseréld le szvsz, ráérsz majd ha már ki lesznek tiltva ezek a koromgyárak.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196309 üzenetére
Valóban jól néz ki, ezüst színűt semmiképpen nem veszek, nem tudom a P2-k kb. 80% miért olyan festésű...
3-4 évre terveznék vele, elég lenne a P2 is, de a hármas viszont sokkal modernebbnek hat. Majd élőben meglátom egymás mellett mennyi különbség van közöttük. Árban olyan nagy difi nincsen 2.5 millió környékén ki lehet fogni megkímélt 3-ast. Sokat futottak meg 2 körül kezdődnek. -
válasz
T0mBd1gg3R #196297 üzenetére
-
Veron
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #196299 üzenetére
szabad próbakörre menni? a Schiller használtautó-részlege azt állította, hogy tiltott a COVID miatt (ami egyébként ésszerű).
-
válasz
T0mBd1gg3R #196299 üzenetére
Köszömöm, jól hangzik, csak megerősíted, amit a tevékenységükről olvasni lehet. Hamarosan beugrok én is hozzájuk. Sok balesetmentes kilómétert az autóval.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196297 üzenetére
Milyenek a tapsztalatok a kereskedéssel? A facebook csoportban mindenki őket ajánlja. Ha Prius, akkor az Elite Auto.
Az akksi állapotáról részletesen beszámolnak?Szép autó, nekem dizájnra nagyon bejön a hármas, de állítólag poblémásabb sajnos. Én is ezen vacillálok, kettes vagy hármas legyen.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196164 üzenetére
Lehetni lehet , csak az kb 30 ojró trackinggal
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196161 üzenetére
1 hónapig tarthatod meg, ha szeretnéd. Amúgy megsemmisítik.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196161 üzenetére
Igaz osztrákoknál de ott ha nem viszem vissza én mint aki átvette akkor valami 2-300€ bünti. A magyar okádmányirodáról nemtom h visszaküldi-e de ha jár vissza zsé akkor miért ők kapják?
-
válasz
T0mBd1gg3R #196158 üzenetére
Igen. Csak utána vissza kell juttatnod a régi rendszámot a kibocsájtás helye szerinti hivatalba. Tán még lehet kapsz is érte 30€-t
-
válasz
T0mBd1gg3R #196080 üzenetére
A c5 hdi párosok elég jók.
De a ha hidraktiv hiba lesz az belenyúl a konyhapénzbe. Cserébe marha kényelmes.De ott lenne a tiguan/touareg is, de ott nagyobb a bekerülési ár viszont van légrugó meg tolatókamera ha kell.
-
peet05
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #196062 üzenetére
Szia!
Mivel a Prius kilőve (sajnos), ezért mondok egy KIA Venga-t, mint ötlet.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196062 üzenetére
Jöhet a válasz hogy miért esik ki: [link]
A szívó 1.6 VTi-től nem kell tartani, a turbós prince motorok hibái nincsenek ennél jelen. Vezmódosító kerék cseréje az esélyes lehet, de nem a világ, plusz nyugaton normális olajjal használták őket, lehet nem is kerül rá sor. Kamera nem, radar könnyen lehet bennük, belseje is nornális, relatív kényelmes, nem alacsonyan ülős (nem is magas), nem drága szervizelni, fogyasztása se vészes. Szerintem ez hidrodinamikus váltós kéne hogy legyen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #196062 üzenetére
Nissan Juke jutott eszembe, van 4x4 és cvt de sajnos a kerted fölött van és a beltere is inkább Suzukis mint sem Lancia-s.
Valamelyik igényből le kell adni vagy több lóvét rászánni a dologra. A magasabb autót nem engedném el, főleg ha fájós a háta. Én mindig átkozom magam ahányszor az unokaöcsit kell betennem a kocsiba, hogy miért nem Forestert vettem az Impreza helyett.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196059 üzenetére
Robotváltósat nem akarsz venni.
-
válasz
T0mBd1gg3R #196062 üzenetére
Huh. Ahogy elnézem a felhozatalt nem látok olyat ami minden kritériumnak megfelel. Mennyire vagytok szívbajosak a szervizeléssel kapcsolatban?
-
válasz
T0mBd1gg3R #196053 üzenetére
Akkor most pontosan mi is az elvárás? Tudnál egy pár soros summát adni? Kicsit elkeveredtem már a sok felmerült típus miatt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196053 üzenetére
Sorento után szabadon - RX400h?
-
válasz
T0mBd1gg3R #196030 üzenetére
Beltérben a legtöbb japán sivár, bocsi
Lenne más, ami normális belül, de...nem japán, úgyhogy csöndbe vagyok. Rövidtávokra gyorsan bemelegedős EB2 motort is tudok, a hangja is király.(2014ig szíjcseréhez olajteknőt is le kell dobni, mert mállhatott a szíj). Radar, bt, de akár tolatókamera se olyan ritka, de már megy fentebb árban. Mondjuk az EB2 mellé az automata nem biztos hogy befér, inkább 1.6VTi mellet lesztek kereten belül.
Rinya helyett ültesd be egy Insightba, ha vezette, utána mondja hogy rossz.
Vagy Splash, Jazz2 ami belül nem annyira gáz, de még H4es, félautomata ablakos kisautókról beszélünk. Esetleg Colt lehet még megnézésre érdemes.Továbbra sem értem Kizashi szervizköltségeiről milyen álmokat kergetsz
.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #196030 üzenetére
Pedig ovijaratra egy hsd pont jo lenne es a szervizkoltseg is kedvezo.
Kizashi alacsony abban nem lesz derek kimelo ki-be pakolni a gyereket. Szoval en maradnek suv vonalon. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #196020 üzenetére
Automata, osszkerek, es egy kozepesen nagy szivomotor... ez varosban 11-12 litert siman benyal. Hibrid mellett ez opcio?!
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196020 üzenetére
Rálestem. És most?
-
válasz
T0mBd1gg3R #196011 üzenetére
A Kizashi overkill a többihez képest. Fogyasztásban tuti, és alkatrészek tekintetében sem hiszem hogy olcsóak a cuccok hozzá.
Veron: Ha fúj, vedd 4 hengerrel
ahelyett hogy kipróbálnád milyen 3al.
Középtartományban hogy tudnak remegni?2000től még a szívó is terhelhető és rég simán jár.
Nem hiszem higy a Skodának jobb az értéktartása, ezekből a Honda, esetleg a Toyota, de az közelebb van az átlagoshoz (egy hibrid kombinak, a többi Corollának inkább átlagos). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196011 üzenetére
Prius NiMH akkuval is hasonló kockázat akkuban, persze nincs kuplung...
Ha nem, hát nem, esetleg valami hagyományos automata is jó lehet, csak legyen jó állapotú (+instant olajcsere).
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #196011 üzenetére
A Kizashibak nem biztos, hogy baja van, nem egy ismert típus, a kereslet rájuk szinte 0.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #195985 üzenetére
Meg kell nézeti az akkis milyen állapotban van de azt amúgyis erősen ajánlott minden hibridnél (igen még az atom állónak tartott HSD-nél is, főleg a Li-os Prius+ esetén mert az nem cserélhető cellánként mint a NiMH-s akupakk).
Amúgy durva költség egy akksi csere a Civic Hibrid-ben, azt olvasd el: [link]
Ha drága volt akkor abban lehet már volt cserlve az akksi. -
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195986 üzenetére
Ha nem jön be a swift akkor kár is beszélni róla. Egy P2 és kész
A Swift egyébként is elég ritka és sajnos drága. Ami nekünk van 2015-ös model. Ebben már jobb az automata és 1.2-vel van.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195971 üzenetére
Suzuki Swift automata. Elpusztíthatatlan ez is. Nagyon jó kis CVT szerű váltó van benne. Megdöbbentően alacsony a fogyasztása és a dinamikán sem ront. [link] Nekünk van ilyen már több mint 5 éve, szimulált fokozatok vannak benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #195971 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #195971 üzenetére
Insight fb csoportot figyelgetem - úgy néz ki, ezeket nem érinti már a civic akku hibája. Ha minden nap megy, akkor nem valószínű a probléma szerintem.
-
Zsombe
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #195971 üzenetére
Akkor venni kell egy Honda Insight-ot.
-
toompa
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #195854 üzenetére
Van az 150 is komplett + a munkadíj.
Ezért nem nézek Mazda6-ost.
Az 1,4-es tsi-vel ilyen gondom sem lenne.
A fogyasztás miatt jobb a dízel? Lenne akkora különbség? -
footy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195697 üzenetére
Ez alapjan szemre 300 alatt van, olyan 290-300 korul mondanek:
bitpork
A 190 lovas TSI-re nem talalok diagramot, de ha a maximalis alacsonyabban van mint a TDI-nel akkor a 80%-nal is hasonlo lehet a helyzet. -
Gabesz87
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #195588 üzenetére
Imádom ezt, hogy itt mindig hasznos infókat tud meg az ember. Köszönöm!
Mobile.de-n gyors keresés után 3 db 150lovas DSG Highline-t találtam, 20k EUR alatt, ami megfelel az elvárásaimnak. 2016-osak, 6 gangosak. Ez 360Nm, ha nem tévedek. És akkor a leírásod alapján ez tuti nedves!? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #195545 üzenetére
110-120€ körül van a TÜV vizsga. Függ attól, hogy hova viszed, ugyanúgy, mint otthon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #195545 üzenetére
Ha csak hónap van jelöle akkor az adott hónap utolsó napjáig érvényes a műszaki. Ez esetedben akkor 2021. 07. 31.
Honosításkor legalább 1 hónap érvényes kinti műszakija kell, hogy legyen, akkor lehet tovább vinni itthon. Érdemes időben foglalni időpontot mert jelenleg elég hosszú a várólista (lehet jobban jársz ha vidékre kérsz, ott rövidebbek a várólisták).
Itt egy elég friss cikk a honosításról: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #195539 üzenetére
Igen leadod a régit és ők visszapostázzák. A pontos kinti ügymenetet nem ismerem, majd Munez segít benne az autósban.
Nyáron is elintézheted azt hogy nálatok mennyire ellenőrzik szigorúan 6 hónapot azt nem tudom. Unokatesómék pl 1 évig voltak kint magyar rendszámmal és senki sem szólt érte.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #195531 üzenetére
Nem lehet egyszerre két rendszámod mert visszaélésre adhat okot. Eleve nem kapsz új rendszámot ha nem adod le a régit (a hivatal majd visszapostázza helyetted). Szóval a B opció is és a C is járható út. P rendszám bérlés jutott eszembe de azt a kiskaput már bezárták ha jól tudom.
-
válasz
T0mBd1gg3R #195194 üzenetére
Vagy hogy nem dohányzó úrihölgy
-
Ádám16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #195093 üzenetére
Talán igazad van.
Viszont én hamarabb megvenném egy mechanikailag megbízható gépjárművet rozsdásodási hajlammal, mint egy mechanikailag megbízhatatlant rozsdásodási hajlam nélkül.
A “mai autókhoz” márkaszervizen kívül értelmes szerelőt szerintemm nehéz találni, egy korróziót viszont egy ügyes lakatos szépen megfog. Abból pedig van jópár a piacon.Semmiképp sem vetnék el pl. egy Mazda 6-ot azért, mert mindenki szerint rohad(ni fog). Baromi jó cucc lett szerintem, üdítő a piacon a kategóriájában.
-
Kickass
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #194973 üzenetére
Az echte japan, az a motor meg legendasan golyoallo.
Viszont nem gyakori, en szemezek egy regen hirdetett peldannyal csak a 15 lityis varosi fogyi eltantorit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #194956 üzenetére
Akkor ez felejtős lesz.
-
KoVee84
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194926 üzenetére
titkos tipp: ufo civi 1.8 benya, automatával
Lanciát én biztos nem vennék, pedig nekem is tetszenek.
-
Zsombe
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194953 üzenetére
Az Insight-ot jó szívvel tudom ajánlani.
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #194940 üzenetére
Én inkább dobnék hozzá és vennék egy i3-at.
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194940 üzenetére
De, a Jazz nagyobb, mint egy Yaris, legalábbis belülről mindenképp.
-
válasz
T0mBd1gg3R #194918 üzenetére
hát elfogult vagyok, de a yaris hsd sem ördögtől való. Egyrészt tényleg gazdaságos, másrészt, utólag lezajszigetelve még pályán is élhető, harmadrészt keretbe fér, meg jó az újraeladhatósága is, gondmentes
Elől tágas, az ülés kényelmes. A beltér mondjuk egy gyász, bakelitlemez, hülyén átgondolt.
nagyjából hasonlóan használom, mint amit felvázoltál.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194926 üzenetére
Ne csak azt nézd, hogy mit spórolsz meg rajta meg az értékvesztést. Nyilván lesz értékvesztése, de egy benzinesnek is. És nem lesz sokkal nagyobb. Itt az is fontos, hogy nem fogod állandóan szervizbe hordani, a sok rövid táv miatt. Mert HSD-n kívül nem fogsz értelmes automatát találni ami bírja a strapát. Meg azért nem olyan rossz, hogy amikor már beülsz meleg van és nem pöfögve ülsz a dugóban.
Én amúgy a helyedben simán egy Toyota HSD-t vennék, a legjobb megoldás a te felhasználásodra, már csak az automata miatt is. Mert ebben a 2-3 közötti sávban nehezen fogsz ettől megbízhatóbb automata váltóval szerelt autót találni
-
Lacko32
tag
válasz
T0mBd1gg3R #194926 üzenetére
Igenigen, az SUV megvolt, többi elpárolgott a szivacsból, bocsi.
A Hybridek jól tartják az árukat. Ahogy a bizonyos márkák bizonyos típusai is.
Viszont a Civic és Insight akkucellái nem arra vannak kitalálva, hogy tisztán elektromosan hajtsák az autót. Csupán rásegít, pl indulásnál, de ha jól rémlik, az Insight képes 50km/h alatt tisztán elektromosan menni. Vedd figyelembe, ha elkullantja magát az akku, az nem olcsó mulatság. Nyilván, faluba az lenne a legokosabb választás.
De ezek az autók alacsonyak - alacsonyabbak mint egy suv, ami jelenleg párodnak megfelelő lenne. Viszont az "újabbak" mind nagyobb motorral szereltek, mint egy Santa Fe vagy Captiva.A Nissan Juke vagány kis crossover, bár nem egy ékszeresdoboz, abból van automta, és benne van a keretben
-
válasz
T0mBd1gg3R #194926 üzenetére
De a kérdés továbbra is fennáll:
Lancsa Deltába:
- mi ez az 1.8 turbó, jó-e?
- Milyen automata van, jó-e? -
Lacko32
tag
válasz
T0mBd1gg3R #194921 üzenetére
Eleinte SUV kellett, most már jó az alacsonyabb is? Mondjuk nagyobb a mozgástér.
Ha nem feltétlen kell elektromos, de legyen magas, akkor:
Honda CR-V ; Toyota Rav4,
Ha hybrid/elektromos, akkor a Civic és az Auris jó lehet. Vagy egy jó Prius. Mellesleg volt szerencsém Insight-ot próbálni, amilyen ronda, olyan jó
Sportosabb vonalon én Swift Sportot vagy Yaris TS esetleg Corolla TS-t néznék meg.
Ha magasabb kéne, de ezek nem jók, én még a B-s Mercedeseket nézném meg. Kompakt kis autó.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194921 üzenetére
Hopsz bocsánat elsiklottam felette. Az Amperát azért nem ajánlom, mert úgysem mész hosszabb útra vele, ezért csak ott van bene felesleges nyűgnek a benzinmotor. Ezt a listát böngészd végig, hátha segít. [link]
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194919 üzenetére
Mennyi a keret? Mert erre a felhasználásra ha tudod tölteni akkor hibátlan egy kis elektromos. És végül kiadja a matek mert nincs szerviz meg nagyon olcsón lehet üzemeltetni.
-
válasz
T0mBd1gg3R #194911 üzenetére
egyik nap touareg, masik nap jazz
szerencsesnek erzem magam, hogy nincs jogsija a csajomnak
-
válasz
T0mBd1gg3R #194911 üzenetére
szívesen segítenék, csak, sajnos amiket elővettem volna (Insight, Giugiuka) már ki lettek zárva
Az Auris HSD 1st gen egyrészt nem szép, másrészt prius3. Kisebb kategóriában (Mito, Ibiza, Polo) nem is gondolkoztatok?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #194810 üzenetére
Ez a szomszed 2013-as Honda CRV 2.0i AWD Exe. manualis 6-os valotos autoja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194765 üzenetére
Storno, Tiguan-ra gondoltam
X3? Sima 3er platform, régi M47 2.0 dízel jó darab. Persze azt sem lehet ingyen javítani, de tartós cucc, nagy közösség van rá, sok a DIY, alkatrész és szerelő bármikor akad rá. Rozsda az mondjuk előfordul
-
KoVee84
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
Az a baj, hogy ebben az árkatégóriában vagy a 2.5 TDI-t kapod meg vagy a 3.2 FSI-t. Mindkettő főnyeremény
Ezért a pénzért CRV vagy ami még jobb, az a RAV4, mert nőknek tuti jobban tetszik, mondjuk nekem is... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #194774 üzenetére
Akkor inkább már tényleg egy CRV. Szomszédnak volt 2.0i motorral, teljesen oké.
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194767 üzenetére
A Jazz picike szerintem
Így igaz, csak szerinted.
-
Lacko32
tag
válasz
T0mBd1gg3R #194767 üzenetére
Ja hogy még vannak ilyen feltételek is ahaaaaa.
Cr-V? -
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
Bitpork használt Touareg-et, nem olcsó fenntartani. Ja és kvázi eladhatatlan...
-
Lacko32
tag
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
Ilyen kevés kilóméterre egy batár Touareget (személy szerint) nem vennék, főleg nem automatával. Horror.
Ebből az összegből kijön itthon egy kiváló Jazz, akár egy Accord. Már amennyiben ezek játszanak
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
Akkor már dízel, legalább a váltó kisebb eséllyel hullik le
-
footy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194761 üzenetére
En nemet szervizdijjak mellett nem mernem megvenni a 6ezres touareget, a 3 ezreset pedig vegkepp. Rohangalosnak szerintem valami kisebb lenne praktikus.
Jazz CVT?
-
Llew
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194641 üzenetére
Igen én is azt néztem, hogy ez alapján egy 10 év körüli az jó kompromisszum. Az arányokat elvileg jól mutatja, meg legalább össze van szedve, hogy az ember lássa mire számít.
Már attól eltekintve, hogy a bekerülési költséget úgy kezeli, hogy az mindegy mennyi, de megvan. Nyilván a többségnek eleve ez a határvonal. A többi az "csak" utána jön. -
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194506 üzenetére
Én azt, hogy majd kinövik, mint ahogy előttük is nagyrészt kinőtték az adott időszak hülyeségeit azok a fiatalok.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #194506 üzenetére
Recepció, futár.
-
válasz
T0mBd1gg3R #192595 üzenetére
A 2000€-s Grand Scénic amit novemberben megemlítettem hogy eladná a főbérlőm:
Még szerencse hogy még várni akart vele:
- Lerohadt vele, az ADAC vontatta be, egy henger nem megy (mondjuk ez lehet egy szimpla gyújtótrafó is)
- Így legalább megvettem a Passatot -
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194309 üzenetére
Sport és Comfort mód. Lényegében állítja a lengéscsillapító keménységét. Próbáld ki, hogy rossz úton beteszed sportba és pattogós lesz majd comfortba és komfortosabb
-
slett27
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #194204 üzenetére
Az szép. Fel van adva a lecke.
Amúgy lehet tudat alatt olasz fan lettem, a Bravo is nagyon bevált sőt...csak a 90LE-et vettem sajnos. Itt a fórumtársakra kellett volna hallgatno és elmenni a 120LE-s T-Jet-ért.
-
q13579
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194194 üzenetére
Passat után volt touran, cégesként egy kicsit octavia mk3, pár hónapig egy rapid, amíg nem vettünk egy szinte újszerű állapotú 2012-es A4-est egy ismerőstől. Ennek mindössze a baja a kéziváltó volt, illetve, hogy megváltoztak jelentősen az autózandó távok, sokkal praktikusabb lett az automata és benzines autó.
Az Auris hybrid egyébként egy nagyon egyben lévő konstrukció, ha valaki ezt a patikamérlegen kimért racionalitást szereti, ahol a veszteség minimalizálása a mindenkori cél (legyen szó üzemanyagról, szervízről stb) és ehhez még használható méretet és szép külsőt is akar, meggyőződésem, hogy nincs jobb választás...
Azt hittem, hogy megértem már erre és ezzel a kocsival meg fogom találni a lelki békém az autóban, de úgy látszik nem ismertem magam eléggé.... (Még jó, hogy "csak" egy autóról van szó és nem asszonyról...
)
Ami hiányzik az előző (VW konszernes) autóimhoz képest:
- A nyomaték... Nem vagyok egyáltalán agresszív vezető, de "sajnos" hozzászoktam, hogy ha rálépek kicsit komolyabban a pedálra, akkor érezzem hogy az autó komolyabban meg akar indulni. Auris-nál is nyomokban érezhető hasonló, de ehhez már pwr módot kell nyomni és azért felbőgő motorhang nem ad sokat az élményhez. (És igen, ezzel azért tisztában voltam a vásárlás előtt is)
- Belső: Hiányzik a németes sallangmentes, sokak szerint unalmas beltér. (Ez már tényleg ízlés kérdése). Az anyagminőségben is előrébb jár a VW és itt nem arról beszélek, hogy az Auris ne lenne mondjuk simán 7/10 nálam egy skálán, mert ahol kell puha, nem zörög, nem csörög sehol, de egy Golf, Passat, A4 8-as 9-es.
- Külső: Hasonlóan a belsőhöz egyszerűen jobban tetszik a német autó formája még mindig, nálam a kevesebb több ebben az esetben.Úgy vagyok most a hybrid auris-szal, mint egy jó érdekházasággal
. Mind a kettőnk jól járt, de hiányzik az érzelem, amiről azt hittem majd kialakul. Ha ennyi pénzt szeretnék autóban tartani, akkor ezt a faktort is szeretném, biztos volt már más is hasonló cipőben
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest