- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Magisk
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- iOS alkalmazások
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- iPhone topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#73820095 #101572 üzenetére
Köszi, megvárom míg kiadják az új ios-os klienst, 3 számot kell kapcsolgatnom a rokonságban, fenékbe billentenének ha másnak kiszervezném
csicso82: azért valahol elképesztő, hogy ilyen furfangokat kell csinálni csak azért, hogy egy eddig létező dolgot használhassunk. Üzenem a telekomnak, hogy az egyszerűbb általában jobb.
Megkockáztatom, hogy az átlag userek 80%-ánál ez a fajta kapcsolgatósdi kb. azt jelenti, hogy megszűnt az opció. Csak rágondolok azokra a családtagokra, akiknek az én fiókomban vannak a számai, és így kapásból 3-ból 3 teljesen fogalmatlan lenne hozzá, hogy neki most valami appban valami menü mélyén gépészkedni kell valamit. Persze, ez a 3-ból is csak arra az 1-re vonatkozik, akinek van okostelefonja.
Ezt szerintem így a telekom átgondolatlanul és rosszul csinálta, a most-ot eddig igénybe vevő ügyfelek döntő része úgy fogja megélni, hogy jobban fogy az egyenlege és nem fogja érteni, hogy miért. A hozzáértő 20% meg kapcsolgatja, őket meg ez fogja bosszantani. Kb senki se lesz elégedett, és ráadásul még pénzbe, időbe került a megvalósítás is. Ez szerintem így ahogy van el lett szúrva.
-
atala
addikt
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#73820095 #101454 üzenetére
Én is ezt csináltam a Diginél még régen, amikor T-től áthoztuk a vezetékes számot. Annyi volt a gond, hogy egyik szolgáltatónál út vagy utca volt a másiknál meg útja, de minden más stimmelt. Harmadik ügyintéző már elintézte és átírta a címünket. Hiába mondtam az elő kettőnek, hogy elírta régen a T, és nézzék meg melyik a hivatalos, csak egy végződésű van ezen az irányítószámon, nem akarták. Menjek be személyesen. Inkább telefonáltam harmadszorra is.
-
Cs1csó
titán
válasz
#73820095 #101412 üzenetére
Nekem nem sikerült, de a play áruházban sem találtam a legfrissebbet - az elvileg 9.25-öst. Ha lesz érkezésem egy másik emulátort is kipróbálok hátha. Most végül is azt írja hogy automatikus a megújítás de ez lehet a régi app miatt van és az újban már más lenne passz.
Na megtaláltam - verziószámot nem látok - de úgy látszik a NOX-nak tényleg ki kell próbálni a BETA verzióját mert ezt írja:
-
válasz
#73820095 #101334 üzenetére
Az sincs, nem tudom elővenni, pláne nem hétfőn, ezért is értettelek részben félre...
Nem halmozom, de ha már hasznos lehet bizonyos dolgokhoz egy másodlagos SIM kártya/előfizetés és netán gond van valamikor rövidebb vagy hosszabb ideig egy szolgáltatónál - volt már rá példa mindegyiknél és biztos lesz is még, mert a technika ilyen -, akkor jól jön, hogy egy másik szolgáltatós SIM kártya is adott, mert annak kicsi az esélye, hogy egyszerre legyen probléma a kettőnél - részben azért van Vodafone a Telekom mellé, mert ők semmiben sem közösködnek. -
válasz
#73820095 #101331 üzenetére
Semmit sem kell és nem is tudnék bevallani, mert csak és kizárólag előfizetője vagyok a Telekomnak, az is csak mobilos fronton, mert a vezetékes szolgáltatásokat már régen átvittem máshová.
Nem értek én néhány ember, hogy ha valaki jót ír valamiről - legyen az szolgáltató vagy gyártó -, akkor ott dolgozik, fizetik érte, fan, ha pedig rosszat, akkor a konkurencia pénzeli, meg hater, pedig semmi ilyesmiről nincs szó, csak leírom a véleményemet és a tapasztalatomat.
Ha sok témában olvasgatnál itt a fórumon, akkor láthattad volna, mivel is foglalkozom, mert belinkeltem az "oldalamat" is.Nálam csak nem akar betölteni a Telekom alkalmazás.
-
-
Zeki
nagyúr
válasz
#73820095 #101067 üzenetére
Nem csak az számít ki a píáros, hanem hogy cégen belül mennyire kommunikál más osztályokkal, és a más osztályoknál számít-e ki milyen lábbal kelt fel.
Ahol én dolgozok, kis cég, de csak nézek néha mint Mari a moziban:
- erről miért nem tudtam?
- erről miért csak most tudok?
- ez most mire fel változott így?
- ez mióta változott meg?
- ennek mi értelme? -
Cs1csó
titán
válasz
#73820095 #101053 üzenetére
Gusztustalan bár értem mi a gond:
1. ez a 9 és 19 Ft-os percdíj túl jó - kevésbé szedik meg ezen magukat
2. sóval behintenék a helyét is de jön a DIGI és összexarták magukat és most vakaróznakTelepítettem a NOX Emulátort (azoknak akik segítette köszönöm!) és ez a kép fogad most:
Remélem ez az a felület ahol majd látni fogom ha valami változik, és értesítenek SMS-ben is.
Itt azt írják hogy automatikusan megújul és mivel 0 Ft az időszaki díja ezért elég ha van pénz a kártyádon és kész.
DE ha igaz amiről itt a megy a diskurzus akkor MÉG most szeptember van ezért ez a szöveg és ez fog megváltozni HA MÁR október lesz?
Egyvalamit nem értek EZEK ENNYIRE HÜLYÉNEK NÉZNEK MINKET??? KI az aki lemondana egy hálózaton belül vezetékes irányba 9 Ft-os minden más irányba 19Ft-os percdíjat egy EGYSÉGES 25Ft-osra????
-
#08205312
törölt tag
válasz
#73820095 #101055 üzenetére
Mivel még nincs okt. 1 ezért akkor működik jól az app, ha a jelenlegi szabály szerinti infót írja ki. A jelenlegi szabály pedig az, hogy a szolgáltató hónapról-hónapra megújítja.
A fórumtársnak a 30 napos "ciklus" szeptember 21-én kezdődött (ami ugye október 1 előtti dátum) ezért a szolgáltató a jelenlegi szabályozás szerint megújította az opciót, azonban okt. 20-án az új szerint már nem fogja..... -
#77646080
törölt tag
válasz
#73820095 #100967 üzenetére
Jaj.
A több szálon futó beszélgetéseim, fórumozás közben nálad elvesztettem a fonalat.
Szóval. Amiről veled beszéltem, a MOST opció megújítása, ami október 1-től él és még nem ismertek a részletei, hogy hol és miként lehet újra meg újra aktiválni, azért, hogy el ne vesszen. Mea culpa.
-
#77646080
törölt tag
válasz
#73820095 #100965 üzenetére
Nekem (ilyen téren) totális a káosz a kapcsolt előfizetések és Dominók terén. Mármint a szolgáltató részéről, ami rajtam múlik, az szépen el van rendezve.
Teljesen random alkalmakkal szoktam rányomni, néha engedi, néha nem, gyakran hibára fut vagy egyéb indokkal elutasít. Van, ahol sikerült 2x bekapcsolni, de a legtöbb számnál egyszer sem... már nem is törődök vele, legalábbis nincs prioritása. Szerintem ezt nagyon elszúrták, pedig pofon egyszerűen kellene / lehetne működnie.
Marad az, hogy "ajándék lónak ne nézd a fogát"...
-
Samtya
senior tag
válasz
#73820095 #100763 üzenetére
Az USSD kódos menüben ott volt régebben. Nem tudom pontosan kb 2-3 hónapja próbáltam utoljára. Most viszont nem találom a megszokott helyen, és máshol sem. Weben is beléptem a fiókomba, ott is csak az adategyenleg van (régebben ott volt a percegyenleg is másodpercekben kifejezve).
-
#86564352
törölt tag
válasz
#73820095 #100030 üzenetére
Vanda még nem volt meg nekem, azon már értetlenkedtem pár éve az ügyfélmegtartó osztályukról rejtett számról hívtak! Szerintem ez tök furcsa. Egyrészt fel se szoktam venni sokszor az ilyet, van aki kapásból szűri is okostelefonon ki se csengjen, másrészt magyarországi "állandóan résen lenni hol vernek át" környezetben ki mire gondol először hogy rejtett számról keresnek a Telekomtól szuper ajánlat kezdetű mondókára? Próbált új telefont, nagyobb csomagot mindent mikor nem hagytam magam akkor felkínáltak havi egy ezres kedvezményt egy év plusz hűségért, ami jó volt csak idáig majdnem el sem jutottunk a kezdeti kételkedés miatt. A végén kérdezték is mit gondolok az ügyfélszolgálatról el is mondtam ezt a rejtett szám dolgot hogy jön le, miért nem írtak sms-t, emailt? Nagyon egyetértett a nő, természetesen nem rajta múlik ilyen a rendszerük.
A kommunikációs cég kommunikációs problémái...
-
válasz
#73820095 #100032 üzenetére
Bízom benne, hogy aki pontosan és részletesen ismeri a csúsztatás szó jelentését, az helyén tudja kezelni, pláne abban a szövegkörnyezetben és feltételes módban leírva.
A többi a szokásos, amit megint csak helyén kell kezelni - anélkül, hogy bárki is magára venné, megbántódna...stb. -, akik nem szeretik a szolgáltatót, netán volt is azzal kapcsolatban valamilyen sérelmük korábban, ők ilyenkor általában szintén háborognak, szidják a céget és hasonlók, valamilyen szinten még önigazolást is látnak benne, aztán a másik oldal, akik valamilyen okból elkötelezettek a szolgáltató felé, megpróbálják védeni, végül pedig a harmadik tábor, akik egyik irányban sem elfogultak, próbálják reálisan nézni a történéseket, de az ilyen, csak az egyik fél elmondásán alapuló eset kapcsán nehéz dolguk van, ezért nem is ítélkeznek látatlanban. -
válasz
#73820095 #99767 üzenetére
A fizetendő havi számla összege szerepel ott, befizetési határidővel...stb. együtt, a folyószámla szintjén ha elmaradást vagy túlfizetést nem direktben a számlában írnak jóvá, akkor a havi számla összege nem változik csak azért, mert a folyószámlán korábbi elmaradás vagy túlfizetés van.
Ha neked ilyen gondod van, akkor hangsúlyozottan azt kell elérni, hogy a következő havi számlában direktben írják jóvá.
Amikor én panaszt tettem valami miatt és extra jóváírást kaptam, akkor azt valóban jóvá is írták a következő havi számlában, így eleve az annyival csökkentett összegű számla jelent meg a következő hónapban a számla zárását követően, de ezt el kell érni, mert automatikusan nem minden esetben korrigálgatják a folyószámla összege alapján a havi befizetendő számlát. -
gabor9991
addikt
-
-
thomas77
senior tag
válasz
#73820095 #99017 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy mikor vezették be az alkalmazást, meg a *111#-et, de emlékeim szerint ez előtt is működött a dolog ügyfélszolgálat nélkül, ha az átirányítás mint szolgáltatás aktív volt. Azzal tudtál választani a hangposta vagy a hívásértesítő között, higy melyik számra irányítottad át a hívást.
Ha nem így volt, vagy nem ez volt a téma, akkor ne haragudj. Nem akartam a lelkedbe tiporni a hozzászólásommal.
Nem vagyok Telekomos szakember, csupán egyszerű felhasználó. Rég volt, lehet hogy rosszul emlékszem. -
thomas77
senior tag
válasz
#73820095 #99011 üzenetére
A hangpostát alkalmazásban, vagy a webes felületen te is tudod ki-be kapcsolni. Ha kikapcsoltad a hangpostát, akkor pedig a telefon menüjében te is á tudod irányítani a hívást a hívásértesítő számára, feltéve hogy maga a hívásátirányítás (mint szolgáltatás) szintén be van kapcsolva.
Tehát elvileg ügyfélszolgálat nélkül is meg tudod csinálni. -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #99009 üzenetére
Ja, és a dolog szépsége, h mindezt külföldön tette, mert itthon sosem használtam a hangpostát, csak az értesítőt.
Az egyetlen macera az volt a dologban, h nem lehetett a telefonról beállítani, és utazás előtt mindig fel kellett hozzá az ügyfélszolgálatot hívni, csak ők tudták ilyenre beállítani.Most meg az értesítő nme képes működni külföldön.
-
thomas77
senior tag
-
Soulfly842
addikt
-
Soulfly842
addikt
válasz
#73820095 #98926 üzenetére
Nem, mivel a domino net 4 GB ez esetben aktív marad. A domino net 4 GB kikapcsolásával kapcsolja vissza a technikai netet a rendszer.
Értsd:
Domino net 4GB, Maraton 4 GB aktív.
Értsd: ha lejár a domino net 4 GB 30 napos érvényességi ideje és ha nincs rajta elegendő egyenleg, akkor ez esetben a domino net 4 GB felfüggesztésre kerül és a következő feltöltésig, vagy a szolgáltatás deaktiválásáig nem tudja használni a netet. Az ügyfél helyett önkéntesen a szolgáltató nyilván nem mondhat le egy megújuló internetet. Ha lemondja akkor aktív lesz a Technet.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
#73820095 #98524 üzenetére
attól függ hova utalsz.
Ha a közleménybe a havi számla azonosítóját írod, akkor a számlát egyenlíti ki, ha a Telekomos számlaszámod kerül a közleménybe, akkor a rendszer túlfizetésként kezeli, amiről rendelkezhetsz.Mint a bankszámláknál:
Ha hitelkártyával fizeted pl a csoportos ajándékrendelést és a folyószámládra utalnak a haverok, neked kell tovább utalnod a hitelkártya számlára, de ha a hitekártya számla számát adod meg, akkor nem kell foglalkoznod az "átkönyveléssel". -
#73820095
törölt tag
válasz
#73820095 #98454 üzenetére
Mármint ha helyesen mutatja...
Mert amilyen tré most az egész honlap, az is lehet, h hibásan. Nekem pl egyelőre nem mutat csökkenést, de sokat nem is használtam még, h egyértelműen kiderüljön.
Viszont nem mutatja, h meddig érvényes a 10GB.
Nem működik a sorbarendezés, a testreszabás, és egyebek...Az egyetlen pozitívum, h ma reggel még nem jelent meg újra a kosár régi tartalma...
Viszont folyamatosan technikai hiba, meg általános hiba...
Tudom, csak a szokott tré színvonal honlapilag... De akkor is, és igenis bosszant. Napok óta nem tudom megcsinálni rajta, amit pikk-pakk meg lehetne csinálni, ha bírna eccer végre normálisan működni... -
4Grider
félisten
válasz
#73820095 #98431 üzenetére
Gondolom erre gondoltok:
http://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/OkmanyErvenyessegLekerdezes.xhtml
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Western Digital WD Red Plus 3.5 12TB 7200rpm 256MB SATA3 (WD120EFBX)
- ZBook Fury 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A3000 32GB 1TB magyar vbill ujjolv IR kam gar
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 5060 - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest