- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Nem olvastam el, így eddig ezt nem tudtam, viszont amit írnak, hogy nem a T , hanem a biztosító aki biztosít, érthető, mondjuk az is, hogy ha a biztosító ha lerázza az ügyfelet a T nem fog kapkodni, hogy ez ne így történjen, pedig megtehetné (ügyfél elégedettség stb.....).
Összegezve, kellemetlen a szitu, különben meg ezért nem kell a gyerek kezébe ilyen értékű telefont adni, na ezzel nem azt akarom mondani, hogy a szülő tehet a lopásról!, csak hogy nem ilyen értékűt kell adni...
Az meg a T hibája hogy nem adott papírt, és mivel van rögzített felvétel stb., így a T perelhető, vagy összejön vagy nem... -
sztmorzsi
csendes tag
Köszi a korrekt választ. Viszont "Ebben az állt, hogy kivizsgálták és adminisztrációs hiba miatt nem volt benne a rendszerükbe, hogy biztosításom van."Így én nem kaptam semmilyen Nyilatkozatot vagy papírt arról, hogy biztosításom van, tehát nem is lett volna rá lehetőségem, hogy megjelöljem a fiamat biztosítottnak. Mivel szakértőnek látszol (
) megmondhatnád, hogy helyes-e amit leírtam. Ugye ez a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés lenne, aminek benne kellett volna lennie a csomagban, amiben az iPhone-t átvettem.
-
savoo
addikt
Nálunk konkrétan az volt, hogy lakáson belül pl földszinten nem volt egyáltalán térerő, csak a 3. emeleten. Szóval nem az volt a probléma, hogy egyel kevesebb pálcika volt... Azért írom, hogy volt mert nyár vége óta fejlesztett azon a környéken a T most már van 3g is és azóta nincs térerő probléma az említett telefonokon sem.
-
erdoke
titán
"romlik a forint, emelkednek a szolgáltatókat terhelő adók, ezért részint megértem, az üzemanyag is drágul, a kenyér, tej"
Hát igen, biztosan importálja a Telekom a perceket az anyavállalattól, azért érdekes, ha romlik (WTF?
) a forint (egyébként nem is)... A tornyok pedig kenyérrel és (lengyel) tejjel hajtottak.
(#33162)
Magyarország még mindig nagybetűvel, mint minden tulajdonnév. -
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Amennyiben a cégek a rájuk rótt adót nem az ügyfelekre továbbítanák, akkor olcsóbban lehetne telefonálni, mert ahogy állítólag "csökkentik" a rezsit úgy szépen folyamatosan jönnek az új adók ill. emelkednek az adókulcsok és ezt nem fogja semelyik cég benyelni. Ez persze igaz más területekre is nem csak a telefonos szolgáltatók. Amennyiben arányban lennének a fizetések az itteni árakkal rögtön nem "fájna" annyira az embereknek a növekedő adók a vele együtt növekedő árak....
-
djculture
félisten
Azért az kicsit durva hogy két dominós tarifánál olcsóbb hivni csúcsidőben egy eu-s országban lévő rokont mint egy itthon élő vezetékes vagy más mobil szolgáltató ügyfelét. Az ilyet már tényleg rablásnak hívom. Ezt nem nagyon lehet kimagyarázni... Jó lenne már ha megalkotnák a minden országban érvényes eu-s dijcsomagot és vége szakadna a rablási korszaknak.
-
wertigo1984
őstag
es Glaci
koszonom, igy mar ertem.
Mozaik L-es csomagban vagyok, ehhez vettem +1gb netet es 2 szam van bekapcsolva a Csalad barat kedvezmenybe, igy 14500 korul fizetek havonta. Viszont jon Telecomfoci sms, amit hiaba kuldok vissza Stop szoval, nem tiltja le.Glaci probald meg a telefonodon (ha droidos) beallitani a max adatforgalmadat, es hogy mikortol figyelmeztessen.
-
glaci
őstag
Akkor most már ezt is tudjuk!
Köszönet érte!
Egyébbként nekem, mint új T-Mobile előfizetőnek (15 év Voda után, elötte pedig Panonos voltam - a Westellel viszont nem volt soha kapcsolatom) egy csomó új és szokatlan dolgot kellett tudomásulvennem amióta átváltottam ide.
Pl.: Hívószám kijelzés: fizetős szolgáltatás (bár a mozaikosoknak elengedik). Hívásrészletező: szintén fizetős, akár papiron, akár elektronikusan, meg minden esetben. Adatforgalom / vagy bármely egyébb forgalom lekérése: fizetős, még interneten is! (Ez utóbbi 2 gyanús is, mintha el akarnák venni az ember kedvét attól, hogy utánna ellenőrizzen, hogy hogyan számláznak!) -
anonymus89
addikt
Tényleg nem vitatkozni szeretnék de ez akkor is fura számomra...
Egyébként augusztusban került aktiválásra a drágább csomag és szeptember 7-én lett lemondva a limitbővítő opció.dedike:Ehhez meg annyit fűznék hozzá, élve édesapám szavaival: "Ezt ki a jó isten tudja elolvasni mikor az ember kezébe nyomják hisz oly hatalmas betűkkel vagyon megírva?" Azt mondja az ügyintéző: " akkor elküldöm e-mail-ben ha úgy megfelel" ..
küldje bár az is csak szemétnek lesz ott amennyit használj fater a gépet...
-
Mondjuk gondolkodtam kicsit (bár most meg a nyakam fáj....
), szóval mikor valaki lemondja a bővítő opcióját, akkor kap egy SMS-t. Ha valaki illetékes beleírná az SMS-be, hogy aktiváltassa újra a netet, s az úgy kerülne kiküldésre, akkor a panaszok 80%-a kapásból megszűnne. Szerintem.
-
erdoke
titán
Sejtem, de nem tudom. Mindenesetre egyértelműen hátrányos az ügyfelek számára, gyakorlatilag mindenki megszívja legalább egyszer, ha ilyen szituációba kerül. Volt már olyan üfsz. ügyintéző, aki figyelmeztetett a problémára kiegészítő net rendelésekor, de még ez se garancia arra, hogy mondjuk 4 hónap múlva emlékszik rá az illető.
-
erdoke
titán
Ha valami a szolgáltatónak jó, és az ügyfélnek egyértelműen rossz, akkor normális esetben a szolgáltató versenyhátrányt szenved, és megváltoztatja a rendszert, hogy az ügyfélnek előnyös helyzetet teremtsen. Persze ha nincs valódi versenyhelyzet, akkor beleférnek az ilyen és hasonló szívatások...
-
Nimda
addikt
Az én példámat is hozzátéve, pár hónapja lemondtam a limitbővítő opciót, majd utána döbbenten vettem észre, hogy nincs adatkapcsolat.Napokig kerestem a hibát, azt hittem a készülékemmel van baj.Senki sem tájékoztatott, hogy ilyenkor "külön szólni kell" az ügyfélszolgálatnak, hogy ugyan állítsák már vissza az előfizetéshez járó alapcsomagot.Ha jól emlékszem innen kaptam a segítséget, hogy ilyenkor mi a teendő
-
De ennek továbbra sincs értelme. Miért kapcsolódik ki egy olyan szolgáltatás, aminek a díját elkérik? Amire elő van fizetve? Az előfizető által eszközölt módosítás, a plusz szolgáltatás lemondása, az alapszolgáltatást egyáltalán nem érintette.
Ez pont olyan, mintha lenne egy kábeltévé előfizetésed, 60 csatornával, majd úgy gondolod, hogy előfizetsz az HBO-ra. Aztán 3 hónap múlva úgy gondolod, hogy nem kell az HBO, lemondod. Akkor kikapcsolnak a 60-ból 20 csatornát, amiken filmek mennek. Igaz, az előfizetésed továbbra is 60 csatornára szól, de hát ilyen a rendszer, majd ha szólsz, akkor visszakapcsolják. Röhej. Szerinted valóban logikus?
-
anonymus89
addikt
De ez akkor is kész vicc, magyarán mondva ha pl. az ügyfél nem az internetért rendeli meg hanem az olcsóbb percdíjért -persze azért néha-néha barangol- és történik egy ehhez hasonló eset de mondjuk kórházba menetel miatt nem használja a mobilinternetet.
Szóval akkor akár több hónapig nincs aktiválva az internetje mert nem kapcsolják vissza alapértelmezésként ami járna???
Ezeknél ugyebár nincs túlforgalmazási díj akkor mi félnivalónk van?
(már bocs de ezen csak kacagni tudok, hogy még itt tartunk)
Parasite
mindig okoz meglepetést nekem a szolgáltató.. -
Onderon
senior tag
-
#99546112
törölt tag
-
icons
addikt
Szerencsére csak 1438 vagy mennyi hsz-t írt, mindjárt gyorsan átlapozom!
Valami támpont esetleg, mire keressek rá?
szerződésmódosítás, tarifa, módosítás, stb kulcsszavakkal nem jutottam eredményre... Pont azért kérdeztem meg, mert nem találtam meg a fórumban a választ (nem kétlem, hogy itt van).Neked és lugosi-nak is:
A lényeg, hogy értettétek az iróniát, keep it up! -
Daffni2
addikt
de legtöbbször azt mondják, ami nekik jó/jobb, és abból azt hallatják ki veled, ami neked okés, de ami nem frankó, az valahogy elsikkad...
Meglehetősen szomorú valóság ez nálunk.
Az ilyeneknek nem lenne helyük a szakmában.Személy szerint hányok tőlük.A jó üzletkötő arra törekszik, hogy mindenki jól járjon, elsősorban a "vásárló" mert hosszú távon sokkal sokkal jövedelmezőbb az ilyen szemlélet.
Mert az átvert, legközelebb nem tőle fog "vásárolni" és az ismerőseit is le fogja beszélni.
-
Norbi0517
csendes tag
Milyen módon? csak azért érdekelne, hogy esetleg ösztöndíjra is megadhatják a részletfizetési lehetőséget? Egyetem mellett van melóm is, de az nem állandó, viszont az ösztöndíj az rendszeresen jön, nem tudom nekik ez elég lenne-e. 8 éves számomat szeretném átíratni az én nevemre, de mivel az új csomag jóval olcsóbb lenne, mint amit eddig használtam, simán belefér egy olcsóbb telefon mellé, és még így is olcsóbban kijönnék mint eddig.
-
anonymus89
addikt
Tehát akkor a Mozaik S díjcsomaghoz nem kell Lte képes készülék.
polonic: Faternak itt nyíregyházán a plafon 7Mbit szokott lenni most telefonált, hogy volt bent váltani a Mozaik S-re speedtest-tel lemérte és kb. ugyanannyi a letöltés, vagy ez a karbantartásnak köszönhető inkább?
-
anonymus89
addikt
Mozaik xs-ben van rákerestem fórumban arra, hogy mozaik és a találatok között volt a limitbővítő funkció.
Nem is hallottam még róla, hogy ilyet lehet kérni egyáltalán tehát nem kell átváltani a gyorsabb internetezéshez?
Azt tudom alapból 7,2Mbit a garantált de a telefon tudja a 21Mbit-et akkor mit kellene tennie ahhoz, hogy ki tudja használni? (azért kérdezem mer a szla.-ja jóval 5000,-Ft fölött szokott lenni) -
Szerintem is a szolgáltatás (beszélgetés, sms, adat) része. A szolgáltatásért fizetek, a sim csak ennek az igénybevételének az eszköze, a szolgáltató részéről szükséges velejárója.
Az, hogy az adminisztációért fizetek, gyenge, nem ér még továbbjutást
Szóval a fentiek értelmében továbbra is várok egy értékelhető okfejtést -
Ezt hiába linkeled többször.. Nem erről van szó. Ebben azt írják, hogy 1 órás, és hogy részleges, esetlegesen teljes kiesés előfordulhat. Tegnap viszont már az ügyfélszolgálat is azt mondta, hogy az egész ország területén gond van, nem tudják miért, és azt sem hogy mikorra sikerül kijavítani, és órákra tűnt el teljesen a net..
És az igen is méltatlan, hogy még annyit sem képesek kiírni, hogy bocs. A facebook oldalukon rengeteg panasz érkezett, a 1430-on annyi, hogy nem lehetett felhívni, de semmit nem reagáltak ezidáig. -
tjokai
senior tag
Igen, 2 éve kértek jövedelemigazolást, első körben emiatt nem hozhattam el a telefont, mivel nem vittem magammal, így kérnem kellett a munkáltatómtól és azzal kellett visszamennem T-Mobilba, ezután már elhozhattam a készüléket. Akkor mondták, h új tag, új belépő vagyok így kell a jöv.igazolás. Nem tudom h most kérni fognak e, remélem nem, mert már új helyen dolgozom és nem éppen hivatalosan
Köszi a választ
-
pok1234
csendes tag
Még csak ma vettem a telót szóval nem volt időm átnézni a beállításokat...
A 3G lefedettségi térképen konkrétan nincs rajt a hely ahol élek, de a mellettem lévő város már rajt van( 6km)
akkor keresek egy olyan helyet ahol van 3G .
Köszi a segítséget..lenne még egy kérdésem igaz kicsit off a téma:
hogy tudom rootolás nélkül letörölni a gyári facebook alkalmazást? mivel az angol..
törölni nem engedi csak letitlani de így meg nem tudom feltelepíteni rá a magyart mert azt írja hogy van már egy ilyen néven lévő alkalmazás. -
Something_
őstag
Szia!
Jah, hogy csak pár ezer forint? Azt hittem, hogy 20-30e..
Nem jött be a Z :-(
Azt nem tudod véletlenül, hogy most ugye 21 hónap után meghosszabbítom az előfizetést, akkor marad a jelenlegi díjcsomagom? Like 300-ban vagyok még 3 hónapig, utána kirúgnak belőle, mert lejárt a 2 év
. Szóval most előfizetés-hosszabbításnál maradhat a Like (3 hónapig) vagy választanom kell másikat?
Ha lejár a like, akkor pedig valami jó kis flottát kéne néznem
-
Huroq
senior tag
Én sajnos nem az összesítő táblát néztem, hanem konkrétan a szolgáltatás oldalát. Ott sajnos még nem szerepelt közte a Mozaik XS csomag.
A kiigazítást köszönöm.Bár az érdekes, hogy a sebességnél azt írják, hogy az eredeti díjcsomagban feltüntetett sebesség a mérvadó.
Akkor viszont, hogy lehet, hogy az XS csomag felkapcsolódik LTE-re? Elképzelhető, hogy valamit félre olvastam megint. -
AsusBoy
senior tag
Rendben köszönöm.!
Én majd Asus PadFone 2-t szeretnék megrendelni ,akkor remélem szeptember elején felfogja kínálni a vásárlás lehetőségét
Soha nem rendeltem neten t-mobile-tól . Egyszerűen kiválasztom ,hogy meglévő havidíjas , kamatmentes részletre .
Nem kell személyesen megtárgyalni t-mobilos ügyintézővel , hogy az adataimat megnézze akkor az utolsó havi bér kereslet kimutatása meg ilyen cicerók ?
Hogy zajlik ennek a menete ?
-
morphin
tag
-
Szimatka
csendes tag
Megnéztem a papírt,oda küldték kétszer,abba Cordonba vagy mibe.Hát ha megint azokhoz kerül,biztosan nem lesz megjavítva.Én látom a 3 pixelt,ők nem.
Egyébként azt mondták hogy abban az üzletben helyben javítanak,vagy cserélnek.Nagy buli lenne ha felvinném és mégis x idő után mehetnék érte :/
De akkor mit csináljak?Elég drága volt ez a telefon-legalábbis nekem-és most itt van pixelesen,meg a többi... -
313313
addikt
Nem mindenki akar x ezres előfizetésre is aláírni x évre egy jobb telefonért. De kár ebbe belemenni....
Másrészről tisztában vagyok, hogy mit jelent a gyártói garancia és mit a bolti (bár ez boltonként eltérő...), de nem egy emberrel találkoztam, aki 5-10k miatt, inkább rosszabb garancia feltételű telefont vásárolt, hogy úgy spóroljon...
Én mint magán ember nem tartok igényt se számlára, se áfás számlára... ugye nem vagyunk egyformák, kinek mi a fontos... -
djculture
félisten
Nem tudom miről beszélsz de értelmezzük már a dolgot. Tehát vasárnap kapott egy sms-t hogy elfogyott az 500megás kerete majd kedden küldött egy sms-t amit kiküldött neki a t-mobil igencsak a pénteki szombati adatokkal amikor még csak 438MB forgalmazott le. Akkor ebben mi a butaság, mert hogy ez így működik az 100%???
Tele a homár ezzel a történettel hogy a t-mobile legjobb esetben is 2-3 napos adatforgalmi adatokat ad ki pénzért, de volt akinek 1heteset adott... -
KZP
őstag
Ezt a kerekítősdit nem is értem.
Ha aktív a mobilnet, ott ugye akkor folyamatos az adatkapcsolat.
Ha a nap végén kikapcsolom, akkor a napi adatforgalmat kerekíti 10 kilobyte-ra. Ez így oké is lenne.
De napközben hogyan kerekítget, ha egyszer folyamatos az adatkapcsolat?
Van valami holtidő, ami alatt, ha nem történik adatforgalmazás, akkor kerekít 10 kilobyte-ra, aztán elölről kezdődik megint a számlálás? -
PiE137
senior tag
Köszi, így már világos!
Drága telefonnál majdnem jobban jár az ember, ha megveszi domino-ra webshop kedvezménnyel, aztán mehet bele az előfizus kártya....
Tényleg nincsenek nagyon agyonbecsülve az ügyfelek, amit én néztem, ott még 20k különbség sincs a domino meg az előfizu között...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS3 Slim 4.92 HEN, Telepített játékokkal - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest