- Honor Magic V2 - origami
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz zoli62 #40742 üzenetére
nem jó, de talán így terelik a népet a kombi díjcsomagok irányába, illetve így talán többen eldobják a régi, egy ideje már kivezetett, de még sok felhasználó által használt - adatforgalmat nem tartalmazó - díjcsomagokat.
igaz, a move mindenkinek alternatíva lehet, az xs olcsó, de már az is tartalmaz minimális adatforgalmat, tehát olcsó(bba)n van hozzá bővítés.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
csabyka666
veterán
válasz zoli62 #40002 üzenetére
Ezt látod nem tudom. Viszont lekérdezhető a számom a tudakozóban, az már más kérdés, hogy nem az én nevemet dobja ki, hanem a flottáét.
A DM az a Direkt Marketing? Habár...jönnek a választások, bármit el tudok képzelni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
veterán
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #38831 üzenetére
Ha 7 számjegyű, akkor az nem a folyószámla szintű jelszavad, hanem a folyószámla számod.
Pár éve elfogytak a 6 számjegyűek, azóta minden új folyószámla 7 számjegyű.Jaded
Új készüléket nyilván vehetsz, mert ha nem is leszel már jogosult a Like-ra, a szám aktív marad, legfeljebb változik a díjcsomagod. A helyzetet legfeljebb az bonyolíthatja, ha tarifahűséget válalsz, mert ha kis díjcsomagba vált a rendszer, kötbéres lesz, amit persze visszavonhatnak, ha nagyobb csomagra váltasz.adequate_cou
Ez egy 1-2 hetes folyamat. Gyanus vagy te nekem.juve600
A "normál" Domino SIM-et az első fizetős hívással aktiválod és nincs már vele dolgod.
Amihez utólag kell szerződni (Domino Quick) ott korlátozás is van a számon, ami a szóbeli szerződéskötéskor kerül le, illetve a hitelesség megerősítése végett a hívószámról vissza kell küldeni egy kódot, ami postai úton megy ki.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
polonic
félisten
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #38209 üzenetére
Kapcsolási díj továbbra is van, de a Te konstrukciódban jóvá lesz írva a számlában.
csoki46
Domino-ról váltottál előfizetésre? Mert olyankor van egy kedvezmény 2 év hűségért cserébe, ami arról szól, hogy az első évben a havidíjon felüli alapdíjas perc és SMS forgalomból jóváírnak havi 500 Ft-ot. Ez viszont nem zárja ki a készülékvásárlást a hűségidő alatt.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
legenda
válasz zoli62 #28922 üzenetére
engem többnyire szám nélkül támadnak, és a szolgáltató megbízásából.
van némi call center tapasztalatom, ezért tudom, hogy miként működnek ezek a bérmunkák, bután jön ki, amikor olyan hívandó számot dob a rendszer, ahol mondja az operátor, hogy; ön, mint hűséges előfizető - és ekkor megszólal az előfizető, hogy hééé, még csak 2 hónapja vagyok ezen szolgáltatónál előfizető, most költöztünk ide, előtte másik szolgáltatónál voltam x évig!
a t-s ágazatok mentségére szolgáljon, náluk ilyennel még nem találkoztam, más nagy szolgáltatónál már igen!
az a jobbik eset, ha ténylen közvetlen szolgáltatós illetékes hív bármilyen ajánlattal is, bár olyan anomális már volt a t-home esetén, hogy felhívott tőlük valaki egy speciális ajánlattal úgy, hogy nekem már eleve speciális csomagom volt egy ideje, mire ezt mondtam is, nézi a rendszerben, és visszamondja a szolgáltatásaimat, majd közölte, hogy akkor tárgytalan a dolog.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #28806 üzenetére
nyilván, a forgalom fizetős.
támogatás? abban elfogult is lehetnék, mert 16 év alatt alig tudok apró problémát is összeszedni, pedig több előfizetésem is van, azokon mobilinternet...stb.
más szolgáltatóimnál, 1 - 2 év alatt több hiba volt.
nem mondom, hogy a t-mobile hibátlan, minden szolgáltató esetén vannak/lehetnek problémák, de bár minden szolgáltatóm ilyen lenne!
a t-home már problémásabb, de mindig türelmesen lefocizom velük.
vodafone? hiányozna az lte, és még a jó 3g hálójuk is kilukadni látszik, ha lehet hinni a híreknek...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
erdoke
titán
válasz zoli62 #27039 üzenetére
A többi, átlagember számára elérhető csomaghoz kell viszonyítani, és nagyjából ugyanezt Mozaik XL alapon + kiegészítőkkel 21e Ft-ért kapom meg. Miközben még mindig van egy kis félsz, hogy nem korlátlan a keretből a beszélgetés, hanem "csak" sok.
Magyarul havi 5e Ft-ot spórolhatok (illetve spórolhat a munkáltatóm).(#27040) smiti
A problémád nem az volt, hogy a telefonon tároltad a számokat, mert minden szempontból jobb megoldás, mint amit a SIM nyújt, hanem hogy csak a telefonon voltak meg. Az enyéim emellett meg megvannak egy PC-n és egy szerveren is. Mit fogsz csinálni, ha a SIM adja meg magát úgy, hogy nem lehet róla visszanyerrni adatokat?[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
sifarr
senior tag
válasz zoli62 #26989 üzenetére
Mit gondoltok, mennyire lesz népszerű a Next díjcsomag?
Nem hiszem, hogy a népszerűség volt a szempont.
Muszáj volt reagálni a Red-csomagokra. Ez viszont felemásra sikerült.
A Next XL a Red Super megfelelő alternatívája.
Viszont a Next L-nél a Red Standard (főleg a készülékvásárlás nélküli verzió) egyértelműen jobb.
A Té ott van bajban, hogy vannak meglevő, a Next L-nél magasabb havi díjú más csomagjai a Mozaikban és az Ikonnál is. Ezért az új díjcsomagnál (L-nél) összességében (díj és szolgáltatás) nem mehetett ez alá, mert akkor saját magának csinált volna konkurenciát. A Vodánál viszont a 2,5 Red csomag képviseli a legmagasabb díjkategóriát, logikusan.Egyébként korlátlan csomagok a nem publikus területen is vannak, nagyjából br. 10-11 ezres költséggel. Nem is különösebben nehéz hozzáférni.
Egy publikus, korlátlan csomagnak (2-4 GB nettel) pont ez lenne a reális, piac által visszaigazolt ára.
Viszont a jelenlegi gazdasági helyzetben a publikus fronton ez nem bevezethető. Valószínűleg többen váltanának lefele, mint egy kicsit magasabbra fel, azaz bevételcsökkenés lenne a vége.
Ha a Voda a Reddel alacsonyabb árral indult volna (pl. 11 - 13 - 16), akkor jelentősen megkavarhatta volna a piacot a publikus magasabb díjú szegmensben.
Így ez az egész a publikus előfizetéseket nézve, arányában nem túl jelentős, csak színesíti a díjpalettát. Nem 10-20 %-okban mérhető. Egyiknél sem. -
legenda
válasz zoli62 #26994 üzenetére
2 év hűséggel még elmegy, de hűség nélkül nagyon húzós a havidíj (+10 e ft), én pedig még olcsóbb díjcsomagra sem írok alá hűséget soha, mert nem lehet tudni, hogy mit/milyen módosításokat, új díjcsomagokat, lehetőségeket...stb hoz a jövő.
más kérdés, hogy az olcsóbb díjcsomagot sem mindig használom ki, de így legalább kevesebb megy veszendőbe.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #26863 üzenetére
stick esetén passzolom, de mobilon nem emlékszem 50 alatti értékre, pedig elég sok helyen néztem mobillal.
ahol a h+ ping legjobb esetben is 55 - 60, ott az lte most csak 25 - 26!
illetve azt vettem még észre, hogy sok - elvileg - 21-es h+ hálózaton is csak 5 - 6 - 7 megabit/sec a maximum letöltési sebesség. mobilon persze az is elég volt, mert többnyire csak böngészésre használom, de ahhoz képest az lte most szakít.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #26859 üzenetére
most sem jobb a 3g/h/h+ping, az lte látványosan jobb.
elpatkorado; szia, amennyiben a t-nél veszel telefont, és amiatt szükséges a csere, úgy ingyenes, ellenkező esetben - papíron - nem, de volt már kivételes példa, ügyintézője válogatja.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #26584 üzenetére
150 e ft volt egy hónapja, de azóta drágult - most nem hagytam magam, mint korábban az iphone 4s esetén, hogy kivártam, és a drágítás után vettem meg - bár még utána is drágult...
az i4s után nem tűnik annnyira fakónak a kijelző, de a korábbi sgs2 mellett bántóbb lett volna a különbség.
a méret nagy, de már megszoktam, ahogy az sgs2 után a kis i4s kijelzőt is.
ezt legalább esőben/havazásban sem félek elővenni, ha hívásom...stb van, az i4s ilyen szempontból problémás volt, mert kell az az indikátor a telefon tetején lévő jack aljzatba...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #26539 üzenetére
t-mobile föggő, t-s firmware verzióval rendelkező - saját - sony xperia z, semmit sem módosítottam, csak a gyárilag adott alkalmazások vannak rajta, semmit sem telepítettem utólag, de nem is távolítottam el;
két origo ikont is látsz, a kék az origo alkalmazás, a fekete pedig a böngésző ikonja, aminek a címsorába bármilyen weblap elérési címe beírható, tehát lehet vele böngészni!
az alábbi képen láthatod a chrome böngészőt is, ami szintén alapban a rendszer része, nem külön és utólag lett letöltve;már korábban, az sgs2 telefonom esetén is teszteltem, hogy alapban földgömb a böngésző ikonja, de ahogy beolvass a a t-s sim kártyát, máris origo ikon lesz, független firmware verzió, és független készülék alatt is kipróbálva, tényleg így működik!
visszaolvastam az összes érintett n97 firmware verziót, volt egy t-s variáns, ahol nem került alapban bekonfigurálásra az ota hozzáférési pont, így ott csak a manuális beállítás után lehetett előcsalni adott funkciót, de ott sem volt szándékosan kivéve, csupán akkoriban még nem volt képes a rendszer minden automatikusan beolvasni a sim kártya alapján - ez android alatt is csak utóbbi időben megy rendesen.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
Soulfly842
addikt
válasz zoli62 #26532 üzenetére
Te valamit nem jól néztél, mert minden továbbiak nélkül lehet más címet, más kezdőoldalt is beírni, beállítani
Egyébként a böngészők repertoárja végeláthatatlan. A legtöbben inkább használnak egy operát, egy most már rohamléptekben - mobilon is fejlődő - firefoxot, vagy egy dolphin browsert, vagy egyebet alapértelmezett böngészőként. Itt már azért nincsenek olyan butítások, mint a live menük idején pl. egy másik alternatív szolgáltatónál
-
legenda
válasz zoli62 #26532 üzenetére
volt t-mobile n97 telefonom, és nem hiányzott az ota frissítés lehetősége, bár anno jobban belenyúlhattak symbian alatt, de akkoriban a voda ilyen szempontból problémásabb volt.
galaxy s advance telefonom nem volt, galaxy s és s2 volt, de adott rendszeren beállítás kérdése, hogy mi legyen használva, és a mentés alapban megtörténik.
az s3 - és a többi android készülék esetén - van egy origo ikon, nálám az xperia z alatt is, de az a függetleneknél is beállításra kerül, amint beolvassa a szolgáltatós konfigurációt a sim kártyáról, viszont attól van böngésző külön is, és működik is normálisan!
az apple cikk másról szól inkább, forgalmazási feltételek...stb.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #26507 üzenetére
mindig ezt a butítást írod, de nem nagyon találkozom ilyesmivel, inkább csak szolgáltatós csengőhang, üzihang, meg ilyesmi kerül bele!
írhatnál valami konkrétumot, amit ki is tudok próbálni!
ios esetén fillérre azt és akkor kapja meg a készülék, amit a gyártói, android esetén van némi csúszás, mert beteszik a fent említett többletet, meg néhány szolgáltatós beállítást, és ennyi!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #25875 üzenetére
zoli62 & domerator & Phreetsie
Arra nem kívántam reflektálni, hogy...
1. ..."aláírod hogy 2 évig használod az x terméket" - nem ezt írta alá
2. ..."a haszálodon van a hangsúly" - ez érthető, de gondolom senki sem kíván például 150 Ft-os percdíjakat fizetni csak azért, hogy legyen miből fedezni a hibás készülékek cseréjét (a gazdaságosabb javítás helyett).
3. ..."Nekem az emberi hozzáállással van bajom." - ennek ehhez nem sok köze van, legfeljebb annyi, hogy mindenki (még én is) átérzi a helyzetet, de ez nem érzelmi hanem gazdaságossági kérdés. És ebben az utolsó bekezdésben a többi mondatot már nem is kommentálnám.sifarr
Értem és köszönöm a helyesbítést.
Azért abban egyet tudunk érteni, hogy a gyakorlatban - legalábbis míg létezik a gyártó és a Telekom megteheti, addig - mégis csak "közvetítő"? Illetve megérheti közvetlenül a gyártónál kérni a cserét, ha ez a cél?tPedro_
Igen, holnaptól a Go!Net S lezárásra kerül és nem lesz helyette új. Ellenben az M és L csomagra lesz akció.dokee78
Mondjuk úgy, hogy ez így normális.erdoke
A 66 ezres ár a kiskereskedelmi listaár, míg a 44 ezres ár a WebShop 5%-kal csökkentett akciós kiskereskedelmi listaár. Mindkettő SIM Lock-os. Az akciós listaár anno azzal a céllal jött létre, hogy csak a T-Mobile ügyfeleinek és csak egyetlen egyszer lehetőségük legyen 30%-kal olcsóbban venni készüléket, mert akkor még nem minden készülék volt kapható Domino-val. Mára ezeket a "csak" kikötéseket nem figyelik, és már Dominoban is megvehető a legtöbb készülék (ez a HotSpot pont nem), így némileg okafogyott az akciós listaár, de esetedben jól jöhet.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Soulfly842
addikt
-
sarkanyolo2
őstag
válasz zoli62 #24543 üzenetére
Néha feltűnik csak úgy, és akkor 10 perc várakozás után beszélhetsz valakivel, aki nem tud személyes tájékoztatást adni, mivel "Én nem érem el az adatbázist, kérem telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot".
Általános kérdésekben azonban hasznos lehet.٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6
-
legenda
válasz zoli62 #21586 üzenetére
a butítással nem nagyon találkoztam, pedig volt elég sok t-s android és symbian okostelefonom, mondjuk idővel gyári firmware verziót kaptak, ha késett vagy elmaradt a szolgáltatós frissítés!
amit korábban írtál, az független készüléknél is úgy van alapban!
iphone? annak használatával pont telenor sim kártyával van/volt probléma...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
veterán
-
legenda
válasz zoli62 #18656 üzenetére
nem azért írtam a 15 évet, minden ügyfélnek kijár(na) a gyors és rugalmas ügyintézés, függetlenül attól, hogy 1 vagy 15 éve előfizetője egy szolgáltatónak!
sokszor inkább azon múlik a dolog, hogy milyen problémáról van szó, mit kell(ene) tenniük ahhoz, hogy ovosolva legyen a hiba, érdemes foglalkozni nekik vele, vagy jobban megéri - szinte bármilyen áron - félretenni azt a panaszt, és nem foglalkozni vele, vagy egyszerűen csak érdekek ütköznek, netán technikai akadálya van...stb, és másként kell dönteni - érdekes sztorikat hallani, legyen igaz csak azok töredéke, akkor is történnek olyan esetek, amik külső szemlélő számára erősen furcsán hathat(ná)nak...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
sifarr
senior tag
válasz zoli62 #18081 üzenetére
Telekom, hadd nevezem így kivár a végsőkig, az is lehet, hogy céges szegmensben benyel sok mindent.
Nem kell már sokáig várni a Trére.
Ha emelni akar, akkor azt a hó végén bejelenti. Tovább várni felesleges és értelmetlen. Addig a telenornál is lejár a szerződésbontások lehetősége.
Ha nem emelne, akkor júliusban jön egy jó kis reklámkampány.A nagycéges flottáknál (MOT, OTP, ELMÜ és hasonlók) szerintem egyik sem emel. Ezeknél ezt nem engedhetik meg maguknak. Ott nagyhalak ülnek a tárgyalóasztal másik oldalán is.
[ Szerkesztve ]
-
slice14
veterán
válasz zoli62 #16832 üzenetére
Gondolom egyszerübb emelni a percdíjakat 2 Ft-vel, mint utólag kipostázni a beszélt percek útán a csekket. Ami a legtöbb esetbe nevetséges összegekről szólnának. És lehet hogy a tulaj nem is az aki használja. És itt nem a családon belüli felhasználásra gondolok.
Google Pixel 9 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
legenda
válasz zoli62 #16463 üzenetére
mostanában inkább már csak késéssel, mivel nem nyúlhatnak bele olyan szinten az android, ios, wp...stb lelkébe, mint anno, sőt!
mellesleg ilyen szinten volt problémásabb szolgáltató, ahol bizonyos funkciókat is korlátoztak is, gondolom a live mond valamit...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #15629 üzenetére
eltérő járulék, kezelési költség, támogatás...stb, persze arra értem, amit a szolgáltató fizet a különböző módokban befizetett számlák összege után, itt nem mindegy, hogy melyik kedvezőbb a szolgáltatók számára, melyik éri meg jobban!?!? csak tippelek, hogy a banki befizetés kedvezőbb, mint a postai, és talán gyorsabb is a pénz átfutási ideje!?!?
áttérés esetén van kedvezmény, minden regisztrált t-mobile és t-home számla esetén egyszeri 1000 ft!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
bozsozso
őstag
válasz zoli62 #15629 üzenetére
Én szívesen alkalmaznám minden szolgáltatónál a csekkes fizetés elhagyását, de túl kevés az infó róla és őszintén megvallva azt sem tudom mit tegyek, ha megkapom a csekket és van mellette netbank szolgáltatásom amivel elvileg át tudom utalni a pénzt. Kevés a tájékoztatás és nem tudni merre induljunk el. Bár lehet csak én vagyok ilyen tudatlan. Fontos kérdésekre nem találok választ a szolgáltatók honlapján.
Általánosságban egy csekket hogyan tudok befizetni sima netbank átutalással?
-
legenda
válasz zoli62 #15617 üzenetére
nem csak újabb bevételi forrás, a szolgáltatókra is ráerőszakolják lassan az adott irányt, ilyen vagy olyan módon! más kérdés, ha üzletpolitikai szempontból is megéri lefaragni a a szolgáltatóknak a csekkes módozatot!
arról nem beszélve, hogy valóban feleslegesen sok papír fogy, ezt kell is csökkenteni, ha lehet!
mondjuk én mindig is szívesebben utalok notiról vagy mobilról percek alatt, mint postára járkáljak, ott sokáig álljak sorban, ha bankkártyával fizetek, akkor pénzfelvételi módban fizessek, ami + költség...stb!
előbb, vagy utóbb, de mindenhol ez lesz, a lehetséges mértékig kiszorítódik a papír, és ez így lenne jól!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #15338 üzenetére
minden szolgáltatónál van ilyen - vagy haonló - "csoport", mert panaszok ugye vannak, és lesznek is!
a t-nél mondjuk én a t-mobile esetében még sosem tettem panasz semmire, mindennel elégedett voltam/vagyok, de a t-home esetében már panaszkodtam/jelentettem be problémát, és ott a számlázási és panaszkezelő központ bírálta el a panaszomat/bejelentésemet - adott esetben sikerült felülkerekednem rajtuk![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15282 üzenetére
Olyan deja vu érzésem van... Esetleg mikor utána néztek a pontbeváltásodnak, az nem egy majd 1 órás beszélgetés során törént valamelyik este, és még azt is kitárgyaltátok, hogy van e priorizásálás, vagyis az újságíróknak nagyobb sávszélt ad a T-Mobile a mobilinternet SIM-ükre?
Egyébként azért nem lehet a promóciós Go!Net havidíjra pontot beváltani, mert promóciós Go!Net havidíj gyakorlatilag nincs.
A számlázási rendszerben csak normál Go!Net havidíj van, és ha a feltételek adottak, automatikusan érvényesül egy jóváíró kedvezmény. Márpedig pontokat beváltani csak a normál Go!Net havidíjra lehet, ráadásul csak teljes havidíjra.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15267 üzenetére
Mikor beváltom a pontokat az adott szolgáltatásra, beállítom a szolgáltatás részleteiben, hogy hány hónapra lett kifizetve és hogy mikortól indul a kifizetett időszak. Ez a My T-Mobile-ban nyilván azonnal indul, ügyintéző be tud állítani későbbi időt is.
Tehát ha például fél évre előre akarod kifizetni a Go!Net szolgáltatást a pontjaidból, de jogosult vagy az akciós havidíjra is, akkor meg tudjuk oldani, hogy például csak 3-4 hónapra vonunk le pontokat, és a kifizetett időszak kezdetét az akciós időszak utáni hónap 1-ére állítjuk be, onnan indul a 3-4 hónap. Én így értettem.Nyilván a pontkifizetés azt jelenti, hogy a kifizetett időszakra visszavonja a rendszer a havidíjat a számlában. Egy teljes hónapra számlázódó szolgáltatás esetén (pl. hívószámkijelzés) a kezdődátum utáni számlazárások alkalmával a beváltott hónapok számának megfelelő alkalommal vonja vissza a havidíjat, a részarányos számlázású szolgáltatások esetében a beállított kezdődátumnak megfelelő részarányos havidíjat vonja visza a számlában (a következőben pedig a maradékot, illetve ha x hónapra váltasz be, akkor x hónappal később jön a maradék).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #15223 üzenetére
Pontokból csak a normál díj fizethető ki, az akciós nem. Ellenben ha kifizeted a normál Go!Net havidíjat a pontjaidból x hónapra, be lehet állítani a kezdődátumot az akciós időszak végére, így az akciós időszakot követően x hónapig nem kell Go!Net-ért fizetned.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Nietzsche_
tag
válasz zoli62 #15106 üzenetére
Amikor bevezették az ún. 'kék' (kiemeltségi szinttel nem rendelkező) upgrade-t tavaly április környékén akkor még a kezdeti prezentációkban, oktatóanyagokban úgy szerepelt, hogy céges/spec megállapodásokra nem lehet ilyen jellegű készülékcserét bonyolítani, de a későbbi leírások úgy dereng, hogy erre már nem tértek ki, nem írták le ezt kizárási feltételként így külön(nincs előttem most a belsős rendszer, de hétfőn - ha szavamat nem felejtem utánanézek). Ebből is adódhat a kettős/nem egyértelmű vélemény, az eltérő válasz.
Egyébként kiemeltségi szint nélküli készülékcsere alkalmával alapban 5-6 ezerrel többe kerül a készülék, így nem biztos, hogy megéri...
-
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #14994 üzenetére
krystman
Az aktiválás hónapjában nem, de utána akár havonta válthatsz díjcsomagot. Mindenkinél a hónap utolsó napján éjfélkor van számlazárás.dc #14992
RelaxNet M-et (4GB) kaptál hozzá (Duplanet 40).sp@rtan #14931
A Duplanet 400-nál a T-home szerződés lehet régi (a hűség nyilván új lesz), de a MédiaMánia vagy Mozaik díjcsomagos T-Mobile hívószámnak újnak kell lennie illetve ha régi a szám, a Go!Net-et újonnan kell rá aktiválni.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz zoli62 #14636 üzenetére
BREAKING: Az Eco XS és S díjcsomagokhoz díjköteles (bruttó 203 Ft) a hívószámkijelzés.
Dave1984
Nem ezért kérdeztem, csak mert ha a Perdíj csökkentőt választottad volna, akkor megjegyeztem volna, hogy nem csak mobil irányba csökkennek a percdíjak, hanem vezetékesbe is (ez a honlapon jelenleg félreérthetően van feltüntetve).[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Videós, mozgóképes topik
- Honor Magic V2 - origami
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- ASUS ROG Ally
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Eredeti játékok OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM