Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz zoli62 #15267 üzenetére

    Mikor beváltom a pontokat az adott szolgáltatásra, beállítom a szolgáltatás részleteiben, hogy hány hónapra lett kifizetve és hogy mikortól indul a kifizetett időszak. Ez a My T-Mobile-ban nyilván azonnal indul, ügyintéző be tud állítani későbbi időt is.
    Tehát ha például fél évre előre akarod kifizetni a Go!Net szolgáltatást a pontjaidból, de jogosult vagy az akciós havidíjra is, akkor meg tudjuk oldani, hogy például csak 3-4 hónapra vonunk le pontokat, és a kifizetett időszak kezdetét az akciós időszak utáni hónap 1-ére állítjuk be, onnan indul a 3-4 hónap. Én így értettem.

    Nyilván a pontkifizetés azt jelenti, hogy a kifizetett időszakra visszavonja a rendszer a havidíjat a számlában. Egy teljes hónapra számlázódó szolgáltatás esetén (pl. hívószámkijelzés) a kezdődátum utáni számlazárások alkalmával a beváltott hónapok számának megfelelő alkalommal vonja vissza a havidíjat, a részarányos számlázású szolgáltatások esetében a beállított kezdődátumnak megfelelő részarányos havidíjat vonja visza a számlában (a következőben pedig a maradékot, illetve ha x hónapra váltasz be, akkor x hónappal később jön a maradék).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák