- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
A hajam hullik.
Pénz befizetve, a telekomnál nincs megjelenve ez a tétel a rendszerben, de a bank már a pénzt le is vonta a számlámról. Ügyfélszolgálat csak várakozásra int, de senki nem tud okosat mondani, hogy mit csináljak, ha netán nem tűnne el a befizetési kötelezettség... -
Thome
addikt
-
djculture
félisten
Egyik komám járt így mondjuk már nem tudom hogy melyik mobil szolgáltató volt ahol nem foglalkoztak a valós dolgokkal... Simán azért bíróságig jutott az ügy, oda becsattogott tárgyalásra a haver, bevitte a fizetési igazolást (amin ott volt már vagy 1 hónapja befizette) bíró meg lezárta az ügyet. Szolgáltató meg fizethette az eljárási díjat biztos megérte nekik.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz djculture #67605 üzenetére
nem tudom, hogy melyiknél lehetett és miként fajulhatott odáig, a telekom kapcsán aki segítséget kért eddig tőlem ismerősi körben ilyen ügyben, azoknál mindig elég volt a befizetés igazolása és nem ment tovább az ügy, pedig voltak közte előfizetői hibás elmaradások is.
-
azigazimoris
aktív tag
Most már a távszámla is halott.
Hívtam őket, hogy nem megy az oldaluk, a srác már rá is vágta, hogy a Telekom karbantartás miatt
Kemény vírus ezNokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
Vangelis
nagyúr
válasz azigazimoris #67610 üzenetére
Mennyi iskola kell hozzá, hogy mindig így elbaxák
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #67612 üzenetére
én kiszúrok velük, átutalom a befizetendő összeget a my telekom és a telekom alkalmazás kihagyásával!
-
#79621120
törölt tag
Nekem sikerült ma délután a Telekom honlapján keresztül befizetnem a mobil és a vezetékes telefon előfizetésemet .
Most már mindkét befizetésről kaptam emailt , és végre szerepel bennük a " bankkártya " szó . ( előzőleg mindíg csak egy értesítőt küldtek , abban is " fizetés módja: ismeretlen " volt feltüntetve )
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz azigazimoris #67610 üzenetére
Ellenben a Telekom webshopja megy. Illetve sikerült rendelni tőlük.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Vásároltam egy Samsung készüléket használtan, ami 1 nap után elromlott (lefagyott a samsung logonal) csináltam rajta KIES-el egy gyári firmware frissitést, ami sikeres is volt, azonban most a pinkód beirása után Sim hálózatfeloldó pinkódot kér. Mit tudok tenni? Köszönök előre is minden segitséget
-
kali
legenda
válasz Bull Boss #67622 üzenetére
szia,
kérdezz rá annál, akitől a készüléket vásároltad, mert magától nem lesz hálózati záras csak úgy egy telefon a frissítést követően, de esetlegesen t-s volt a telefon eredetileg és nem hivatalos úton lett függetlenítve, hanem például szoftveres buherálással, amit most a kies frissítés kinyírt.
lehet tudni a telefon pontos típusát?[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nem történik azért ez ilyen gyorsan,
Most történt bár héten belül a kimenő-bejövő tiltás?Akkor még csak behajtó céghez kerül. A 180-ból gondolom egy tetemesebb rész a kötbér (és ha van, akkor később esedékes törlesztőrészletek). Ha egyeztetnétek a behajtással, akkor nagy valószínűség szerint megállapodás esetén még a kötbértől eltudnak tekinteni egyszeri méltányosságból, de fizetési könnyítés (ez esetben részletfizetés esetén) az időközben lejáró számlákat és törlesztőket szigorúan határidőre rendezni kell. ez esetben a lejárt határidejű szla-kat és a tárgyhavi számlát szokták a részletfizetési megállapodásba venni. Ha erről van szó, akkor célszerű a megállapodás, s annak betartása, mert ha behajtócéghez kerül, akkor ők már sarcolják az ügyfelet mindenféle illetékkel, kezelési költséggel is pluszba a tartozáson felül.
Abban az esetben szokott végrehajtási stádiumba lépni, ha több hónapos procedúra után sem tudja a Telekommal szerződő (a tartozást megvásárló) behajtó cég behajtani a tartozást. Ez esetben a Végrehajtóval lehet megállapodást kötni részletfizetési megállapodást illetően és akkor nem indítanak inkasszót (bérből történő levonást) ill. nem kezdeményeznek jogi folyamatot egyéb úton-módon sem. A végrehajtói költségek hosszan húzódó procedúra esetén sem kis összeget foglalnak magukba.
Kevés az információ, amit leírtál - ez alapján az egyeztetés a legcélszerűbb.
(#67559) whbear
Barringot te szerintem aktiválni az online felületen csak ügyintéző segítségével, mivel a barring szolgáltatást egy háttércsoport konfigurálja be.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Nálam még mindig nem jön be a számla (sőt már maga a telekom weblap sem jelenik meg rendesen).
Akkor részemről azt hiszem ennyi esélyem volt a céges számlák rendezésére, majd a jövő héten tudom próbálni újból.
De látom nem számolnak késedelmet emiatt.
Basszus, ha belegondolok, hogy annak idején a teljes céges domaint és levelezést át akartuk vinni a telekomhoz... Most kiráz a hideg, ha erre gondolok. -
tomy86
addikt
válasz lugosi #67626 üzenetére
Vezetékes oldalon is töketlenkedés folyik számlaügyben. Utoljára az augusztusi számlát kaptam meg és a weboldal szerint nincs lejáró számlám. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mondták, hogy nyugodjak meg mert a számlázási rendszerben vannak problémák és majd megkapom a számlát. Mondtam, hogy most nyugodt vagyok, viszont akkor leszek ideges, ha karácsony előtt megkínálnak 3 havi számlával.
-
Bull Boss
senior tag
válasz tomy86 #67627 üzenetére
Nekem 3.670Ft-os számlát állitottak ki, mint elmaradást pedig mindig minden számla rendesen van fizetve... A z ingyenes számon hivtam őket összevissza beszéltek, nem tudták végül meg mondani mire fel a számla. Bementem személyesen ott sem tudták megmondani miért is van... Befizettem mert nem akartam problémát, de nem lesz ennyiben hagyva az ügy... Abszolút fejetlenség ami a Telekomnál megy!!!
-
Véreshurka
senior tag
Sziasztok!
2 év után tértem vissza az okostelefonok világába, és ha már úgy hozta a sors, akkor gondoltam életemben először előfizetek egy netcsomagra is (Net Plusz M Dominohoz), amit majd a boltban szépen aktiváltatok.
Ezzel kapcsolatban igazából csak egy költői kérdésem lenne:
Gondolom az nem lehetetlen, hogy a gyökér eladó a boltban azt mondja, hogy megy a VOIP, miközben persze nem megy. Amikor konkrétan rákérdeztem, hogy van e VOIP-ra lehetőség a válasz az volt, hogy az 500 MB-os net előfizetéstől kezdődően van rá lehetőség. Visszakérdeztem, hogy akkor ez most vonatkozik-e a Net Plusz M csomagra is, a válasz a természetesen volt. Mindegy, így is úgy is előfizettem volna, de a korrekt hozzáállást azért elvártam volna.
Még egy utolsó panasz aztán abbahagyom
Mivel nem a T-nél vett független telefonom van, ráadásul mobilnet terén szűz avgyok, gondoltam még minden félét be kell majd állítani ahhoz, hogy menjen a mob.net. A boltban kb. elküldtek a π-csába, mondván, hogy a technikus kollega csak du. 4!-ig dolgozik, viszont hívjam fel az ügyfélszolgálatot. Hazaérve még kikapcsolt mobilnet mellett megnéztem az erre vonatkozó beállításokat (Hozzáférési pontok nevei), de volt vagy 4 féle T-s név. Az ügyfélszolgálatot kb 3/4 óra alatt sikerült is elérni, majd közölték, hogy 1000 Ft ellenében nagyon szívesen segítenek ebben, azonban ha ez nem opció, akkor küldenek egy Pdf fájlt tanulmányozásra (azóta is küldik), illetve a VXYZ telefonszámon elmondják (előtte ez meghallgatva, ahol kb. 5 mp alatt elhadarnak mindent, visszahallgatni csak az újbóli menürendszeren átrágással lehet, persze szintén hadarva) a beállításokat. Arra, hogyha felolvasom az operátornak, hogy miket kínál fel a telefonom ő meg megmondja, h melyik az amelyiket nekem használnom kell nagy hallgatás lett az eredménye, és újbóli felhívás, hogy hívjam a VXYZ tel. számot. Végül az lett belőle, hogy csak simán bekapcsoltam a mobilnetet, magától beállította azt a hozzáférési pontot amit használnia kell és azóta is működik szépen. Kössz T!
Valakinek vmi tapasztalata arról, hogy akkor most mennie kellenea VOIP-nak a Net Plusz neten vagy nem?
Köszi ha végig olvastad.
El Psy Kongroo
-
foxymaci
senior tag
válasz tomy86 #67627 üzenetére
Ami az otthoniba van az valami tragédia egy hónapon belül két lejáratú számlák állandó jelleggel,abszolult követhetetlen, online felületre még mindig nem tudok belépni... Volt olyan amikor véletlenül korlátoztak ebben az évben már kétszer és emiatt nem adtak részletre tv-t de a hűséghosszabítást elinditották meg hasonlók......
Hogy hogy nem kapott még a T emaitt egy nagyobb kaliberű bírságot?[ Szerkesztve ]
_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Véreshurka #67629 üzenetére
A VOIP nem a netcsomagtól függ, hanem az előfizetéses csomagtól.
hangalapú csomagoknál Next M-től felfele van engedélyezve. Dominosoknak nincs. Illetve mobilnetes SIMeken van lehetőség VOIPra.
-
Véreshurka
senior tag
válasz dptrsk #67631 üzenetére
Tehát ha jól értem, mint dominós nem tudok használni VOIP-ot, csak ha megfelelő előfizetéssel rendelkezem. Bár ezt gobndolom láthatta volna emberünk amikor bejelentkezik intézni az ügyeimet, hogy Domino-s vok és szólhatott volna, h mi van. Mindegy, sajnos nem nagyon tudnék elmenni máshoz sem, mivel gondolom máshol is ez van kb. Akkor meg maradok már a jól ismert szarban. 2 évet kell még kibírni, ha minden igaz...
Bárkinek: az androidos telekom appal tényleg nem lehet nyomonkövetni az adatforgalmamat?
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Zeki
nagyúr
válasz Véreshurka #67632 üzenetére
Felraksz egy VPN programot a telódra, és voipozol. Ennyi. Ha azzal nem megy, akkor másikat.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Véreshurka #67632 üzenetére
Gondolom Neked is 1MB-t mutat...
Jelenleg dominosként nem tudod követni.. -
Véreshurka
senior tag
Ez is lett a megoldásom tegnap óta Csak bassza a csőröm.
pietrasko: 1 mb-t, persze, kb a beépített követővel nézegetem, meg várom az sms-t, hogy elhasználtam. Még gondolkodom egy call meter 3g-vel, vagy vmi hasonlóval csak a netet követni, hátha.
Bárki: most eszembe jutott, hogy olyan a mob.net csomagom, hogyha lejár a 30 nap újra kell aktiválnom. Ezt vajon bolt, sms kihagyása nélkül véghez tudom vinni? Félve kérdezem de mondjuk a telekom app-al, vagy a neten a fiókomban?
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Véreshurka #67637 üzenetére
Ezek a csomagok megújulnak. Nem kell havonta aktiválni őket.
Egyébként, ha épp működik, akkor a Telekom Appban, telekom.hu-n lehet aktiválni, vagy a *111# önkiszolgálón is.Az 1MB-hez még annyit, hogy ha elfogyott, akkoris 1-et mutat, de belassulni azért belassul...
-
Véreshurka
senior tag
Választhattam, hogy vagy magától újraaktiválódik, vagy manuálisan aktiválom újra sms segítségével (nem tudta emberünk megmondani, hogy megy-e máshonnan). Erre azért volt szükségem, mert nem mindig töltöm fel havonta a Domino egyenlegemet, és ezekre a kérdésekre sem tudott válaszolni, hogy mi van ilyenkor: leveszi majd a pénzt a net miatt és beaktiválja magát arra a pár napra amíg el nem jön a forduló nap majd újra pénzt von le a következő 30 napért, vagy pl. ha egy teljes hónapig nem töltöm fel a kártyámat akkor az azt követő hónapban duplán vonja-e le az összeget, vagy ha fel is töltöm a forduló nap után pár nappal az egyenlegemet akkor onnantól fogja-e számolni a 30 napot, vagy az eredeti forduló napnál maradok. Szerintem nem túl bonyolult kérdések, amiket egy ügyfélszolgálatosnak kb. álmából felébresztve is tudnia kellene. Így ezért, mert nem lettem kellőképpen felvilágosítva, így maradtam annál az opciónál, hogy aktiválgatom magamnak, bár ezek után már azt is el tudom képzelni, hogy nincs is saját aktiválás hanem megy automatikusan, vagy ha van akkor azért plusz pénzt vonnak le (természetesen arra a kérdésre, hogy a magam általi újra aktiválásért kell-e +-ban fizetni a válasz az volt, hogy nem).
El Psy Kongroo
-
balint82
senior tag
XI.kerületben ma egész nap bontotta a hívásokat a telefonom,sms-ek nagyon lassan mentek el, 4Gről ledobál folyamatosan. Hívtak többen,de a telefonom nem reagált.Más is tapasztalt ma ilyet,vagy a telefonomban keressen a problémát?
Google Pixel 4a
-
colker
tag
Sziasztok!
Megtudnátok nekem mondani hogy Telekomos Next S csomag hálózaton belüli korlátlan beszélgetése vonatkozik-e arra ha blue mobile számot hívunk vele?
Az üzletben azt mondták hogy nem de hát sokszor nem úgy vannak dolgok ahogy állítják...
Hát ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata.Köszi!
-
Teko001
őstag
válasz dptrsk #67648 üzenetére
Nem tartozik bele szerintem, mivel:
A „hálózaton belüli" kifejezést kizárólag a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatán (a továbbiakban: Magyar Telekom magyarországi mobil hálózatán) belül indított és abban végződtetett alapvető szolgáltatásokra vonatkozóan kell érteni.
A „vezetékes hálózatba irányuló" kifejezést a Magyar Telekom Nyrt. helyhez kötött hálózatában és bármely más belföldi vezetékes hálózatban végződtetett alapvető szolgáltatásra vonatkozóan kell érteni.
A „más mobil hálózat" kifejezés alatt kell érteni minden, a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatán (a továbbiakban: Magyar Telekom magyarországi mobil hálózatán) kívüli, belföldi mobil hálózatot, valamint a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatát használó egyéb mobil szolgáltatók bérelt hálózatát is.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Teko001 #67649 üzenetére
Igazad van, amikor volt Next S csomagom nem vettem észre, hogy blue-soknál nőne a fizetendő egyenleg, de nincs kizárva...
Mondjuk ez felvet egy érdekes kérdést: Honnan tudja a Next S-es, hogy blue vagy mol vagy Telekom számot hív? A számhordozás info csak azt mondja meg melyik hálón végződik a hívás(blue-s szám esetén Magyar Telekom Távközlési Nyrt.-t ír), azt nem, hogy hol...
Nem tudom van-e törvény arról, hogy hívás előtt egyértelműen tudnom kell-e, hogy milyen díjon beszélek? De logikusnak tűnik, hogy ezt tudnom kell hívás előtt, máskülönben azt számláz amit akar.Én nem tudok olyanról, hogy le lehetne kérdezni, hogy adott szám Telekomon belül hol végződik.
Van ilyen?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Path of Exile (ARPG)
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben