- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
válasz
molnarpeter #202431 üzenetére
Nagyon max 5 miska amit most autóra forditanánk. Ebbe 1-vagy 2 S-max fér bele. Mondeoból.több. a hybrides Mondeo csábító lenne lecsappana a benzinre fordított összeg. A prius az meg valahogy nem az én világom közlekedőedénynek tartom bocsi
de úgy alapból a japán vonal nem áll hozzam közel. A Hyundait is fentartásokkal kezelem. Amúgy annak a benzines motorja szenved valami széria hibától? Milyen TSI motorral.szerelt autókra gondoltál?
-
LK
addikt
válasz
molnarpeter #202430 üzenetére
Köszi mindenkinek! Mindenesetre tuti átnézetem szerelővel is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #202391 üzenetére
Túl kicsi sajnos. Gyerekkel az offos.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #202338 üzenetére
1.4TSI Oktávban nincs dmf, legalábbis CZDA-ban tuti nincs, de szerintem többiben se, Golfot nem tudom.
-
mamboo
tag
válasz
molnarpeter #202316 üzenetére
Köszönöm!
Ez más nevén balansztengely? -
Winne
nagyúr
válasz
molnarpeter #202292 üzenetére
Na ez a 3 marad a ligában szerintem. A sorrendre a Golf - Octavia - Leon stimmelhet?
Mik ezek között a tényleges különbségek?
+ @ köszi mindenkinek!
-
Winne
nagyúr
válasz
molnarpeter #202226 üzenetére
Mindenes. Ha kell menni 1000km-t nyaralni akkor arra, ha csak boltba rohangálni, akkor meg arra.
Miért ez a javaslat?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #202193 üzenetére
Köszi! Akkor felveszem a listára. Távlati tervben van egy potensebb autó mielőtt még végleg kinyírják a belőségésű autókat.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #202146 üzenetére
Ha melléraknák az inflációt már nem is jönne ki valós pluszban, kutya nem foglalkozik ezzel sem mert nem is kell.
-
KKG
csendes tag
válasz
molnarpeter #202047 üzenetére
Molnarpeter: igen, az XC90ben pont a turbositott 2 literesek nem tetszenek... Formára amúgy tetszene, még az automatát is megbocsájtanám, mert családi autónak lesz, nem a Szaharába. Ezt a Mercit eddig nem is ismertem, utánaolvasok.
Tom1939: hát ja, énnekem a BMW X5 pont nem kenyerem, de neki meg az tetszik legjobban a SUVok közül, "az a hűtőrááács..." ahogy mondani tudja...
Ja, neki nincs jogsija, most csinálja.
Azért valahol elborzaszt mennyi új prémiumautót látok lerohadva a pálya mellett, gondolom, sokszor elektronikahiba miatt. Eközben egy 20 éves Lagunával (140ezer km) szoktam szaladgálni odahaza és semmi baja nincs, soha sehol nem hagyott cserben, pedig hát francia lenne a drága...
És a mai autóárak meg természetes értékvesztés mellett a befektetői vénámat bántja ez a dolog. De nagyon. Mert legalább mint autó kifogástalan lenne, ha már ennyi és elvileg prémium...
Abból már kinőttem, hogy autóval villantsak. De jelen állás szerint a következő kocsi egy "prémium" SUV lesz: Cayenne, Mercedes vagy BMW vagy talán más. Ezt majd családilag leboxoljuk, ha hazaértem. A megmondóember bátyám lesz.
Én meg lehet veszek egy keveset futott, kurblisablakú Land Cruisert magamnak, nosztalgiából.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #201978 üzenetére
3M felett kezdődnek a normális 2.0 CRTDI B8-ak, mint ahogy az összes 2.0 CRTDI-vel szerelt VAG-ok. Ennek is elterjedt a híre, mint a javított, szíjas 1.4 TSI-nek, és jól tartják az árukat, főleg az utóbbi…
-
mamboo
tag
válasz
molnarpeter #201973 üzenetére
eléggé vakon vagyok, gyerekkorom óta audit akarok..és itt a lehetőség.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201954 üzenetére
Delphim van, meg egy X230-as ThinkPad, az nem jó?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #201944 üzenetére
nyilvan az auto sajatjait kell hasznalni hozza, az alu ontveny siman atmegy
de hardcore juzerek sw optimalizalassal megoldhatjak azt is akar
a Giulia 2.2 dizel injektorok is mennek regebbi JTD-kben, csak hozza kell irtani az ECU-t is, oszt joido -
mamboo
tag
válasz
molnarpeter #201915 üzenetére
Nem lenne sok hosszútáv, ezáltal dieselt nem szeretnénk egyáltalán.
Legyen benne lóerő és kb. 2.5m a határ....és csak audit akarunk. A4-et. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201783 üzenetére
Ááhh, 1.4 PD lenne a legjobb, illetve még az 1.4 szopóbenzin jöhet szóba, mindkettő manuálissal. Az 1.6 FSI és az 1.2 PD ki van zárva.
szerk.: Mondjuk ez, bár a km-hez egy 2-es szorzót szerintem nyugodtan hozzátehetünk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201767 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201763 üzenetére
.......................Peugeot 1007 anyumnak? MC Pite, bitpork?
Az ajtójáról rémlik, hogy bajos valami kapcsoló, de pont a tolóajtó miatt lenne tök jó, megnyitnánk a 7*7 m-es garázs oldalát, és így kényelmesen elférne a Jazz előtt keresztben. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201744 üzenetére
Suzuki Kizashi
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201738 üzenetére
Accordból a 7genre gondolsz, ugye?
Csak mert annak a 2.4-ese problémamentesebb, mint a 8gené. Mondjuk utóbbi valszeg bele sem fér a keretbe. -
Vismajor01
addikt
válasz
molnarpeter #201616 üzenetére
Jó ötlet, eddig nem volt palettán.
Videó:
Eleje: Tetszett, nagyon tetszett! Huh de szép belülről! Sok benne a hely!Közepe: Várj, ennyi a csomitartó egy ekkora autóban?
Vége: Le lehet hajtani az üléseket de a csomagtartó 30 centivel magasabb, nem sikban van.
Kizárva
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #201501 üzenetére
Megtalaltak. Csak kulonallo alkotoelemekkent.
-
válasz
molnarpeter #201501 üzenetére
Valamit mondaniuk kell ,ha nem találják meg , na persze ha van ugye rá erőforrás a keresésére ..
-
válasz
molnarpeter #201452 üzenetére
Technikailag az eleje Corsa C, a hátulja Astra G (vagy pont fordítva).
Valódi Opelek esetében a 4 vagy 5 csavar sok mindentől függhet a 2000-es éveken. Az Astra H-ra emlékszem nagyjából; 5 csavar akkor
- ha min 1.8 benzin vagy dízel;
- a német piacra készült
- opcionális sport futómű (1.4 benzinnél is)
- kombi karosszéria -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201450 üzenetére
Igen, linkeltem is azt a hsz-ed.
Kezd egyre kevésbé jónak tűnni ez a Meriva.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201452 üzenetére
De ez az A Meriva, az GM platform, Gamma vagy Béta passz, a B Meriva épül az SCCS-re.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201450 üzenetére
Opel átvette a Fiattól a kormányzás elemeit?
-
válasz
molnarpeter #201296 üzenetére
Szamitasba veszem, szivesebben ülnek hasznalt autoba, ha azert cserebe tobb zseton marad a zsebemben.
-
válasz
molnarpeter #201252 üzenetére
Tfh még japán sem kell legyen.
-
Shreky
tag
válasz
molnarpeter #201212 üzenetére
Gondoltam arra is, de mivel nem fővárosi vagyok hanem debreceni, így az kiesett.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #201200 üzenetére
Psszt! 🤫
A végén meg elviszi előlünk a kinézett példányt.szerk.: Amúgy itt egy egész jónak tűnő és olcsó ajánlat a parkolómból.
Renault ScénicIlletve nekem most ez az egyik kedvencem, egy az egyben Suzuki Splash K12B motorral, még Esztergomban is készült, viszont valamivel olcsóbb, mint a tesója. Hülye osztrákok már utalhatnák az adóvisszatérítést, apummal rögtön indulnánk is megnézni szerintem...
-
Shreky
tag
válasz
molnarpeter #201204 üzenetére
Benne van a poszomban hogy nézegettem a 10 éves kettes Twingókat is, mert abba is beleférhet előre döntött ülésekkel a bicikli, azok meg körülbelül a legfiatalabb autók amiket lehet kapni ennyi pénzért.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201200 üzenetére
A8 is!
-
Shreky
tag
válasz
molnarpeter #201200 üzenetére
Ebben az árkategóriában tényleg csak az játszana. Ráadásul annak is nagyon jól áll a távolság, mert nem egy szépség.
-
Shreky
tag
válasz
molnarpeter #201186 üzenetére
Ha veszek egy autót, utána még vegyek 50-100-ért pluszba kerékpárszállítót? Ha már eleve meg tudom oldani, akkor inkább olyat veszek amibe belefér, bár tudom hogy ha ezeket az opciókat kihagyom, akkor nagyobb lenne a választék.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
molnarpeter #201161 üzenetére
Köszi, pontosan mit is keressek? Nem ismerem a típust.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #201161 üzenetére
Superb-be elfér az első ülésekig 2 méter, és simán be lehet csukni a hátsó ajtót, de abból az első generációs sincs ennyiért normális állapotú. Én lehet, hogy B5-ös Passat-ot néznék 1.9 sima tádéval. Ahhoz már egy turbó is aprópénzért szerezhető.
-
vidocq
csendes tag
válasz
molnarpeter #201119 üzenetére
Priusok másfél millió forinttól kezdődnek sajnos, ezért estek ki a keretből.
Dízelekkel nem lenne gondom, viszont pont a lehetséges korlátozás miatt nem vagyok benne biztos, hogy érdemes lenne most ilyet venni, kifejezetten budapesti, adott esetben belvárosi használatra.Nincsen tapasztalatom LPG-s autóval, töltési pontok száma és maga a töltési folyamat mennyire különbözik a benzin/dízel tankolásától?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #201119 üzenetére
LPG vonalon ez pl egész szimpatikus, árat tekintve mondjuk nem vagyok otthon a típusnál [link]
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #201098 üzenetére
Nekem ez így nem tűnik barátságosnak
Valami más ajánlat?
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #201058 üzenetére
Hm. Értem. Akkor összességében tényleg T4 (2.5tdi) a legértelmesebb választás ennyiért...?
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #200972 üzenetére
Meriva A nem ez a platform.
Biztosan erintettek ezek is, 50e Ft korul megcsinaljak es nincs gond. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200972 üzenetére
Igazából még mindig rá vagyok/vagyunk kattanva az Audi A2-re, csak sajnos a kinézett 1.4 PD TDI-t már elvitték, azóta meg nem került fel még egy olyan jó vétel.
De talán az 1.4 szopóbenzin is vállalható lenne, ha tudhatnánk előre, mennyire fogyasztja az olajat. Abból van egy a hahun, ami nagyon birizgálja a fantáziám. -
bandi0000
nagyúr
válasz
molnarpeter #200898 üzenetére
B6-ról is rosszakat olvastam, talán a futóművet, kéziféket emlegették illetve a PD elemek még rosszabbak
Bmw-nél én is az M47-et néztem, talán ott a lánc is elöl van szóval a cseréjéhez sem kell szétbombázni az autót
B7-et csak említettem, ha már audit is néznék, akkor maradnék a bmw mellett
Tothgera30: Arra hajtok, hátha fél év alatt esik valamennyit még az ára, de persze valszeg nem fog
dj79: Nem értek a motorokhoz, szóval csak annyit látok, hogy egy turbós dízelbe már van annyi erő, hogy ne kelljen félni előzés közben, szóval akár jó lehet az is
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #200854 üzenetére
Csak a csomagtartót ne kelljen használni
-
válasz
molnarpeter #200866 üzenetére
Igen, bocs, felcsereltem.
-
válasz
molnarpeter #200850 üzenetére
Konkret motorkod van, ami ebbol megbizhato, rob parszor irta mar. A tobbi annyira nem.
-
gooool
őstag
válasz
molnarpeter #200850 üzenetére
Mi azt hajtjuk, vagyis leginkább édesanyám, február óta, egy Clio 3 GrandTour-ban.
Robinál kapott új vezérlést, meg olaj, szűrőcsere fillérekből és remek motor. Kultúrált így 220.000 km után is, vegyesben 5,5-ös fogyasztással és a 101 lóerő turbóval egész korrektül meg tud lendülni, ide vidékre mondhatni már dinamikus is. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200763 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
válasz
molnarpeter #200674 üzenetére
megmondom őszintén nézegettem az I20-ak terén is, csak az a városi 7literes fogyi picit elrettentett az 1.25ös szívójuktól.... azokból milyen lehet a T-gdi ill. a régebbi Crdi változatok?
Vagy itt is B opció valami alap használt modellből olyasmit kifogni amiben legalább klíma van és még él rá a (akkoriban azt hiszem 7 év) garanciából valamennyi. -
3L1T3
addikt
válasz
molnarpeter #200625 üzenetére
Mitsubishit elvből se. Hanyatló gyártótól nem vennék semmit!
mutasd az RX-et! 🥲
-
3L1T3
addikt
válasz
molnarpeter #200620 üzenetére
Nincs belőle készlet, várni meg nem fogok 4-6 hónapot.
Kötelező szerviz is bőven az általam írt márkák felett van.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200601 üzenetére
TDI-ből is van egy szimpatikus darab: [link]
-
válasz
molnarpeter #200601 üzenetére
Vasútállomásra kijárni jó lesz az 1.4 mpi. Csak Boldi ne ringassa magát álmokba.
Bitpork: És ha nem volt (még) törve? Akkor legalább a sótól nem rohad.
-
hadam98
senior tag
válasz
molnarpeter #200581 üzenetére
Itt mindenki ennyire Passatos?
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #200444 üzenetére
Az 1.8T mk1-es Octavia-nak is 140k körül van :).
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #200441 üzenetére
"Exhaust gas treatment: EGR, equipped with cooler and oxidation catalyst; DPF on some models
Emission standard: Euro IV or Euro V with DPF"
Ezt találtam a wikin az 1AD-FTV - ről. Ezek szerin csak az EURO V - ben vad DPF.
A lendkerék cserélendő ha hibás nem? Akkor meg nem muszáj japánt tenni bele.. -
zsolt19900
őstag
válasz
molnarpeter #200431 üzenetére
szóval, hogy utánanéztem bárdiban egyebeknél még nem jelenti azt, hogy van is benne? pl. 2017es 1.5dci Renaultokat nézegettem
na viszont néztem a Corsákat is.... akkor azoknál sanszos, hogy nincs? igaz azokba még bele kell üljek, hogy mennyire komfortosak egyáltalán
-
starius
tag
válasz
molnarpeter #200402 üzenetére
A B8 dizajna tetszik nagyon, a B7 sajnos nem
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200382 üzenetére
Hmm, jobban néz ki a wiki mobilos oldala desktopon, mint a desktopos verzió. 🤔😄
-
#31009792
törölt tag
válasz
molnarpeter #200261 üzenetére
Vannak tolatóradaros oktatóautók, de vizsgán úgyis ki kell kapcsolni. Érdemes lehet ígyis-úgyis gyakorolni.
Egyébként erre a célre Grande Punto? Nem mondta senki, pedig kompaktsága ellenére belül elég tágas, láttam is már ilyennel tanítani. Tudom, tudom, olasz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #200264 üzenetére
Az egy generációval újabb nagyobb ennél, de sokkal könnyebb vele parkolni, mint az általam próbált 70-80cm-rel rövidebb kompaktokkal.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200264 üzenetére
Nem szorosan kapcsolódóan, de itt egy másik Superb is, ami 1 milliót futott.
-
válasz
molnarpeter #200261 üzenetére
rábeszélni tanulóvezető hölgyeket, hogy tanuljanak egy 5 méteres superben, az kihívást igénylő feladat lesz
focus/golf méret felé én tuti nem mennék, persze ha nem fér el benne a srác, akkor muszáj -
zsolt19900
őstag
válasz
molnarpeter #200261 üzenetére
jaaa persze minden át lesz nézve
a financiális megéri/nem éri dolgok is heteken belül, a képzésem viszont jövőre ér véget, csak szeretek jó előre tájékozódni a dolgokról
-
zsolt19900
őstag
válasz
molnarpeter #200258 üzenetére
ohh egyelőre ilyen hárdkórsában nem leszek jártas
örülni fogok, ha lik lesz a ggemen
Az látod egy jó kérdés -ennyire nem merültem még bele- hogy a vezetéstámogató segédeket mennyire használhatja a diáksereg.... de majd kiderülSzívem szerint természetesen maradnék VAG vonalon, de sajnos egy időre valószínűleg el kell köszönjek tőle
Új autóban Swiftet néztünk 1.2 szívó és ugye az alap májldhibrid rásegítés, na azt vezettem és az nagyon otthonos volt, de ez csak az új autónál fog játszani (ott ugye nem lesz nagy varia, valami egyszerű sima, de jól felszerelt kisautó fér bele a költségvetésbe kb. fele befizet és a további az lizike)
Amennyiben viszont használtban kell gondolkodjak, na ott fogom majd vakarni a fejem rendesenAlapok ott is megvannak, Swift vagy Vw Poló (na igen itt a tsi motor ugye) vagy Toyota Auris, Corolla vagy Honda Jazz, de ugye ezek általában kisautók azoknak megfelelő kényelemmel is sajnos (és senkit sem szeretnék ezzel megbántani félreértés ne essék)
Ismerőseim is oktatnak megannyifélefajta autóval, hogy onnan is kaptam már sok-sok tippet.... párszázezres 206os Pözsőtől kezdve, 2015-6-7es újszerű autóig bezárólagszóval nem egyszerű a döntés sajnos
A tanulóknak is jót szeretnék.... nem szeretnék hodájt, beláthatatlan stb. stb. autót, viszont az egészségemre is gondolva (okés próbálok beiktatni mellé testmozgást ami amúgy is rámférne), de bent ücsörögni éveken át egy bizonyos autóban ami nem kényelmes, na itt már picit "sajnos" magam felé fog húzni a mérleg -
Roland861010
veterán
válasz
molnarpeter #200238 üzenetére
Szerintem ebben sosem volt vagy nagyon nagyon régen.
A VDASH srácokkal lett egyeztetve. -
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #200193 üzenetére
Igen, ezaz
Mostmár emlékszem. Amikor a multkor már rákérdeztem a Mitora. Akkor találtam egy T-Jetet, mekafull, navi, digitklíma, üvegtető, szakadásmentes ülés, csak elvitték. Azóta jegeltem a dolgot. Köszi mégegyszer!
Azért az komoly, hogy a Mito ülésénél csak a Volvo félbőr ülése tud jobban szakadni. hihetetlen, hogy mindegyik a vezetőülés bal oldalán ki van repedve/szakadva...
A dízel nem játszik, egyrészt mindenki szabadul tőle, aki most vesz, ha el akarja adni, ha egyáltalán el tudja majd, rengeteget bukik rajta, másrészt rengeteg rá az adó. Az Accordra évente 350Euro, a CR-Z-re 30Euro. Nem mindegy -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200193 üzenetére
Talán az 1.4 szopóbenzin is vállalható, nem? Mármint a megbízhatóságot tekintve, nem a teljesítményt.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #200184 üzenetére
Persze nem azért mondtam. De feltűnően sok lett mostanában belőle. Avagy miota nekem is van jobban feltűnik.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #200178 üzenetére
már lassan minden sarkon áll egy
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #200146 üzenetére
Erre a cvt + inditokuplung kombora a Subaru a Lineatronic valtojaba wandlert tett a kuplung helyett. Na azt felujitani se egy olcso moka…
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #200148 üzenetére
Meglátjuk
Egyelőre marad így. Rozsda nincs rajta (ami van az semmi kb). Olajat nem eszi, mostanában kapott friss polírt is, gumik is 1 évesek.
Forgalmiban amúgy manuálisként szerepel
-
válasz
molnarpeter #200124 üzenetére
Ez jó kérdés mert maga a hibrid rendszer licensz ha jól tudom ingyenes, de pl szerintem a 2,5-es atkinson moci amivel szolgál az sem nagyon volt fordéknak, az simán lehet hogy azért fizetnek (mert az sem az a kőegyszerű technika aminek gondolni lehetne).
-
válasz
molnarpeter #200121 üzenetére
nem, azt em értem , hogy a dsg miért nem "rendes" automata
-
SPeti1984
senior tag
válasz
molnarpeter #200103 üzenetére
A Passat egy Business felszereltség + 3 zónás klíma, 20,3cm-es multimédia, Park assist.
-
Ricsxx
tag
válasz
molnarpeter #200005 üzenetére
Köszönöm, nektek a választ. Igen én is valahogy így gondolkodok. Egyedül a a benzin 102le-je tart egy picit vissza, hogy vajon elég lesz-e, bár száguldozni nem akarok, normál autópálya tempót tudja tartani 2-3 ember. Az 1.9-nél, ha DPF-es azt lehet valahogy "okosítani"(nem ledugózásra meg ilyenekre gondolok, hanem hogy kevésbé tömődjön el mintha ezt olvastam volna)?
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #200054 üzenetére
Egyik rokont rendszeresen megallitjak, hogy korozott az autoja, de mint kiderul az ove vege 220, amit keresnek meg 202. De tipus minden megegyezik.
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #200003 üzenetére
Gondoltam rá, de haveromnak volt, s ő azt mondta, hogy rohangászással megeszik 8-9 litert is. Ehhez jön, hogy elég fapad, úgyhogy ezt most hátra tettem.
-
válasz
molnarpeter #200003 üzenetére
Off, nem a poszthoz kapcsolódik, de eszembe jutott a liter és szuzuki kapcsán : néztem minap, van 1lityus turbós haromhengerese is már nekik, pl balenoban. Egy olyat szívesen Ki is probalnek, úgyis szeretem a kiskobcentis, 3 hengeres "modern mizeriakat"
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #199984 üzenetére
Na akkor még jobban megnehezíti, hogy mit is vegyek. Nem akartam venni most, de jó áron volt, bérelni tudnék de elég durva áron futnak erre.
35e/hónap nem tudom Pesten hova tartozik de errefele szerintem elég magas bérleti díj.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #199958 üzenetére
+BigBlackDog:
Köszi nektek, akkor ezekből fogok keresgélni. Ősz közepe tájékán lesz majd esedékes, de inkább kivárok egy jóra majd, ami rozsdamentes és műszakilag ok.(Meg persze 2001+ facelift, mert azzal elvileg kevesebb a gond. -
válasz
molnarpeter #199929 üzenetére
nem értek hozzá, de, euro3-as dízel hosszú távon mennyire észszerű választás, főleg, ha tényleg városi használatra menne? Vagy itthon kizárt dolog, hogy komolyabb szankciók jöjjenek régebbi olajsütők ellen?
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #199886 üzenetére
Nem is az, hogy olcsóbb nem lesz...
S-Cross áron belül jó lehetne, de valahogy mégsem adja annyira, inkább olyan józan kényszerdöntésnek jó (-> de itt ugye elég könnyen elhozhatom részletre is amivel nem kell egyébb helyekről erőforrást behoznom, de ez csak ilyen elméleti B opció, konkrét ajánlat nélkül mondom ezt, lehet nem érné meg).
Veszek egy Golf 7-et használtan mondjuk 4,5M környékén amire szívesebben nézek vissza, de 99%, hogy rálocsolok fél milliót vétel után. Így nézve már csak ~1,5M-val vagyok előrébb egy S-Crosshoz nézve (azt most úgy nézem, hogy megvenni kp-ra), ami újabb, LED lámpa és valószínűleg nem valami extra ráköltéssel indítom, mint ami várható egy 5+ éves G7 esetében aminél gondolom már egy vezérlés, stb csere is a sorban van ha nem annyira keveset futottat veszek vagy olyat ahol ezek bizonyíthatóan mostanában megtörténtek).
Az a baj, hogy azt látom ha feltolom a keretet erre a 4,5M+ első szerviz határra akkor elég hamar kijön az előnye egy S-Crossnak még értékcsökkenéssel is (feltéve ha a tetszik/nem tetszik tényezőt minimumra veszem).
Lehet vissza kéne vinnem a keretet most egy max 3M-ra és onnan vadászni valami olyat ami megfelel az igényeknek, és akkor ha még mindent is megcsináltatok rajta a 1,5M amit nyerek rajta (remélhetőleg) sok szervizre elegendő még, tehát nagyon sokára közelíteném meg egy új értékét.
Túl gazdasági szemmel nézem az egészet.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #199840 üzenetére
Az a baj vele, hogy a marketing győzött, nem a józan ész.
-
Lacko32
tag
válasz
molnarpeter #199807 üzenetére
Dízel nemnem, a Tsi is csak ismert szerviz előélettel játszana. Boltozós kocsi lenne, 2010-től bármi jöhet, ami nagyobb, mint egy Hatchback. Nem látom értelmét egy Note-nak vagy Jazznek, ha nagyobb lenne a makitánk, simaliba, de a "kombi" racionálisabb.
Bár ahogy mondod, a Clio 1.2-es benzines verziójával szemeztem, egész baráti a csomagtere. Viszont ha ugyanolyan klumpet kemény műanyag a bele mint a Kangoonak, akkor inkább tovább szemezek. Formára, méretre, ár/arányban őt találtam a nyertesnek
Köszönöm a választ!!!
-
anorche1
őstag
válasz
molnarpeter #199803 üzenetére
Koszonom szepen
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #199774 üzenetére
180-nál még gyári olaj?
Fo problema az 1.3 mjettel, hogy borzasztoan lassan melegszik be.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #199774 üzenetére
Inkább szopóbenzin kellene, anyumnak jobb választás lenne szerintem/tünk.
-
zapikanka
tag
válasz
molnarpeter #199668 üzenetére
Köszönöm!
Ford-okkal kapcsolatban eddig azt hallottam, hogy drága a javíttatásuk, de ennek utána olvasok/nézek. Ez a Focus egyébként tetszik is. -
válasz
molnarpeter #199663 üzenetére
Sajnos hahun nem találtam jót ennyiért, majd még nézegetem.
Viszont kiderült van két eladó autó is ismerősétől a faluban picit a keret fölött, egy kilakatolt 2.0 benzines nagyon rendben lévő Mazda6 ami sajnos csak szeptemberben lesz eladó meg egy 1.4 ecotec G Astra garázsban tartott nagyon rendben nem eszi az olajat 210 ezerrel -
MCGaiwer
addikt
válasz
molnarpeter #199678 üzenetére
áron alul a vevőnek is eladhatnám, ugyan ott lennénk...
-
xact
tag
válasz
molnarpeter #199662 üzenetére
Szia!
Ampera volt korábban elképzelés, de az csak 4 személyes, illetve 2 ismerősöm is vett és mindkettőnél voltak elektromos gondok (használtat) .. Persze nem a legaljáról kell válogatni, meg amennyire lehet át kell nézni,. Persze utána nézek ettől függetlenül.
A TSI-től én óckodom, akkor vennék amikor dízelt is...ha új lenne és garis. Tudom nem ugyanaz a műfaj.
A hibriddel csak annyi a bajom, hogy általában automata és azt nem szeretnék.
Oka egyszerű: nincs értelme mivel autópályán megyek hétköznap és amit városban is töltök ( 0 dugó ),így indokolatlanná teszi.
Ja igen és még mielőtt valaki rácupanna az autópályára, napi 40-50 km-t megyek cakli-pakli, oda meg dízelnek értelme nincs.
Ezért is gondoltam át a felhasználási módokat, mikor milyen esetben, mire használom majd az autót?
Emiatt is jutottam a benzinesre és azokból is a bevált, mégha többet is fogyasztó szívókra.
Én erre esküszöm.
Mindenesetre köszönöm szépen az ötleteket. -
válasz
molnarpeter #199658 üzenetére
Köszönöm! Esetleg benzines motorral? Ugyan ezek?
Nem akar dízelt a fiam, 23km ingázásra nem is kell, az évi 12 plusz bevásárlás, szaladgálás. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #199658 üzenetére
váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette
Az más kérdés, hogy meg is csinálták-e.
szerk.: Ja, most nézem, ez egy akut dolog, muszáj megcsinálnia az eladónak, különben ki venné meg az autót szétrobbant váltóval.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #199628 üzenetére
Most epp kollegam Golf 7 Rline-ra palyazok, ha minden igaz 1-2 honap es megjon a csereje
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #199628 üzenetére
-
fasyrt
őstag
válasz
molnarpeter #199603 üzenetére
Es megintcsak köszi.
Nagy szerviz remelem nem lesz 6000 km alatt.A hetsebesseges meg tul uj, arban nincs benne a pakliban.
Az insignia, 1es bmw viszont elerhetö. -
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #199580 üzenetére
Végül is igaz, ez hozzátartozik, hozzátartozhat a rendes üzemszerü körülményekhez, csak a mérték a kérdés
De ez mindegy is, ettől nem fogok kizárni semmit, mint ahogy nem kritérium a törésmentes karosszéria sem. Mert itt olyan óradíjak vannak, hogy gyakorlatilag nincs komoly törésből talpraállított autó. Azokat inkább úgy ahogy van eladják. Hameg egy-két elem cserés vagy festett, nem érdekel most... -
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #199578 üzenetére
Király, köszi. Ez jó kis anyag
Akkor tehát összefoglalva:
- az M32 váltó felejtős, tehát a 155Le verzió kilőve
- a MultiAir felejtős
- marad a 95 és a 120 lovas verzió. De az orosz csávó szerint a sima 1.4-es motorok hajlamosak enni az olajat, néha eléggé nagy mértékben. Tehát csak a 120 lóerős T-Jet motor maradt, ilyet érdemes keresni
Új hozzászólás Aktív témák
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Nintendo Switch 2
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- 16 GB RTX 4080 HP OMEN - garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest