- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ricsxx #199998 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod a helyzetet 1.9-nél dpf nélküli verziót érdemes nézni, akkor nem viseli meg a rövid táv annyira (pr kódok alapján ellenőrizhető), hajtókarcsapágyak cseréje elővigyázatosságból nem árthat. 2.0 CR-nél hatszög tengely csere, ahogy előttem írták, város-pálya arány figyelembe vételével 1.4 TSI motorral olyat néznék, ami számlával rendbe lett már téve (vezérlés okoskerékkel, plusz koksz). 1.9 és 2.0 mellé DSG is jöhet akár, többiből csak kézi váltósat néznék.
1.6 szívónál még annyi, hogy csak a 102 lovas MPI ajánlott, az erősebb FSI problémásabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- További aktív témák...