- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
addikt
válasz
Shreky #201205 üzenetére
A szabad piacon a kereslet/kínálat határozza meg a dolgok árát/értékét, nem az anyagi helyzeted. Azt meg felejtsd el, hogy 10 évre veszel autót, mert a vadi új autókat se 10 évre veszik. 5 év múlva úgyis le akarod cserélni és jobb esetben meg is fogod tudni engedni magadnak. Ha 1,3M a keret rá és kész, akkor 10-15 év között találsz valami 1M körülit, ami simán kibír 5 évet. Számolni kell még egy év KGFB-vel, teljesítményadóval, átíratási költséggel, egy garnitúra korrekt 4évszakossal, ablaktörlő lapáttal, olajcserével és már el is ment a maradék 300k.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Shreky #201208 üzenetére
Nekem van egy hasonlo erteku autom, aminel amugy koponal sem jott elo meg semmi komolyabb tetel (bar most van egy kerdeses). Csak arra, hogy szinten legyen tartva elmegy eves szinten bo 300.000 forint, es amik cserelve voltak nem is annyira km fuggvenye, inkabb kortol.
Vedd meg a Jazzt pl. teljesen jo auto es figyelj ra, elmehet 10 evet is, de szamolj vele, hogy lehet 5, lehet 7 lesz belole.
-
molnarpeter
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz
Shreky #201208 üzenetére
Most en leszek a kocsog, de ha 1.3 milkat 3 ev alatt raktal ossze, az havi 40 rugo megtakaritas sincs. Tudod mivel jar egy auto fenntartasa? Egy szett gumi, a kotelezo, a muszaki, az eves szervizek, egy varatlan hiba vagy serules… ha mindenkepp kocsi kell, ilyen megtakaritasi tempo mellett lehet inkabb egy 500k-sat kene nezned.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Shreky #201205 üzenetére
Nem ilyet gyartanak, de ennyibol 14+ eves auto lesz nagyreszt (kivetelek vannak) soknal az elettartam felen tul vannak (rozsda), ebbol nehez meg 10 evet kihuzni. Sajnalatos dolog, aterzem, hogy jol skarod elkolteni a penzed. De barmit is veszel szamolj vele, hogy kolteni kell ra az allapot megtartasert boven.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Shreky #201201 üzenetére
Sokkal olcsóbb egy használt tetőcsomagtartót lőni aprón, mint egy nagyobb autót megvenni és fenntartani, csak azért az évi pár alkalomért
Újonnan is nagyok a különbségek, ahogy egyre nagyobb kategóriát nézünk, szerintem a hahu találatokhoz lenne érdemes alkalmazkodni inkább, és venni egy fiatalabb, jobb állapotú kocsit. Sajnos a chip hiány és általános áremelkedés miatt nehezebb a helyzet, de hát ez van
-
ZolkoW
őstag
válasz
Shreky #201187 üzenetére
Húgom egy Ford Ka-ban hordja a 26-osát, kiszedett első kerékkel, lehajtott ülésekkel. Tehát így nagyjából mindenbe elfér még a nagyobb kerekű is. Ha keveset hordod, értem, hogy nem akarsz biciklitartót, de meglehet az 50 alatt is. Szerintem akkora autót vegyél, ami 99%-ban kiszolgál a hétköznapokban, a bicikli meg be fog férni :)
-
tboldi
nagyúr
válasz
Shreky #201174 üzenetére
Ki lehet fogni viszonylag rozsdamenteset, de nem olyan könnyű feladat. És 1,3 milkáért csak a 2002-2008 közti generáció jöhet szóba, a legfiatalabb is 13 éves. Mondjuk nem is baj, a következő generáció rohadósabb egy fokkal, főleg a tanksapka körül. Érezhető, hogy azokat már Kínában gyártották, nem Japánban, és nem csak ebben, más dolgokban is tetten érhető a minőségromlás.
Nekem is 2006-osom van 2017 óta, egy-egy icipici pörsenés volt csak a hátsó íveken, mindkettő le lett kezelve, meg kapott fekete rücsis alvázvédőt az egész aljára, azóta minden oké.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Shreky #197595 üzenetére
A G Astra tökéletes lesz az 1.4-es, 90LE-s motorral. 1M-ból már kapsz olyat, ami nem volt bucira törve, így rohadni sem fog. Fogyasztása és alkatrész árai is kedvezőek, ráadásul nagyon könnyen szerezhető hozzá bármi.
Ma is láttam egy olyan szép állapotút, mintha most gurult volna le a gyártósorról. Értem én, hogy a Golf 4 volt az etalon, de ha csak az autó külsejét nézzük, akkor a G Astra sokkal időtállóbb forma.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest