- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BigBlackDog #168738 üzenetére
Az viszont benne van, gondoltam erre is, bár ez eléggé lutri, mert az előéletébe nem látni bele.
Majdnem fél éve adtuk el a Wagon R+-t, bár korrekt áron vitték el, de garázsban tartott, gyári, 2003-as 120 ezer km-t futott, polírozatlan, alvázvédőzött, rozsdamentes autó volt. Hasonló lenne az ideális cél, csak kicsit nagyobb, esetleg komolyabb kiállású járgány (a Swift pont nem az) .
B Vectra és F Astra az ország keleti régiójában a szegényebb (etnikum) autója, nagyon meg kell lesni őket, mert a legtöbb olajcsere nélkül, hidegen nyelezve tölti a mindennapjait.
#168739 footy: Egész tetszetős, de nem került be a top3-ba. Swift-et is csak azért lestem, mert valamennyire ismerem a G13BB blokkot, semmi más oka nincs annak, hogy azt vennénk.
-
gooool
őstag
válasz
BigBlackDog #168744 üzenetére
Én már lassan egy éve vágyakozom egy ilyen után, azóta, hogy hallottam egy kombit testközelből...áhh libabőr...ha megtehetném, hogy hétvéginek ilyet tartsak, akkor nem gondolkodnék.
A motor állítólag annyira nem beteg jószág, bár minden belenyúlás igen költséges tud lenni, na meg ott az S betű miatti alap szorzó is sok alkatrésznél ahogy tudom. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #168744 üzenetére
Ha minden új autóval duplázni akarod a lóerők számát, akkor jól kell döntened, mert pár év múlva elfogy a választék
-
válasz
BigBlackDog #168733 üzenetére
Mondanám hogy kissé zavar, de ennyi pénzért (robogó ára) csodát nem kell várni, már a klíma és szervó is ajándék ha korrekt állapotban van az autó. Idős autó nyűgök alatt nem tudom mire gondolsz, előző 15 éves autónknak nem voltak nyűgjei, bár az egy tulajos volt. Vezérlés, folyadékok, betét és tárcsa csere, illetve alváz és küszöbvédőzés mindenképp meg lenne csinálva.
Ugyan ezen a gondolatmeneten, F Astra, B Vectra is szóba jött, még TDI-ket is néztem picit drágábban, de őszintén szólva napi használatra, 15 évestől öregebb neki már nem lenne ideális.
-
válasz
BigBlackDog #168684 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm neked is
-
Szajo
őstag
válasz
BigBlackDog #168666 üzenetére
Értem.
Akkor az nem olyan rossz, ha az 1.4T is ilyen fogyasztással bír.
Egyébként a Swift tetszik a legjobban mert pénztárcabarát is és nekem elegendő is helykínálatban.
Egyébként a súlyra meg annyit, hogy most pl egy 1.1tonnás fiesta sem túl szerencsés ha egy Volvo XC90el ütközik akár... Tehát alap esetekben ez nem "mérvadó" -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #168625 üzenetére
Mazda
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #168625 üzenetére
A Jazz már egy ideje angol és kínai gyártású, csak a GD-ből volt japán emlékeim szerint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #168625 üzenetére
Méretben hasonszőrű?
Mazda 2-3/CX és a Subaru Impreza/XV
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #168545 üzenetére
Ettől még nem lesz szélesebb a mosó.
-
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #168512 üzenetére
Esku? Hmm.. akkor my bad. Nemtom melyikkel van, lehet akkor azzal
-
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #168509 üzenetére
Nincs mar szivomotor a konszernnel ..
-
-v-
addikt
válasz
BigBlackDog #168507 üzenetére
Az biztos, hogy a robotizált váltóval nem szabad, az egy istencspása .. próbálj ki egyet mol limónál.
Amúgy a motor maga viszonylag jól viszi, ha forgatod. -
Xero
nagyúr
válasz
BigBlackDog #168417 üzenetére
Ki fog ma derülni.
Viszont nem valószínű. Tényleg ennyit számít ezeknek a facelift. Egy kevésbé jól felszerelt újonnan is elhozható 65e CHF-ért.
Amúgy a többi is kb hasonló árban mozog, ez egyszerűen pont úgy van felszerelve ahogy az nekem tetszik.
FL modellt is el lehet hozni már 80e alatt.
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #168270 üzenetére
Sőt, a v40ben is
ez mar ilyen marad
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #168191 üzenetére
A motor alapvetően nem nyűgös, a futás inkább ami kérdéses.
-
rayoliviero
veterán
válasz
BigBlackDog #168191 üzenetére
Nem kétszáz van abban, attól félek.
bitpork: Rendben, megkérdezem ott.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #168081 üzenetére
Erről a "mit szeretnél még esetleg kapni azért a pénzért" mondatról jut eszembe.
Anno egy ismerős vett egy Matizt szalonból, a megrendeléskor az értékesítő kérdezte:-rakhatnak-e matricát az autó oldalára.
+azonnal visszakérdezett, hogy mennyit kell fizetnie érte.
-ŐŐŐ semennyit, ajándék!Így lett egy kék Matiza, az oldalán megjelent az Új Matiz matricázással. Ingyen!!!
-
mandleee
tag
válasz
BigBlackDog #167971 üzenetére
+ Qru: Köszi mindkettőtöknek, a forgalmit megnézem majd!
Erre őszintén nem gondoltam.A teljesítményre még kíváncsi leszek, mi szerepel a forgalmiban.
-
Whoops
újonc
válasz
BigBlackDog #167901 üzenetére
Értem, köszi, akkor nem zárom ki őket!
Méreténél két opció van, csak nem tudom mennyire reális:
- vagy ahogy Te is írtad, 1 személy, minimális csomag
- vagy hosszú távra, és akkor 3-4 év múlva gyerekkel számolva gondolom valami nagyobb, esetleg kombi, csak nem tudom hogy ez az ársáv jó-e ilyen tervekre (gondolom ebben az esetben megkapná a feleségem, és a mostani 17 éves autónkat cserélnénk le egy újabbra)Egyéb elvárás a biztonság (mármint ne a papír régi swift vagy hasonlók, faternak volt csúnya karambolja vele, majdnem ott maradt), szervókormány, esetleg egy klíma, ABS, illetve hogy elférjek benne (186cm).
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #167859 üzenetére
Olvasgattam a v60phev csoportot, van veluk azert “baj” sajnos, tobb a specialis szakembert igenylo reszlet rajta, mint a sima dizelen. (Pl egy egyszeru klimafeltoltes is specko muhelyt igenyel es egy atlag klimasnal csinaltatott feltoltessel tudsz csinalni 300e kart). Emellett 315l a csomagtartoja, ami vicc egy ekkora autotol.
Unokatesomnak gyakorlatilag ugyanilyen d3 van, csak fl elotti kasztni. Ez a darab csak azert jott szoba, mert mar faceliftes es jo aron van, viszont ugye sok a meter. Ez a sok meter elvileg lekovetheto, ahogy a v50 eseteben is (ugyanugy lxc rendszamos, mint unokatesom v60-ja), csak a ket auto kozott van 90ekm kulonbseg. V50-nek arban kb az a teteje, V60-nak szuken az alja. Mindkettoben a 2.0 5hengeres dezso van, 150 es 163 lo nem nagy tetel, nem szaguldozni kell, elozni, besorolni mindkettovel kenyelmesen lehet.
3Milla lenne a lelektani hatar, ez a V60 meg atmegy rajta, mert kevesebbre (160-180e korulre) tekert oraval ez az auto 4,5-5M. De az eszem a V50 fele huz, szerintem abban sem lenne hianyerzet, viszont varhatoan nyugodtabb lenne az elet az alacsonyabb futas miatt.
Helykinalatban minimalis elteres van a ket auto kozott (a v60 csak kivulrol igazan nagy sajnos), a fontos felszereltsegekben meg tudjak ami kell (tempomat, bluetooth, ulesfutes, tolatoradar), navi ugyis telefonrol megy.Masodik tulaj lehet attol is, hogy lizingcege volt es 3 evesen atvette.
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #167798 üzenetére
Itthon okosba átmegy minden, tök mindegy a műszaki állapot.
-
Gabi 8906
senior tag
válasz
BigBlackDog #167796 üzenetére
Műszaki állapot? Se a turbót se a szelep hibát nem jelezte ki a műszerfalon az autó. Így gondolom át sem mehetett volna. Totalcar-on olvastam tesztet egy 3 milliós passat tulaj hogy járt, ahhoz hasonló lehet kB az enyém is.
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #167774 üzenetére
Ebből a szempontból átlagautós vagyok, és inkább a biztonság, az a baj, hogy a turbó benzinesektől félek - talán okkal?
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #167769 üzenetére
Nagyjából ilyen paraméterekkel rendelkezik a corolla is, "szvsz iszonyatosan kevés lesz" ezzel szabad azért kevésbé egyet érteni...gondolom
-
Drughi
addikt
válasz
BigBlackDog #167740 üzenetére
Élőben nem tűnt úgy, a képeken látszik, hogy kicsit eláll a motorháztető ( ha erre gondolsz).
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #167519 üzenetére
Nekem ma alig 3 km kellett ehhez. Ház alatti fűtetlen garázsból indulva. A fűtést még be se kellett kapcsolni, szerencsére elég volt az ülésfűtés
-
válasz
BigBlackDog #167576 üzenetére
Hitelnél is volt hogy névre került. Pl nekem anno a passat. A törzskönyvet megtartotta a bank, meg volt egy közjegyzős szerződés elővásárlásra és káreseményre.
-
fenergie84
addikt
válasz
BigBlackDog #167576 üzenetére
Sok kereskedésnél láttam kiírva, h személyi kölcsönt is intéznek, gondolom erre értette.
Mód: megelőztek
-
válasz
BigBlackDog #167576 üzenetére
ilyen régi és olcsó autóra nem fog bank hitelt adni
gondolom személyi kölcsönt intéznek helyben (biztos jó kedvező lesz)
tehát amit állítanak az igaz végülis -
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #167535 üzenetére
a szomszéd néninek van egy thalia-ja 50ekm van benne, azt hiszem 2003-as, az unokáért szokott vele menni, meg boltba és garázsban van tartva, minden évben szervizelve. télen hóban nem jár vele, mert fél olyan időben vezetni. egyetlen hibája, hogy nincsen benne klíma
szóval kivételek azért vannak, csak ilyeneket nem a hahun fogsz találni, vagy ha találsz nem hiszed el -
válasz
BigBlackDog #167535 üzenetére
Plusz azt is érdemes szem előtt tartani, hogy nem mindegy, hol futotta az adott kilométereket az autó.
Városban sokkal jobban kopik, mint mondjuk országúton/autópályán. -
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #167527 üzenetére
Ez oké, de 2005-től felfelé nincs nagyon más, értelmes autó ennyiért. Esetleg egy Almera, de az többet eszik, és drágább hozzá az alkatrész, viszont jobb autó. Ha egy G Astra-ra költeni kell, akkor az általában gombokból megoldható.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #167384 üzenetére
Benzineseknél nincs szigorítás, az Euro3-as még behajthat, az alatta lévők (Euro0-1-2) nem.
Fontos infó, hogy a korlátozás az adott napon 6-22h között van csak érvényben, illetve eltörölték az ingyen parkolást és ingyen utazást a máv/volán/bkk járatain az érintetteknek. Továbbá a 2ütemű járművekre is vonatkozik (pl segédmotorkerékpárok).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #167343 üzenetére
Subarunál is kibír 2 vezérléscserét a gyári pumpa.
-
válasz
BigBlackDog #167343 üzenetére
Konstrukció függő a dolog szerintem.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #167343 üzenetére
Dettó. Vezérléscserénél az istenért se akarták kicserélni a vízpumpát. Jó persze, ha nagyon megkértem volna őket megteszik, de odáig nem jutottunk el, mert a szerelő mondta, hogy teljeskörű garanciát vállalnak a motorra, ha emiatt megy tönkre valami.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #167329 üzenetére
Alfáék nem tesznek róla említést a kézikönyvben, hogy cserélni kéne. Ahogy nézem nem nagy összeg, lehet legközelebb lecseréltetem azt is.
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #167329 üzenetére
Valahogy nekem is ez az elképzelésem, amiben megerősítettel
-
#94529552
törölt tag
válasz
BigBlackDog #167325 üzenetére
Váltóólaj?
-
Csabroncka
addikt
válasz
BigBlackDog #167325 üzenetére
4-5 éves corolláról beszélünk 1.6 benzin. Azt hiszem ez láncos vezérlésű, de szerintem ti jobban tudjátok.
Válaszodból azt veszem ki, hogy ha nem is az első utam a szerviz, de vásárlást követően minél hamarabb ha minden más rendben van. Hűtőfolyadékra és váltóolajra nekem azt ajánlották, hogy a gyári a legjobb, előbbi esetben ki kell méretni és ha rendben van és a mennyisége is megfelelő akkor oké.
-
426os
őstag
válasz
BigBlackDog #167325 üzenetére
Szervoolajnak mi az ajánlott csere periódusa? Már csak az nem lett kicserélve a folyadékok közül vásárlás óta.
-
válasz
BigBlackDog #167225 üzenetére
Nincs is, csak én csináltam ott és akkor
-
válasz
BigBlackDog #167189 üzenetére
Láttam, de azért fér be 500 alá.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #167116 üzenetére
Igazából tesztvezetésre várok mindkettőnél, fiatot jövőhéten tudom, a balenora nem tudtak időt mondani, azt még vadászom, hogy hol lehetne. Van közöttük 340 eFt, (3,25 vs 3,59M) a suzukit 65eFt forgalombahelyezik, fiat 120 eFt, amiből az ingyen szervizzel kb. 250eFt ledolgozik.
Szóval olyan 140eFt előnye van a suzukinak, viszont a fiat sokkal nagyobb.
Mindkettőt kipróbálom az fog dönteni, de a fiatnak nagyon rossznak kell lennie, hogy a suzukit válasszam. -
alázógyík
addikt
válasz
BigBlackDog #167057 üzenetére
-
#94529552
törölt tag
válasz
BigBlackDog #167057 üzenetére
Le kell cserélni a Volvót, azt jelenti?
-
arpii
tag
válasz
BigBlackDog #167057 üzenetére
Nyugi az Alfa a 8. végülis ez biztos így van, ha nem mennek vele egy métert sem.
Látom azért elég ajánlottak a japán autók, ideje lesz szétnéznem, hogy mi a kínálat.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #167057 üzenetére
Azt, hogy mivel az Opel annyira jó, hogy rá sem került a listára, venned kell egy K-t.
-
alázógyík
addikt
válasz
BigBlackDog #167047 üzenetére
A megbízhatósággal 1ütt!
2018_WhatsaCar...
1-4 éves autók megbízhatósága, márkák
1 Suzuki 97.7%
2 Lexus 97.5%
3 Toyota 96.8%
=4 Kia 95.8%
=4 Mitsubishi 95.8%
=4 Subaru 95.8%
7 Skoda 95.6%
8 Alfa Romeo 95.5%
9 Hyundai 95.4%
10 Seat 95.2%
=11 Mazda 94.6%
=11 Vauxhall 94.6%
13 Dacia 94.1%
14 Fiat 94.0%
15 Honda 93.8%
16 BMW 93.4%
17 Volkswagen 92.9%
18 Ford 92.7%
19 Renault 91.7%
=20 Audi 91.5%
=20 Volvo 91.5%
22 Mini 91.2%
23 Porsche 90.9%
24 Peugeot 89.4%
25 Citroen 88.1%
26 Mercedes-Benz 88.0%
27 Nissan 87.1%
28 Jaguar 84.9%
29 Jeep 82.7%
30 Land Rover 76.5%
31 Tesla 57.3% -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
BigBlackDog #166614 üzenetére
Az a bajom csak vele, hogy belekókányolták a gázt, én meg az ilyen "sufnitunning" megoldásokat meg kerülöm ahol tudom. Szerintem elengedem, 600ezer 200e+ km-es 17 éves kocsi nem annyira hangzik jól.
@8th: Köszi, megnézem azt a Fabia típust!
Közben olvasgatok, kicsit emelem a keretet (7-800e mindennel együtt most), de bizonytalan vagyok, hogy ebben az 5-700e kategóriában milyet szabad venni, mennyi km-el, stb.
Amilyen opciókat látok, vagy veszek egy nagyon olcsó (<300e) 106os Peugeot-ot, 1,5D motorral, és hajtom amíg megy, reménykedve hogy kibír 4-5 évet, vagy feltornázom 6-800e forintig a korlátot, és vagy veszek egy Fabia / Almera / Micra / Corolla / 307 / Astra G / Corsa C-t, hátha azok már megbízható típusok, vagy pedig az 500e környékén valami kevesebbet futott (vagy annak hazudott) valamit, amivel rizikózom a kilómétert, hogy törve volt-e, stb.
Nem könnyű, pláne hogy egyáltalán nem értek hozzá. -
válasz
BigBlackDog #166720 üzenetére
Ez a Volvos elfogultság miért nem szereti? Mert francia a motor vagy megbízhatóság szempontjából nem megfelelő?
outsiders
V70-et még el is fogadtam volna , ha nem láttam volna meg a hátulját.... -
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #166652 üzenetére
Na igen, csak találjon itthoni, végig márkaszervizbe hordott autót az ember....az azért ha nem is lottóötös kategória, de elég ritkák.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #166652 üzenetére
És elég gyakran látni a 6 évet akciózva, gyakorlatilag ingyen odaadják és arra még jön 4 év. Ez azért elég komoly, ez már lazán Kia szintű garancia.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
BigBlackDog #166650 üzenetére
A Hondánál 8 év (3alap +5, ha minden szervizt márkaszerviznél végeztetsz)
-
t1
veterán
válasz
BigBlackDog #166592 üzenetére
Én 460-ért vettem egy 206 SW-t 1.4 Presence 2003/11 havi (eablak,kpzár, klíma 2 légzsák stb) 253.000km, + téli szett és nyári is amik 2 szezont elmennek ( 2015-16-os szett) ráköltöttem egy olaj + vezérlés cserét klíma töltés futóműben 2 axiál cserélve és a kapott egy új középdobot tűzkarikával . Szóval nem lehetetlen küldetés vétel óta mentem vele 8000km-t problémamentesen.
-
válasz
BigBlackDog #166592 üzenetére
Szerintem nincs olyan autó 5-600 körül (kivéve talán egy Corolla, Swift) amire ne kellene költeni. A minőségi alkatrész meg a munkadíj nem olcsó, ez független a vételártól.
Olyat nem fogsz találni, hogy ne legyen rozsda, mindene működjön, és költeni se kelljen rá. Ilyen megközelítésből inkább egy Corollát néznék, ott max az olajfogyasztás (VVT-i), ami gond lehet.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #166544 üzenetére
Ez már inkább "gyújtói" példány, Keskin felnikre mi szükség volt?
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #166468 üzenetére
Európai gyártók ezzel operálnak, én is kaptam 19%-ot különösebb erőfeszítés nélkül.
Amúgy kell várni 1-2 évet és elérhető lesz a LED alacsonyabb felszereltséggel is a Ceed-nél.
-
válasz
BigBlackDog #166463 üzenetére
Ja ja persze; csak 8 méterből nem Kiat, hanem új GTI-t veszek, hoki DSG nélkül. A többi üveggyöngy belefér az árba, a panoráma üvegtető is.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
BigBlackDog #166423 üzenetére
Megbízható? Jelenleg E61 BMW-m van, ennek is drága a fenntartása, viszont cserébe mindig sz@rakodik valamit.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #166419 üzenetére
Asszony azt is a szappantartó kategóriába sorolja.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
BigBlackDog #166380 üzenetére
Egyszerű, kismotoros kisautó alatt mit értesz? 1.3-as Suzuki,3-as Golf, Fiat Punto?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #166249 üzenetére
Főleg az Almera-val, ami kettesben simán viszi a 110-et, tiltás nélkül.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #166026 üzenetére
Már el is kelt, megvetted?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #166026 üzenetére
A nepper elírta csak sztem. Vagy csaliautó. Hívd fel és kiderül.
-
alázógyík
addikt
válasz
BigBlackDog #166026 üzenetére
Lemaradt egy 1-es v. bátor hirdetőnél 2-es az elejéről.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #165972 üzenetére
Csak a bacont.
-
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #165915 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy van olyan motorkód. De a többségben van kettos tömegű.
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #165915 üzenetére
Az enyémben biztos, hogy kettőstömegű volt...
Szerintem rosszul tudod, de rá tudsz keresni évjárat, teljesítmény alapján bármelyik alkatrész webáruházban. -
#67417600
törölt tag
válasz
BigBlackDog #165894 üzenetére
Tudom, sajnos... a családnak jelenleg is egy S80as van és nem problémamentes a “kicsike”
(#165893) richie900812 A leendő autó felhasználási módja? Napi munkába járáshoz kellene (1-1,5 óra naponta), ketten használnánk a feleségemmel
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #165782 üzenetére
Az egyes Laguna az egy Mitsubishi Carisma/Volvo S40 atcimkezve. Attol nem kell rettegni, a kettes az mar nagy falat, ott nem mindegy az evjarat es a motor. 3. Szeria batran veheto.
Laraxior: vettel 600-ert egy lelakott szart, ebbol ne formalj velemenyt.
-
Laraxior
titán
válasz
BigBlackDog #165790 üzenetére
600k-ért vettem még anno a 2-es Lagunám. V6-os.
Már másnap generátor problémája volt. Oké, megcsináltattam, 216k km volt benne. Betudtam a ~200k km-nek.
Lassan előjött a ránduló automata váltó, kb 10k km után. 280ezer-ért rendbevágták.
Aztán akkor már érdemes egy motorvezérlést is cserélni, 165k.... meg ilyen apróságok, hogy ablakemelő, keréknyomás szenzorok, állandóan visszatérő gyújtótrafó gond. Volt egy légzsákátvezető szalag is 50k-ért.
Aztán leműszakiztattam, persze másnapra kiégett a Xenon isSzóval meghirdettem f*szomtuggya, fillérekért, elvitték, 2 nap múlva kerestek, hogy megállt a szekér, a váltó miatt.
Na mondom, akármi miatt megállhatott, de az automata miatt biztosan nem. Aztán persze kiderült, hogy valami fogaskerékhez valami csavar beakadt, és azért nem ment se jobbra, se balra.
Én nagyon szerettem, mert bazi kényelmes volt, durca hangja volt a dupla kipuffantóval amit kapott tőlem, de...
Persze az utolsó napok egyikén kiesett a kezemből az indítókártya, jóhogy eltörött, így még azt a szart is meg kellett vennem
Vettem hozzá körbe spoilereket is, de már a végefelé kedvem se volt feltenni, vagy fél évig őrizgettem. aztán meghirdettem, aki megvette már két nap múlva küldte a fotót, hogy milyen jól mutat az autón. Persze, nem is azzal lett volna a gond...Mondjuk ilyen fa**ságot nem tudom ki talált ki, hogy egy V-motort keresztbe teszünk a motortérbe, és nem hosszába
-
Laraxior
titán
válasz
BigBlackDog #165782 üzenetére
Még a kettesből az első szériásat is
... meg úgy talán az összeset.
Mondjuk a Laguna Coupe eléggé adja, de nem merném bevállalni. -
Zolás
addikt
válasz
BigBlackDog #165738 üzenetére
Fordokban szokott lenni, fűtőszál van a szélvédőben, nekem egy transitban volt, de volt benne, jó volt nézni ahogy a vastag jégpáncél két perc után lecsúszik az ablakról.
Hátrány hogy ha kicsit koszos az üveg nem látsz ki, továbbá ilyen idős korban (10+év) már egy csomó szál meg van szakadva, és kavicsfelverődés javításnál is elszakad. Ha elég sok elszakad, akkor már be sem kapcsol a relé. Jó dolog de szerintem működőt már max vidéken a nagypapa vigyázott autójában talál. -
pècsimunkás
addikt
válasz
BigBlackDog #165738 üzenetére
Azon èn is ... Igazság szerint a Ford elèg règóta rak a jól felszerelt autóiba fűthető szèlvèdőt , de a listán szereplő autókban , nem sokban lehet fűthető szèlvèdőst találni , az tuti .
-
Joao
tag
válasz
BigBlackDog #165704 üzenetére
1,5 millió ft az átlag keret, de lehet felfelé (vagy lefelé
) kis eltérés.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #165701 üzenetére
Az ilyen 1 milliós hitelre prémiumot embereket nem értem. Vasárnap is ment előttem egy A6-os felmart útszakaszon 10-el. Mikor előztem láttam, hogy a bal első lengőkar belső fele ki van szakadva és konkrétan lóg lefelé. A szilent sehol és így közlekedik... Mert megvenni nem nehéz ezeket, nem véletlenül olcsók.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #165678 üzenetére
Hosszlengokaros a futomuve (nem csatolt-hosszlengokar, siman hosszlengokaros), mint az elso generacios Megane, BMW E34, Fiat Tipo es tarsai, Mercedes A.
Tugorgos a lengokar, es elkopik, aztan elkezd terpeszteni es kopogni, lotyogni.
Van felujitott hatso hid, kompletten. Odamesz, leveszik a regit, fel az uj, 40-70e Ft, viszlat. -
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #165676 üzenetére
Csampas a hatso futomu, elkezd terpeszteni. Ez PSA betegseg abbol a korbol, 405-os Peugeottal kezdodoen egeszen a 306-ig, illetve a Partnerig, mert azt gyartottak legtovabb. 307 mar nem ilyen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #165492 üzenetére
Ismerős vett ilyet, azzal nem volt semmi nyűg. Vezérlést cseréld le vétel után és kész.
-
válasz
BigBlackDog #165362 üzenetére
Lehet.
-
hacki87
senior tag
válasz
BigBlackDog #165270 üzenetére
Tudod az idő pénz. Erre nem kell várni, kifizeted és 3 napon belül a neveden van a szalon autó 3-6 hónap között bármikor jöhet. A türelem felára van benne.
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #165175 üzenetére
Nekem 9 az atlag, varos + 110 palyaval. Tiszta varos 10,5-11 klimazva, fix 96-tal 6,7. 2.0t 180 lo.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #165165 üzenetére
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #165165 üzenetére
Palyas 8 literes fogyasztasba eleg sok 6 hengeres is belefer.
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #165102 üzenetére
a hasmagasságot a google segítségével sem bírtam kideríteni
A bölcsi előtt minden nap áll egy, lehet kiderítem kié és megkérem, hogy had mérjemle
A hasmagassága amúgy szerintem olyan 14-15 cm lehet, egy egész magas padka van ahol állni szokott és simán fölé megy.
Amiben előre lépés lenne, hogy bazinagy elöl is hátul is, a csomija 520 liter, ha olyan tárgyat akarok szállítani ami nem fér be a nyílásán, arra ott a golf.
1,4 16v 6 sebességes a váltó, nem egy erőmű, de az i20 sem az.
A full alapra csak egy ködlámpát és 16" kereket kérnék pluszban, mert a 15" picinek hat rajta nagyon, olyan kis esetlenül néz ki azzal, nekem elég az alap felszereltsége (persze szívesen venném opening edition-t, de az 4M)
A 17" nagyon jól mutat rajta, de az itthoni utakra+ 1,4 szívóhoz köszi nem.
4 évszakost is lehet kérni, de nem tudták megmondani milyen gyártótól lenne, úgy meg inkább nem. A buznya TPMS miatt gondolkoztam el rajta, mert mindössze 32eFt a felára és, téli+nyári szettnél igen költséges TPMS-el rakosgatni, ha meg veszek külön felnit + szelepeket akkor meg pláne sok. Ezen a 4 évszakoson még agyalok, mert a golf-ra van téli, ha minden kötél szakad mehetek azzal is.
Soul: szerintem ez egy nagyon is fontos érv egy autónál, hogy tetszen
Amúgy a dacia-tól a héten több dolog is kezd eltántorítani, az FB csopiban mutattak egy hibát ami szerintem nagyon gáz. Bizonyos autóknál rossz illesztési hézag miatt, az autó saját maga dörzsöli le a festést, amit garanciában orvosolnak, de akkor is.
Tegnap néztem Pistától egy speedzone live-ot, egy dacia docker stepway outdort tesztelt, hát volt baja.... a dustert azért dicsérte, de nem győzött meg -
Laraxior
titán
válasz
BigBlackDog #165098 üzenetére
Az autótulajok nagy százaléka nem lelkiismeretes. Ha minden apró szirre-szarra rámozdulnának nem lenne ilyen gond.
Pl motorból már a másodikat vettem úgy, hogy tök egyedül, se szerelő, se cimbora, se senki. Az első biztosan jó vétel volt, mert a kötelező szervízen kívül semmire nem kellett költeni, pedig vertem bele a kilómétereket. A mostanit még nem tudom, de amúgy se lesz releváns, mert már lezúztam szegényt.
Na mindegy, de az autónál...(#165097) akela91: Jó az az új, de hitelezni nem akarok, meg akkor casco, stb... az is egy vagyon.
-
válasz
BigBlackDog #165086 üzenetére
Most azt mondd meg, hogy megbántad eddig?
(#165087) nesa: kis megszakítással már 1999 óta automatázok. A legelsőnél volt egy 400k-s felújítási költségem, de akkor még fingom nem volt mit kell nézni. Azóta a legnagyobb megelégedéssel használom . Igen a karbantartása több mint egy hagyományos váltó esetében, de akkor is Istenkirály
-
válasz
BigBlackDog #165083 üzenetére
Csak nem megtetszett az automata?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #165083 üzenetére
Ha város, nem jó hír. DPF, váltó sem örül, motor is tele lehet koksszal. Ha teszem azt 2 hetente egyszer hosszú táv volt, az nem lenne probléma szvsz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #165073 üzenetére
Keveset használt. Ideális egy automata dízelnek...
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #165073 üzenetére
Meg kell nézni. A legjobb motorral van, kevés km.
-
válasz
BigBlackDog #164910 üzenetére
Ezt a hirdetést még nem is láttam. Gondolkodás nélkül venném, ha most keresnék C30-at.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #164833 üzenetére
Á nem akarom én szórni a pénzt, csak kíváncsi voltam eltudta e adni...
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #164833 üzenetére
megnézte nem gyütt be, hát marad a Touareg, vagy a duster
-
Elektrosokk
veterán
válasz
BigBlackDog #164792 üzenetére
szerintem sokan vagyunk így ezzel!
-
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #164792 üzenetére
Szalonja válogatja.
Hoványnál pl jellemzően elég jó árat mondanak a használt kocsira, amire rápörög az a vevő, aztán az új autót annyival drágábban veszi meg náluk.
Én a rönót a Molnár-tól vettem. Ott szar árat mondtak az autómra, viszont az új listaárából nagyot engedtek. Aztán mire kész lett az új addig eladtam a használt piacon, szerencsére elég jó áron. -
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #164737 üzenetére
majd kinovik ezt
lehet, csak amikor az uj 4.5M most akciosan, akkor a tavaji az mitol 4.2M 40k km-l?
tényleg ennyire huje vki?ez olyan kb, mint munkatars esete
vett pont egy eve egy 2013-s mk7 Golf 1.4TSI-t, a 120lojjost, 4.4M-ertosszel 5.4M volt akciosan az uj ebbol
aszondja most 4M-ert el tudna adni, ha akarna
aha, csak o ezt az akciót nem tudta eddigszerinted egy akcios aron vett 1 eves auton mennyi lehetett a buko eddig?
es amit nem_akciosan vettek elotte ujan?
az siman bukta az akcios ardiffit is -
akela91
addikt
válasz
BigBlackDog #164708 üzenetére
Egy ismerősöm konkrétan előretekerte a kilóméteróráját (valami 40k-val) a céges PUG-ban, ugyanis túltolták picit a benya számlákat év végén
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest