- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #158972 üzenetére
Csak azt mondom, hogy nincsen tele a net akkucsomag cserével, tartósnak mondható, illetve hozzáértő helyen tudják külön cserélni a cellákat, nem kell komplett mindet (lásd 400 ezret futott Prius új akkuval - ott azért intenzívebb a használat; illetve az amerikai Tesla több százezres futással). Ha egy autó elég alapvetően, akkor egyszerűbb az élet plug-in hibriddel, közeli töltővel meg főleg. Hasonló kevés van, V60 D6 kb 5m körül kezdődik, Mitsu PHEV még új.
-
w333
félisten
válasz
Integrale #158226 üzenetére
Az a baj hogy én még nem találkoztam olyan Bravo -al ami megkímélt és szép állapotú, legyen az céges vagy magányszemély mindegyikkel volt valami (nem nyílt az ajtó vagy csomagtartó, szélvédőnél műszerfal tetején az a műanyag kupak leesett egy kátyútól, kőkemény kuplung recsegő kerregő váltó, váltószoknya műanyagostól kiugorva a helyéről, gyenge kézifék ... én csak ilyenekben ültem !
De mondom lehet hogy csak én ültem olyanokban amik ilyen lelakottak voltak !
-
w333
félisten
válasz
Integrale #158224 üzenetére
Mindegy nem lehúzni akarom az autót hanem sajnos nekem és a környezetemben is ezek a tapasztalatok, pedig mint autó jó lenne
Az a baj hogy ezek a hibák a teszt alatt szerintem nem jönnek elő ... ezt csak azok tudják megmondani akik huzamosabb ideig használják az autót !
Leginkább dizel de volt sok 1.4T motor is ... apróbb de idegesítő hibák voltak (bajuszkapcsolók nem működtek, ették az izzókat, menet közben kinyílt a kesztyűtartó, centrálzár és ajtók nem nyíltak és még sorolhatnám) de sokaknak megadta megadta a váltó egyszerűen beragadt valamelyik sebességfokozatba, valamelyik ette az olajat és vizet ... de lehet ezek egyedi hibák
-
w333
félisten
válasz
Integrale #158222 üzenetére
Egy teljes nagy flottának csináljuk az autóikat ... na nekik nagyon sok több száz Bravo volt céges autóként, mindet lecserélték 3-5 éves korukban annyira megbízhatatlan volt, nagyon sokban ültem és tényleg nem egy nagy élmény recseg ropog és minden esik szét rajta !
Most J és K Astrára cserélték őket, azóta nincs ennyi baj !
De itt egy pár vélemény Link, Link és Link
Szerk.
Kollégámnak egy régebbi 2.0 (HGT 20V) Bravo volt, nagyon jó autó és soha semmi baja nem volt pedig 96" évjáratú, nemrég adta el és nem azért mert rossz, hanem mert kellett neki egy nagyobb és kisebb fogyasztású autó
Vagy az is lehet hogy ki kell fogni, Bravo -k nem rosszak ... csak nagyon gyengén vannak összerakva, szét kéne kapni darabokra és újra normálisan összerakni !
Szerk.2
Leon Mk2 sem egy nagy durranás és a belseje tényleg sivár de legalább megbízható és normálisabban (precízebben) össze van rakva
-
w333
félisten
válasz
Integrale #158219 üzenetére
Régebbiek jók voltak de ezek az újabbak hát ... sivár belső, zörög csörög, pontatlan váltó és olyan ami szét akar hullani, komolyan ingyen sem !
Pedig ültem már sokban ... nem győzött meg, német minőségtől messze áll !
(#158220) Morris
Nekem is ez a bajom az újabb Leon -al ... nekem Mk1 van és sokkal szebb
Nem a motorral van a baj hanem az egész körítéssel !
Akinek volt vagy ült már benne az tudja hogy miről beszélek
-
szotyika77
aktív tag
válasz
Integrale #158040 üzenetére
Pont ezért van márkamegkötés, az Audi, BMW, Merci hármasból nincsen 2009-2010-es évjáratú 1.5 millióért.
Pug, Suzuki, Fiat trió nem tetszik, a Toyota yaris, Mazda 2, és a Corsa a mérete miatt nem jó, a túl kicsi kategóriába tartozik. Tudjuk hogy a Fiesta se nagy, de az pofásabb, sportosabb.
A VW Polót és Golfot is néztük, de azok megint kiestek az áruk miatt.Mondjuk nem most egy héten belül fogunk kocsit venni, csak nézelődünk és érdeklődünk
Tudom nem egyszerű ez, az biztos hogy rengeteg autót kipróbálunk addig mert személyesen lehet ezt eldönteni.És a 1.5 millió az a kocsira van, azon felül megvan szervizelésre és átirásra külön
-
Land
veterán
-
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Integrale #157869 üzenetére
Klímával nyáron 2 fővel Balaton északi részén túrázás alatt még ennél is kevesebb volt. Én eddig minden autót gyári átlag alatt hajtottam.
Csak pár példa.
R19 1.7 benzin, 7-7,1
Carina E 1.6, jellemzően 5.8-6 között, de volt 4,95ös rátankolás is
E10 corolla 1.3, 5,3-5,45 között
Meriva 1.6, ha nem óvoda járatozok, akkor 6 vagy alatta, ha az is van, akkor 6,5 körül. Utolsó 6,46 volt. Mindig ugyanazon kút egy fejénél tankolok és mindig 1 kattanásig. Itt van 17 Ft kedvezmény, azért csinálom így évek óta. -
-
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #157659 üzenetére
Valami ilyesmi van az i20 1,25 16V 75 lovas és 84 lovas motorjánál is csont ugyanaz a 2 motor, csak az egyik 5500-nál 75 lovas a másik 6000-nél 84 lovas, de 122Nm
mindkettő furat, sűrítés... minden ua.
Figyelem sokszor, de még előzésnél sem pörgetem 5000 fölé
Padra rakva lehet ez is 84 ló, azért csak nem büntetnek, ha többet tud az autó
Mondjuk pl. honda 6gen 1,4 75 vs 1,4 90ló egy folytószelep volt a különbség -
válasz
Integrale #157527 üzenetére
5 m-ig beleférhet az Astra K is. Ha a pápai rokonságról van szót, akkor a helyi Opelt nagyon jó szívvel ajánlom.
Digó vonalon Giulietta? Öcsém 5,2-t fizetett októberben.
Szvsz necces, hogy Golfból az 1.0 TSI fér bele értelmes felszereltség mellett.
Hunyadi i30? Nem vagyok képben a részletekkel. -
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #157527 üzenetére
őstermelőivel VW-nél nézelődnék, kifutó, készletes polo jó lehet, golf 7-ből is vannak elég jó ajánlatok.
ha az egész büdzsét el kell költeni, akkor ebbe az irányba mennék, mert ebben a kategóriában a VW-nek vannak a legjobb minőségű belterei.
a bevált olasz vonal miatt tiponak lehet adni egy esélyt.
baleno nem tudom hogy jött szóba a többi felsorolt mellé. még ha vitara vagy s-cross lenne, érteném a dolgot, így nem -
-
válasz
Integrale #157154 üzenetére
Igen az adblue az összes 1.6 blue hdi-n dobja a hibakódot egy idő után, már vissza se visszük őket töröltetni...A váltóval pontosan nem tudom hány darabnál volt gond, 5-10 között asszem. Volt amelyik 10k km után trailer vitte el, mert nem lehetett váltani vele.
(#157156) molnarpeter 50-60 km-es utak szóval csak is dízel jöhet szóba.
-
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Integrale #156770 üzenetére
Helyben igyekeztünk kis információt felszívni a modellről, ezt amúgy mindenhol írták, hogy minél fiatalabb annál jobb, mert csomó hibát kiküszöböltek a franciák és folyamatosan fejlesztették a modellt.
Ez a példány amúgy facelift utáni, 2006-os, és tényleg durván szépnek tűnt, de lehet csak a lelakott Astra miatt tűnt úgy... Viszont az nekem nagyon fura, most a hirdetéseket lapozgatva, hogy miért ilyen nehéz? Kb 150 kiló plusz az Astrához és 200kg a Focushoz képest, ez elég durva, ilyen masszív lenne?
-
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #156672 üzenetére
Mondjuk kicsi és kényelmes elég relatív, az i20 és rio méreteiből kimaxolták a belső méretet(nekem kényelmes)
Jól felszerelt alatt mit értesz? Mi az amit nem tudsz belekérni és szeretnél, mondjuk egy i20-ba, vagy akár i30-ba (az ugye még csak C szegmens)
Itt egy[link] ebből mi hiányozna?
Van ettől újabb is -
válasz
Integrale #156605 üzenetére
Azóta annyiban finomodott a véleményem, hogy tőlem bárki vehet bármit bármennyiért, csak legyen szíves figyeljen oda az izzókra (a lepergett foncsor miatt fehéren villogó indexre is), ne kormoljon, vegyen rá rendes gumit, közlekedjen normálisan, aztán rendben is vagyunk.
-
Xero
nagyúr
válasz
Integrale #156575 üzenetére
Kb bármilyen autó lehet tekert. Mai példám:
Volt egy balesetem kb 2 hónapja. A régi rohangálós autóm ami akkor ért 4-500e Ft-t kapott egy nagyot. Mivel már úgyics le akartam tenni, így nem foglalkoztam a javítással. Elvitettem trélerrel a legközelebbi rokonhoz, ott leraktuk és egy távoli rokon autószerelőnek szóltunk hogy nézzen rá. Kb 300e-s javítást prognosztizált, így odaadtam ajándékba, hogy vigye csinál vele amit akar.
Mostanra megcsinálta. Ma megkaptam az adásvételit, amit én az adataimmal eljuttattam neki még régebben, hogy ne kelljen emiatt rohangálnom. Az adásvételi km óra állás rovatába 140.000Km-t írt be. Az utolsó képem ami a műszerfalról van szeptember 22-én készült. Ott 183.349 szerepelt. A baleset pillanatában kb 189.000Km volt benne.
Nagyon úgy néz ki, hogy a karosszéria javítás és a biztonsági övek patronjának a cseréje magával hozott úgy 50e km fiatalodást.
Alig várom, hogy kikerüljön hahu-ra (hiszen ha magának csinálta meg, akkor mi a bánatért tekerte meg
), hogy küldhessem a képeket totalcarra. Zách Dani örülni fog neki mint majom a farkának.
szerk: Persze ez is ki fog bukni ha lekérdezik, mert a legutóbbi vizsgán is több volt már benne mint 140e km szerintem.
-
#41635072
törölt tag
válasz
Integrale #156554 üzenetére
De csak velük bővült a kínálat.
Egy átlagos ember 10 év alatt nem megy ennél többet általában.
bitpork: ez nem arról szól, hogy lerohad-e alattam, hanem hogy mennyire kezd el nőni a fenntartási költsége. És egy ilyen árszínvonalú autónál azért nem mindegy hogy a következő 3 évben rá kell e költeni a vételárát vagy sem.
Van egy 1,85M-ért márkakereskedőnél de az szerintem enyhén túlárazott. (150k km-rel)
Telefonban "illik" már rákérdezni, hogy alkuképes-e az ár, vagy ezt már csak személyesen szokás? -
válasz
Integrale #156467 üzenetére
és (#156469) hobizoli : már hogyne jött volna át. Viszont biztosan ismeritek a mondást, hogy nem lehet azon segíteni aki nem akarja hogy segítsenek rajta. Ha vkinek a butább autó kell (mindegy milyen okból) akkor azt tiszteletben kell tartani és nem kioktatni. Pláne nem leszólni miért a nem ilyen-olyan lett.
(#156474) hobizoli értem, ne hidd h nem értem. De -és itt meg kell emlékeznem arról, hogy tuning ügyben minden tiszteletemet megérdemled annak ellenére, h az alásírásodban lévő MegaSquirt-ről nekem mindig más jut az eszembe - néha nem tudsz felülemelkedni azon h ízlés alapon nem kellene leállni vitázni. Mindenki meg szokott engedni néha rájszer, vagy vw emissön viccet - ami teljesen okés. De komolyan venni buta gyerekeket akik neten pörögnek a hátukon.... szerintem hasznosabban is el tudod tölteni az időt mint hogy magadat idegesíted ezen.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #156464 üzenetére
ja
nem ment at a lenyegmeg milyen "jo" az is, amikor rokkan a bode, ami nem sajat hibabol is siman lehet, hanem mert vki nekimegy figyelmetlensegbol, es csori gyerek azert serul meg vagy hal meg benne, mert a hypewagen sokkal butabban torik, mert annyi penzert abbol csak olyan torestesztu autóra futotta
egy 2000 utani "3F"-s autóból, amit ugyanannyiert megvehetne helyette, meg akar siman kiszallna par kisebb izuleti fajdalommal meg rándulással, mert megvedte a NCAP-s bode, meg a 4-6 legyzsak meg az oldalmerevites az ajtoban
ez pl egy ilyen kettesgolfban hol varhato el? -
válasz
Integrale #156464 üzenetére
Sakkor most essünk egymásnak mert valaki szereti a japánt, náci v digó vágen helyett? Tegye fel a kézét aki még nem tapasztalt bármilyen (digó, náczi v rizs) oldali elfogultságot? Na nem látom az erdőt. Kb olyan mint 99'999'999 alkalommal megkérdezni hogy melyik autóba milyen olaj való
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #154417 üzenetére
Még az is lehet. Mindenki azt gondol róla, amit akar, én nem úgy látom, hogy egy amatőr, autót csak a bal egyből ismerő ember ilyeneket beleír. De nem kötelező egyetérteni. Bemásolta a nepper helyesírással teli szövegét, gondolod? Vagy szándékosan csinál amatőr hibákat. Sose tudjuk meg az igazságot.
LuckyL Ezt helyeslem, a kötekedéseidet jobb hanyagolni. A témáról kell és lehet véleményt mondani, ha nem tudnád, nem pedig személyeskedni. Amit richie-nek írtál annak semmi értelme. Megfér a véleménye neki is, és a többieknek is. Nem kell egyből kontrázni.
Áhh, a nagybetűs mondatkezdés nincs meg? -
andrisbandi
őstag
válasz
Integrale #153447 üzenetére
Hát igen, itt egyedül a kilométer igénnyel nem lennne gond; mert azt vissza tekerik kérés nélkül is 100.000 környékére
A Dacia Logan MCV 3 milláért sokkal kiszámíthatóbb ajánlatnak tűnik. Új, garis, bírja a földutakat... Egyedül a turbós benzines motor lehet költséges majd idősödő korában.
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #153065 üzenetére
Annyit aláírok, ha ül mellettem valaki, akkor már szar, de 90%-ban egyedül közlekedem vele...
Amíg nem lesz család stb. nem is veszek erősebbet, utána is csak arra 150-200kg többletre fogok tervezni autót, hogy 3-4 személlyel úgy menjen mint ez velem....Gondolom 5. sebességben van mérve mind2 autónál a rugalmasság, mindenkinél az előnyösebb sebesség fokozatot használva máris megfordul ez ugyanúgy. Nyilván nem vagyok hülye, hogy 5. ben kezdek el 70-nél gyorsulni....
-
lenko
aktív tag
-
-
SPeti1984
senior tag
válasz
Integrale #152704 üzenetére
Annyiból éri meg , mert párom nemigen meri városban vezetni a Merivát hiába van elöl hátul radar azt mondja hogy nem látja át nem tud parkolni vele és nem akarja megnyomni meghúzni. Egy ilyen pici kocsival ami olcsó meg talán könnyen tudna manőverezgetni. Ennyi az oka csak a vételi szándéknak, meg ha nem vagyok itthon ő is tudna menni ide oda ha van másik autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest