- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpatrik17
senior tag
-
válasz
diegho #205442 üzenetére
a Cupra Formentor eszembe sem jutott, ez jogos, bár félek egy ismeretlen márka 4 év múlva jövő értékétől (ismertség, elismertség, stb)
NX300h-ra kértem ajánlatot (ezt elfelejtettem) de ugyan az a technika, mint a Rav4 -> CVT és ettől fázom. kollégáknak van CH-R meg Prius is, tudom mitől fázom.#205443 rbalint88
kb 3 hete járom a szalonokat (minden márkától egyet) nézegetek, ajánlatot kérek, tesztvezetek.
Opel múlt héten érkezett a szalonba, azt ezen a héten üléspróbázom
Kia, Toyota, Hyundai, Volvo megvolt, bár a Volvo-ból az XC60-al mentem többet, de közben jött egy áremelés, és az kiesett a kalapból, de az XC40 érdemben nem kevésbé Volvo
az Allspace az gyakorlatilag egyenlő a Kodiaq-al minden méretben, amit én egyébként kicsit nagynak tartok, feleslegesen hosszú. ahogy nézegetem a 4,5m - 4,6m közötti méret lenne tökéletes, de szigorúan véve itt elég kevés a versenyző
mondom, Opelben nem ültem, de nem tűnik kicsi autónak (bár kisebb, mint a Kia/Hyundai) ez a héten ki fog derülni. hárman vagyunk a családban, ahogy a helyzet áll nem is leszünk többen.
ha Kodiaq méretű autót akarnék, akkor ugye hárman lennének, a Kodiaq, az Allspace Tiguan, meg a Seat Terraco (Tarraco?) mert minden más jellemzően kb 10 centivel rövidebb. de igazából nincs igényem ekkora autóra, én egy Astrával is el lennék, csak kell a magas üléspozíció. -
válasz
diegho #205413 üzenetére
Rövid távú (11-22km) utakra, kb. évi 6-8k (max 10k) km.
Plázába járás, gyerekek edzésre vitele, bevásárlás - falu-város oda-vissza; amolyan agglomerációs közlekedés (naaaagy világváros, Tatabánya vonzáskörzete).Benzines (mindenképp).
Az eredeti terv a max 2.5M, de hát írtátok, hogy ez pont az a limit, ahol még sok a nagyon lutri. Így próbáljuk "kiterjeszteni" a lehetőségeinket +1-gyel.
Nekem fontos lenne a megbízhatóság - a mostani 22 éves autó 17 éve van nálunk, eddigi működésére jellemző, hogy beülök, indítok, elmegyek, visszajövök, leállítom. Ennyit tud, de ezt mindennapos is ismétlődéssel 17 éve.Női tulaj lesz, tehát preferenciák:
1, szép külső (nem lehet fehér )
2, kényelem + felszereltség, 10 évnél nem öregebb (lehetőség szerint)
3, technika (nó automata váltó, nó dízel; én úgy látom, hogy a multikormányt is kihagyható).
Tehát sok erő sem kell bele, így ha megüti az 1.6 F Astra dinamikáját (75LE), az már oké.Ami eddig biztos a fenti pontok közül:
1, szép külső (azért gyűlik, gyűlik):
.. Megane
.. Fiat-ból csak az új Tipo
.. Leon, Altea
.. Mazda3
.. J Astra (H már kevésbé bejövős)
.. <ide várjuk a további ötleteket>Tehát igények vannak, konkrét elképzelés még nincs, hahu vadászat közben hamar elfáradás az van (nem részemről)
@#205414 vzsryl
A Tipo addig éri meg, amíg szalonautót akar az ember, mert árban csak néhány pudva Dacia fér be alá.
eh... ez egyezik diegho véleményével.@#205410 Tothgera30
Megfontolás tárgyát képezi még.Szóval megy a gondolkodás...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #204209 üzenetére
Szerintem első körben márkakereknél érdemes érdeklődni, hogy mi van szállítás/gyártás alatt. Nekik általában van lízing szolgáltatásuk, vagy partner lízingcégük is. Pl. VAG esetén Porsche Lízing, Petrányi Ford esetén Next Auto, Mazda-Netlízing, de Toyotának is van saját megoldása.
Illetve készletet tudsz ellenőrizni sok helyen online is (VW, Skoda, Seat). Ha van szimpatikus autó, akkor elküldeném a linkjét a kiszemelt lízingcégeknek. Általában így szokott működni a dolog (tapasztalatok alapján ők bekérnek márkakertől ajánlatot és abból számolnak egyet).
-
válasz
diegho #204189 üzenetére
Bruh
Épp most írtam a másik topikba. November legelején rendeltünk Kia Ceed SW-t, GOLD + ADA, 160 tgdi 7DCT, aztán ígérték hogy decemberben gyártják le és januárban vehetem át. Most kaptam az infót, hogy február végén gyártják le leghamarabb és akkor talán március közepén vehetném át. Szóval most ott tartunk, hogy 5.5 hónapra mondják, ami még egyáltalán nem biztos hogy így is lesz...
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #204152 üzenetére
Átveszem, ha kicsit vételi ár alatt odaadod.
Rá egy napra meg felteszem hahu-ra 1M-val drágábban.#204153 tboy93: Nem tudom, hogy Seat-éknál mennyit engednek, de kollégám 1.5 Style Kodiaq-t néhány plusz extrával (pl. gyurma szürke fényezés) 9.6M-ért rendelte flotta kedvezménnyel. Most hahu-n egy ilyesmi 12M felett kezdődik. Szerintem a Leon-t simán le lehet olcsózni' 7M környékére.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #203348 üzenetére
Biztosan mindenki ennyiért tud venni egy kb hibátlan darabot.
Én 2.0 CRTDI-t vettem 3,3M-ért (bő 1 kategóriával nagyobbat), 110k km-rel, 100%-ban gyári fénnyel, közepes felszereltségben, de több ezer hirdetést, és rengeteg autót néztem meg élőben előtte, mielőtt sikerült ezt levadászni. Továbbra is fenntartom, hogy a mostani helyzetben ennyiért, ilyen kaliberű autókat fenntartásokkal kell kezelni, különben nem lenne 4M felett a nagyja, és még ott is sok a hulladék. -
-
parandroid
félisten
válasz
diegho #201002 üzenetére
Aki 2m-es, és ugyanekkora utast akar vinni, annak a Meriva pont olyan szar megoldás, mint az Astra. Értem én, hogy egyre nagyobbak, meg kövérebbek az emberek, de a 2m még mindig csak a népesség 1%-a (sem). A 100+ kg más kérdés, sajnos, de erre sem az lenne a megoldás, hogy egyre nagyobb autókat veszünk.
p
-
válasz
diegho #201002 üzenetére
Soha ne volt igényem hogy magam mögé beüljek, főleg hogy kisgyereket hordana vele a tulaj. De elől 187cm-ig biztosan kényelmes, ráadásul belemegy a H Astra ülés, és abból vadászható állítható deréktámaszos verzió. Ez az ülés összekoszolás az esetek nagy részében inkább nevelés kérdése. Pár éves korában elhiszem hogy hányás vagy hasonló mehet rá, de később azért tudja a gyerek hogy valamire érdemes vigyázni.
#201005 Integrale: Nem M32 Fl van benne? Bár Opeléknél 2012.06 után már nem volt gond azzal a váltóval. Amúgy meg túl kell tölteni olajjal.
-
Lacko32
tag
válasz
diegho #200949 üzenetére
Ezért vettem a villámost. Én napi 80km-t ingázok, oda (is) kellene valami kis távirányítós autó.
1.4 Turbot nem szerencsés beindítani 5-10km-re, de lehetőség szerint nem pumpálnék bele évi 30 ezret
Gyerkőc már másfél éves, babaüléses, nagyon nem igényli a babakocsit.
Még a Meriva ami szóba esett...
Meg az Fr-v, viszont kezdésnek erős lenne az asszonynak -
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #200827 üzenetére
Nem keverem, szerintem mindkét francia 1.2-esnél vannak jobb turbós motorok a piacon. Az 1.33 TCe meg majd kiderül, hogy milyen lesz. Eddig ez is, és a szintén fiatal 1.5 TSI tűnik a legjobb turbósnak.
Talán a Honda féle 1.5 se rossz, de abból szerintem max tized annyit adtak el, mint a feljebb említettekből. -
xact
tag
válasz
diegho #199665 üzenetére
Szia!
Problémám nem volt még vele, nem találkoztunk.
Jól írtad én is az a fajta ember vagyok aki hallhgat a sok szakértőre és hiszek nekik.
Ugye mit lát az ember, felmész a Totalcar-ra, stb és bemutatják milyen bajaik vannak.
Ok persze jó azért tudni hogy a rossz hírt részben a VW-nek köszönhetik. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diegho #198662 üzenetére
Szerintem úgyis javítás lesz a vége a kereskedőnek, én inkább arra terelném a dolgokat. Viszont engedném valamelyest őket saját hatáskörben dolgozni, nem egy márkaker motorcsere ajánlatot lobogtatnék, persze azért ellenőrizve közben a munkákat (ha mást nem, kompressziót mérni legalább kéne utána - ha egyforma mind, örülünk). Már amennyiben belefér pár hét állás adott esetben.
-
-
válasz
diegho #196013 üzenetére
Nekem csak annyi a cél, hogy kb. 5 évig szeretném megtartani, tehát kb. 10 éves korában adnám el, az 5 év alatt beletennék még becsléseim szerint kb 70.000km-t, és addig ha lehet tartsanak ki azok az alkatrészek, amik nagyobb költségekbe vinnének engem.
Szóval ha veszek egy 150 ezer km-set, amikor eladom lesz 220. Ha ennek ez még nem vészes, akkor igazából vállalható.
-
válasz
diegho #195824 üzenetére
egen, a számok ezt mutatják, de én dinamikusabbnak éreztem a ceedet. bár lehet, csak nem szoktam hozzá még, hogy a benzinest jobban kell/lehet pörgetni
még csak ~1500 km-t tettem bele.
BBD: nem tudom mennyi különbség lehet a sima és az etsi között menetdinamikában. de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez az alap 1.5 tsi mennyire lenne elég az új scoutba.
-
buci30
addikt
válasz
diegho #195462 üzenetére
De nem szeretnék mást mint Audi ez olyan kikötés volt az asszonyal neki is az a kedvenc nekem is
Néztem szép az is amit írtál meg Honda is van szép bmw is stb de ez a egy a fix, hogy Audi.
Akkor inkább megtartom a mostani '98-as és...
Csak nem tudom ezzel hány évet húzok még ki meg most hogy lesz 2 misim gondoltam azért váltok egy 6-7 évvel fiatalabra ez itt a story. -
Anaren91
senior tag
válasz
diegho #195181 üzenetére
Igen
3 Turbós kocsi van a családba, közüle az enyém egy 35d 2 turbóval 750 nm-el ami 1100 tól tol 2000 nél meg leadja a teljes nyomatékot. De biztos nem tudom milyen egy turbós autó
Sehol nem mondtam, hogy nem jó a turbó nyomatéka, de egy ilyen kis motor élettartamának biztos nem használ... De mindenki azt vesz amit akar, az idő meg majd megmondja meddig menni ezek a kis turbós motorok. Bár ahogy olvasgattam neten, kezd az autóipar is majd visszaállni a nagyobb köbcentis kocsikra. Valami oka csak van..
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
diegho #193427 üzenetére
Hmm. Nem lehet, hogy az ülőlaphossz csalóka? (Mert azért mégiscsak a tengelytáv határozza meg alapvetően a beltér hosszát...) Ha rövid az ülőlap, nagyobbnak látszik a lábtér (de nem az). Ha magasabb a hátsó ülés, akkor meg elég lehet kisebb távolság a két ülés között, több helye van "lelógni" a lábnak.
-
válasz
diegho #193386 üzenetére
Tipikus női autó
Ami még nekem is tetszik. A Pro Ceed egyébként kellemes az európai szemnek, s nem is elszállt az árazásuk a használtpiacon.
Ha már Mito: Punto Evo, akár keveset futott, 1.4 multiair turbóssal? Tudom, a modulcsere "esedékes lehet" 150k körül futott példányoknál, de, ha 70-80ezer km-es darabot fog ki az ember, s tartja a sűrű olajcsere-periódusokat (nem gyártói előírás szerint), akkor jó ideig gondmentes lehet. Bár a Punto Evo is elég feminin a Grande után, megjelenésre.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #193342 üzenetére
Cruze-ból 2,5M-ért olyan patika állapotú, bejáratós futásteljesítményű, mekafull’, 1,4T kombit tudtam volna venni október végén, hogy majdnem rávetettem magam.
Két hibája volt:
1. A bőrös ülések olyan kemények voltak, hogy szvsz. 1 óra után bárki aranyeres lenne rajta.
2. Nagyobb belső térre volt szükségünk.
(3. Várhatóan nagy fogyasztás, mert olyan nehéz, mint a tesója, a J Astra.)
Ha szövet belsővel veszi valaki és nem gond az átlagnál nagyobb étvágy, akkor ár/érték bajnok járgány. -
kitka6
csendes tag
válasz
diegho #193339 üzenetére
ezek a tipikus "női" kocsik (fiat 500, aygo, bravo, mini,és társai) nekem pont nem tetszenek
első körben a megbízhatóság lenne a cél, a scenic az elmúlt évben annyiszor hagyott az út szélén, hogy megszámolni nem tudom, holott nem keveset költöttem rá.. legutóbb éppen a parkolóban adta fel, a szerelő közölte, hogy injektoros, így el is búcsúztunk egymástól. A jelenlegi helyzetben nincs égető szükségem egy újra, de szeretnék azért képben lenni, illetve próbálgatni, melyik lenne az, ami ideális lenne, ha megtalálom a megfelelőt
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest