Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz
buci30 #195491 üzenetére
Én megértem, ha valaki csak Audit akar... Anno a matektanárom Audi 80-ában meglepődtem az autópályán, pedig voltak nála már frissebb autók is 2001 körül.
De az Exeot nem véletlenül említettem. OK, nincs rajta 4 karika, de az kábé hivatalosan is az akkori A4 továbbgyártása Seatra fazonírozva. Az más kérdés, hogy olcsósítottak-e rajta valamit (utána kellene olvasni), de elvileg Seat prémiumnak szánták. Csak nincs sok eladó, azok többsége is kombi...
-
Lacko32
tag
válasz
buci30 #195433 üzenetére
Csúnya leszek, és őszinte. Lehet most kést fognak a torkomhoz, de hót nem érdekel.
Akkor vegyél nyugati prémiumot, ha a vételárnyi zseton figyeg pluszba a zsebedbe. Volt Audi mr 2.5 v6 tdi tiptroniccal, egy telefosott búvárruha. Jampizni frankó (volt, mára gáz) , másra nem való.
Ha nem akarsz remegni azon, hogy mikor robban ki a blokk a helyéről, és mikor kell ráverj 500db pisztolyorrút, akkor az igényeket lejjebb, és keleti autót (is) megnézel. Pl. Accord. Nem reklámozom, szó ne essék erről, de ami jó, az jó.
Persze a begyöpösödött tédéi meg szmókendsármerek fűnyírózzák, de inkább tankolom mint javíttatom a csettegőt.Pont
-
vzsryl
nagyúr
válasz
buci30 #195436 üzenetére
Inkább vegyél fel 4M-et, aztán ~3M-ből vegyél egy 2.0CRTDI B8 A4-est lehetőleg manuális váltóval, a maradék pénzt pedig tedd félre szervizre. Ennél okosabban nem tudod megoldani hitelből a dolgot. Ha nem fér bele a magasabb törlesztőrészlet, akkor ezeknek az autóknak a fenntartása sem fog menni.
-
-
Anaren91
senior tag
válasz
buci30 #195436 üzenetére
De am még egy példa, ez most jutott eszembe. Németországban volt egy haverom, volt egy 2.0 TSI A3-a (ami egyébként egy teljesen jó autó volt, ha TSI-ben gondolkodnék, valamikor, valszeg 2.0-es lenne, azzal van a legkevesebb baj). Eladta, mert kicsi volt neki, vett egy A4 kombit 2.0 pd tdi. 5000 euró körül vette, pár hónapig jó is volt, aztán jöttek a gondok. Egyik napról a másikra olyan lett a hangja mint egy traktornak, rázott a kasztni. 2000 euró körül kellett ráköltenie, aztán amikor már olyan állapotban volt, hogy épp nem volt vele valami minden nap, akkor gyorsan elpasszolta 4500-ért, és lenyelte a közel 1 misi bukót. Szóval legyen a szemed előtt, hogy miért lehet egyes példány olcsó. Lehet az előző gazdának már tele lett a töke vele, és megpróbálja elsózni valakinek. Ezt persze nem fogja az orrod alá dörgölni.
-
Gombinyó
őstag
-
Anaren91
senior tag
válasz
buci30 #195436 üzenetére
Nem mondtam, hogy nincs, csak legyél vele tisztában, hogy egy újkorában 10-20 milliós kocsit akarsz megvenni használtan, 15 évesen 2 misiért. És a szervízköltségek nem zuhantak olyan mértékben mint a kocsi ára. Lehet, hogy megveszed 2 misiért, és egy darabig jó lesz, de ha jön a rész amikor költeni kell rá, akkor zsebbe kell nyúlni. Befecskendező csere pl ha eljön. darabja 130-160k. Mint írtam fent lendkerék megint húzós. És van még pár ilyen tétel ami odavághat.
3-ért vettem a sajátomat, hálistennek sokat nem kellett ráköltsek még, mert előző gazdája már megtette az évek alatt. 180k km-nél került hozzá, 3 év alatt 2 misit költött rá.(mondjuk ezt is csak azért, mert nem volt elég a 272 ló, és mielőtt megiratta 350-re kicserélt mindent, hogy ne legyen baj a régi alkatrészekkel)
Nekem sikerült beleszaladni pl egy olyanba, hogy egy 20 cm-es gumicső kiszakadása miatt vettem 60k ért egy légtömegmérőt. És ha nem nézek utánna, és a bent lévő száma alapján keresek, akkor 104k lett volna a légtömegmérő. Meg kell nézni kitől veszed, mennyire volt karban tartva. Ha foglalkoztak vele, akkor csak szinten kell tartani, ami annyira nem "vészes". De ha sikerül kifognod egy leharcolt példányt akkor szívni fogsz, és drága lesz. -
Anaren91
senior tag
válasz
buci30 #195433 üzenetére
[link] kb egyik se ha nem akarsz mélyen zsebbe nyúlni. De hogy élő példával jöjjek, szomszédomnak volt egy A6 2.5 v6 tdi-je. Egyszer csak beszart, rávert 600k-t majd 1 misi bukóval eladta motorhibásan.
Ne csak a kocsi árát nézd. Elősször mérd fel, hogy ha valami beszarik, lesz-e banánra való.
Manuálisnál pl egy kettőstömegű csere kb 200k. Vezérlés csere megintcsak kb annyi. 2.5 be nem tudom mennyi olaj megy, de pl nekem a 3.0-ba belemegy 8.5 liter, szűrővel egyött közel 40k volt csak az olajcsere, amit 10k kilóméterenként nem árt megtenni, ha nem akarod, hogy nagyobb baja legyen a motornak. Mondjuk pont nálad szarik be a turbó. Megint 200-300k szereléssel együtt.
Szal a vétel ár csak egy dolog, ami olcsónak tűnik hidd el nem lesz az. Gondold át, lesz-e pénzed fentartani mielőtt megveszed. -
aero.
veterán
válasz
buci30 #195426 üzenetére
Rossz nézni ezt a vergődést, betegágyakat nézel 2 millió hitelből. Az egyetlen reális opciód, ha cserélni akarsz, ha veszel egy 1.8-as ufó Civicet, dinamikusabb, mint az audid és 8 alatt eljársz vele. A 2 millió hiteled mellett ezzel szopatod le magad a legkevésbé a járulékos szervizköltségekkel.
-
Anaren91
senior tag
válasz
buci30 #195424 üzenetére
Mint írtam, ha nem egy lifingott fost veszel, és értelmes motorral, (M57, N52) akkor megbízhatóak, és nem kell rákölteni az életed. Nekem 1 éve van meg a 35d, rendesen karban volt tartva előtte, 1 év alatt 200k-t költöttem rá szerelési díjjal együtt, és ennek a 90 %-a megelőző karbantartás volt, bőven ráért volna még cserélni azokat amiket cseréltem. De inkább kicserélem időben, még mielőtt nagyobb galibát okoz.
Nem meggyőzni akarlak, csak vicces, hogy a nagy szervízköltséget hozod fel, mikor 2 misiért akarsz német premium autót venni, egy nem túl jó hírű pd tdi motorralJárj utánna a motorkódnak, mert a korai pd-k elég betegek voltak, amit később javítottak.
-
MooN00
aktív tag
válasz
buci30 #195424 üzenetére
BMW M-es motorjai (mint az M57 is) az egyike a legmegbízhatóbbaknak abból az evjaratbol, ellentétben a 2.0 PDTDI- vel, ami pont egy rosszabbul sikerült motor.
Totalcarrol idézve:
”
Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki.” 20 motor ezeket kerülje
Olajszivattyú tengelyének kopásaAki motor szám szerint ismeri, talán tud olyat, amiben már javították ezeket a hibákat.
Ha VW konszern vonalon maradsz, jobban jársz, ha 1.9 PDTDI vagy 2.0 CR TDI erőforrást keresel. -
Anaren91
senior tag
válasz
buci30 #195422 üzenetére
2 misiből már veszel egy egész tűrhető E60 530d-t. M57 elnyűhetetlen motor, kimegy a világból, lóerő is van benne bőven, és nem kerül többe fentartani mint egy Audit. Viszont meg kell nézni, hogy kitől veszed, km valszeg sok lesz benne, de állapotra vegyél autót, ne kilóméterre. Legyen múltja, rendszeres olajcsere a legfontosabb. És inkább 2 misi felé nézelődj, ne az alja 1 misi kategóriát, mert arra még 2-t rá fogsz költeni legalább...
[link] pl ez elég jónak néz ki leírás alapján -
molnarpeter
nagyúr
válasz
buci30 #195398 üzenetére
Motorkód? Emlékeim szerint a BKD korrekt (jobbik ffajta PD elemek, nincs olajpumpa tengely hiba), viszont a hengerfej repedése ennél is jelenlévő kockázat valószínűleg - ha volt cserélve új darabra, és ennek cikkszámát leellenőrzöd, akkor még lehet belőle jó vétel. 1.9 PD esetén DPF nélkülit kéne vadászni, és vétel után hajtórúdcsapágy csere kb kötelező.
-
BigBlackDog
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest