Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz
tboy93 #172380 üzenetére
Nalunk telen-nyaron 21-22 fok van a lakasban központilag szabalyozva. Nincs beleszolasunk (kb kizarolag akkor tudod szabalyozni a futest, ha kertes hazban laksz). Kint meg 25 fok csak nyaron pluszban, telen minuszban
De mar annyira hozzaszoktam, hogy kocsiban is ez lesz valoszinuleg.
-
válasz
tboy93 #172160 üzenetére
Nagyon nem ugyanaz szerintem. A Hydractive felfüggesztések sokkal megbízhatóbbak mint a légrugósok, de 250k km-nél kell nekik egy felújítás tudtommal. Ugyanakkor ha a magasnyomású gömböket kicserélik megint évekig jól szerepelnek. Anno C5-t is nézegettem és akkor még ez volt az általános vélekedés a tulajok között.
-
-
Lefty
addikt
válasz
tboy93 #172102 üzenetére
Van egy ilyen cikk: [link]
Itt ezt írják (nem tudom, mennyire megbízható):
"A harmadik szériás Focusokat kétféle motorral vették, veszik nagy darabszámban: az itt is tesztelt 1.6 Ti-VCT-vel, a „sima" 105 lovas 1,6-osssal és az 1,6 literes dízel különféle változataival. Nos, mindhárom elég strapabíró, bár a legegyszerűbb benzinessel azért nem egy rakéta a Focus. A Ti-VCT szelepvezérlési rendszerénél ugyanakkor kiküszöbölték már a korábbi szériák problémáit."
-
-
tibi970307
tag
válasz
tboy93 #172018 üzenetére
Nem mindegy, hogy megveszed az autót, ráköltesz 600 ezer forintot és utána van egy megbízható autód, amiben csak a kopó alkatrészeket cseréled, vagy pedig évente ráköltesz 700 ezer forintot, ami viszont biztos, hogy szükséges is.
Molnarpeter: köszönöm, akkor nagyon nem lőttem mellé.
Az olasz autók pedig magyon megosztóak. Valaki csak azt venne, valaki meg inkább elkerüli. Én az utóbbi kasztba tartozom rossz tapasztalatok miatt. Nem mondom, hogy rossz autó, de nekem valami más kell.
Tuningolgatni meg nem szeretnék. Nem véletlenül van gyárilag úgy méretezve minden alkatrész, ahogy.
-
válasz
tboy93 #171981 üzenetére
A Civic szerintem sok dologban a Focus előtt van /volt. Sok dologban meg a Focus a nyerő. Igaz nyolcas civic és "mostani" Focus.
Nekem azért lett most Fóka mert a Civic nem ad kombit hagyományos automata váltóval. Na jó és mert bejött a céges Fóka is. De sok dolog hiányzik (a motor pont nem).Baromi nehéz téma ez nálam, a Civic anno 2005-2008 körül szerintem simán verte az akkori Focust, most már kiegyenlítettebb a helyzet.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #171976 üzenetére
Ok, látom, + ezenfelül még tegyük hozzá, hogy mint minden használtnál ugye bármi elromolhat.
Emlékszel, hogy Kornel is mennyire védte az ufót, aztán a végén már egy litániát írt a szériahibákról, kormánymű, hátsó futómű, a motor se ment úgy, mint kéne egy jó 1,8-asnak, és hangos is volt neki, stb. Végül el is passzolta. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
tboy93 #171801 üzenetére
Hibakódot nem hajigált? Velem az itteni szerelő játszotta azt, hogy tippelgetett a hibákra.
Kérdezem tőle, hogy miért nem villogtatod ki? Majd vesz ezt + azt és kiolvassa.
Másnap kivillogtattam oszt rákérdeztem, hogy akkor mi is a hiba? Felvilágosítottam, hogy mizu aztán 1-2 mutatványát nem fizettem ki.
-
gzbotii
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #171552 üzenetére
Azért nagyon messze vagyunk a prémium belsőtől. Egyszerűen normálisabb anyagokat és eldolgozást várok. Egy Suzuki köszönő viszonyban sincsen egy Corsaval belsőben pl, ami normálisan felszerelve mint kiderült szintén elhozható 3.5M környékén szívó benzinnel.
Nem várok én csodát, de na. Egy Mazda 2-höz képest (ami azért nagyon is megbízható) egy Swift belül borzasztó. Igaz van is 1M difi.
A Suzukival a legnagyobb baj a várakozási idő. 6-8 hónap. Ez borzasztóan sok sajnos jelen helyzetünkben.
Jelen állás szerint a sorrend nálunk: Opel Corsa, Mazda 2, Toyota Yaris, Peugeot 208. Még képben van a Clio és a Micra is, viszont ezeknél gond a turbo motor. A Mazda brutál drága rendes motorral 5.1M, míg a Peugeot nem éri el a kért 90LE-t szívóval. A Corsa kb mindent tud, kivéve a 3 ajtós kivitelt és a tetőablakot. Árban is ez a legkedvezőbb, és a beltere is teljesen rendben van.
Nekem a Mazda a kedvencem, de az 5M-s ár még mindig elborzaszt. Exportra pont most lebeszélve kereskedővel egy C43 AMG, ami igaz ÁFA nélkül, de tokkal vonóval, gyakorlatilag minden értelmes extrát kipipálva kijön 18M körül kedvezményekkel. Még MO-on forgalomba helyezve is megáll 24-25 környékén. Ha ennek tükrében nézem az 5M-s árat a Mazdán akkor röhögnöm kell.
-
válasz
tboy93 #171403 üzenetére
Azért azt megjegyezném, hogy a kia-nal volt olyan modell ahol a DPF anyagárban majd 1,5 millió forint a hírek szerint.
(#171402) DJZoliboy: csak akkor éri meg ha az üzemanyagon megspórolt pénzt a karbantartásra elköltöd fixen. Különben legatyásodik és csak szidni fogod.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
tboy93 #171209 üzenetére
S-Cross szóba került újonnan az 1.0 motorral használtan pedig az 1.4 turboval.
Ami még szóba jött:
-Ford C-Max 1.0 125
-Renault Kadjar 1.2 Tce 130
-Nissan Qashqai 1.2 116
-Opel Mokka X 1.4 turbo
-Opel Crossland X 1.2 110 vagy 130le
-VW Golf Sportvan 1.2TSI 110 vagy 1.4 TSI 125le
-Esetleg újonnan de picinek tartom a Seat Aron 1.0 95 vagy 110 leKülönféle forumokban lebeszéltek a renault Nissan féle 1.2-től. Aztán a VW 1.4 tsi nem tudom ezek az évjáratok is még a rosszabb szériához tartoznak-e. Ford 1.0 manapság itt is vannak rossz hírek habár 2 ilyen focus volt nekünk de nem volt vele bajunk sose. Peugeot 1.2 turbo fene se tudja arról sok rosszat nem hallottam illetve a Mokka 1.4 turboja szerintem elég közel áll a mostani autónkéhoz Meriva B 1.4 turbo, ami tökéletes lenne végülis.
A szivem mondjuk egy Kadjar felé húzna, aztán Qashqai majd Sportvan és CMax és a végén az Opel. -
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tboy93 #170890 üzenetére
Azt tudom, hogy te nem keveset szívtál vele, autós topicban követtem
Viszont a Corsának van egy olyan előnye, hogy ha le kell nyomni egy BP-Szeged távot, akkor beülsz és fel mersz menni az autópályára. Yarissal max az első lehajtóig mennék, ott is 100al.(#170888) BigBlackDog: kedvencem, amikor a kortárs Renaultok és Dáciák helyzetjelzője irányjelzéskor halványan pillog, index az nem. Vagy ha fékezésre az irányjelző elalszik. Sok ilyet láttam
(#170891) vzsryl: sokáig egy 206 CC volt a terv (kössük össze kellemest a hasznossal
), kérdeztem is itt róla - de kezdtem elbizonytalanodni. Bár a tetőhidraulika javítása is megállhat már 30ból.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tboy93 #170807 üzenetére
Most már meg nem mondom egész konkrétan, két-három LED annyit világított a műszerfalon, hogy amikor végre kialudt, azt hitte kiégtek
Ezen kívül még a világítással voltak níűgjei. Elég sokat hordta diagra meg autóvillamosságihoz, azt tudom.
Ja, ő meg Mini One-ról váltott, így aztán főleg szíven ütötte. -
válasz
tboy93 #170584 üzenetére
szerintem igen, neki is meg nektek is
nektek nagyon sokba lenne megcsináltatni és 300e km-el akkor se érne semmit, a nepper meg összekókányoltatja ahogy tudja és mehet a piacra
arra figyeljetek hogy az adásvételire írjátok rá a hibákat és ne bizományosan menjen az eladás, nehogy gondotok legyen az új "boldog" tulajdonossal -
zoo8800
veterán
válasz
tboy93 #169769 üzenetére
Szerintem is szörnyű az Aygo, irgalmatlan fostaliga, de nehéz vele mellélőni. Ha nem elsődleges a komfort (és nem is másodlagos
) akkor okos döntés lehet. Tudtommal különösebb műszaki nyűgje nincs.
Öcsémnek volt régi Yarisa, az se egy komfortos autó. Az ülőlap semmit nem tart, mintha sámlin ülne az ember. -
válasz
tboy93 #169667 üzenetére
3 milláért azért veszel olyan autót, ahol nem kell ettől tartani
egyébként itt debrecenben kb 8-10 ezer ft lehet egy trailerezés városon belül
vontatni, valaki mást ezért odrángatni stb...szóval szerintem ezért nincs értelme kézi váltóst venni, ha amugy nem oylat akarsz -
Neck
veterán
válasz
tboy93 #169620 üzenetére
Olyan kell amibe azért fér cucc, nem túl nagy, és még garis. A német autópályán kell jól mennie. Ezeknek a Hyundai és a Kia felel meg, de ha van jobb ötlet, szóljatok (azért a swift sport mint tanács elég komolytalan, vezettem, nem ez a szint. A Renault Clio RS, Focus ST inkább... azt megértem, ha azt írtad volna. Ezekre gari csak akkor van, ha kereskedésből veszem.
)
A Hyundai, Kia alatt se rossz a futómű egyébként.
Viszont a kérdésre nem kaptam választ - milyen ez a turbós motor? Időzített bomba, vagy megbízható cucc?
-
nandow
aktív tag
válasz
tboy93 #169432 üzenetére
Én mikor Accordot kerestem, felvettem vele a kapcsolatot.
Kalkuláltam, mindennel együtt (az ő bérét is beleszámolva) jött ki ~600e-re. De ebben már benne van minden költség: regadó, illeték, rendszám, forgalmi, műszaki vizsga honosítása, törzskönyv.
De nem tudom, lehet rbalint88 kolléga is így értette az 500-700e ft-ot. -
G@bi90MR
aktív tag
válasz
tboy93 #169356 üzenetére
Szia!
Két ismerősnek is van, dízel, benzin egyaránt. A jó állapotú is nagyon hamar lerohadt, a lakatolástól félek, mostani kocsimon is sok szaki gyakorolt, drága volt és szar is lett. A dízeles Mazdásnál dugattyútörés miatt volt motorgenerál, mindketten sokat költöttek apróságokra, és mindig van valami velük, de a rozsda nagyon jelen van sajnos.
(#169357) vzsryl : Újabb kisautók is nagyobbak már, méretben egy Polotól / Ibizától egészen kombi Focus 2-ig minden szóba jöhet, bármit meghallgatok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest