- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
johnny82 #174699 üzenetére
Pont nem rég olvastam a vonatkozó TC tesztet, nekem is megtetszett ez a V60 phev.
-
psg5
veterán
válasz
johnny82 #155071 üzenetére
Focus nagyon nem jott be belso terben es bár ez nem kocsi fuggo a kereskedesben le se sz...tak a vevot.
Ja es valahogy meretben kiprobalva is szukosek voltak. Ott kizarolag a Mondeo tetszett volna de az mar mas kategoria.Opel meg hiaba volt ev autoja meretben szinten nem nyert, igaz kivulrol tetszett de valahogy nem meggyozo hogy mar nem is nemet hanem nem is tudom kik teszik ossze. Opelnel valamiert ez a tudat tantorit.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
johnny82 #154709 üzenetére
"Rendelhető autó! Az akciós vételár FORD CREDIT finanszírozás, zártvégű pénzügyi lízing esetén érvényes, 2017.07.01 és 2017.12.31. között megkötött vevőszerződésekre! Akciós készpénzes vételár: 4.944.000, -Ft! Felszereltség és árváltozás jogát fenntartjuk. ..."
Azért nekem nem egyértelmű ez alapján, hogy mit és mennyiért kapok meg.
-
-
sheep
addikt
válasz
johnny82 #151987 üzenetére
Nem vagyok autó villamosságis, de én azért nem venném meg a legnagyobb kapacitású akksit. Szerintem a generátort is a gyárihoz tervezik, meg ki tudja még mit.
Eggyel nagyobb Ah-s még okés, de nagyon nem variálnám túl.
Én a legolcsóbbat venném, ami gyári előírás, vagy picivel erősebb. -
diegho
nagyúr
válasz
johnny82 #151973 üzenetére
Én 1.6-os motorhoz 60-ast vettem direkt, hogy legyen tartalék, szerintem érdemes mindig egyel nagyobbat venni, mint a gyári előírás, de figyelni kell a méretet, hogy tuti beférjen. Nálam kb 3k-val volt olcsóbb a unix-os megfelelő méretű, mint a többi, ezért lett az. Nem tudom mi az előírás a Micra-ba.
-
matyi012345
őstag
válasz
johnny82 #148565 üzenetére
Pont ennyi volt a Carina E-m. Átírás és kgfb kicsit több mint egy Suzukié lenne, de.. nem kezdem el sorolni. Első nagy szervizre maradjon.
Integrale: A kivétel erősíti a szabályt, szerencsére miénk jó volt, csak az alváz javítására 200k pluszt mondtak a végén. A motorba ha jól emlékszem 260.000 km volt, de még egyszer annyit futhatott volna még érzésre. Az az egy jó dolog volt benne lényegében. Addigra már váltó, kuplung is cserélve volt, elektromos ablakok alig mentek felfelé, kilincsek lerohadtak róla, lakk lejött mindenhol, kp zár hol jó volt, hol nem, mindig figyelni kellett. A motor kiment volna a világból, csak ami körülötte volt.. az nem.
-
#94529552
törölt tag
-
Alg
veterán
válasz
johnny82 #140340 üzenetére
Továbbra sem értem miért "kizárt" a Posta, egy vélemény alapján ami nem is erről a termékről szól...
Na mindegy, ha rám hallgattsz azt csinálsz amit akarsz (nagyapám után szabadon).
Egyébként meg ez nem párizsi, nézd meg a feltételeket azoknál amik szóba jönnek részletesen (KGFB-vel ellentétben ez nem annyira szabályozott, eltérhet a biztosítók között), nézd meg kinek hol vannak hivatalos bevizsgáló/szervizpartnerei ezek talán segíthetnek a döntésben, többet mint egy "szomszédom mesélte hogy nem fizetnek" szóbeszéd.
-
Kornel
veterán
válasz
johnny82 #140310 üzenetére
En nem kötnék noname cégnél cascot.
Posta KGFB kb. 9 hónapja nem fizet egy ügyben a cégnél, ahol dolgozom.
(Szerencsére egy markaszerviz vár csak a pénzére, de akkor is gáz)Saját példám, Allianz casco, ellopták az autóm, amint lezárta a rendőrség az ügyet, másnap mar utalták is a pénzt, mindenben korrektek voltak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
johnny82 #137179 üzenetére
A vezérlés a gyenge pontja (időben kell cserélni cserélni) és ha hajtva volt/van akkor hajlamos hengerfejesedésre. Ezen kívül elég torokos motor de ha kap egy chippet akkor szépen szalad.
rbalint88: Nekünk B5.5 is volt a B6 előtt a B6 sokkal korszerűbb, jobb autó összességében. B5.5-öt is szerettem de vissza nem ülnék bele a B6 után. Semmivel sem volt problémamentesebb a B5.5. Sőt... A B5.5 2x rohad le alattam a B6 meg egyszer sem.
-
válasz
johnny82 #136928 üzenetére
1.2 80le twinport elég jó motor, de figyelni kell az olaj viszkozitására és minőségére, illetve a gyakori olajcserére. Az olajvisszavezető furatot szűkek, könnyen bekokszosodhatnak , illetve a motor láncos és a lánc kb. egy biciklilánc vastagságával vetekszik, szóval amiatt is kényes a cserére. Fogyasztás 5.5-7L között van nálunk, használattól és sofőrtől függ.
-
-
-
nesa
veterán
válasz
johnny82 #133571 üzenetére
Nem tudom mennyire vagy emberes de az oktavia nagyon pici, a vezeto egy szuk resbe van betuszkolva, ugy kell benne ulni mint szuz lany az elso balon, ez valamelyik kepen is latszik (egy 30 eves poloban kenyelmesebb ulni) iszonyat spartai szar hokedliken kell szenvedni, nekem rendszeresen elzsibadt a labam olyan helyen nyomta hogy er elzarodast kaptam tobbszor is, es az ullest sehogy nem tudtam bealitani hogy jo legyen....
Amugy jo auto szep meg minden csak beszalni ne kellene, de tudom vannak olyanok akik szeretik az ilyen szuk lyukat, parkolasnal is lattam tobbeknel hogy 15cm nyitja az ajtot es kikuszik mint egy giliszta, szoval valakinek ez is jo.
-
válasz
johnny82 #133551 üzenetére
Én majdnem vettem egy ilyen Titanium kombi fókát, 2,6-ér, szóval a 3,1 az kicsit sok érte szerintem. Jó kocsik, a motorja nekem elég egy 1.8-as benzines civic után. Belül kicsit kisebb, főleg hátul, de a csomagtartója nagy (kombinak), jól felszerelt (fullos titanium) és a futómű kellemes budapestre.
Ha esetleg elvetődsz a Fehérvári csóri útra, meséld el (akár priviben is), hogy milyenek az ottani nepperek. A legtöbb levetett német fóka valahogy odáig jut el...
-
Blaise
veterán
válasz
johnny82 #133548 üzenetére
Belépőszint (Trend) néhány extrával. Multikormány, manuális klíma, BT kihangosítós alap hangrendszer, fedélzeti computer, tempomat, riasztó stb.
Tolatóradar még nagyon hasznos lett volna szerintem, a fura forma miatt az elején nehéz jól érezni az autót szűkebb helyre való beparkoláskor.
Amiket linkeltél azok szerintem tuti behozott autók, nem hinném hogy itthonra Titanium felszereltséggel tömegesen rendeltek volna GPS-es Sony fejegységgel.
-
Blaise
veterán
válasz
johnny82 #133546 üzenetére
Passz, én csak néha használtam, megkapták a folyamatos flotta szervizelést, nem volt velük nagyon gond.
A kombi verzióba belement 3 év alatt 160.000 km, nem látszott rajta belülről. Nem tudom mekkora alkat vagy, arra panaszkodtak páran, hogy a jobb térd neki érhet a műszerfalnak. Én nagyon szerettem, kellemes kis autó, jól fogyasztott, országúti tempónál 4,1l.
-
Blaise
veterán
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Declare
őstag
válasz
johnny82 #109545 üzenetére
Nekem a Toyota, hyundai nem szimpatikus autok, en magamnak nem vennem. Kombi focus vs sedan astra mondjuk erdekes összehasonlitas
Nekem H astra van 1.7cdti 6 sebesseges, szvsz nagyjabol ugyan az a motor. Ha ez igaz, akkor:
-en szeretem, mert sok jot olvastam rola, hogy nincsenek komolyabb betegsegei. Szokasos hasznalt dizel kerdesek...elözö tulaj mennyire hasznalta esszel a turbot, milyen gyakran cserelte az olajat, nem pancsolt gazolajjal hajtotta e stb...igenytelen, relativ problemamentes motor.
-dinamikus autozasra böven jo, fejet leszakito gyorsulast nem kell varni
-fogyi ilyen 6-6,3 körül van atlagban nekem, de ugye ez hasznalatfüggö. 5,5-6,0 között el lehet vele jarni
-egy betegsege volt a H astraban a 6 sebesseges valtonak ezzel a motorral. A kettöstömegü es a valto gyarilag gyenge minösegü volt es 150k km körül kettöstömegü csere es valtofelujitas sanszos. Ezt a J ben valoszinüleg orvosoltak, de nezz utana.
Összesegeben jo auto szvsz
Picit erösebb motor, mint a focuse, viszont picit nehezebb is a J astra.
mod: jah nekem a H astra közel 1 eve van meg, közel 25k km es egy valami turbot szabalyozo erzekelöt kellett cserelni, mert hosszu autopalya menetkor felgyulladt gyakran egy szervizkulcsos lampa, hogy nezessem meg a kocsit. A csere bagatel összeg volt. Ezen kivül semmi eddig. Olajcserek, vezerles csere volt. Most van 190k benne. Elözöz tulaj fizette eladas elött 150k km nel a kettöstömegü cseret es valtofelujitast. Nekem a valtom igy most puhabb es jobb jarasu, mint haverom 1.6 benzinjeben.
-
Dorien
veterán
válasz
johnny82 #108829 üzenetére
Fél liter bőven múlhat a vezetési stíluson: meddig pörgeted ki, mennyire nyomod neki, mennyit előzöl, mennyi kigurítást / motorféket csinálsz, stb. Ja meg a tied Mk2, az alapból nehezebb 150-200 kilóval. Nekem az Mk1.5 kombi forgalmijában 1100 kg van + én vagyok 100 kg. A tetőcsomagtartót le lehetne venni még, az is plusz légellenállás, de azt macera volna még dugózni / festeni, és így nekem jobban is tetszik. Meg pályán nem is megyek sokat.
-
Csaby25
őstag
válasz
johnny82 #108829 üzenetére
Adott egy idosebb nemet auto erosebb motorral, es egy 6 evvel fiatalabb japan, gyengebb motorral, es kb 1500 euroval dragabb, fobb szempontok: biztonsag, olcso fenntartas (fogyasztas), megbizhatosag...
Kerdes, hogy megeri-e a kulonbseget. En eredetileg egy benzines kis csaladi autot szerettem volna, automata klimaval, max 4000 euroig... -
Rick4
félisten
válasz
johnny82 #107949 üzenetére
A két autó azonos alapokra épül, egy Ford platform alatt csinálják őket, sőt, a mazda a régi focus üzemben készül. Részben Ford elektronikát használ, azonos a felfüggesztés plusz egy csomó alkatrész azonos máshol is, tehát ha nem látod a made in japan feliratot az autóban, akkor az nem japán autó. Leginkább az lesz a különbség, hogy a belső anyagok mennyire térnek el, esetleg ergonómiában mennyivel jobb az egyik, mint a másik.
-
AMD Power
titán
válasz
johnny82 #107949 üzenetére
Szia!
Ez egy picit komolyabb autó. Kétzónás Digit klima, 8x légzsák stb...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
johnny82 #107434 üzenetére
Nem. Ez a 9500 a bruttó ár, ami már tartalmazza az ÁFÁ-t, de az nem visszaigényelhető. Osztrák msz. is ennyiért veheti meg, az áfa visszaigényelhetősége ill. mértéke csak a jogi személyeknek érdekes, miattuk tünteni fel külön a mobil.de, hogy mi a helyzet az mwst.vel.
-
ludsimon
veterán
válasz
johnny82 #107363 üzenetére
Igazából a kopó alkatrészeken kívül aminek jelentősége van magyar utakon szerintem az a futómű, hogy mennyire bírja ezeket a magyar utakat. Csak azért mert tapasztalat, hogy a Mondeonknál már nem tudom hány szilent volt cserélve, meg mindenféle bisz basz a futóművön, de mindig előjön valami.
Integrale:
Köszi, kiszámolom mindjárt ezzel!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest