- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
Ha a 14 literes átlagfogyasztással és a négy-öt évente esedékes motorgenerállal meg tudsz békélni akkor az a neked való autó.
Motorcsere után (Mazda KL-DE vagy KL-ZE) bevállalnék egyet én is de azzal a hoki wankellal nálam tipikusan a bottal sem piszkálnám meg kategória, csak egy rossz vicc semmi több.
-
kisza25
félisten
miért nincsen rosszul kerestél
-
B-L-A-C-K
titán
Igen ha 150 ezer van benne óra szerint, és amúgy meg 250 ezer hivatalosan az sok, ha 250 ezer van benne valósan meg szintén sok, de szerintem ez egyértelmű.
kornelka: Te állandón flegmázól, alig várod ne találjak semmit, tipikus magyar mentalitás.
Mondjuk a múltkori alfába 140 ezer valós volt, szóval ami szerinted még mindig lehetetlen, szerintem még mindig nem...:/
A 2M meg nem tudom ki mondta sok, de ki lehet találni bármit persze.
Eagl3: Nekem 1,9-esnél sok.
-
Kornel
veterán
Hasonló gondolatok fogalmazódtak meg bennem, de ugye az igazság sokszor fáj, ezért inkább le se írtam.
De majd jön a #csakkikellfogni szlogen 😂***Vannak bajok azért.
200k km már sok, de az ujan 8-10M-s autó meg 2M-ert már megint sok 😂Ha valós 140k volt, miert nem vetted meg?
Komolyan rosszabb vagy mint én 😂
Pedig én amennyit varialtam rajta, már páran a fejüket fogtak 😂Örülnék ha találnal, hidd el, csak ne legyenek irreális elvárásaid, mert az általában sosem vezet jora.
-
B-L-A-C-K
titán
Ez elkerülhetetlen, én se bánnám hogy egy jó kicsi megtalálna, házhoz jönne és még a papírmunkát is elintézné...
De inkább én járjak ennek utána mint más, aki csak a hasznot nézni, és amúgy leszarja te mit kapsz jóformán. Lakást is majdnem 1 év volt mire találtam jó áron számomra megfelelőt.
-
SaNyEe
aktív tag
állítólag azt mondták, ha elméletileg megsúgod a Mazdának hogyan, kapsz egy elméletileg nyerős lottószelvényt . . .
ja de mellé lehetőleg ne kerüljön annyiba a móka 100.000km-re vetítve mint a komplett motor, merúgykönnyű'
A nagy valóság meg az, hogy a Mazda évtizedekig küszködött a Wankellel, de sose váltotta be a hozzá fűzött kezdeti reményeket.
-
lenko
aktív tag
Teszem fel ideadja 600ért, megnéztem 250e névre írva regadóval. Az 850. Ha igaz amit ír, nem kell semmit cserélni, ha mégse legyen rászánva 50-70e. Az 900-920.+ ha kell az említett extra, akkor is max 1m, és van egy jó állapotú autód ami megy is ha kell, és jó pár évig kiszolgál még, és valaki jobban értékeli a megkímélt régi darabokat, mint a 8-10 eves bármilyen más márkát, 1.2-1.4 motorral.
-
-
-
szőröscica
addikt
És a 159 szerintem még így sem mondható olcsónak. De tény, hogy a 7/8gen Accordok hozzá képest rendesen túl vannak árazva. Apámnak 0km-es kora óta van egy 2.2-es 8gen Accordja, nem értem, hogy miért van annyira istenítve az az autó, semmi extra szvsz, csak egy tisztességesen összerakott autó. A tizenéves közel 400k-t futott E39-ünk finomabb szerkezet volt.
-
Nem beszélünk el egymás mellett
Ugyanakkor csak azért mert csóró vki vágyai álmai és igényei még vannak. És csak azért mert vkinek nem számít, a szolgáltatás amit egy autó nyújtani tud, még nem ok mások elítélése. Persze aki azért veszi h másnak látsszon tőle, az megérdemli a szopást, de messze nem mindenki ilyen.
-
Vidual001
tag
Akkor már inkább a Maserati Ghibli 3, az szép is
Integrale
Igen, biztosan egy nagyobb limóban akarok ülni, mint mondtam, a W140 az álomautóm mióta megkaptam az első autóskártyámat úgy 5 évesen..
Ahogy nézegettem, lehet találni olyat (2006-tól felfele persze), amiknél nincs kiülve az ülés, és tényleg újszerű a belseje.
ÍmeCsak ez nem teljesen olyan, amilyet szeretnék. Nincs benne roló, se fakormány és még néhány dolog.
Viszont engem tényleg nem vonzanak a sportkocsik. Szerencsémre ülhettem egy V6-os Clióban még pár éve, elképesztően morcos kis dög, egy örökre szóló élmény volt, de semmiképp sem nekem való. -
-
-
yodamastah
őstag
Tavaly kiszámoltam egy 1.5milló ft-os autó fenntartása 5 éves távlatban kb havi 70-75e ft-ba kerül. Ebben benne évi 10e km üzemanyag, alap szervízek, egy kicsi nem tervezett szervízelés, gumik, autó értékvesztése, biztosítások (kötelező és casco), teljesítményadó, és valamennyi parkolgatás BP-en.
-
szőröscica
addikt
Azért az el lehet vele lenni, az maximum akkor igaz, ha két falu között gurulgatsz vele az Alföldön. Kell bele a nagyobb motor, különben nem lehet kihasználni a mozgékonyságát, minden sávváltást meg kell fontolni, mert egyszerűen nem megy. Autópályán 120 a kényelmes, felette már nem neki való ezekkel a 70 lovas motorokkal, az újabb kisteherautók is simán letakarítanak maguk elől.
Nekem azért szenvedés az 1.4 tdci, mert kanyarban esek rá mindenkire, utána meg nem történik semmi. Ha visszakapom a Nissant, versenyautónak fogom érezni, pedig az sem egy rakéta a 150 lovával.
-
Ezzel is elviszik.
Ráadásnak megfurkálják a rozsdamentes kasznit hogy olcsó dobozokkal megbolondítsák az elektronikát. Plusz csak a legdrágább csomagra vállalnak visszafizetést (vagy valami ilyesmit olvastam valamelyik phórumtárstól) Olcsóbb kutyaszarral körbekenni az autót.
-
Kickass
őstag
Jó a gondolatmenet, pár kiegészítést engedj meg:
- Én nem vetném el a 8V-t se, nem különösebben lomha azzal se.
- mint ahogy a 8V-t a sedant se vetném el, annyira nem nagy az SW csomitartója, bicót felrakhatod a tetőre is
- Inkább a kereted fölső hátárához közel keresgélj, 1,5M és picivel felette nincs igazán jó példány. Sőt az igazán jók 2M körül kezdődnek.Mint minden alfás dologgal kapcsolatban itt is érdemes figyelni az alfaamorét, az ottani tulaj se 100% garancia de ha pl blogot és költségeket vezet (mint anno én is) akkor azért nagyon nagy meglepetések nem lesznek.
Futóműalkatrészek felső lengőkar ~25k/db, alsó ~50k/darab
Vezérlés (vízpumpával) ~40k
Gyári lendkerék ~100kIlletve egy dologgal lehet még beszopódni a 16V esetében, a szívósorral, legtöbbször egr hiba miatt elreped a műanyag szívósor, újonnan 100k vagy bontott, ha éppen van.
Illetve érdemes beszerezni egy kapcsolható VAG-KKL kábelt, és legalább a MultiEcuScan ingyenes verzióját telepíteni, már azzal is sokmindent lehet olvasni.
-
Alg
veterán
Azt hiszem sikerült megszülnöm...
159 SW 1.9 16V JTD a kiszemelt, mert:
- Utánaolvasgatva semmivel nem problémásabb mint bármilyen hasonló korú, méretű TD, ellenben olcsóbb szinte az összes alternatívánál, szépségben pedig talán csak az új Mazda6 hasonlítható (nekem)
- Városi szaladgálásra nem vagy csak nagyon ritkán használnám - sportos ember vagyok, 5-6km-re simán elindulok gyalog is akár.
- Ellenben viszonylag gyakori (mondjuk kéthetente) BP-Bécs(2x250km), illetve BP-Törökszentmiklós(2x120km) utakat kellene abszolválni, plusz hétvégi kiruccanások ide-oda. Akár kerékpárt felpakolva is.
- Család még nincs közeli tervben, de a következő 5-6 évben simán elképzelhető (mint ahogy Bécsbe kiköltözés is).
- 1.6m-1.8m között lehet már találni jókat ahogy néztem, a 2.4-ből inkább 2m felett.
- 1.3 2002-es Fiesta után ez is rakéta leszMost még van pár elintéznivalóm a következő hónapokban, de nyár elején ha minden jól megy és nem jön közbe semmi, neki tudok állni komolyabban nézelődni.
Fenntartási költségekről még csak nagyjából csináltam összefoglalást, de olyan havi átlag 30-40k+üzemanyag/matricáig teljesen rendben vagyok vele. Ebben a tulajoktól szívesen fogadnék bármi infót.
Akkor is ha nagyon elszámoltam valamit.
-
Integrale
veterán
A MiTo nem rossz azzal a motorral, sot kifejezetten jo, de mas liga mint a 147, ami akar elony is lehet, lasd futomu.
Viszont csak 3 ajtos van belole, belter nem jelentosen kisebb mint a 147-e, cserebe erezni a minosegen, hogy egy kategoriaval a 147 alatt van, sok elem egyezik a Grande Puntoval, ez fentartas szempontjabol jo, mert olcsobb es jo ertelembe veve igenytelenebb.
155 lovas 1.4 T-Jet jo valasztas, de akar meg az egyep gyengebb is, 1.3 MJet-et a kinalat aljarol ne! (147 nem osztozik semmilyen Fiattal)Ha a kenyesebb futomuvel meg tudsz baratkozni, akkor inkabb a 147-et vennem, szerintem szebb, (bar a MiTo-bol is van nagyon dogos varians.) egy jo kis autokazasra alkalmasabb, pontosan a futomu miatt, ha ennyi az erre fordithato kereted, akkor semmikepp se a 5-600 ert hirdetetteket nezd, a jok 1 misi korul/ felett vannak, foleg az utolso, rancfelvarott szeriabol, abbol pedig egy 150 lovas Q2 lehet a legjobb.
156-nak nagyobb a csomagtere es a tengelytavja, mas belter, bizonyos extrakat nem kerhettel bele (nagy navi), viszont alapbol tobbet tartalmaz mint a kisebb testver.
Hely szempontjabol a GT a legjobb a 3 kozul, 156 tengelytav, 147-es kulso elemeivel, harom kozul a legnagyobb csomagterrel (147-es kufferja nudli 280 liter), hasznalhato labterrel. -
rbalint88
addikt
MX-5 a kora miatt már kicsit necces -mármint találni-, de ha nem s.o.s. a dolog, érdemes lehet kivárni egyet. Ja meg ugye itt egész ajrópából érdemes nézegetni, alap.
147-est menj el kipróbálni. 156-ban is gondolkozhatsz, az se éppen papás autóEzekkel közös alapon van a GT, abból egy Q2 modellt tudnék szeretni. (Q2=sperrdiffi, 1.9 JTD 16V-vel volt GT-ben főleg, valamint 147 FL-ben)
Mininek vannak BMW-s dolgai, de azért nem egy problémakupac. 116 lovas elég belőle és azokkal nincs is sok gond, Cooper S-ek (163le) jóval betegebbek eleve és le is vannak rúgva általában. -
rbalint88
addikt
MX5 NB Anniversary 1.8, Bilstein futó, sperr, klíma. Kötelező körökkel együtt is megvagy kettőből, aztán van egy olyan autód, amivel mindig öröm menni. Problem solved.
Ha meg kell praktikum is (4 ülőhely, némi csomagtartó), akkor a 147 JTD 16V-ről nem beszéllek le. Az is vidám jószág, persze máshogy és másra való.
Persze először azt kell eldönteni, hogy egy mindennapos használatra is alkalmas élményautó vagy egy némi élményt is adó használós autó kell. Kuvik 8gen dízel nem annyira fickós, túl (orr)nehéz hozzá, hogy igazán vidám legyen.
Felvenném még a listára a Mini Coopert is. -
-
rbalint88
addikt
tudom, máséval nem ér a csalánt verni, de én csak 1.8-as sperrest vennék. próbáltam ilyet, vidám játék, de ebben a formában sajnos csak játék. egy minimál futóműupgrade után kiautózható vele az 1.8-as motor is és oda már nagyon jó barát a sperrdiffi. ezzel is lehet jót szórakozni, de annyira kezes, hogy előbb fogy el az átlag gumi, mint hogy befosson az ember, úgy meg elég hülyén néz ki, hogy bemész nagy svunggal a kanyarba, aztán kijönni nem tudsz, mert bután pörög az ívbelső kerék...
a konkrét autó meg valószínűleg szarrá van rohadva, legalábbis a hátsó ívek alapján tuti van ott más rozsda is, csak az alulról látszik. -
m3tr0
őstag
Mire magyar forgalomba helyezed lesz cirka 800 ezer és kezdheted rendbe rakni, ami a sárvédőívek -és a küszöbök javításával eléri az 1 millió fölötti árat.
Aztán ugye ebben nincs klíma..ami mx-5-nél elég nagy hátrány..persze tudom sokban nincs,kérdezd meg őket hogy bírták az idei nyarat.
Ez csak a jéghegy csúcsa..lehet,hogy amúgy hibátlan de ennyiért kicsi rá az esély valljuk meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest