- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz
sheep #151995 üzenetére
Egyetértek, bőven elég, amekkora volt benne gyárilag. Inkább az a fontos, hogy ellenőriztetni kellene az elektromos rendszert is akku csere esetén, töltés, testkábelek stb. Az is fontos, hogy ha keveset használják, akkor rá kell tölteni időnként, és ne legyen lemerült állapotban hosszabb ideig.
-
diegho
nagyúr
válasz
sheep #151991 üzenetére
Én sem vagyok villamossági szerelő, de mi köze van a generátornak az Ah-hoz? A generátor konkrétan ugyanaz, mint egy telefon töltő, csak nem a falból veszi ki az áramot, hanem előállítja a motor működés közben. Nem tök mindegy neki, hogy 44 vagy 60-at tölt? Hiszen a 60ból is ugyanannyit szív le az autó, mint a 44ből, viszont hidegben, vagy hosszú állás után a nagyobb akksiban több töltés marad.
-
Termi16
őstag
válasz
sheep #151614 üzenetére
Na hát megvolt az első pályás tapasztalat.
Igaz, hogy párom vezetett, de eléggé egyértelmű volt a téma.
Szüleihez mentünk Kányásra, Hatvanig pálya, onnan meg a 21-es.
Oda-vissza 230km.A fogyasztás 8,8-ra jött ki, ebben volt nyugis 120-as közlekedés is meg némi 170 is, de jellemzően egy köztes sebesség.
Klima végig ment persze.A kocsit az utóbbi két évben csak városban használták, szóval eléggé el van lustulva, plussz 178 000km van benne, 180-nál esedékes a gyertyák cseréje is.
De még ehhez képest is nagyon lomhán ment szegény.
100 fölött bárminemű gyorsitás csak parkettán lehetséges (ha nem váltasz vissza persze), 125-nél a legkisebb emelkedőn vége, vissza 4-be mondjuk.
Szóval félelmetes mennyire nem megy.Cserébe legalább viszonylag csendes. A motor alapból nagyon halk, kb semmi nem hallatszik be belőle, 130 fölött egy kis zörej, de teljesen jó. Szélzaj 100-nál van egy lehelletnyi, 120-130-nál közepes, de még bőven tolerálható, nomrál hangerőn lehet beszélgetni bent.
170-nél sem bántó a motor, a szélzaj akkor már körbeölel, de ez sem veszélyes, Gombóc Swiftnél 130-nál van ilyesmi vagy rosszabb
A Lineához hasonlitva a motor halkabb jóval, a szélzaj pedig egységesebb, szintén kisebb.
Összességében remélem, hogy valamennyit javul majd a gyorsulása, mert igy eléggé gáz volt. Az 1.4T 120 lóval minden helyzetben sokkal gyorsabb, agilisebb ennél (persze ott van nagyobb nyomaték és minusz 200kg).
Szerencsére nem pályázásra vettük, városba\telekre viszont pöpec. Elmentünk vele a telekre, és az viszont maga volt a megváltás. Ahol a Lineával 2-3 kmph-val mentünk és mindenhol fostunk, hogy leér, meg hogy kiesünk az ablakon, úgy imbolygott, addig ezzel ott 15-20-szal lazán végigmentünk mindenféle probléma nélkül.
Szóval amire kell, arra jó lesz. -
-
w333
félisten
válasz
sheep #144088 üzenetére
Ezeknek az áruk a béka segge alatt van ... egyetlen dologra kell figyelni az pedig a rozsda, ezen kívül nem nagyon van velük semmi gond, megbízhatóak és olcsó a fenntartásuk, illetve az alkatrész árak is nevetségesen olcsóak hozza
Kis szerencsével pedig 400-500k -ért már G Astrat is kapni ami nem is rohad !
-
w333
félisten
-
Integrale
veterán
válasz
sheep #144067 üzenetére
Ez hulyeseg! Ha van 400-ert Swift es 400-ert Megane, akkor sznob, villantani vagyo, ha a Meganet valasztja? Na ne mar.
400-ert nem egy olyan auto van, amik jobbak a Swiftnel, legzsakkal, klimaval, kis fogyasztassal. Persze, a Swift elpusztithatatlan, varosba nagyon is jo, de itt nem csak az az igeny, hogy elvidd a gyereket oviba, hanem 4 fo, balcsi, pest, sopron stb stbMegane, Astra, Laguna, G3, Delta/Dedra, Marea, kicsit meglokve a keretet B Vectra is kepbe kerulhet.
Xeon.szabi.
szoval ami millio alatt van, az nem auto. Egyeb okos hozzaszolas?
-
tresh
veterán
válasz
sheep #144067 üzenetére
Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt gondolom tegye el azt a 300ezret gyűjtsön még és vegyen a duplájáért. Ennyi pénzből nem lehet értelmes autót venni. Ez az árkategória max annak éri meg aki azt nézi hogy van még rajta 1 év műszaki. Még gurul jó lesz munkás kocsinak kitapossa a belét azt leadj a méhbe. Ez igaz a megane és bármelyik egyéb autóra is.
-
tresh
veterán
válasz
sheep #144048 üzenetére
A swift ezen első példányai arra jó hogy a faluba lejárj a boltba és vissza meg a helyi polgárőrnek. Biztonság technikailag egy nulla és inkább ülök egy 400ezre szar franciába amiben ha belém jönnek legalább van esélyem hogy túlélem ebbe semmi. Persze valakinek ez is elég.Én ha vernének se vennék ilyet inkább buszozok.. a kettes swift és feljebb már más a tészta. Itt konkrétan ez egye swiftről volt szó és szerintem az minden csak nem autó főleg ha egy megane-al hasonlítom össze. Ja tudom most jön majd a szar hulladék francia és társai duma, de abba szarba ismert fogalom az abs , a 4 tárcsafék, 4 lufi, szervo,klíma, és normális futómű.
De gondoltam hogy megint sírás tárgya lesz ez..
(#144051) w333: Sok jobb választás van mint az egyes swift...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest