- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szajo
őstag
Nincs mit!
Kereskedésekben ezeket a "tapasztalatokat" nem is nagyon szokták mondani.
Ezek mind olyan dolgok amelyeket ha követsz akkor fizetődik ki ha hosszú távon használni akarjátok a járművet. (Ettől még persze el romolhat sajnos, vannak még egyéb tényezők) Ha ezekre figyelsz lehet nem 100-150ezret megy el hiba nélkül hanem 200-250et vagy még többet. (Most ezek csak példa értékű számok nyílván nem tudok pontosat mondaniOlyan kocsi is van ami 1milliót elmegy komolyabb hiba nélkül.)
-
Szajo
őstag
Jó de ne ijedj meg. Ez nem olyan, hogy egyszer kétszer megteszed ezt és gatya a motor...
Hidegen jártas is csak a hideg hengerfalon kicsapódó benzin pára miatt (ami aztán az olajfilmréteggel egybe keveredve kicsit megvaltoztatja a kenőanyag képességét azon pillanatra) nem szabad. Egy perc járatás aztán alacsony terhelésen mehet az ember úgy amúgy is hamarabb bemelegedik.
De ha ne adj isten járatni kell néha egy helyben valami miatt akkor se félj tőle, csak annyi hogy ne ez legyen a napi rutinezek mind hosszú távú dolgok.
Valamint amit irtam előtte is de ez sem csak bejáratáskor érvényes hanem mindig,hogy emelkedőn vagy vontatva főleg benzinesnél ne 5. 6.ban 1500on eroltesd, ne légy rest visszavaltani. -
-
Szajo
őstag
Sokan mondják hogy nem. Én azt gondolom, hogy legalább az első 5000km ig ne üsd nagyon... (nagy fordulaton illetve emelkedőn magas fokozatban ne..)
Ha benzines hidegen ne járasd sokat egy helyben, beinditas után 1 1.5 perc és indulj el csak ne terheld.
Persze mind ezek mellet használd jó kedvel és ne félj használni szimplán csak kicsit jobban ha vigyázol elég -
-
Vedd a Hondát, az teljesen friss modell, jól tartja az árát (feltéve, hogy tetszik).
A Golf7 5 éves modell, kb. 2 éve van hátra. (Bár szerintem ez a legjobb svájci bicska, nem kell mindenkinek ilyent vennie, sőt!)
A Corolla szerintem is nagyon puritán; Kelet-Európának és Ázsiának gyártják; őskövület technika, ezért megbízható. -
-
-
-
-
eTrade
tag
Tudom, hogy nem te állítottad ezt, de a Renault nem szar.
Mindenféleképpen érdemes beleülni az új Megan-ba és menni vele pár teszt kilométert. Amennyiben hosszabb a lábad, akkor a Grandtour kombi a jó választás.
Szintén olvasd át a garanciális feltételeket valamennyi autónál/gyártónál, minden felsorolt autót probáld ki, a végén marad "gyököt vonni" és dönteni.
-
footy
addikt
A Civic eleg draga es az eddigieknek az NVH mutatoja eleg gyenge volt, ezert es mert nekem az ufo civic oriasi csalodas volt lehuznam a listarol,de probald ki, mert lehet neked bejon.
(#154919) johnny82
Nekem csak a csiga a lenyeg, a hengereket nem szamolom naponta es a hasznaltban pedig semmit nem erezni belole, hogy 3v4 henger. -
-
-
-
footy
addikt
Tényleg igaz az újautó mazda 3-asokra is, hogy valszeg 2 év múlva tiszta rozsda lesz? De min. 4 év múlva?
Közel sem ennyire gáz a helyzet. Ha parázol, akkor viszont lehet csináltatni egy viaszos alvázvédelmet.
Valamint mi a helyzet a Mitsu ASX-esekkel? Japán és nyögve belefér a keretbe és széép.
Gagyi olcsó beltér, a mai turbosokhoz képest hallott motor.
Szerintem nem éri meg.Van már 4-5 ajánlásod, menj el próbáld ki őket. Gép elől nem lehet autót venni
(#154806) sasa134
Sztem vedd azt amibe beleülve a legjobban érzed magad.
+1A 7es Golfról kb azok akarnak lebeszélni akiknek nincs és sosem volt olyan autójuk. Tőlük jönnek a ''vedd a franciát'' ajánlások.
Én 5db VW csoportos autó után bármikor átülnék egy új Megánba. Az is biztos hogy a fapad Golf helyett a jól felszerelt Meganet venném.#regenmindenjobbvolt
Ez butaság, a mai autók sokkal jobbak mint a 10 évvel ezelőttiek. -
sasa134
addikt
Sztem vedd azt amibe beleülve a legjobban érzed magad. Ne hallgass senkire sztem, amiket nézel az mind megvehető. A 7es Golfról kb azok akarnak lebeszélni akiknek nincs és sosem volt olyan autójuk. Tőlük jönnek a ''vedd a franciát'' ajánlások.
Amúgy is, minden jelenlegi új autó kb egyformán szar, vagy egyformán jó- nézőpont kérdése.
#regenmindenjobbvolt
-
hobizoli
nagyúr
mostanaban motortol a nemet autokban kell "félni"
igazabol a se a HDI-nek se a DCI-knek nincsenek kulonosebb nyugjei, ha rendes idoben cserelsz bennuk olajata nemet az meg még az olajcsere elhanyagolasa nelkul is hajlamosabb lerogyni
ezeket a mostani VAG/BMW benzinesekek meg dizelek igazi betegagyak az utobbi 15-20evbol
van egy ket jobb konstrukcio, de az vhol nem normalis, hogy nemet autot ugy kell nezni, hogy mi a motorkodja, melyik evben csinaltak, meg volt-e mar az ezen meg az azon a visszahivason... es csak aztan megnezni milyen szinu meg felszereltseguaztan megis szinte mindenki ezeket sztarolja vmiert... ki erti ezt?
tesom ex-pasijanak volt regebben egy E46 M3-s blokkja (asszem ez az alublokkos), 32k km-nel el van repedve a blokk, abbol akart vmi uveglapos asztalt csinalni otthonra
a szervizben ahol dolgozott oda hozta be egy ismerose az autot, hogy vmi nagyon nem jo
megneztek, blokk repedt, kuka
motor igy maradt nala, miutan szereztek bele nem keves ido alatt egy masikat es a tulaj nem tartott ra igenytmivel 3. autonak hasznaltak, 2-3 hetente talalkozokra jarva meg alkalmakkor volt csak megsetaltatva, meg telen futott garazsban allt, garo mar reg nem volt ra, amikor ez tortent vele
hat mit mondjak, nem kaptak tole eppen rohogogorcsot, foleg amikor kerestek masik motort bele, es jottek a "jobbnal jobb" 6 meg mar 7 szamjegyu ajanlatok is csak a motorra (kb 10 eve)
es azert egy ujan (akkor) 18M-s autorol beszelunk, meg a minoseg igy, meg ugy.. aha, hat ez az?aztan meg azota csak romlott ez a helyzet, nehez lenne felsorolni azokat a motorkodokat, ahol nincs vmi massziv elQrodas
pl ott a B5 Audi A4 2.5 V6 TDI, az ujan 13-15M-s auto volt ~15-16 eve, es az a motor is egy kesz halal benne
lehet az utaster qrva minosegi, de...arrol meg nem is beszelve, hogy az milyen minoseg igazabol, amikor a 7-8eves auton szet van mallva a borules a comb- derektamasznal es ujra kell huzatni?
es nem akkor kezdodott, hanem mar sokkal korabban, mikozben ez egy 6-800k-s felaras extra
annyiert azert lehetene vmi minosegibb is, ha mar a minoseget majmoljuk....nem?meg ujan 10M-s Passat, es 5-6evesen mar meg van kopva festek az ablakemelo gombokrol, meg levalik a kromozas a ajtonyito karrol
klima mellett ki buzeralja az ablakemelot ennyit? mert azt ketlem, hogy ne lenne benne klima
egy ujan 3M-s sz.ros Uzukin nem kopik le 15-20ev alatt se -
-
szőröscica
addikt
Szerintem 5 milláért minden autónak ugyanolyan presztízse van, tök mindegy, hogy egy 4 éves 330d vagy egy új Golf.
Azt kell eldönteni, hogy neked mi a lényeg, nyilván az általad presztízsmárkának besorolt autók jobbak mint egy Golf (értsd halkabb, erősebb, magasabb felszereltségű), cserébe sokkal drágább fenntartani őket és használtak.
-
vzsryl
nagyúr
Jók a K Astra-k, nem pacsiért lett tavaly az év autója.
Nincs különösebben problémás motorja, de pl. az 1.4T nagyon javallott darab. Jól mozgatja a kasztnit, és korrekt a fogyasztása is.
Ha beleférne a büdzsébe a mátrix LED, akkor azt se hagyd ki.
Btw. ha már Golf, akkor Leon-t és Octavia-t is csekkolj. -
Azért így linkeljük, mert a használtautó.hu-n sok kereskedő kiírja a valós árat. A márkák honlapján ritkán látni a valós átadási árat. Pl. minden Suzukira kapsz 5-6-7-800 ezer kedvezményt, de a suzuki.hu-n csak a listaárat látod, vagyis pl. 3,2 helyett 3,9 milliót (nem konkrét példa).
A tesztautókra valamivel nagyobb a kedvezmény, de szvsz nem igazán éri meg ha valamit 4,8 helyett 4,6 -ért veszel meg úgy, hogy előtte 36 falábú kente el a turbómotor száját hidegen.
Szerk: az előbb linkelt Alfák új autók, nem tesztautók.
-
-
footy
addikt
ma már a VW-ket sem az örökkévalóságnak gyártják
Nyugi, nem is gyartottak oket soha az orokkevalosagnak.Regebben a gyartok nehezebben tudtak megbecsulni az egyes alkatereszek elettartamat es nem volt ennyi darabszam meg ilyen sulya a profitmaximalizalasnak,ezert nagyobb volt a "rahagyas".
A Capture-t kihuznam a listarol, helyette felvennem a Nissan Pulsart es az Alfa Giuliettat.
-
-
footy
addikt
Mondjuk a franciak nagyon szepek ebben a kategoriaban, de franciak...vagy kar tartani a berogzulestol (marmint hogy a jo auto vagy japan vagy nemet) uj auto eseteben?
Nem tudom kinek vannak az ilyenek berogzulve, de azon nyomni kell egy resetet
Foleg ugy hogy alapbol a Renault es a Mazda is tobb garanciat kinal mint a VW. Egyebkent mindegyiknel kiterjesztheto.(mar ha parazol) -
-
Kérdezd meg Zalaegerszegen. Jó barátom kerek 6m-ért júliusban vett új 1.6 TDI Comfortline-t (széria + metál, ergoaktív ülés, parkoló radar).
Trendline 1.4 TSI: 5,16 m és még nem alkudtál egy fillért sem, pár extra azért illene hozzá. [link]
(Jelszó: őstermelő)A plakáton 1.0-t hirdetnek.
A Mazda is biztos, hogy jó. -
sasa134
addikt
A KIA 7 éve picit trükkös...Nem tudom, lehet a többi gyártó is hasonlóan csinálja, de a 7 év így néz ki (édesapám 8 hónapja vett egy KIA Carenst, most 18 ezer km után szarakodik a kuplung, és azt mondták, arra 40 ezer Km-ig van garancia, szóval addig csináltassa meg, mert utána minden zsebből megy...). Szóval nem olyan rózsaszín a dolog, íme a hivatalos oldal állásfoglalása, de létezik ennél egy részletesebb garancialeírás....vhol.
Nem akarlak lebeszélni a KIA-ról de érdemes alaposan tájékozódni, mit is foglal magába az adott garancia intervallum."A 7 év Kia garancia nagy előnye, hogy nemcsak az eredeti tulajdonos nyugalmát biztosítja, hanem a garancia a későbbi tulajdonosokra is átruházható.
A garancia további részletei
Átrozsdásodásra 12 éves garanciát vállalunk.
A fényezésre 5 év vagy 150 000 km a garancia.
Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer.
A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.
A garancia alól kivételt képez a kopó-forgó alkatrészek (pl. gumiabroncsok, a fékbetétek vagy a tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása.
Ez a garanciaprogram nem vonatkozik a következő modellekre: Kia K2900 (K2500 és K2700) haszongépjármű.Megjegyzések:
* Az érvényességgel kapcsolatban mindig ellenőrizze a helyi feltételeket.
** A teljes garanciális időszak 150 000 kilométer megtételéig érvényes, de az első 3 évben nincs kilométer korlátozás. Kivételt képeznek ez alól a kereskedelmi használatú (pl. taxi, oktató autó, stb.) járművek, ahol a garancia az első 3 évben is 150 000 kilométerig korlátozott."
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest