- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- iPhone topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
amennyiben jó amit írt, hogy az elmúlt hónapban még sima bővítés volt neki, és a hónap (március) utolsó pillanatáig átnyomta lte verziósra a bővítést a simáról, ebben az új hónapban (április) meg visszaállítja a sima bővítésre, az mind a két esetben egy adott hónapban elkövetett egy - egy díjmentes első aktiválásnak számít, nem? a lényeg, hogy naptári havonta csak egyszer lehet díjmentesen beleugrani egy ilyenbe, ha egy hónapon belül átmegy másra, és még abban hónapban vissza is szeretne ugrani, akkor az - az adott hónapban már a második - aktiválás már fizetős.
az más kérdés, hogy április 01-től elérhető csak mozaik xs esetén az lte bővítés, így vélhetően áprilisban aktiválta, ahogy én is. -
köszi, bár azt sejtettem, hogy nem elírás, viszont logikátlan, de én már semmin sem csodálkozom...
jobbára csak böngészésre használom a telefonon a mobilinternetet, arra meg mindegy, hogy 7.2 vagy több, bár a sima bővítős sebesség is csak 7.2 alatti a legtöbb helyen, hiába h+ névleges 21-es jelölés.
beáldoztam 1000 pontocskát, kipróbálom az lte hálót, de mint korábban is írtam, vannak még hiányosságok és problémák, bár ezeket gondolom orvosolni fogják idővel, de akkor is elgondolkodtató, hogy csak azért fizessen elő erre az ember, hogy elmondhassa, lte hálózaton lóg a telefon, de sebességben lomhább lesz, mint a h+ egy jobb helyen.
tudom, nem szereti a szolgáltató, ha közel a legolcsóbb csomagban van az előfizető, de ha egyszer még azt a havi 3200 ft-ot sem beszélem/üzizem le? így hiába terel a nagyobb csomag irányába, nem fog menni, ráadásul több előfizetésem is van, és egyik sincs teljesen kihasználva...
a mobilinternetes csomagokat is - szándékosan - elcseszték, vicc volt, hogy 500 megabyte volt a legnagyobb, a kombi csomagokban meg csak a nagyobbaknál van felette, de külső nyomásra - mert a média is felkapta...stb - bedobtak egy 1 gigabyte keretes csomagot, de még ez is semmi, a régebbi 3/4...stb gigabyte csomagokhoz képest.
nem biztos, hogy jó ez az irány... -
sifarr
senior tag
Az újdonságok a 7. mellékletben vannak és a következő havi díjszabásba kerülnek be.
Köszönöm. Nem ismertem ezt a gyakorlatot.
Azért ügyfélbarátabb lenne az a gyakorlat, ha megjelenne a díjszabás azokkal a változásokkal, amelyeket 30 nappal korábban közzé kell tenni. Aztán a hatályba lépés napján a hatályos díjszabás kiegészülne azokkal a változásokkal, amelyeket nem volt kötelező korábban közzétenni. Pl. esetünkben egy új díjcsomag.
És ettől még külön is megjelenhetnek az utóbbiakat tartalmazó "újdonságok" közlemény figyelemfelhívásként.
Nekem az a logikus és kényelmes is, ha az aktuális díjszabás mindent tartalmaz.
Nem kifogásolható a jelenlegi eljárás sem, de az általam leírt kényelmesebb és egyértelműbb lenne. -
sifarr
senior tag
Köszönöm a korrekt kiigazítást.
Magam is ezt írtam volna, miután FLD1987 észrevételét leellenőriztem a díjszabásban, amit korábban nem néztem meg.
S ha már díjszabás. Meglepődtem, hogy az április 1-től érvényes díjszabásban a Nextről nem találtam semmit. A május 1-től hatályosban ellenben a választható csomagok felsorolása azzal kezdődik.
Van ennek valami speciális oka, vagy csak hiba? -
erdoke
titán
Értem, és köszönöm. A plusz ~7 hónap 16e Ft-os kötöttség kicsit aggaszt, egyébként elég kedvezőnek tűnik a váltás. Ha úgy alakul, hogy már nem használom ki a csomagot, akkor a készülék miatti hűséghez képest csak később tudok belőle kilépni. Lehet, hogy megvárom a váltást a következő készülék beszerzési projekttel.
-
erdoke
titán
Tehát ha 2014. szeptember végéig van hűségem egy bő fél éve Mozaik XL-re kedvezménnyel vásárolt telefon miatt, és most átváltok 16e Ft-os Next L-re, akkor a díjcsomag kategória hűségem ugyan 2015. áprilisig fog tartani, de 2014. június végén vehetek telefont Next L kategóriás hűség hosszabbítással? Az akkori hosszabbításom ennek ellenére 2 év lesz, azaz 2016. júniusáig tart majd?
-
Na akkor egy lúzer kérdés: miért 1 és 28 közötti a dátum?
(Az első helyes megfejtő továbbra is hűséges ügyfele maradhat a Telekomnak...
...meg persze a többiek is...)
Nem véletlen utaltam arra itt a múlt hét elején - mikor valaki a fordulónap felől érdeklődött és elsejei választ kapott -, hogy ne rögzüljön azért annyira be ez az elsejei fordulónap.
Ahhoz is volt közöm...
-
-
club1
veterán
Azért lássuk be, ehhez a 40%-hoz nem kell magát agyondolgoznia a T-nek. Ha ránézel a térképre, feltűnhet hogy Budapest és agglomerációja, Debrecen, Kecskemét, Győr és Szombathely már ezt a 40%-ot közel kiadják. Kb. még 2 nagyobb városban kell csak bekapcsolnia városonként 2-3 db LTE cellát, és készen is van az a 40%. Mondjuk ha Miskolccal kezdenek, akkor 2 bekapcsolt cellával kész is vannak.
-
Soulfly842
addikt
Egy-két dolog még a friss ÁSZF változások összefoglalójából:
"A Mozaik S és M díjcsomag LTE képessé válik új előfizetők és e díjcsomagba váltók számára (kínált sebesség 21,00 Mbit/s / 5,70 Mbit/s). A jelenleg e díjcsomaggal rendelkező előfizetők számára az LTE1800 hálózat elérését a Szolgáltató legkésőbb 2013. július 31-ig biztosítja.""A Mozaik M és MédiaMánia M csomagokhoz is igénybe vehetővé a DuoNet opció."
"2013. május 1-jétől hatályos változások:
A szolgáltató megszünteti a Like díjcsomag értékesítését. Ezen díjcsomagot használó előfizetők a díjcsomagot változatlan feltételekkel vehetik igénybe, de új hűségidő vállalására már nincs lehetőség"Nem kell megijedni... a Like 50 és a Like 300 marad!
Kíváncsi leszek a fun duplázó díjcsomag pontos részleteire...
-
polonic
félisten
Igen, én voltam a figyelmetlen, tényleg írja az sms-ben. Sokszor csináltam már mobilvásárlást, aztán megszokásból el sem olvasom az sms-eket. Na de megtanultam a leckét.
És ha már van net & roll 1gb opcióm aktiválva, akkor az átáll majd automatikusan lte-re vagy le kell mondani, aztán majd az lte-set igényelni?
-
-
meroly
veterán
Az volt a megállapodás lényege, amikor átváltották a szerződést úgy, hogy az előfizető is a dolgozó lett (eddig csak a számlafizető volt az), hogy nem emelkedik a díj. És eddig benne volt tényleg az ingyen beszélgetés az alapdíjban (korábban még pár éve viszont szintén kellett hozzá a telemátrix, mondjuk akkor opcionális volt).
Mindegy, ezt itt nem oldjuk meg, jeleztem a cég felé, majd intézik. -
Gery1987
őstag
Tisztelt 1430!
Igen MIX-em van jelenleg. Akkor jobban járok az üzlettel. Minden nap járok a megyeszékhelyen - konkrétan Pécs - ahol több T-Pont is van ráadásul kettő igencsak közel egymáshoz. Ott könnyebben elintézem. Viszont akkor gondolom, ha belépek a webshopba akkor az üzletre vonatkozó árakat kell néznem. Gondolom itt nem működik már az ami Domino esetben, hogy ha csak a csomagra váltok akkor nem lesz hűségidő és később vehetek készüléket, hanem egyből hűségidős lesz. Vagy tévedek (anno Dominoról váltva a MIX-be nem lettem kapásból hűségidős, csak később mikor készüléket vettem)?
-
Gery1987
őstag
Köszönöm a segítséget! Igen a céges havidíja és a perc/SMS díjak sokkal jobbak mint az átlagos. Megpróbálok másikat keresni bár igazán nincs ami meggyőzött. Azt nem tudod véletlenül hogy melyikkel van a legkevesebb gond? Nem akarok szervizlakó lenni.
Mindent köszönök! További szép estét!
-
Gery1987
őstag
Na pont ettől tartottam. A cégesnél az aktív hűségidő akadály, csak a nélkül lehet bemenni oda, sőt anyum vinne be és mivel ő megtartotta a számát, így nekem kapásból számcsere.
Szóval ha beváltok a cégesbe, akkor ez a telefon kilőve, vagy maradhat a készülék, és a mostani díjcsomagom (MIX), vagy átváltok másikba. Jól értelmezem? Csak azok a díjsomagok lehetnek amiket a webshop kilistáz, vagy bármi más még aktív díjcsomag szóbajöhet?
Köszönöm segítséget, és a segítséget!
-
Gery1987
őstag
Kedves 1430! A készülék, az online webshop listáján rajta van, készleten is van, sőt ki is írja, hogy T-Pontokban és partnereknél mennyi, illetve lehetőséget (díjcsomagok, részlet fizetés stb) viszont az oldal akciós készülék listájában nincs fent. Az előfizetés az enyém, én is fizetem. Ilyen esetben mi a helyzet? Előre is köszönöm!
-
Okean
tag
Ha aranykártyás, nagyjából azon az áron kap készüléket az üzletben, mint az új Domino-s árak (illetve ha van havidíjas T-Mobile vagy T-Home is a nevén, akkor annak a pontjait beszámíthatják a Domino készülékváltásba).
Lehetséges a meglévő Like díjcsomagot lemondani, majd egy másik számra újból igényelni? Így talán aranykártya hiányában is meg lehetne oldani az új előfizetőkre vonatkozó kedvezményes készülékvásárlást.
-
Azt vettem észre, hogy nálam csak a más hálózatba küldött SMS-eket nem számolja pluszban, a hívásokat igen. Magyarul az leforgalmazható lenne?
Ezt írják:
"100%-ban leforgalmazható belföldi alapdíjas,
T-Mobile előfizetők felé indított hívásra, SMS, MMS küldésre
valamint hangposta lehallgatására belföldön"Lehet hogy az SMS előtt nem vessző hanem egy pont kellett volna, és akkor már úgy érthető lenne, hogy belföldön SMS küldésre de arra már nem vonatkozik a T-mobile előfizető feltétel.
-
-
Az előbb aktiváltattam egy ügyintézővel a részletes híváslistát, direkt rá is kérdeztem, hogy ingyenes-e, mondta, hogy igen, viszont jelenleg a My-T-mob ban ezt látom:
Most akkor ingyenes vagy sem? Azt sem értem miért Postai kiküldésnek látszik, mikor eleve mondtam, hogy elektronikus számlám van..
Szerk. Hopp az előbb a telszám benne maradt..
-
Varszegig
veterán
-
BroCreSt
aktív tag
Egyrészt új előfizetéshez legkorábban 7 hónap múlva lehet készüléket venni. Másrészt utána is akkor érdemes, ha megvan már az arany szint, mert míg az nincs meg, drágább a készülék, illetve addig a WebShop-on keresztül nem lehet se tarifahűséggel, se részletre vásárolni.
Ez egyáltalán nem így van!
(Vagy változott azóta..)A múlt héten vásároltunk Webshop-on keresztül 2 db. Sony Xperia Z készüléket, (nekem és a b.nőmnek)
mindkettőt részletre, új előfizetéssel, a másodikat 40e. előleggel. -
erdoke
titán
Hol lesz a határ? Tehát pl. egy Mozaik vagy Ikon sorozatban, ahol úgyis elég sok lebeszélhető percet fizetsz, különbséget tesznek a kisebbek és nagyobbak között? Vagy ha kiegészítő 1 GB-ot is fizetsz melléjük?
Külön net csomagokra (pl. Net&Roll 9000 Ft környéke) nyilván nem fog vonatkozni? -
-
polonic
félisten
Leírom bővebben.
Eddig csak a szüleim panaszkodtak erre. T-home telefonról, otthonról akartak hívni csütörtökön 10-kor és kétszer dél körül, ekkor a melóhelyen voltam.. Aztán most egy 3/4 órája akartak megint. Van hívásértesítőm egyébként, ezekről semmi sms nem jött. Pedig annál a vezetékes számnál van hívószámkijelzés.
Csütörtökön, amikor történt ez, akkor én a céges vezetékes telefonról megcsörgettem magam, rendesen kicsöngött. Eszembe jutott, hogy úgy hívjanak, hogy 0036-os országhívóval. Mert amikor csütörtökön hívtak, akkor 06-tal próbálkoztak. És miután a 0036-tal hívtak, egyből elértek.
Most viszont, amikor ma sem tudtak elérni, akkor a 0036-tal próbáltak. Másodjára kb 10-15 perce viszont elértek.Szóval ez így felettébb érdekes.
-
sifarr
senior tag
Azért abban egyet tudunk érteni, hogy a gyakorlatban - legalábbis míg létezik a gyártó és a Telekom megteheti, addig - mégis csak "közvetítő"?
De facto igen.Illetve megérheti közvetlenül a gyártónál kérni a cserét, ha ez a cél?
Egy szolgáltatótól vásárolt telefon esetében szerintem nem.
Megmagyarázom.
Egy gyártói márkaszerviz a javításban érdekelt. Ez indokolja a létét, valamint a gyártó ellenőrizheti, hogy csak a valóban javíthatatlan garanciális készülékre adott ki cserére igazolást. (A javíthatatlanság itt gazdaságosan nem javíthatót jelent.)
A szolgáltató viszont egyszerre kétféle terméket ad el a vásárlójának. Az egyik a készülék, a másik a szolgáltatás. A vásárló szemében a két termék együtt határozza meg a szolgáltató megítélését, az ügyfél elégedettségét, a márkahűségét.
Tehát a szolgáltatónál hamarabb jöhet el az a pont, hogy márkavédelmi okokból a csere mellett dönt, mint a gyártónál a hasonló márkavédelmi szempont. A szolgáltatónál ehhez még hozzájön, hogy ha neki kell a garit intéznie, akkor ez nála költséget generál (a készülékhez kapcsolódó logisztika).
Ez a szolgáltatónál nem méltányossági szempont, hanem egy ponton túl üzleti érdek. Persze ez a pont annál hamarabb jön el, minél többet fizet havonta a vásárló a szolgáltatásért.Következtetés: ha az ember szolgáltatótól vesz telefont, és főleg, ha az átlagnál nagyobb a számlája, akkor mindig a szolgáltatótól kell kérni a gariztatást.
-
nekem régóta eco volt, korábban frankó is volt a 3 gb-os mobilinternettel, csak sajnos leváltottam 500 mb-ra, ami a korábbi mobiltelefonokhoz elég is volt, de mostanság nem.
az újabb csomagokban drágább a keret és a percdíj, meg amúgy is inkább engem hívnak, néha még a havidíj sem lett lebeszélve, mert van családos...stb kedvezmény.
a kombó csomagok nem vonzottak korábban sem, nem tévéztem mobilon, a ráfizetős mobilinternetek sem voltak szimpik, szóval mindig volt valami bökkenő, ami miatt nem érte meg módosítani, de a muszáj lett az úr - ami inkább csak a szolgáltatónak jó...
kevés kimenő hívás, néhány sms, de sok és gyors mobilinternet, így mi lenne számomra az ideális csomag? -
domerator
veterán
zoli62 & domerator & Phreetsie
Arra nem kívántam reflektálni, hogy...1. ..."aláírod hogy 2 évig használod az x terméket" - nem ezt írta alá
Valóban nem azt írta alá, hogy x terméket használja 2 évig.
Azonban már megbocsáss, de céged védelmében úgy teszel, mint aki a Holdon él... x terméket úgy vette meg olcsóbban, hogy y terméket (az előfizetést) KELL 2 évig használnia, ehhez x termék kiválóan alkalmas kellene hogy legyen, de nem az.
T-Mobilnak y terméken van a fő haszna, így ha kis esze lenne (és nem az egyharmados monopolhelyzetét használná ki), akkor azon lenne, hogy VEVŐ (ÜGYFÉL, AKIBŐL ÉL) minél jobban, minél több időt kihasználja y terméket és ennek érdekében akár ki is cserélné z márkájú telefonra, csak használja már a vevő az y terméket tovább)2. ..."a használodon van a hangsúly" - ez érthető, de gondolom senki sem kíván például 150 Ft-os percdíjakat fizetni csak azért, hogy legyen miből fedezni a hibás készülékek cseréjét (a gazdaságosabb javítás helyett).
Nem csekély mértékű túlzásba tudsz esni. A jelenlegi percdíjak és egyéb díjak (sms, net, stb.) is már elegendőek mindenre. Amit soha semmilyen percdíjjal nem lehet kielégíteni, az a külföldi tulajdonosok és részvényesek kapzsisága.
3. ..."Nekem az emberi hozzáállással van bajom." - ennek ehhez nem sok köze van, legfeljebb annyi, hogy mindenki (még én is) átérzi a helyzetet, de ez nem érzelmi hanem gazdaságossági kérdés. És ebben az utolsó bekezdésben a többi mondatot már nem is kommentálnám.
A gazdaságossági megítélésben nem vagy olyan jó, mint az ügyfélszolgálati kérdésekben, helyedben annál maradnék. Efféle kérdésekre adott válaszod modorával (mely papírforma szerint nem támadható, mégis flegma, lenéző és nem ügyfélbarát) csak olajat öntesz az amúgy is meglevő tűzre.
-
sifarr
senior tag
Nem azt írtam, hogy menj a Nokiához, hanem azt, hogy ha ragaszkodsz a cseréhez, azt a Nokiának mond, mert a Telekom csak közvetítő.
Ez nem teljesen igaz, illetve félreértésre adhat alapot. Nem csak "közvetítő" a TMob a telefonvásárló és a Nokia között.
A garanciális (jótállási) kötelezettség a forgalmazót terheli, amely ebben az esetben a TMob.
(151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet)
Az már más kérdés, hogy a kötelezettségét közvetlenül a forgalmazó teljesíti (ő intézi a garanciális ügyet) és/vagy szerződött szakszervizen keresztül. Márkaszerviz közvetlenül is vállalhatja a garanciális ügyek intézését a forgalmazótól függetlenül.
De az alapkötelezettség a forgalmazóé és nem a gyártóé!
Az indoka könnyen belátható.
Egy gyártó bármikor tönkremehet, de ettől még a jótállási jogait a fogyasztó nem veszítheti el.
Legfeljebb akkor, ha a forgalmazó megy csődbe és a gyártó nem vállalja át a jótállást.Az esetileg eldöntendő kérdés, hogy a garanciális kötelezettségét javítással vagy cserével oldja meg. Ezt a forgalmazó valóban eldöntheti.
Mint ahogy a konkrét esetben a TMob-nak jogában áll a szakszerviz véleményére hagyatkozni a javítás/csere kérdésében. De ki is cserélheti, ha úgy látja jónak. -
guppy_83
tag
Szia,
El kell hogy ismerjem, hogy igazad van. A jogi részét inkább hagyjuk, mo-n ezek pontosan úgy vannak szerkesztve, hogy 'Te' mint vásárló/kifizető/felhasználó a lehető legkiszolgáltatottabb helyzetben legyél. Valószínű a T-nek az volna a legjobb ha ajándékba ott hagynám nekik a készüléket és megvásárolnám a legalább hasonló tudású legdrágább dominós készüléket, amivel tovább élvezhetem havi 7-8e forintért a 'szolgáltatásaikat' .....
Vonatkoztass el kérlek a telefonoktól, vásárolsz egy terméket x. Az x termék eladójának teljes jogköre van a termék forgalmazására/értékesítésére/javíttatására (ezt szándékosan írtam így) stb... x termékér fizetsz, aláírod hogy 2 évig használod az x terméket. Az előző mondatomban a haszálodon van a hangsúly! Elromlik. Elviszed oda ahol vásároltad, majd közlik hogy y foglalkozik vele nála kilincselj... Ki a ........ az az y?? Hol szerepel Ő? Miért neki kell vigyem mikor én nem tőle vettem x-t? Nem y boltban vettem az x terméket. Rendben, elfogadod hogy az általad vásárolt x termékért nem az a felelős akitől vetted, hanem teljesen más. (2013-ban, a nagy és csodálatos EU-ban...
) Leadod hogy y csinálja meg. A termék fizikai hibával bír jelen pillanatban. Visszaküldi, majd visszajön y-tól hivatalos !!!munkalap nélkül!!! úgy, hogy ezek szerint hozzá sem nyúlt!!! Ezt természetesen írásban rögzíted, amit nem y-nal hanem az x terméket forgalmazóval íratsz alá (hisz mással nem tudod), aki elismeri ezt, tehát hogy y képtele elvégezni a rá bízott munkát. Ez 2-3 hétig azt jelenti, hogy Te kifizetted x terméket és nem használod. Ez a kör lefut még 3szor, de a 2. alkalommal y képes javítani az eredeti hibát de okoz olyan hibát ami eddig nem jelentkezett x terméken. Következő kör, ismét egy 3. típusú hibával kapod vissza a már kifizetett x terméket..... 4-5 hétnél tartunk és a pénzedért nem kaptál még semmit. Sőt, ki fogja neked azt az sok időt, pénzt, költséget megtéríteni, amíg nem használhattad az általad kifizetett terméket?
Vegyél egy autót 2-3-4 millióért és vidd vissza a második héten. A szervizre várj 2-3 hetet és örülj hogy kifizethettél 2-3-4 milliót egy termékért amit nem is használhatsz... majd ezt csináld még 4-5 hétig.. én nem értek valamit?
Nekem az emberi hozzáállással van bajom. Nem kötekedni szeretnék, csak nem értem. Ezt tényleg megtehetik? Nem volt ezeknek gyerekszobájuk, körteformájuk a homokozóban?? Nem értem.... Én csak használni szeretném a telefonom......
-
domerator
veterán
"Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at."
(nemcsak a Tmobilra vonatkozóan) ... annyira szeretnék már olyan szolgáltatói / gyártói / kereskedői hozzáállást látni végre, hogy "kedves vevő, mit tehetünk hogy nehogy bebukja azt a lumia 820-at, amit mi reklámozunk orrba-szájba (ha épp nem azt, nem baj, nem releváns, bármely reklámozott típussal és bármilyen termékkel ami akár nem mobiltelefon és nem Tmobile, behelyettesíthető) és volt olyan kedves, hogy nálunk vásárolta meg a több mint százezres áron.... stb, stb"
-
St3ven
addikt
Köszi, úgy emlékszem, nem volt aktív az elmúlt 90 napban, sőt, mintha még ez is lett volna az eredeti tervem az év utolsó napjaiban!
De akkor mindenképpen váltok 28-án az S-re, mert nekem (ezen a számomon) bőven elég lesz a 30 mega is. Ha meg még le is zárják márciustól, muszáj is lesz intézkedem, ha továbbra is ezt szeretném használni.
-
guppy_83
tag
Szia!
Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova...
Ebben igazad van.
Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.
Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
További szép estét.Üdv.
-
airmax_2.0
tag
Értem. Nagyon köszönöm, akkor utánajárok a kötbér dolognak, végülis ha nem eget rengető összeg lehet bele fog férni... ez esetben a mozaik xs +1 GB kieg opciót meglépem... (végülis a mozaik xs + gonet L is határeset.. meglátjuk)
Ha nem legfeljebb kivárom a maradék idők, és igyekszem nem videózni, anélkül ki lehet húzni az egy hónapot.. (nincs vezetékes internet a családban, mindenki mobilos internetet használ...)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Amazon Kindle
- Crypto Trade
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PRO GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest