Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • guppy_83

    tag

    válasz 1430 #25808 üzenetére

    Szia!

    Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
    Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
    Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?

    Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova... :(:(:(:( Ebben igazad van.

    Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.

    Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
    A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....

    Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
    További szép estét.

    Üdv.

    ...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...

Új hozzászólás Aktív témák