- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
guppy_83
tag
Szia!
Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova... Ebben igazad van.
Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.
Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
További szép estét.Üdv.
...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen TV-t vegyek?
- Horgász topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HBO Max & OD topic
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...