- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beca1990
senior tag
válasz
#48525824 #46139 üzenetére
mostanában csinálják ezt... én is eddig úgy fizettem hogy a havi részletet amit 30-31-ig kell fizetni 7-8 körül fizettem, eddig nem volt gond.
Már vagy 3 hónapja már 2.-án zaklatnak telefonon és SMS-ben, a + 750Ft-ról nem is beszélek amit ezért számolnak fel...
idióták..... -
club1
veterán
válasz
#48525824 #46144 üzenetére
Arra ügyelj, hogy ha mindig késel, az ok a szerződés rendkívüli felmondására. Ilyenkor pedig minden kedvezményt és kötbért egyszerre be kell fizetned. Mindig kell annyi pénznek lenni a számládon, amiből ki tudod fizetni a várható kiadásaidat, mert senkit nem érdekel, hogy a hónap adott részében éppen miért nem tudsz fizetni egy korábban és tartósan igénybe vett szolgáltatásért.
-
1430
senior tag
válasz
#48525824 #26963 üzenetére
Ha T-Pont szervizbe vitted, akkor csak a szerviz nyitvatartási idejében veheted át. A partnereknél rendszerint egyezik a szerviz nyitvatartás az üzlet nyitvatartásával.
club1
A 80-as számon nem lehet elérni az üzleteket, az akciók menüpontot választva a 1430 / akciók menüpont jelentkezik, és onnan ügyintézőt kérve csak a telefonos ügyfélszolgálat érhető el. -
club1
veterán
válasz
#48525824 #26979 üzenetére
Telefonálj oda és megmondják. A 80-as (zöld) számot itt találod hozzájuk.
-
1430
senior tag
válasz
#48525824 #26460 üzenetére
Szerintem mikor visszamész az új készülékért, akkor vetesd fel a jóváírási igényt.
Bár jó eséllyel a 1430-at fogják javasolni, pedig ott is fel tudnák venni (a nem szervizes ügyintézők)...
Szóval ráérsz utólag is intézni, mert akkor már legalább tudni lehet, hány napig nem tudtad használni a netet, illetve ha most jelzed is, az már nagy valószínűséggel nem fogják feldolgozni jövő hét péntekig, és ezért úgyis csúszni fog a jóváírás. -
Varszegig
veterán
válasz
#48525824 #26449 üzenetére
Jog szerint, a 3 napos cseregarancia esetén ha a használhatóságot korlátozza, akkor nem küldhetik el bevizsgálásra, hanem cserélni kell. Ezt persze a boltok többsége nagy ívben ....
Otisz: Ilyen esetben a fogyasztóvédelem is elmehet a ... Adja írásba, és menni vele bíróságra
kali: Olyan nincs, hogy nem vonatkoznak rájuk a magyar jogszabályok. Kutyát nem érdekli, hogy van-e itt képviselete, a céggel amelyik eladja a termékét köt fogyasztói szerződést a vásárló, azaz a jog őrá vonatkozik. Hogy aztán ő azt az almával hogy rendezi, az az ő problémája, ha nem tudja megoldani, áruljon Samsungot
-
-
club1
veterán
válasz
#48525824 #26452 üzenetére
Vásárlásaink során sajnos előfordul, hogy a választott termékünk szinte azonnal meghibásodik. Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Azaz például egy mosogatógéppel nem lehet mosogatni.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.
Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
-
1430
senior tag
válasz
#48525824 #26266 üzenetére
Mivel az iPhone-okat sem cserélik helyszínen (legfeljebb refurbished készülékre), szerintem az iPad-eknél sincs ez másként (tehát 15 napon belül kapsz másikat). Minden esetre ha be is mész partnerhez, vedd figyelembe, hogy nem minden üzletben kapható iPad. Soulfly842 talán többet tud mondani, de én iPad forgalmazó T-Pontba vinném, még ha a szerviz nyitvatartási idején túl is érnék oda.
Gery1987
MIX-ed van ugye? Mert díjcsomagot bármikor válthatsz, de csak üzletben (mert SIM cserével jár). Viszont ha WS-ról rendelnél és MIX-ből nem MIX típusú díjcsomagra váltasz, akkor - technikai okokból - a hűség lejárta után tudsz rendelni. -
válasz
#48525824 #26264 üzenetére
nem köthetnek bele, indoklás sem szükséges, annyi a lényeg, hogy olyan hibája/sérülése ne legyen készüléknek, amit te okoztál!
azonos terméket is rendelhetsz újat elálláskor is, csak úgy megmarad a 8 munkanapos lehetőség is, ezért jobb - bár hátránya is lehet, például az, hogy 30 napon belül kapod vissza a pénzt.
amennyiben nem fontos számodra a 8 munkanapos elállás, mert tényleg csak a hibája zavar a készüléknek, más nem - biztos, hogy nem szeretnél más típust...stb -, úgy cseréljék 3 munkanapon belül. -
válasz
#48525824 #26262 üzenetére
szia,
szerintem élj inkább a 8 munkanapos elállási joggal, visszaküldöd vagy leadod megfelelő (szervizes) t-pont kirendeltségen, vissza minden a vásárlás előtti állapotra - amennyire a tényezők függvényében lehetséges -, és utána megrendeled ismét.
azért javaslom ezt a verziót, mert amennyiben a 3 munkanapos csereigénnyel élsz, úgy bukó lehet a nagyobb időintervallumú 8 munkanapos elállási jog!
példa a számításra; link
átvetted 13-án, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest