- Magisk
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zoli62 #21586 üzenetére
a butítással nem nagyon találkoztam, pedig volt elég sok t-s android és symbian okostelefonom, mondjuk idővel gyári firmware verziót kaptak, ha késett vagy elmaradt a szolgáltatós frissítés!
amit korábban írtál, az független készüléknél is úgy van alapban!
iphone? annak használatával pont telenor sim kártyával van/volt probléma... -
-
válasz
zoli62 #18656 üzenetére
nem azért írtam a 15 évet, minden ügyfélnek kijár(na) a gyors és rugalmas ügyintézés, függetlenül attól, hogy 1 vagy 15 éve előfizetője egy szolgáltatónak!
sokszor inkább azon múlik a dolog, hogy milyen problémáról van szó, mit kell(ene) tenniük ahhoz, hogy ovosolva legyen a hiba, érdemes foglalkozni nekik vele, vagy jobban megéri - szinte bármilyen áron - félretenni azt a panaszt, és nem foglalkozni vele, vagy egyszerűen csak érdekek ütköznek, netán technikai akadálya van...stb, és másként kell dönteni - érdekes sztorikat hallani, legyen igaz csak azok töredéke, akkor is történnek olyan esetek, amik külső szemlélő számára erősen furcsán hathat(ná)nak... -
sifarr
senior tag
válasz
zoli62 #18081 üzenetére
Telekom, hadd nevezem így
kivár a végsőkig, az is lehet, hogy céges szegmensben benyel sok mindent.
Nem kell már sokáig várni a Trére.
Ha emelni akar, akkor azt a hó végén bejelenti. Tovább várni felesleges és értelmetlen. Addig a telenornál is lejár a szerződésbontások lehetősége.
Ha nem emelne, akkor júliusban jön egy jó kis reklámkampány.A nagycéges flottáknál (MOT, OTP, ELMÜ és hasonlók) szerintem egyik sem emel. Ezeknél ezt nem engedhetik meg maguknak. Ott nagyhalak ülnek a tárgyalóasztal másik oldalán is.
-
slice14
veterán
-
-
válasz
zoli62 #15629 üzenetére
eltérő járulék, kezelési költség, támogatás...stb, persze arra értem, amit a szolgáltató fizet a különböző módokban befizetett számlák összege után, itt nem mindegy, hogy melyik kedvezőbb a szolgáltatók számára, melyik éri meg jobban!?!? csak tippelek, hogy a banki befizetés kedvezőbb, mint a postai, és talán gyorsabb is a pénz átfutási ideje!?!?
áttérés esetén van kedvezmény, minden regisztrált t-mobile és t-home számla esetén egyszeri 1000 ft! -
bozsozso
őstag
válasz
zoli62 #15629 üzenetére
Én szívesen alkalmaznám minden szolgáltatónál a csekkes fizetés elhagyását, de túl kevés az infó róla és őszintén megvallva azt sem tudom mit tegyek, ha megkapom a csekket és van mellette netbank szolgáltatásom amivel elvileg át tudom utalni a pénzt. Kevés a tájékoztatás és nem tudni merre induljunk el. Bár lehet csak én vagyok ilyen tudatlan. Fontos kérdésekre nem találok választ a szolgáltatók honlapján.
Általánosságban egy csekket hogyan tudok befizetni sima netbank átutalással?
-
válasz
zoli62 #15617 üzenetére
nem csak újabb bevételi forrás, a szolgáltatókra is ráerőszakolják lassan az adott irányt, ilyen vagy olyan módon! más kérdés, ha üzletpolitikai szempontból is megéri lefaragni a a szolgáltatóknak a csekkes módozatot!
arról nem beszélve, hogy valóban feleslegesen sok papír fogy, ezt kell is csökkenteni, ha lehet!
mondjuk én mindig is szívesebben utalok notiról vagy mobilról percek alatt, mint postára járkáljak, ott sokáig álljak sorban, ha bankkártyával fizetek, akkor pénzfelvételi módban fizessek, ami + költség...stb!
előbb, vagy utóbb, de mindenhol ez lesz, a lehetséges mértékig kiszorítódik a papír, és ez így lenne jól! -
válasz
zoli62 #15338 üzenetére
minden szolgáltatónál van ilyen - vagy haonló - "csoport", mert panaszok ugye vannak, és lesznek is!
a t-nél mondjuk én a t-mobile esetében még sosem tettem panasz semmire, mindennel elégedett voltam/vagyok, de a t-home esetében már panaszkodtam/jelentettem be problémát, és ott a számlázási és panaszkezelő központ bírálta el a panaszomat/bejelentésemet - adott esetben sikerült felülkerekednem rajtuk! -
1430
senior tag
válasz
zoli62 #15282 üzenetére
Olyan deja vu érzésem van... Esetleg mikor utána néztek a pontbeváltásodnak, az nem egy majd 1 órás beszélgetés során törént valamelyik este, és még azt is kitárgyaltátok, hogy van e priorizásálás, vagyis az újságíróknak nagyobb sávszélt ad a T-Mobile a mobilinternet SIM-ükre?
Egyébként azért nem lehet a promóciós Go!Net havidíjra pontot beváltani, mert promóciós Go!Net havidíj gyakorlatilag nincs.
A számlázási rendszerben csak normál Go!Net havidíj van, és ha a feltételek adottak, automatikusan érvényesül egy jóváíró kedvezmény. Márpedig pontokat beváltani csak a normál Go!Net havidíjra lehet, ráadásul csak teljes havidíjra. -
1430
senior tag
válasz
zoli62 #15267 üzenetére
Mikor beváltom a pontokat az adott szolgáltatásra, beállítom a szolgáltatás részleteiben, hogy hány hónapra lett kifizetve és hogy mikortól indul a kifizetett időszak. Ez a My T-Mobile-ban nyilván azonnal indul, ügyintéző be tud állítani későbbi időt is.
Tehát ha például fél évre előre akarod kifizetni a Go!Net szolgáltatást a pontjaidból, de jogosult vagy az akciós havidíjra is, akkor meg tudjuk oldani, hogy például csak 3-4 hónapra vonunk le pontokat, és a kifizetett időszak kezdetét az akciós időszak utáni hónap 1-ére állítjuk be, onnan indul a 3-4 hónap. Én így értettem.Nyilván a pontkifizetés azt jelenti, hogy a kifizetett időszakra visszavonja a rendszer a havidíjat a számlában. Egy teljes hónapra számlázódó szolgáltatás esetén (pl. hívószámkijelzés) a kezdődátum utáni számlazárások alkalmával a beváltott hónapok számának megfelelő alkalommal vonja vissza a havidíjat, a részarányos számlázású szolgáltatások esetében a beállított kezdődátumnak megfelelő részarányos havidíjat vonja visza a számlában (a következőben pedig a maradékot, illetve ha x hónapra váltasz be, akkor x hónappal később jön a maradék).
-
1430
senior tag
-
Nietzsche_
tag
válasz
zoli62 #15106 üzenetére
Amikor bevezették az ún. 'kék' (kiemeltségi szinttel nem rendelkező) upgrade-t tavaly április környékén akkor még a kezdeti prezentációkban, oktatóanyagokban úgy szerepelt, hogy céges/spec megállapodásokra nem lehet ilyen jellegű készülékcserét bonyolítani, de a későbbi leírások úgy dereng, hogy erre már nem tértek ki, nem írták le ezt kizárási feltételként így külön(nincs előttem most a belsős rendszer, de hétfőn - ha szavamat nem felejtem utánanézek). Ebből is adódhat a kettős/nem egyértelmű vélemény, az eltérő válasz.
Egyébként kiemeltségi szint nélküli készülékcsere alkalmával alapban 5-6 ezerrel többe kerül a készülék, így nem biztos, hogy megéri...
-
1430
senior tag
válasz
zoli62 #14994 üzenetére
krystman
Az aktiválás hónapjában nem, de utána akár havonta válthatsz díjcsomagot. Mindenkinél a hónap utolsó napján éjfélkor van számlazárás.dc #14992
RelaxNet M-et (4GB) kaptál hozzá (Duplanet 40).sp@rtan #14931
A Duplanet 400-nál a T-home szerződés lehet régi (a hűség nyilván új lesz), de a MédiaMánia vagy Mozaik díjcsomagos T-Mobile hívószámnak újnak kell lennie illetve ha régi a szám, a Go!Net-et újonnan kell rá aktiválni. -
1430
senior tag
válasz
zoli62 #14636 üzenetére
BREAKING: Az Eco XS és S díjcsomagokhoz díjköteles (bruttó 203 Ft) a hívószámkijelzés.
Dave1984
Nem ezért kérdeztem, csak mert ha a Perdíj csökkentőt választottad volna, akkor megjegyeztem volna, hogy nem csak mobil irányba csökkennek a percdíjak, hanem vezetékesbe is (ez a honlapon jelenleg félreérthetően van feltüntetve). -
akkor lenne itt rablás, mert néhány telefont a csillagos egekbe áraznak addig a maszekok, amíg a szolgáltató olcsóbban nem adja például domino csomagban! néhány konkrét példa is van, nem is annyira régről! arról nem is beszélve, hogy a szolgáltatón kívül hivatalosan, néhány típus nem is forgalmazódik ezen országban, csak bolti garanciával hozza be néhány sufnis... illetve olyan is van/volt, hogy egy telefonra 1 év gyártói jótállást ad a gyártó, ellenben 2 évet akkor, ha szolgáltatónál lett vásárolva!
-
manchester85
veterán
Jah, mert a világon mindenhol így megy... Mindenáron mobilnet? Vissza a 3210 irányába, vagy hogy gondoltad?
A mobilnet a jövő, és nem úgy veszem észre, hogy az emberek kényszerítve éreznék magukat a mobilnet használatára.
Alternatív javaslat alatt ismételten konkrét tényeket vártam volna (más díjcsomag, más szolgáltató, más feltételek, stb) de ez ugyancsak elmaradt.
Egyébként eszem ágában sincs védeni a T-t, meg semelyik magyar szolgáltatót, de kritikával illetni valakit vagy valamit csak következetesen felépített érvekkel és némi hozzáértéssel lehet. Nálad egyiket se látom...
Egyébként meg ha nem lenne hűségszerződés (mint ahogy nem is kötelező, senki nincs belekényszerítve) akkor a készülékeket is teljes áron adná minden szolgáltató. Egyszerűen nem is értem, mi a problémád, de szerintem te se.
-
manchester85
veterán
Nyilván annál több. De ezek a nagy csomagok eleve jobb feltételűek, mint a kicsik, tehát ezzel a logikával számolva, egy Médiamánia XS "fajsúlyát" tekintve nagyobb lehúzás, mint egy MM XL. (Rosszabb percdíj, kevesebb "grátisz" szolgáltatás, stb) Ezzel az erővel senkinek ne legyen semmilyen előfizetése, mert mind lehúzás. Hihetetlen, hogy milyen zöldségeket beszélsz, mert konkrétumokat még nem írtál, hogy milyen alternatív megoldást tudsz, amiben 2GB adatforgalom van, (ami már laptoppal is használható, alkalomadtán) szinte korlátlan sms, és közel 1000 perc 16 ezerért. És két év hűségért még egy ingyen 140 ezres telefon is. Halljuk az alternatív megoldást, ne csak az összeesküvés elméleteket...
-
manchester85
veterán
"A bennefoglalt komplex szolgáltatásokat (SMS, mobilinternet, percdíj) nincs ember, aki egyszerre maximálisan kihasználná."
Nem is kell, ugyanis a csomag ára leforgalmazható, az sms a mobilnet és a mobil tv ezen felül "grátisz" szolgáltatás. Még mindig hülyeségeket beszélsz... (vagy már megint?)
-
Lirion
addikt
Ugye nem azt várod, hogy majd a mediamánia s mellé adják neked ingyen?
MM S-ben kifizetsz 110k-t a telefonért és 120k-t két év alatt, összesen 230k, cserébe kapsz:
kb. 4300-4500 percet
1200 sms-t
12 GB netet.XL-ben kicsengetsz 386k-t összesen és cserébe kapsz:
20-21k percet (5ször annyit, mint az első esetben)
24000 sms-t (20szorosa az első variációnak)
48 GB netet (4szerese az elsőnek)Tehát másfélszeres áron kapsz 5szörös mennyiségű szolgáltatást.
Akkor melyik is a "drágább" csomag? -
1430
senior tag
Ne a WS listaárat nézd, mert az a kiskereskedelmi AKCIÓS árlistát jelenti, azaz a valódi listaárból lejön 30% kedvezmény (viszont SIM Lock-os), ráadásul a WS ad belőle még 5% kedvezményt.
Szóval akkor az a sok-sok MédiaMánia XL díjcsomagos ügyfél (de a MM L is majd 11 ezer havonta), akivel összefutok a munkám során, mind hülye?
-
manchester85
veterán
-
1430
senior tag
Listaár? Mármint "sarki GSM" ár?
A "listaára" 219.000 Ft. (Fel lett cserélve, most a kisker akciós árlista alatt jön be a kisker árlista, ami a listaárakat tartalmazza)Látom azt továbbra sem fogadod el, hogy ez az akció nem dedikének vagy kalinak szól (de főleg nem neked), hanem az olyan nagy forgalmú ügyfeleknek, akik alapból is ezt (vagy még drágább) díjcsomagot használnak. Én nap mint nap összefutok ezekkel a nagy forgalmú ügyfelekkel a telefonos ügyfélszolgálaton, azért vannak páran, és nekik is kedvezni kell.
Kali sem ezzel a díjcsomaggal vette 0 Ft-ért, tehát ezek szerint neki is volt megfelelő (vagy legalábbis elfogadható) ajánlat.
-
manchester85
veterán
"Aki kihasználja, az fizesse is meg érte két év alatt a 360000 jó magyar forintot"
Én nem tudom, hogy te milyen számítási szisztémát használtál, de nekem tök más számok jöttek ki:
24x 16000= 384 000ft
dominós ár= 140 000ft
különbözet= 244 000ft
Ez 24 hónapra visszaosztva pedig szinte pontosan 10000ft/hó.
Egyébként a számításaiddal csak az a probléma, hogy sem készülékárban, semmi díjcsomagban nem tudsz még csak hasonlót se mondani a konkurens szolgáltatóknál.
Ha vegyük azt, kifizeted a dominós árat, és mellé még havi 10k-t, akkor ezért az összegért van 800-900 perced, 1000sms-ed, 2 giga neted, 40 óra mobil tv-d. Ugye nem gondolod, hogy ennek a reális ára 10k? Tulajdonképpen a 16k is jó ár érte, és így számolva, tényleg ingyen van a telefon. Vagy mondj telefonvásárlás nélkül egy díjcsomagot, ami ugyanezt tudja, kevesebbért, mint 16k.
-
1430
senior tag
360.000 - 140.000 (normál Domino ár) = 220.000
Mellesleg a MM XL díjcsomag havidíja (kerekítve) 16.000 x 24 = 384.000 Ft
Szóval nem egészen értem az értékeket, amikkel számoltál, de a lényegét értem annak, amit közölni akartál.
Ismét elmondhatjuk (mint minden alkalommal), hogy tarifahűséget csak az vállaljon, aki ki is használja. Másként mondva ezek az akciók nem a pár ezer Ft forgalmú ügyfeleknek szólnak, hanem a nagyforgalmúaknak, mert ők ezt - joggal - elvárják. És minő meglepő, vannak olyanok, akik - tarifahűséggel vagy anélkül - egy ekkor havidíjú csomagot használnak, mert megéri nekik.
-
1430
senior tag
1. Az sem frissülne sokkal gyorsabban, mint a HFT.
2. Ha lenne, tuti nem lenne díjmentes (és nem is 56 Ft lenne, hanem több).
3. Neked nyilván jó lenne, de az ügyfelek 99,9%-a még arra is "lusta", hogy a számlában összeadja az irányonként és idősávonként felsorolt perceket, hogy kijöjjön az összes perc, és ebből következtessen az ideális díjcsomagra... -
De miért is kellene azt adnia? Gondolod valamelyik mobilforgalmazó cég javítószolgálata nem fogadja el a T-Mobile pecsétes papírt? Természetesen nem említve a saját szervizeit? Garancialevelet pedig az utóbbi tíz évben minden telefonomhoz kaptam tőlük, akár személyesen, akár Webshopban vásároltam a készüléket!
-
sosem állítok vissza korábbi állapotot, mindig újrahúzok mindent, még azonos telefonon, egy újabb firmware verzió felhúzásakor is! a névjegyeket egyszerű leszinkronizálni a google szerveréről, a korábban feltelepített alkalmazásokat pedig megjegyzi a market, onnan mindig simán újratelepítem - bár alig néhány alkalmazást használok onnan, a firmware verzióban alapban szinte minden benne van, amire szükségem van!
azt gányolásnak, és későbbi sok hibalehetőség forrásának tartom, ha valaki teljes mentést csinál - akár külső alkalmazás használatával -, és azt később újabb/frissített firmware verzióra visszaállítja!más; érdekes, hogy az eu gprs limit minden előfizetésemnél más és más keretet állít be alapban (1 - 2 megabyte eltéréssel), bár ahogy látom, manuálisan is egyszerűen paraméterezhető!
-
ke2 firmware verzióval (persze t-s csc mellett) érkezett a készülék a szolgáltatótól, de mondhatni semmi szolgáltatós gányolás nem volt rajta menü, alkalmazások, vagy ikonok szempontjából, és el sem vettek a független/gyári firmware verzióhoz képest! ez már nem a régi nokia...stb rendszer, ahol bármit gányolhatnak! a korábbi frissítési tendencia szerencsére már nem mérvadó - mellesleg galaxy s esetén volt olyan, hogy korábban érkezett egy új szolgáltatós firmware verzió, mint a független!
nekem friss xwkf1/xxke7(2)/oxxke2 (xeh) kombó került fel már azon a napon a telefonra, amikor a futár kihozta a webshop rendelés alapján!
ja, itt már nem szolgáltatós csc...stb esetén is alapban megy a mobil tv, köszönjük t-mobile! -
1430
senior tag
"Az ilyen ügyhélu ugyanis már a váltást megelőzően "termelr+ bevétlt a cégnek. Hiszen valószínúleg ezért is ért el kiemeltséget."
Ennek honoráriumául szolgálnak a beváltható pontok.
"Másrészt én készülékváltáson kívül megfeleő előfizetési idő eltelte és költés után havidíj - és/vagy beszélgetési díj kedvezményt is el tudnék képzelni."
Kapaszkodj meg, ilyen is van!
Tappancs2001
"...mert nem szeretnék abba a hibába esni, hogy az előfizetés nélküli, méregdrága netet használjam véletlenül."Ezt kizárhatjuk, mert ha emlékezetem nem csal, 2007. decembere óta van az, hogy már csak egy féle adatcsomagja lehet az ügyfélnek (plusz a vonalkapcsolt wap), azaz MédiaMánia S-nél nincs olyan, hogy "előfizetés nélküli, méregdrága net".
tjb007
"Elméletileg lehet de a biztonság kedvéért nézd meg az internet beállításokat."Tehát elméletileg sem lehet. Régen, mikor párhuzamosan lehetett az ügyfélnek Wap és Net csomagja, akkor a számlázás valóban attól függött, hogy wap vagy internet APN-t használt e az ügyfél a forgalmazáskor. Jelenleg viszont teljesen mindegy, hogy wap, internet vagy az azóta bevezetett webandwalk APN-t választja e a készülékében, mert a számlázást az éppen aktív adatcsomag befolyásolja csak.
Dreadloord
A MédiaMánia XS/S/M/L/XL + Go!Net S/M/L kombináció jelenleg nem engedélyezett, de a RelaxNet M/L/XL mehet. A díjcsomag felhasználása után viszont 0,1 Ft/10 KB = 10,24 Ft/MB = 10486 Ft/GB. Szóval ha annyira nem érzed az S díjcsomag esetén az 500 MB-ot, hogy 100 ezres számlát csinálsz...Tudom, csak költői túlzás volt a 100 ezer.
Amúgy MédiaMánia esetén nincs is olyan limit korlátozás, mint a MIX-nél, viszont 400 MB (80%) és 500 MB (100%) átlépése után tájékoztató jelleggel kapsz SMS értesítést (tájékoztató = reklamáció alapját nem képezheti, ha elmarad, késik vagy pontatlan).
-
de kiemeltség esetén azért adott még néhány járulékos kedvezmény is!
arról nem is beszélve, hogy sajnos minden más - de legalább is a legtöbb - ágazatban az a tendencia, hogy az új előfizetők több kedvezményben részesülnek, mint a már meglévő ügyefelek! lásd; internet, tv, telefon...stb! -
manchester85
veterán
Természetesen nem. Viszont a következőek az én érveim:
a like csomaggal három bármilyen T-s számot ingyen hívhatok, semmilyen csoportba nem kell tartozniuk. Ennyire ugyanis nem vagyok hatással az ismerőseimre, ellenben kb. fel tudok sorolni 3 olyan számot hálózaton belül, akiket gyakran hívok. Van egy kis különbség a csoporton belüli és a hálózaton belüli között. Egészen pontosan, óriási.
Ha jól látom, az 500ft nem lebeszélhető. az 1500 viszont igen, még ha hálózaton belül is.
A like nincs korhoz kötve, egyetemre pedig semmilyen korosztálynak nem szégyen járnia.
A like-ban van 50MB net is, ami bár nem sok, de nincs túlforgalmazási díj, ingyen pedig nem rossz.
A hálózaton belüli perc- és sms díj 10ft-tal olcsóbb (25-->15), más hálózatba pedig ugyanannyi.
Szóval a drágább havidíjért olcsóbb percdíj, ingyen net, leforgalmazható havidíj és hálózaton belüli 6000 ingyen perc van 3 személyre, ami enyhén szólva nagyobb szabadság, mint csoporton belül ingyen beszélgetni.
-
manchester85
veterán
Amíg azt hitted, minden irányba lebeszélhető, addig se volt jó.
Leírtuk többen is, hogy 1000ft-ot fizetünk/sim, hogy a párunkkal telefonáljunk, ami szintén jó ajánlat, mert a vodánál nincs ilyen lehetőség. (Már ahhoz is komoly feltételeknek kell teljesülnie a vodánál, hogy 1000ft/simért két ember 1000 percet beszélhessen havonta, ami nem feltétlenül elég, szemben a 6000 perccel, amit garantáltan nem lépünk túl...) Bírom, hogy jól érvelsz, és elfogadod az ellenérveket is, kár, hogy egyik se teljesül nálad.
(Még mindig várok egy publikus csomagot, hasonló árért, jobb feltételekkel...) Mert ugye az, hogy mi jó, és mi rossz, az viszonyítás kérdése, te pedig eddig még semmihez nem viszonyítottál a saját igényeiden túl, ami önmagában nem épp egy jó vitaalap.
-
manchester85
veterán
Azért azt remélem végiggondoltad, hogy egy 1500ft-os havidíjról beszélünk, amiben van 6100 hálózaton belüli perc, amiből 6000 perc (akármilyen feltétellel is vegyük, de ez egy elképesztő szám ennyi pénzért) 3 személyre van elosztva, a maradék 100 perc pedig szabadon, de szintén hálózaton belül, ezen felül még 50MB túlforgalmazási díjtól mentes adatcsomag is van. (Azt meg nem igazán értem, milyen 20ft-ról meg 75 percről beszélsz, hisz az 1500ft csak hálózaton belül forgalmazható le, ahol 15ft a percdíj.)
Mondj már egy lakossági díjcsomagot, ami mp alapú... Flottákon belül is legtöbb esetben nem a teljes havidíj forgalmazható le. Maradjunk annyiban, hogy ez egy kurva jó díjcsomag, te meg ékes példája vagy a "kisujjamat nyújtom..." szólásnak. Ez egy jó csomag, pont. De cáfolhatsz, ha tudsz jobbat, vagy akár hasonlót.
Barátnőmmel 1000-1000ft-ot fizetünk azért, hogy ingyen beszélhessünk. Itt ez most egy teljes díjcsomaggal kiváltható, 1500-ért. Még csak ehhez hasonlóan jó csomag sincs ma Magyarországon a 3 szolgáltatónál, tehát nem igazán értem a problémázást.
-
manchester85
veterán
Szerintem nincs korosztályi megkötés, hisz a felsőoktatás sincs korosztályhoz kötve.
1500ft-os havidíj, és 3 emberrel ingyen beszélhetsz összesen 100 órát? 15ft-os hálózaton belüli percdíj? Na ne szórakozzunk már, ez szerintem bőven elég jó annyira, hogy ne kelljen elégedetlenkedni.
-
Soha nem kaptam tőlük csekket, de egyébként én személy szerint szívből gyűlölök mindenféle sárga csekket, a pirosat (rózsaszínt) is csak akkor kedvelem, ha nekem küldenek rajta pénzt...
(Egyébként nekem 10-12 körül jön a számla, és legkésőbb 17-én úgy levonják, hogy csak porzik....úgy látszik ebben sem tudnak tévedni...)
-
manchester85
veterán
Csak kérdés, mit értünk kereslet alatt. Mert oké, hogy előrendelés, meg várni kell, meg 1 nap alatt kifogynak a készletek, de minden szubjektív. Ha 2-esével töltik fel a webshopot, és utána jelenik meg az előrendelés gomb, akkor nem a kereslet nagy, hanem a készlet kicsi. Aztán persze lehet ezzel manipulálni a népet...
-
ajaj, csinálok én mostanság is, amikor - mondjuk elég ritkán - vidékre utazok a szülői házba - ahol csak gprs van -, csak több idő kell hozzá! csatlakoztatom a telcsit a notihoz, és van olyan húzós oldal, ahol gprs kapcsolattal egy perc is kell, mire teljesen betölt, vagy még több is!
az idézett részt úgy értettem, hogy amennyiben kell a mobilnet, de valaki nem akar havidíjat fizetni - sőt, még napit sem -, úgy csak olyan konstrukció lészen, ahol az adatforgalmi egység drágább árszabású, hiszen nem fizet átalányt vagy hasonlót a havi-, vagy napidíj által!
okostelefonoknál mondhatni minden platform/oprendszer alatt van olyan alkalmazás/funkció, ami nem indul el/nem működik netes kapcsolat nélkül, és ezek száma csak nő, szóval adott irányban haladunk... -
lassan, de biztosan azzal is összehozható húzós számla - és lehet rám haragudni érte, de a csapdába eső emberek többsége, különböző okok miatt meg is érdemli...
én manapság, a folyamatos online kapcsolatra épülő okostelefonokat nem is engedném használni mobilnetes előfizetés nélkül - legyen szó egy apróbb csomagról, akár néhány százasért havonta - ami azért nem a világ -, mert mondjuk (saját, céges vagy nyitott) wifi is van már elég sok helyen, de nem mindenütt! ja, és van néhány dolog, ami csak mobilnetes hálzatról működik, wifi kapcsolattal nem!
lehetne/lesz olyan szabályozás, hogy okostelefon csak mobilnettel, és úgy havidíjas mobilnetes előfizetés nélkül, csak az átlagtól drágább egységű hasonló kategória maradhat... -
ForRedGlory
félisten
"Sajnos ez a bevétel centrikus szellem mindig is jellemző volt a Westelre és a T-Mobilra."
Mert a többi nem..."Ők azzal takaróznak, hogy küldnek figyelmeztető SMS-t, pedig az is előfordulhat, hogy nem érkezik meg"
50%-nál és 100%-nál is küld a T-Mobile SMS-t, és 99%-ban az meg is érkezik. Sosem láttam olyat, hogy ne érkezett volna meg. Olyat már igen hogy a kedves ügyfél nem olvasta el."Net Startnál nem 50000 Ft-os forgalomnál kellene limitfigyelés, hanem már 5000 Ft-nál."
Nem 50.000 Ft-nál van forgalomfigyelés, hanem a hirtelen megugrott forgalom miatt, persze ez sem kötelező szolgáltatás, hanem a visszaélések elkerülése miatt van. Reklamáció alapján nem képezi."Méltányosságra meg nem nagyon lehet számítani. Egy ötvenezres forgalomnál tízezer forint elengedés nem sok."
Tévedsz... nagyon sok mindentől függ hogy mennyi méltányossági jóváírást kap(hat) az ügyfél. -
1430
senior tag
Én még mindig nem értem, miért baj, hogy például egy MédiaMánia díjcsomaghoz Net Startot kell aktiválni, ha ilyenkor nem 13 hanem 0,1 Ft/10KB-tal számláz a rendszer (tehát csak a hozzáférés engedélyezéséhez van rá szükség)...
Dedike, a Net Start nem kell minden esetben, ha fizetős Net adatcsomagot aktiváltat valaki, akkor nincs Net Start. Deaktiválni is lehet, de nem szerencsés, mert egy következő díjcsomagváltáskor visszaaktiválódik (mint minden "hiányzó" alapszolgáltatás), ezért csak felfüggeszteni szoktuk (az önkiszolgáló felületek is csak felfüggesztik, ha kikapcsolja az ügyfél).
-
A Net Start az alap. Ezt mindig, mindenkinek, minden esetben aktiválják! Ha Te nem akarod használni, akkor felfüggesztheted, de deaktaválni nem lehetséges!
Amikor az ügyfél eldönti milyen díjcsomag szerint akarja használni a telefonjának Net-tudását, akkor aszerint használja. S mindez valamilyen szolgáltatói "szükséglet"..
Legalábbis én így értelmeztem 1430 írását!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen TV-t vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Opel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Magisk
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- További aktív témák...
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Honor Magic 7 Pro - Fekete - Új kipróbált készülék! Karcmentes gyárilag független! 512GB Memória!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest