- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
-
tzsolesz
nagyúr
Köszi szépen mind a kettőtöknek.
Druszám, én is így jártam.
-
kali
legenda
válasz tzsolesz #51099 üzenetére
a biztosítási feltételek alapján;
6. Amennyiben a Biztosítási Eseménnyel érintett Készülék javítható, és a javítás – a Készülék cseréjéhez képest – gazdaságosan elvégezhető, a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége kizárólag a javítás költségeinek megtérítésére korlátozódik. A gazdaságos javíthatóság feltétele, hogy a javítás előre kalkulált összege (amely tartalmazza a javítás során beépített alkatrészek és felhasznált anyagok bruttó összegét, valamint a javítás bruttó munkadíját) ne haladja meg az adott készülék mindenkori Akciós Kiskereskedelmi Árlistában szereplő bruttó listaárát.
Ilyen esetben a Biztosított a Készülék cseréjének megtérítésére nem tarthat igényt. A Készülék javítását a Szolgáltató végzi el.
7. Ha a sérült Készülék nem javítható, vagy a javítás nem gazdaságos, illetve ha a Készüléket ellopták, a Szolgáltató – a szervizfolyamatainak megfelelően, a saját döntése alapján - új vagy felújított készülékre cseréli a Készüléket. Ezekben az esetekben a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége kizárólag a Készülék cseréjének a megtérítésére korlátozódik. A szolgáltatása készpénzre nem váltható be, és a Biztosított semmilyen pénzbeli kártérítésre nem jogosult. A Készülék cseréjét a Szolgáltató szervize végzi el. Ha a Készülék cserére szorul, a kicserélendő Készüléket a csere időpontjában a benne lévő akkumulátorral együtt (lopás esetét kivéve), valamint az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékokat (pl. dobozt, hálózati töltőt, gyári mikrofonos fülhallgatót, stb.) át kell adni a szolgáltatónak.
8. A Készüléket elsősorban típusazonos Készülékre cseréli a Szolgáltató. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a fenti 4. pontban meghatározott 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül, a Szolgáltató döntése alapján:
a Szolgáltató a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező felújított Készülékre cseréli a sérült Készüléket, vagy
a Biztosított legfeljebb a cserélendő Készülék Akciós Kiskereskedelmi Árlistában szereplő aktuális vagy utolsó (kikerülési) bruttó listaára 110%-ának megfelelő értékben hasonló paraméterekkel rendelkező új Készüléket választhat.forrás: link
-
1430
senior tag
válasz Fr3eWar #50932 üzenetére
Telefonon is lemondható a készülékbiztosítás.
313313 & taip
"Sima" két tanús meghatalmazást csak jogi személytől fogad el a Telekom.ryori
A havi vizsgálat mindig a hónap 10. napja körül van, és ha az eredmény az lesz, hogy arany szintre léphetsz (legkorábban a 7. havi vizsgálatkor), akkor a következő hónap 1-én áll át a kedvezményjogosultsági szint (8. hónapba lépéskor).Példa: január 2-án veszed a hívószámot (aktiválódik is)
előfizetés 1. hónapja, január 10. >> nincs mit vizsgálni (nincs előző havi adat)
[ha január 11-én vennéd az előfizetést, akkor is január az első hónap, csak még vizsgálat sem lesz]
előfizetés 2. hónapja, február 10. >> január vizsgálata > pontszámítás > ha volt is olyan extrém forgalmad, hogy összehoztad a szükséges "hathavi" pontszámot, az időkorlátozás miatt akkor is alap szinten maradsz
előfizetés 3. hónapja, március 10. >> február vizsgálata > pontszámítás > 2 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 4. hónapja, április 10. >> március vizsgálata > pontszámítás > 3 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 5 hónapja, május 10. >> április vizsgálata > pontszámítás > 4 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 6. hónapja, június 10. >> május vizsgálata > pontszámítás > 5 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 7. hónapja, július 10. >> június vizsgálata > pontszámítás > 6 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott és nincs lejárt számlád, akkor a következő hónap elsején arany szintre léphetsz
előfizetés 8. hónapja, augusztus 1. napja >> arany szintre lépsz, ha a 7. havi vizsgálat pozitív lett.Cseréld ki január 2-át (vagy 11-ét) a példában a saját konkrét dátumodra, és számold ki, mikor léphetsz legkorábban arany szintre. (egyszerűsítve: 1. havi vásárláskor 8. hónapban (1+7=8), tehát ha például 5. hónapban (májusban) vetted, akkor 5+7=12. hónapban (decemberben) léphetsz arany szintre)
raskolnikoff
Most nem egyértelmű, hogy te vagy a társkártya díjcsomagos vagy sem, de a lényeg, hogy ha egy fő- és egy társkártyás díjcsomagos hívószám szétvélasztásra kerül (ráadásul az előfizetés személye is változik), akkor a főkártya díjcsomagja változatlan feltételekkel használható tovább, de a társkártyás díjcsomagos hívószámot át kell tenni valamilyen "főkártyás" díjcsomagba. A kedvezményjogosultsági szintje mindenkinek megmarad.punky10
Eddig minden esetben, mikor valaki erre panaszkodott, az volt a magyarázat, hogy elírja a jelszavát, de az oldal annyira agilis, hogy nem is az újrapróbálkozást ajánlja, hanem hogy hozzon létre új jelszót az ügyfél. Ilyenkor az esetek 99,9%-ában az illető "új" jelszónak a régit fogja megadni. Ennek következtében "korlátozott" jelszóként is ugyaz fog szerepelni, mint az érvényes jelszó (belépést követően látható az oldal felső részében, hogy korlátozottan van belépve az illető). Ekkor két eset lehetséges:
1. Rövid időn belül újra belép a "korlátozottésegyszerreérvényes" jelszóval az ügyfél. Ekkor már nincs figyelmeztetés, hogy korlátozottan van belépve, sőt a "korlátozott" jelszót azonnal törli a rendszer és ha még nincs késő, leáll az aktiválókódos levélküldési folyamat is.
2. Másik lehetőség, hogy az ügyfél nem lép be idejében újra az oldalon, ezért létrejön a levél az "aktiváló kóddal" és ezt kiküldik postán. Az ügyfél megkapja, és az utasításnak megfelelően belép a "korlátozott" jelszóval. Ugyanakkor mivel ez az eredeti jelszava is, a rendszer ismét töröl minden korábbi "mesterkedést". Ennek következtében az ügyfél nem találja az oldal tetején lévő korlátozott jelszóval való belépésről szóló figyelmeztetést, amire kattintva megadhatja az aktiváló kódot. Ekkor persze betelefonál, hogy most mi van...Summázva: Ha legközelebb a belépés helyett új jelszó létrehozására kér az oldal, akkor elrontottad a jelszavadat, ezért töltsd be újra a belépési oldalt, és igyekezz nem elírni a jelszót.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
tzsolesz
nagyúr
THX.
Valószínű akkor egy felújított készülék lesz ebből.Az milyen is? Végül is új?
Az értékének megfelelő, hasonló paraméterekkel rendelkező?
Kijelzőméret (min. 4.8"), SoC (erős 4 magos) , kamera (jó minőségű 8Mp), 4G LTE támogatás, RAM mennyisége (2GB), amik nekem elengedhetetlenek.
Kapok én ilyet most ott ha arra kerülne a sor? KÉTLEM.
Tehát reménykednem kell, hogy meg tudják oldani az S3 LTE-t.
Máskülönben biztos hogy 3-szor rosszabb telefont tudnék elhozni, akárhogy is nézem.
Ami jöhetne helyette, az minimum G2, S4. Ennyi, azok meg jóval drágábbak, és ezért azok közül nem is választhatnék.............. 8 év hűség ide vagy oda.............[ Szerkesztve ]
-
vizslakutya
senior tag
válasz tzsolesz #51099 üzenetére
Nekem szintén alap biztosításra a decemberben vízbe esett Skatet csont nélkül becserélték egy Alcatelre.
A lényeg előtte bejelented a biztosítónak,ott elmondod mi történt,ha okés a történet,akkor ad rögtön egy kárszámot és ballaghatsz a T-be.A szervizes megnézte az indikátor pontot (lehet,hogy nem így hívják ).az rózsaszín volt,elővette az árjegyzéket és már választhattam is.>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >
-
tzsolesz
nagyúr
válasz vizslakutya #51108 üzenetére
Értem.
Én csak azt nem tudom ha arra kerül a sor, mennyi pontosan a telóm lista ára.
-
tzsolesz
nagyúr
Értem. Akkor nem szabad elkapkodnom, mert ennyiért csak jóval gyatrább telefonok vannak most.
1 GB Ram, szar kamera, kijelzőfelbontás, stb.....
Hát remélem nem kell választanom, és kapok egy felújított készüléket.
Ha csak a jelenlegi webáruházas kínálatot nézem. Ettől függetlenül az üzletben tarthatnak még S3 LTE-t? Hogy tudjátok?[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Hol tudom megnézni, hogy egy előfizetésre vásárolt telefonból mennyit kell még kifizetni?
Köszi!
-
addikt
Sziasztok!
Feltöltőkártyás vagyok NetPlusz M-es mobilinternettel, amit sikerült lehasználnom adatforgalmilag és csak pár nap múlva újulna meg.
Hogyan tudom elintézni, hogy azonnal megújuljon? Web-es felületen próbálkoztam, de Lemondás után mobilnetcsomag váltásnál nincs választási lehetőségeknél a jelenlegi csomagom, én meg szeretnék ebben maradni. -
Indian74
senior tag
Megkapom jövőhetén a TMX-töl a Samsung csereutalvány,hurrá
De egy fontos kérdés,ha aznap amikor kezemben a csereutalvány, beviszem Alle-ba,akkor meg is kapom aznap telefont amit választok????NAGYPAPA
-
veterán
Sziasztok
Nektek a hálózattal minden rninden rendben van? Nekem már kb. 3 órája halott az egész. Nincs hálózat egyáltalán.
iPhone 13 Pro Max
-
energy4ever
addikt
Ha 1honapot csuszok a szamla befizetesevel akkor mi tortenik?
Torleszto+biztositas+net. -
kali
legenda
válasz motoflug #51122 üzenetére
amennyiben van befizetésre váró számlád, úgy a belépést követően a főoldalon látható az, és a számla száma alatt található a hivatkozás; megtekintem a számlát -> letöltések -> hitelesített számla letöltés pdf formátumban...stb.
ellenkező esetben bal felül; számlák -> befizetett számlák -> az utolsó számla végén a részletek alatt a letöltési hivatkozás; számlajozsi252; szia, budapesten (óbudán) minden okés.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz energy4ever #51121 üzenetére
Vigyázz, szerintem a biztosítást felmondják x idő nem fizetés után!
-
makoss
addikt
Üdv!
A neten is, meg szórólapban is ezt kaptam:
Ennek mi értelme van?
Nincs ár, csak le feltöltési adatok, báár ebbe is belekötnék így hirtelen, mert 30 megás netre 1 megás garantált letöltést adni szerintem butaság!
De az 50 és 120 megánál egyaránt 15 megás garantált letöltés remélem elírás![ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
[P]laci
senior tag
-
makoss
addikt
válasz [P]laci #51127 üzenetére
nade mindig? (a le feltöltési adatok már korábban is így álltak)
Na meg ezt jól meg nem csinálni egy vezetőnek számító szolgáltatónál.....háát.......pfff
jaj[ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
[P]laci
senior tag
válasz makoss #51128 üzenetére
írj nekik weblapon, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot és jelentsd a hibát... vagy ha nem akarsz írok én! én írtam már az edigitalnak is hiba miatt...
jó dolog derülni a multik hibáin, de ezeket a hibákat is ugyanolyan hibázni képes hétköznapi emberek produkálják, mint te vagy én... segíts nekik, szólj rájuk szépen! -
-
makoss
addikt
válasz djculture #51131 üzenetére
Amúgy tökmindegy lenne mit ír ki árnak, erre úgy is drágább lenne, kb 1 éve voltak itt ügynökök és próbáltak akkor rávenni a "tutira", de elhajtottam őket mint a legyet, semmiért ne fúrják szét a házat nekem!
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
hello28
aktív tag
Sziasztok
Telekomnal valaki tudd infot hogy weben vasarolt telefon csak a 14 napos penzfizetes van??
3napos csere miert nem vonatkozik webshopnal??hiszen rendeletbe van!!??
Koszi
Sziasztok -
kali
legenda
akkor más(ok) helyett is szomorú vagyok, és;
Amennyiben három munkanapon belül érvényesítjük csereigényünket, az eladó nem hivatkozhat az aránytalanságra, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.
-
[P]laci
senior tag
-
[P]laci
senior tag
-
kali
legenda
válasz [P]laci #51141 üzenetére
nem is azért, csak tényleg annyiszor leírjuk, illetve leírtuk már.
tzsolesz; elvileg, de szokta mutatni listát a választható készülékekről a listaáras 110%-os eltéréssel is kalkulálva, és több esetben is hallottam már, hogy elég rugalmasak voltak.
motoflug; igen, akkor a papír alapú számlán megtalálod majd.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz dptrsk #51145 üzenetére
Mivel már nincs forgalomban, így azt kell nézni, mert más nincs.
Amúgy meg azt szerettem volna tudni, hogy a választható készülék listaárát kell-e nézni amikor el lehet hozni egy telót.
Tehát pl. egy Huwei Ascend P7 teszem azt 83K, viszont a jelenlegi listaára 110K. Listaáron nem tudnám elhozni, mert az S3 LTE utolsó listaárának 110%-a csak 89900Ft. Ha viszont a rendes előfizus árát nézzük akkor lehozhatnám.
De mondok mást. Az előfizum Mozaik S, ha azt kellene nézni akkor meg még jobb telót is elhozhatnék. Ebből arra következtetek, amit kali mondott. Hogy annak is a listaárát kell nézni. De hát az elég igazságtalan. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz energy4ever #51121 üzenetére
Fizetési felszólítástól számított 30 napon túl korlátoznak.
Ez után már visszakapcsolási díj is van.⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai