- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
harry #190912 üzenetére
A Cruze nekünk is tetszett, de azt is mondták, hogy 1.8 alatt inkább ne, nehéz az autó.
Amit még olvastam róla, hogy már akkor is elvult technológiával jött ki, amikor megjelent. és a linket is megtaláltam, hol olvastam: [link] Csúfolják még butított Astra-nak is.
Amúgy meg szerintem elegáns. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
harry #190901 üzenetére
Focus: Ebben már javítva van a vvt rendszer, stabil kiforrott konstrukció. Nem egy rakéta de mivel nem túl nehéz a bódé normálisan megy. Az FL-es fedélzetije idegörlően lassú tud lenni és a kézifékkar gumis borítása szeret lemálni. Sok belőle az excéges vas, azoktól sem kell felni annyira.
Ceed: Inkább MPI-t keress a GDI kokszosodik azzal rendszeresen foglalkozni kell (konstrukciós hiba).
Astra J: Elég nehéz a bódé nagy menést ne várj tőle, cserébe stabil és megbízható technika. Az alkatrész sem drága hozzá, szintén sok excéges van belőle a piacon.
-
kisza25
félisten
válasz
harry #179217 üzenetére
Kijelentkezel lakcímről, mondjuk az sem mindegy hol leszel, milyen gyakran ellenőríznek.
Nálunk úgy működött, hogy a munkáltató igazolta, hogy ott vagyok és azzal kellett bejelentkeznem lakcímre és szezon végén meg ki kellett jelentkezni. 3-3,5 hónapnál többet nem voltam kint egyhuzamban. Én ott laktam ahol dolgoztam, külső albérletnél nem tudom pontosan, de akik kint voltak évesen mindenki osztrák rendszámmal ment.
Amúgy engem 10 év alatt 1* igazoltattak, de erre ugye nem lehet adni. -
válasz
harry #175770 üzenetére
nem szokták kérni közúti ellenőrzéskor, látják a rendszerben hogy érvényes-e
max külföldön a zöldkártyát, azt nekem emailben szokta küldeni a biztosító, ki lehet nyomtatni
az a visszaigazolás tökéletes lesz az átíráshoz
de nyugodtan nyomtasd ki és tűzd mellé az átutalási bizonylatot, ártani nem fog -
válasz
harry #175767 üzenetére
az ajánlatot elfogadják az átírásnál (itt Debrecenben biztosan), de szokott a netrisk 24 órán belül küldeni végleges szerződést, amin már az szerepel hogy aktív a biztosítás
átutalás adatai nem relevánsak, nincs rá szükség az átíráshoz
fogsz egyébként majd az aegontól is kapni emailt szerintem, de a netrisk oldaláról hamabarr letölthető lesz a végleges -
Doki16
addikt
-
Johnny_vT
senior tag
-
válasz
harry #175506 üzenetére
Szóval elvileg a foglaló fizetése után átírnák a nevemre. Ilyenkor az eladó gondolom a kereskedő, mint cég.
miért írnák át a nevedre, amíg nincs kifizetve a vételár?
mivel azt is írtad, hogy nincs az autónak magyar rendszáma, gyanítom hogy egy hamis adásvételi szerződést készülnek veled aláíratni, ami alapján te a német tulajdonostól közvetlenül vásárolod megha ez így van, akkor ezzel jó eséllyel bűncselekmény történik (amiben társtettes leszel), és mindenféle szavatossági jogodról lemondhatsz
(#175507) MunezXBK
gondolom a maygar nepper töltette meg -
harry
veterán
válasz
harry #175497 üzenetére
Németországból ~1 hónapja behozott, próbarendszámos autó. Első tulajtól, magánhasználatból. Márkaszervízbe hordták, utolsó bejegyzés 2018 december, addig végig vezetve. Klímát az eladó töltötte nemrég, elmondása szerint működik minden, hiba, sérülés nincs. Két szett jó állapotú gumi jár hozzá, két gyári kulcs megvan.
Szóval elvileg a foglaló fizetése után átírnák a nevemre. Ilyenkor az eladó gondolom a kereskedő, mint cég. Ilyenkor márkaszerviz kiad neki is szerviztörténetet, igaz? Említettem, hogy elvinnénk a Kiához, megoldható. Főleg az érdekelne, hogy a hivatalos típushibák / javítások megtörténtek-e (kormányszervó / futómű kopogás, nyikorgó vezető üléstámla, ütemanyagtartály pánt, rádió hibái stb).
Igaz ha tényleg ~98k van benne, amit alátámasztana a végig vezetett márkaszerviz füzet, akkor ez valóban lehet jó. Gondolom a vezérműláncra rá tudnak nézni, nem nyúlt-e meg, rendben vannak-e a feszítők? Így akkor azt nem cserélném (ettől kicsit félek, remélem a gyári diagnózis pontos lesz, olvastam már olyat, hogy gyári új kocsin is 110k-nál gariban cserélték, szóval fene tudja). -
kisza25
félisten
válasz
harry #175494 üzenetére
itthon még sima L -is volt amiben még klíma sem volt alapból, meg elektromos ablak sem és csak 2db lufi
Az összes választható extra: a manuális klíma, a kormányról vezérelhető hifi, elektromos ablak és a metál fény volt, viszont így volt 3,15M (alapár 2,8M) szemben az lx 3,6M árával, amibe már kérhetted a csomagokat
Amúgy igen, pl. Ausztriában alap a 4db elektromos ablak, klíma... mert az nélkül senki nem vesz autót -
válasz
harry #175494 üzenetére
Koreai és japán márkáknál gyakran előfordul, hogy kint olyan konfigurációk és lehetőségek is vannak, ami itthon nincs.
Most pl. nézegetek új kisautókat.. Mazda 2 automata váltóval itthon csak egy közepes felszereltségi szinttel kapható, se LED fényszóró, se semmi.. Németeknél páldául lehet kapni LED-es fényszóróval is. És ez csak egy példa a sok közül.
-
harry
veterán
válasz
harry #175489 üzenetére
Aztán lehet tényleg alapított egy céges külön autó kereskedéshez, nem tudom: link link, itt már gépjármű-kereskedésként szerepel. Illetve állítólag egy Focus II kombi is eladó lesz nemsoká, annak a rendszámtábla keretén egy Auto Stephan felirat látszik, ami meg külföldi, szóval passz, de mindegy is, lehet délután felhívom a jobban körbejárom a dolgot.
-
Core2duo6600
veterán
válasz
harry #175486 üzenetére
A márkaszervízben van legtöbbször olyan gép, ami minden részletét kiolvassa az adott kocsinak, az egyéb szervíz általában egy olcsóbb gépet / szoftver-t szerez be, ami csak a leggyakrabb dolgokat olvassa ki, de azt minden márkából.
Tehát igen, indokolt a márkaszervíz.
Ha neked tetszik a kocsi, menj el és nézd meg. -
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
harry #175454 üzenetére
Hú mondjuk a biztosítás miatt felkötheted a gatyád az osztrákoknál (is). Gyorsan lecsekkoltam menni lenne a kgfb a mostani autómra Ausztriában és még kicsit több is mint Németországban. Éves díjak összehasonlítása erre található, segít a Google Translate
-
kisza25
félisten
válasz
harry #175442 üzenetére
Nem tudom, igazából a skoda is 6 évet volt meg új korától és a kia is majdnem annyit. Mindkettőt kint használtam. A hegyekben nagyon sóztak, de sokszor hónapokig nem volt + hőmérséklet, általában 1hettet a hó alatt állt az autó, mert nem volt időm/energiám napi 30-50 cm havat letakarítani róla.
Fényezésnek, aljának nem igazán volt baja, az aluminium hűtőt ette meg, aztán az is lehet kavics volt, minden esetre garanciában kicserélték. -
dbocskai
tag
válasz
harry #175442 üzenetére
Arra készülj fel, hogy ha kiköltözöl osztrákba, honosítani kell az ottani szabályok szerint 3 honapon belül (fizetheted a NoVa-t, a kb ~2-3x árú biztosítást).
Ugyanitt megállít a rendőr és kinti címed van (a címet kötelező vagy 3 napon belül bejelenteni itt kint), és a kocsid magyar rendszámos, kb egy ilyen használt gép árát kapod meg büntiben. És ez nem vicc, nem Magyarország, hogy lehet bliccelgetni, ügyeskedni.
-
Core2duo6600
veterán
válasz
harry #175427 üzenetére
...esetleg gondatlanabb tulajt
Ott a pont, ha a korábbi tulaj nem tartotta rendben, nem figyelt oda a megfelelő karbantartásra akkor bármely márka terméke gázos.
Ha odafigyelt, akkor meg nem lesz gond a szokásosokon kivül, mint ahogy neked sem volt a fokával.
Ez a lutri a használt autónál, pont ezért olcsóbb mint az új autó.(#175428) harry
A Hondák általában szervízigényesebbek a tobbi japánnál, de ha megadod neki ami kell, akkor nem lesz gond.(#175429) trassher
Fordítsuk meg a kérdést, milyen szerelő / szervíz van a környéken ?(#175442) harry
Hol ocsóbb fentartani ?
Ha úgy is osztrák rendszám kerül majd rá, akkor nem egyszerübb odakint megvenni ? -
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
harry #169959 üzenetére
Akkor félreértettem.
Szerintem még az www.autoscout24.de oldalon érdemes nézelődni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
harry #169956 üzenetére
Fikuszból szerintem itthon is rohangál elég sok, nem feltétlenül látom indokoltnak kintről hozni. Persze, ritkább motor, vagy felszereltség indokolttá teheti a külföldi keresgélést is, ha itthon nem találsz.
1.8 és 2.0 szívóknál én a megnövekedett olajfogyasztásról olvastam, mint negatívum, több forrásból is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
harry #169924 üzenetére
Focus II: 1.6 ti-vct-t kerüld azok problémásabb motorok (hengerfejesedés, szívóoldali vezérlés hajlamos megmakkanni benne). A sima 1,6-1,8 jobb választás.
Octavia II: Az MPI motorok jók, nem takarékosak nem erősek cserébe megbízhatóak. Az FSI-t kerüld az csak kénmentes benzint szereti ha nem azt kap az injektorok behalnak. Kokszosodik is a szívósora. A TSI még egy fokkal rosszabb, ott a láncos vezérléssel is gondok akadnak (megnyúlik a lánc).
Opel: Szintén korszerűtlen motor cserébe megbízható de szomjas, már csak azért is mert dögnehéz a bódé. Németesen steril de nem rossz vezetni általánosságban.
Golf 5-6: Ugyanaz mint a Octaviánál.
Kia/Hyundai: Azokat bátran megnézheted közelebbről, nem nagyon van velük gond, olvassa vissza akár itt is bátran róluk.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
harry #169924 üzenetére
7. generációs Accord kombik most nem tudom milyen árban mennek, de az jó lehet még. Kényelmes utazóautó, nem romlik el, viszonylag sportos is, jól variálható a belseje, nem fogyaszt rosszul. 2.0 és 2.4 literes motorok egyaránt megbízhatóak.
Megvillant még a szememben a Volvo V70 140, de inkább 170 lóerős szívó benzinessel (2.4 soröt mindegyik). Itt az életkor-ár kritérium valamelyikéből lejjebb kell adni viszont. Cserébe szétüthetetlen, széphangú motorja van, istenkirály ülései, nagy raktere és ha valami mégis elromlik, akkor drága fenntartása
(Ez a Hondára is igaz, de mindkét kocsinak nagyon aktív közössége van itt és Facebook-on.)
Őszintén? Olvasva a 1,5-2 milliós célt mindkét fenti autót kicsit a takarón túl nyújtózkodásnak érzem a leírt pozitívumok ellenére is. Egy-fél kategóriával nagyobbak ezek a kocsik mint a Focus az ezzel járó előnyökkel és hátrányokkal (pl. jobb hangszigetelés és komfort, nehezebb parkolás). Azért, ha nyertek a lottón fontold meg
-
válasz
harry #101514 üzenetére
Hát nem tudom, nem vagyok nagy szakember, de nyáron autósvásárláskor minden kiszemelt példányt megnéztünk 3-4-5-en és mindről meg tudtuk mondani mennyire kapott az élettől nagy pofont
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy profik vagyunk, hanem azt hogy több szem többet lát és legtöbbször az illesztésekből illetve a színárnyalatokból, nyúlványokból lejön hogy mi történhetett az autóval. Mondjuk én civicet kerestem, úgyhogy fel voltam készülve a sok romhalmazra
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz
harry #101309 üzenetére
Kíváncsi lennék rá milyen az 1,4-es fóka
Após 1,8-as tddi-je sem egy versenygép. Az tetszik hogy milyen keveset forog. 90 körül kb. 1800-at, ami tök jó. Utaztam egyszer egy 1,4-essel oszkáros sofőrrel. Gyorsulást a 4 emberrel nem nagyon produkált, nem tudom mennyire taposta a gazdája. Az mondjuk 130 körül már olyan 3500 körül forgott, de meglepett milyen csendes. Össze sem lehetett hasonlítani pl az Almerával. Akivel előtte jártam annak 4 ajtós 2002-es 1,5-ös Almerája van, fix 140-el jöttünk mindig, ott már kb. 4000-et forog a motor, sokkal hangosabb volt (és imbolygósabb is) mint a Fóka
Fiesta is elég lenne méretre, nincsenek nagy igényeim, úgy nőttem fel hogy bár 3-an vagyunk fiúk testvérek, egy Skoda 120-régi Swift-Ignis volt a legutóbbi 3 autó a családban, szal 2 főre egy Fiesta is megfelel. Érdekes egyébként hogy elég kevés van belőle a piacon, legalábbis csak TDCI jön szembe, benyásból 1-2 csak, és gyorsan 8 kiló felett van...
-
Vesztor87
senior tag
-
válasz
harry #101210 üzenetére
ha olyan alkalmazottnak veszed aki tudod hogy ütni vágni fogja leszarja akkor simán jobb döntés egy iylen benzines pl.
van pl az úgynevezett "kulcsosautó" amikor egy cégnél van egy ilyen autó és bárki bármit a cég érdekében elmegy intézni, elviheti
ha sokat fut városban jobb is a benzinesarról nem is beszélve hogy van kb 7-800 e ft árelőnye is a dízelhez képest
-
Kornel
veterán
a 185/65 r14-nek nem váltómérete a 175/65 r14...
maradj annál, ami rajta van, az való rá.
ahogy néztem nem olcsóbb most se a nyári, amikor már nincs szezonja, mivel minimális készlettel dolgoznak a kereskedők, ezért nincs is mit kiszórniuk akcióba, ha meg valamennyi marad, azt rásózzák teljes áron valami balekra tavasszal.
azt, hogy mit akarsz felrakni majd, nagyban behatárolja a keret, conti premiumcontact 5 évek óta a legjobb, azzal nagyon mellé nem lősz. -
neduddki
nagyúr
HI!
akku: exide a v. b, yuasa
gummi: maragya a 185-nel: es majd a tavaszi tesztek hatha a nyakunkab esik vmi finom sag:- )udv
neduddki
mod: ha a cetrile gonfol nem, de apc5 nagyon jo gunmedli
TaaT: hosszu utonse fogja es most krezdgyen az idezgetes?
bitport: az az feltegle azaz:- )
-
-
-
Meg kell nézetni, és ha aszongyák h nincs para akkor menni fog. Ott is leírják h az újabb modelleknél már nincs ilyen gond.
(#50619) vakherda: odaviszed édesapádat, és amikor átíratod, akkor az okmányirodában van biztosítós ablak. Azonnal be kell jegyeztetni az öreget üzembentartónak, kaptok egy csekke, azzal mire megjárjátok a másik ablakot és visszajöttök az igazoló szelvénnyel, kész lesz az új forgalmi egy bejegyzett üzembentartóival. Ott helyben kitöltitek az üzembentartói szerződést amit adnak kérésre.
-
passz, céges, szóval hozták-vitték napon belül, ebből arra következtetek, hogy nem volt túl nagy a hiba, ha ilyen gyorsan orvosolni lehetett.
emvy: szerintem nagyon rendben van, bár én ezelőtt mint mondtam is, nem igazán ültem ilyen kategóriájú autóban, szóval az asszony focusa meg a családi logan után ez azért nagyon más világ
-
a nálunk lévővel volt ilyen, másnap de szerviz, délutánra eltűnt a hibajel, azóta megy minden rendesen
most vitt egy barátom egy a3 sportbackkel, nem is tudom ültem-e már 10 millás autóban, de azért lehet érezni a minőségbeli ugrást a focushoz képest. mondjuk akrámennyire is praktikus az elrendezés és kurvajó a nagy navi, emg a rengeteg kényelmi extra, de azért dupla pénzt nem érne meg nekem szerintem. ennyiből sokkal inkább egy mazda 6, vagy accord
-
syl5
őstag
Kicsit későn, de nem elfelejtve reagálok. Termelitek a hozzászólásokat szépen, de nem baj, nem baj. Szépen, lassan az olvasásba tanul itt az ember.
Cél:
-Pesten napi melóba járás, ~20 km reggel, ~20 km este.
-Hétvégente bevásárlások, kirándulások. Olykor-olykor egy Velence, Balaton.
-2-3 havonta egy nagyobb út belföldön, ~250 km oda, ~250 km vissza.
-Talán évente, kétévente egy külföldi nyaralás, ~600km oda, ~600 km vissza.Évi min 15k km-el szerintem nyugodtan számolhatok.
Tisztán az autóra alkudással (
) 500k-nál sokkal többet nem szeretnék költeni. ( Tényleg mennyire alkudhatóak az autók? Olyat hallottam, hogy 100k-t, simán le lehet alkudni egy 600-700k-s autóról. ) Erre még úgyis rájön egy 100k-s szerviztartalék, és a 100-150k-s papírmunka.
Első autó lenne, és szeretnék egy minél probléma mentesebb, minél fiatalabb, kulturált autót venni. Szeretném élvezni a vezetést, továbbá nem havonta szervizbe járkálni vele. Szeretek sportosan vezetni, és annak is örülnék, ha pályán előttem araszolgató kamionosokat is gond nélkül át tudjam lépni. Ha könnyű a lábam, akkor az is jó lenne, ha nem zabálná az üzemanyagot.
Nem presztízs autót szeretnék, egyszerűen csak egy olyat, ami jól megy, megbízható, viszonylag jól fogyaszt és az ízlésemnek megfelelő.Jellemzően egyedül, és ketten használnánk, de szeretnék minimum 4 ajtósat venni.
Egy 1,4 -1,5 körüli 90-100 lovas 1000-1100 kilós autóra gondoltam.4gen civic nagyon tetszik, de igazából úgy gondolom ennyi pénzért, csak egy leharcolt, széthajtott 97-99 autót kapnék, ami brutál sok szerintem egy 14-16 éves autóért.
Corollák már talán jobban megfizethetőek, de még mindig korosak szerintem.
Talán az Almera lenne az én autóm? Sajnos azok is inkább 700-800-ak, de legalább jellemzően 2003-asok.
Hyundai Accent? 500-600 körül már viszonylag fiatal 2003-2005-öseket ki lehet fogni, állítólag alacsony költségvetésű autó, és 90 le. Formája is tetszik. -
qdak
addikt
nalam sajna elofordul, 3-330 korul kelek, masnap este 22-23 orakor fexek, 40 ora kornyekek, aztan alszok 4 et es van h ujra kezdodik (jo ut a rovid elet fele...) de ez az en dolgom, en vallaltam h jobb legyen majd, de elotte mindig kicsit? szarabb.
ha buli/koccintas akkor 0 szazalekos cittromos gosser
qru, nem azert mert ittam, hanem rosszul vagyok a verveteltol
felfordul a gyomrom
-
Xero
nagyúr
Én szkeptikus vagyok, ráadásul kintről jött, és állítólag a telep egyik tulajának a felesége használta onnantól idáig.
De mint mondtam teljesen irreleváns a futása. Mivel nem ismerem a Fókákat, így szemre sem tudom, hogy mi lehet gázos rajta. Azt sem tudjuk mit kell nézni rajta széria hiba szintjén.
-
Kornel
veterán
szerintem már egy 6 éves gumi se használható biztonságosan, bár ez nyilván függ magától a gumitól, és a tárolás módjától.
amikor megvettem a régi swiftem 6 évesen 12k km-el, a gyári gumi (kleber) szinte új volt rajta, de 4 évet egy helyben állt! mivel sok pénzem nem volt, nem is gondolkoztam rajta, hogy azonnal cserélem. viszont egy kiélezett szituációban (hegyi kanyargós úton, 30 fokban hirtelen zivatar, az utat hirtelen lehűtve gőzölgő aszfalton) a gumi teljesen használhatatlan volt, kis sebességgel is irányíthatatlanná vált az autó, szerencsére nem jött szembe senki, és "csak" a padkát sikerült megfogni. másnap le is cseréltem, a padkázott felni szerencsére még pótkeréknek jó lett.ha engem kérdezel, 10 évesen azonnal eldobnám a gumit, veszteni nem veszthetsz semmit, sőt ha pl. hankook-ot veszel, akkor még a magyar gazdaságot is támogatod
(#43337) neduddki: legalább van itt egy hozzáértő ember is
-
tresh
veterán
Igen sok igazság van abban amit leírsz, de sajnos az én tapasztalatom szerint amit eddig sikerült összeszednem (és talán kicsit szerencsés is vagyok hogy vannak körülöttem olyan emberek akiktől mindig tanulok) az alapján sajnos az a helyzet hogy jobban bízok magamba és más emberek információjából lekövetkeztettet dolgokra mintsem lutrira bevállaljak valamit. Így tanultam meg azt is hogy nem km állás/ és kiglancolt állapot alapján veszek autót hanem műszaki állapot az elsődleges szempont és persze ha van infó az előéletéről rengeteget segít a döntésbe.. és ahogy írták haver koma barát stb-től autót venni sose vennék mert tényleg az b*sz át a leghamarabb..persze tudom ez rengetek idő utánjárás amit senki se fizet meg viszont ha a másik oldalát nézem megspórolom azt a
szopórollert amire felülhetek és sose lesz használható autóm max ha újra beletolom azt az árat amiért vettem..szerelők terén/ szaki akinek ér is a véleménye tudja is mit csinál mint a fehér holló.. a többi meg kb a villanyszerelőnek állt cukrász esete -
tresh
veterán
Igen az de ha nem biztos magába és nem ért hozzá akkor ez is plusz egy információ forrás számára az már megint kérdéses hogy mennyire lesz hasznos esetleg mérvadó a döntésnél. Édesapám Lagunája ami kintről jött a franciáktól hasonló módon vettük meg.. ketten azért már látunk pár autót (főleg ő a több mint 30ével a háta mögött az autók terén) egyszerű volt a módszer én összeszedtem a lagunáknál előfordulható összes komolyabb hibaforrást majd elmentünk ketten megnézni a kocsit át ment az első rostán..mondjuk az más kérdés hogy én nem voltam rest befeküdni az autó alá..a kereskedő magyarázott mindent a szokásos ez tuti jó stb stb..igazából mondtam neki hogy meghívom egy kávéra csak maradjon csöndbe mert nem nagyon izgat én annak hiszek amit látok.. na mind1 első blikkre rendbe volt az autó.. így felvetettük neki hogy elvinnénk márka szervizbe de oda ahova én akarom..mondta semmi gond szóljak mikor hova küldje az autót...sofőrrel kiküldte időre az autót ahol megbeszéltük kb 10 perccel hamarabb már ott volt a kocsi. Bevitték a szervizes srácok mondtuk hogy mi is akarjuk látni amikor csáposra teszik az autót és végig nézik, mondták semmi akadálya..végig néztük velük , tényleg mindent megnéztek majd mivel az autó olyan motorral volt szerelve ami itthon nem létezett így a francia kollégáktól bekérték az infót és az előéletét ugyanis végig márka szervizbe volt szervizelve 128K ig és az autóban 131 volt amikor vettük dátumra is kb 1 hónap volt közte tehát tényleg valós volt minden ( itt jegyzem meg a szervizes srác azt is észre vette hogy nem csak elektronikusan rögzítették a szervizeket hanem a motortélbe külön papíron írták az olaj csere idejét /Km állást/ és pecsét aláírással volt mind1k ellátva, és akkor a végére érve a szerelő srác mondta hogy ő bevállalná mert ilyen jó állapotba használt lagunát még nem látott pedig neki is az van és óvja szereti stb de ez nagyon rendbe van ja és sérülés mentes is, így megköszönve egy kis kávé pénzzel a zsebe neki nyugtáztuk hogy megvesszük faternak.. azóta is használja és az autó hiba mentesen teszi a dolgát
Tehát ezért mondtam ennyit megér egy kis utána járás igaz nem is ( 500k-s vételára volt )
-
whitezo88
nagyúr
ugyan nem laguna hanem mégane (de lehet hogy mégis, kilencven valahányas és hasonlítanak) , haveromnak volt régebbi fajta, de úgy úszott az autó meg dőlt a kanyarban hogy azt hittem rosszul leszek. arról nem beszélve hogy megálláskor kapaszkodtam mindig mert egyáltalán nem lehetett érezni hogy lassul az autó a fentiek miatt... borzalmas.
-
Revolit
senior tag
Közben igazából le is írtam az előző pár hozzászólásban a tapasztalataimat, mást nagyon nem tudok elmondani, összefoglalva: elszomorító
És mondom, én is amiket néztem azért 99-01 közöttiek voltak jellemzően, hahu-n 98-tól kerestem én is, és úgy mentem el keresgélni. 02-nél idősebbet szerintem nem is néztem, max kívülről amíg meg nem láttam árcédulát
Mindenesetre még alszok rá egyet, aztán emglátjuk... vagy tényleg emelem picit összeget, vagy elkezdek másfele nézegetni, mert ez így nem akar összejönni (6-700ért 2000 környéki 1.6-os focus).
Bár ami talán lejött, én eléggé igényes vagyok ha autóról van szó, ugyan még csak egy volt, de ezt már az anyatejjel szívtam magamba, hogy az autót nagy becsben kell tartani
Szóval engem tényleg elszomorít mikor ilyen lepusztult autót látok... főleg amikor kiégett ülések vannak... hát no -
Xero
nagyúr
Szintén visszaváltogatok. Egyrészt azért amit Qru is írt, tehát fogyasztás csökkenés, de még inkább azért mert így ha grízes a szitu, akkor van plusz fékhatás vagy nagyobb nyomaték, ha ki kell lőni.
Én az esetek 80%-ban szoktam gázfröccsöt is adni hozzá, de ez városi tempónál csak placebó. Semmi baja nem lesz, ha csúsztatod. Nyilván kemény tempónál, azért nagyon is ajánlott, egyik hajtáslánc sem szereti, ha csak úgy rárúgják.A dupla kuplung autó függő, de leginkább teljesen szükségtelen. A szinkron gyűrűk azért vannak, hogy dolgozzanak. Nekem az ócska 206-os váltónál hidegen 1-2 között és néha rükverchez ajánlatos. Így finomabban megy a helyére. Lehet, hogy ez is placebó, de én így vagyok nyugodtabb.
(#41726) zoo8800: Én Hyundai Genesis Coupe teszt vezetésre jelentkeztem, amikor itthon elkezdték forgalmazni. Nagyon erősen gondolkoztam, hogy beleugrok egy 2.0T-be. Pár hete jött egy e-mail tőlük, hogy na most van rá lehetőség. Ez akárhonnan nézzük éveket jelent a felmerülő igény és a tényleges megkeresés között.
-
Qru
MODERÁTOR
Én visszaváltogatok szépen 4-ből 3-ba meg 2-be. Amikor lehet akkor a motorféket használom, főleg azért mert ha motorfékkel mész a korszerűbb kocsik nem fecskendeznek be üzemanyagot, tehát amíg a kerék hajtja a motrot és nem fordítva addig 0 a fogyasztásod. Kuplung meg nem para, szvsz nem véaszes hogy 5k km-el leőbb kell cserélned.
-
Revolit
senior tag
Köszönöm a válaszokat mindenkinek
harry, az a baj, hogy 98 utániba nincs az a típus ami nekem tetszik
Akkor már a focus jobban tetszik. És persze ha kicsit olcsóbban jutok az autóhoz, az sosem gond, de végül azért megemeltem keretet, és most olyan 6-700e körül nézegetek. De a kinézet azért nem elsődleges szempont (de szempont!), tehát ha focusnál van jobb ajánlás ilyen árkategóriában, akkor megfontolom!
-
_NCT
addikt
A lényegét már leírtam, ezen kívül apróbb szösszenetek vannak, de ezeket talán jobb nem megörökíteni, mert most is ökölben a kezem, ha rágondolok. Az a baj, hogy azt hittem naivan hogy húú, 1 misiért már azért jobb a felhozatal és több jó állapotú autót látni, hát a nagy lóf@szt. Ott vannak ám az igazi bontószökevények, sírból feltámasztott rácsingok és társai. Talán most így azt mondanám, h 2 misi körül találni olyan 4-5 éves autót, amire nem is kell költeni a vételár felét az első hónapokban....
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch 7 44mm E-sim / Gyári Garancia 2026.10.22-ig
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest