- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacy6
senior tag
válasz
theuprising #151761 üzenetére
Amiket leírt igények én oda csak dízelt vennék.
A benzines inkább csak városba való. hosszabb távra évi 20 ezer km-el számolva jobban megéri a dízel.
Alattam a 150 lovas dízel olyan 6,3 litert eszik, úgy hogy városba is sokat megyek és szeretem hajtani.
Ugyanez benzinbe az én lábam alatt 10 liter alatt nem állna meg. Sajnos az van, hogy ha szeretném élvezni a benzines autót akkor pörgetni kell nagyon. Szóval ezek a fogyasztási adatok BENZINES autónál nagyon változóak. A másik, hogy úgy írod mintha évente kellene valamit cserélni. 5 éve van meg ez az autóm és még nem kellett semmit cserélni. Számold ki mennyi mindent tudnék most cserélni a megtakarított összegből.
És a harmadik tényező, hogy benzines autónál is lehetnek magas szervizköltségek, ha így jár akkor dupla kiadás mert még az üzemanyagon is bukott egy megbízható dízelessel szemben.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!