- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
whitezo88 #88265 üzenetére
ugyanúgy vigyázni kell rá, ugyanúgy hibaforrás, csak egyelőre
a ma futó benzines kocsik csak kis részében van kettőstömegű, nyilván ez az arány jóval magasabb az új autók esetén.
egyébként nem tudom minek erőltetik a gyártók ezt a megoldást, sokan csere helyett egy tömegűt raknak vissza, és soha többet nem lesz ilyen gondjuk.mod:
automatáról nem tudok nyilatkozni, viszont manuálisnál eddig nem okozott gondot az "egytömegűsítés" -
footy
addikt
válasz
whitezo88 #87929 üzenetére
A gyertyacsere nem csak ido kerdese, hanem a futasteljesitmenye is. Altalaban 60ezrenkent esedekes szokott lenni, evi 15ezres futast feltetelezve pont csereerett.
A klima pedig nem lesz budos ha folyamatosan van tisztitva, ha mar bebudosodik akkor egy sima befujassal nem lehet rendesen kitisztitani. -
Dany007
veterán
válasz
whitezo88 #87901 üzenetére
Ja olvastam az összes ezzel kapcsolatos cikküket (azt hiszem).
És részben igaz is. Mikor elkezdtem a képzeletbeli keresgélést - még nem élesben - én is 200k km alatti autót akartam. Aztán olvastam olvastam, nézelődtem stb... és rájöttem hogy voltaképp tökmindegy mennyi van benne. Úgyis tekert úgyis ez úgyis az... Azt kell nézni milyen állapotban van, aztán ennyi.
Szóval első körben én is így kezdtem, de elég gyorsan rájöttem hogy ennek ebben a kategóriában nincs sok értelme."Fehér úti hírhedt kereskedésnél ugyanaz az autó (e46) 2x volt fent 2 különböző km-rel..."
Az igen!
És akkor választhat a kedves ügyfél, hogy hány km-rel szeretné elvinni az autót...
-
parandroid
félisten
válasz
whitezo88 #87901 üzenetére
Elírás - legalábbis ilyenkor ez a sztenderd védekezés.
Ja, hogy megint indítsak egy kis flémet, a héten ismét, sokadszor le lettem hülyézve, hogy nem dízelt vettem, búcsút mondhatok az egyszámjegyű fogyasztásnak, meg sokkal drágább is a benzin, mint a gázolaj (itt 1,35 vs 1,55 EUR). Annyira jópofa, hogy úgy kapom meg ezt, hogy nem hangzik el kérdés, hogy hol és mennyit használom az autót, nyilván ha napi 100 km autópályás cirkálásra vettem volna, akkor más lett volna a szempontsor, de évi 12-15k km-nél (ami a Mo-i utakkal jön ki, amiből van évente minimum 4, és helyből 2k km darabja, ráadásul éppen igyekszünk visszavágni a darabszámot), aminek 80%-a hideg üzem (<15-20km), minek vennék dízelt?
Nagyiautókat meg mindenki ismer, anyósomnál is ott áll a garázsban a Daewoo Kalos (bár ez már Chevi), 2008 óta nem került bele a húszezredik km, de az ilyenek soha nem kerülnek ki a piacra, mindig családon (vagy nagyon szűk ismeretségi körön) belül találnak új gazdát, hahun kár is ilyenek után kutatni. Rosszabb esetben rábeszélik a tulajdonost új autóra beszámítással, mint anyósákat az előző Kalossal, amikor ezt rájuk sózták, azzal, hogy a réginek már jönnének a szervizei, és milyen drága lenne megcsináltatni, jobban megéri az új - az is hasonló paraméterekkel futott, mondjuk tény, hogy a Kalos szedánnal tolatni még én sem tudtam, nem hogy ők ezzel a rutinnal. Elvitték éves átvizsgálásra, haza már az új szerződéssel jöttek. Valaki meg a szalonban előre megkapta az év értékesítője díjat, plusz volt egy szinte nullkm-es, páréves, náluk szervizelt autójuk valami csókosnak.
p
-
Dany007
veterán
válasz
whitezo88 #87883 üzenetére
Ez egyébként rohadtul így van.
Persze, vannak kivételek, ahogy itt a többiek is hozzák fel sorra a példát. De azért na... Tényleg szinte alig van 220-250 ezer km alatti autó a hahu-n.
És vicc, hogy sokan el is hiszik. Pedig egy kis böngészés után, azért már leeshetne az embernek, hogy kb ugyanannyi km van egy 10 éves középkategóriás autóban meg ugyanannyi a 16 évesben, 18 évesben, ugyanannyi utazóautóban meg kisautóban... tökmindegy.A Mondi 220k-val érkezett hozzám. És még drágábban sem igen volt ilyen, amiben kevesebb lett volna, pedig ~ 10 évesekről beszélünk.
Ellenben mikor régebbi Mondi-t néztem a 98'-asokban is 190 meg 250k km volt mindössze. De ugyanez volt az Omegánál is. Mielőtt eladtam, azért körbenéztem, mert én 510k km-rel adtam el.Gondoltam, hogy rekorder leszek, de vicc mert azokból se volt olyan, amiben 260 ezer km-nél több lett volna! Pedig az már bő 18-20 éves autó... Ott meg aztán tényleg durva, mert az Omega az amolyan tipikus melós / utazóautó volt, ki hiszi el, hogy mindössze átlag (!) évi 14k km-t mentek vele...? Ha csak dolgozni járok be városon belül is megvan ennyi..
És az még hagyján, hogy 1-1 darabnál lehet, hogy tényleg csak ennyit mentek vele, no de az összessel? Amikben még ennyi km se volt? : o -
EQMontoya
veterán
válasz
whitezo88 #87876 üzenetére
Sajna ekkora futással nem lehet eladni 1.5-ért. Nem azért, mert ténylegesen a használati értéke ne lenne annyi, hanem mert Magyarországon nem létezik 160.000-nél többet futott autó. Az IS-ben is 171 van már, ideje lenne lassan elbontanom, nem? Legalább először hozzányúlva valaki a hajtáslánchoz.
-
válasz
whitezo88 #57105 üzenetére
Érdekes cikk , de megint olyan felemás lett. A halálba dicséri, és adja az emberek alá a lovat h ez kell, ennek ellenére 2x is felhívja a figyelmet a drágaságára. Alapvető hiba: tanácsot nem ad az ember - az okosnak nincs rá szüksége, a hülye meg nem fogadja meg! Aki ilyet akar, úgy is megveszi még ha reggelente be is kell tolni.
-
-
-
giigz
veterán
válasz
whitezo88 #55730 üzenetére
Szintén nő, valamelyik nap leállok szépen az egyenesen zöld, de balra piros lámpánál, ugye én balra akartam menni, mögém jön egy autó, és elkezd dudálni... Dudál, dudál, aztán integetve kikerül, és mutogat, hogy miért nem megyek. De annyi esze nincs, hogy nem telizöld van, hanem egyenesen zöld, és én esetleg nem egyenesen akarok menni...
Az már csak hab a tortán, amikor egy másik lámpánál piros van, de egyenesen zöld, és néha 1-2 tudatlan bevágja a féket, én meg hajszálon tudom csak elkerülni, hogy ne menjek beléjük, mert ugye nem arra számítok, hogy zöldnél be fog satuzni, persze figyelek meg minden, de ha zöld a lámpa, akkor ne állon már meg a semmire b+...
Szerk: Ja, és valamilyen okból kifolyólag vagy nő vagy tesvír, aki az ilyen helyzeteket okozza...
-
-
-
zolikaDB
veterán
-
Revolit
senior tag
válasz
whitezo88 #55264 üzenetére
"A készülék beépítését kimondottan szakműhely végezze el, mert a forgalmazó a helytelen és szakszerűtlen beépítésből, használatból eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal."
És amikor palimadarunk beballag ezzel a szerelőhöz, hogy rakja be neki, a szerelő nem fetreng a röhögéstől? Vagy szól a csókának, hogy jól átba-tak öcsi, vidd vissza gyorsan ,vagy valami? Vagy ez pénz a szerelőnek is (munkadíj), úgyhogy berakja, vagy hogy megy ez?
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
whitezo88 #55153 üzenetére
9-19ker Határ út, megáll a 99-s busz az Ibis hotel előtt, a csorda leszáll, ez kb 20-25emberke, és azzal a lendülettel egyből át a 3 sávon, keresztben
először, amikor ezt láttam, azt hittem benéztem a lámpát, pedig nem, de nekik a piros is zölda gond az, hogy ha elütöd, van 20+ ellentanúd, plsuz a járdán allók közül is pár önjelölt, hogy de nekik ott zőőőőőőddd vót, hacsak nincs kamera, tuti beszoptad
a rendőr páros meg ott drasszal a metró lejárónál onnan 20m-re, de leszarják
-
neduddki
nagyúr
válasz
whitezo88 #54439 üzenetére
HI!
ne izgulj a cov-nal a felni 5 evvel volt oregebb a teli gumi 3(4?)vel a nyarinak nevezett szornyusegekt meg nem tom:- ((( es nem az elado buheratla hanem mar elotte a totoya szalon
udv
neduddki
p.s. az egyik totoy szlaon munkadfelveoje azota nem kommunikal velem miota kiderult hogy esmerosom GioserGyuri:- )
-
Laraxior
titán
válasz
whitezo88 #54364 üzenetére
Akkor miért ne használná ki? Én is azt tenném, ha lenne ilyen kártyám... Az meg, hogy meg akarták várni a tulajt... és ugyan mit mondtak volna neki. Öcsém, minek állsz ide? Az a baj, hogy irigyek....
Elhajtottam volna a retekbe mindkettőt, vagy hányan várakoztak ott a Bentley mellett. Semmi közük hozzá, hogy hol parkol, gyalogosan meg főleg nem....
Nem büntették meg...szerencse kérdése. Szerintem nincsen itt olyan ember aki ne úszott volna még meg kihágástLegyen az Fiat Punto, vagy éppen egy Bentley... itt az irigység dominált, főleg, hogyha Fiat Punto lett volna, akkor nem is került volna fel a cikk...
-
qdak
addikt
válasz
whitezo88 #54245 üzenetére
Ha mar felhoztatok, kovezzetek meg de neztem 730D t a 218 pacist, legolcsobb pont emlitett hibaval, ez vhogy kiierulheto? V erre nincs megoldas?
Masik h ebbeb is szar a vatto?
Ja es ez az ujjab vagott szemu verzio asszem e90
Oudinal a 180 le s mind coporoller?
A8 3.3 td velemeny?
Vmint ezekhozkepest W220 mg szivasabb vagy td balna?
Csak ennyi aktualis most -
válasz
whitezo88 #54245 üzenetére
A tény attól tény marad:
1- én vállaltam fel először h tetszik a C6
2- én vagyok az első vállaltan majom, akinek a passatja és az audija is a szar v6, ráadásul tipronic mindkettő.
3- a fórumon a fenti kettőnek köszönhetően én vagyok a majomKérdezd csak meg integrát, majd megmondja.
-
-
-v-
addikt
válasz
whitezo88 #53942 üzenetére
Sose értettem ezt... egy idő után elfogynak a formák, szerinem ez már megtörtént, kb. már ellőttük a szögletes kerek csepp alakú stb. mindenféle formájú légbeömlőt meg lámpát meg hűtőrácsot meg mindent amit lehetett.. nagyon újat alkotni már nem lehet, tök fölösleges ilyeneket mondani hogy ez BMW-s az meg ilyenes meg olyanos... ok, a kínai autók koppintásai, az más. Szerintem amiben lehet ma jót alkotni, hogy szép egységes és harmonikus a design, pont ezt sikerül szerintem eltalálni legkevésbé, mivel mindenki akkorát akar pukkantani design-al, tekerik össze vissza kívül belül, minden lesz csak letisztult meg harmonikus nem. Szerintem a mazda épp ezt kapta el nagyon az új 6-ossal és 3-massal, hogy őszinte legyek nekem az egész mostani autóipari design trend úgy ahogy van nem tetszik, a magas orr meg övvonal (gyalogosvédelem stb. miatt) stb... de el kell ismerni az új mazdák nagyon harmonikusak lettek.. aki ezt a hármast ilyen innen onnan összelegózott designnak tartja, annak defektes az ízlése szvsz
De hát ízlések és pofonok, tegyetek behajtott visszapillantós multipla posztert akkor a falra
-
TaaT
nagyúr
válasz
whitezo88 #53844 üzenetére
szakszerűen: alumínium lemezfelni
-
-
hdman
őstag
válasz
whitezo88 #53332 üzenetére
Nekem tegnap jött egy levél bécsből, hogy március 29-én 11.30.kor az xy utcában ki vezette a kocsimat (!!!), ha nem tudom, akkor adjam meg annak az elérhetőségét, aki tudja. Felhivtam őket, hogy mégis miről van szó, de a néni azt mondta, hogy amig nem mondok nevet, addig nem mondanak semmit... Ma átküldtem emailben az adatokat, hát kiváncsi leszek
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
whitezo88 #53462 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy nem próbáltam ki, de a zember szoftosodik, kényelmes lesz, már nem mozgat a street fighter üzemmód...
(annó persze kettes góf, 1.3I hengerenkénti injektoros a K-jetronik elődjével szerelt 80 lovas gyári 4 sebességes rövidváltós szörnyel más volt...) (a régi szép idők... Porche system ha jól emlékszem talán a polo-ból szedték ezt a technikát?)
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
whitezo88 #53174 üzenetére
Szvsz mindenféle utólagos módosítás rondít egy autón. Mondjuk én kifejezetten gyári mániás vagyok, mindenben.
Ez viszont nem egy Allroad, 'csak' egy kombi számomra, de a tuning annak ellenére, h visszafogottabb ( a nagy átlag moddolóhoz képest) szerintem még így is giccses, főleg azzal a kormánnyal. -
gaborbol
őstag
válasz
whitezo88 #52932 üzenetére
Messze nem fogyaszt annyit. Crown vick 15 liter korul elvan varosban orszaguton meg 11 korul. bobsys-nek van itt a forumon o talan pontosabban meg tudja mondani/ meg tudja erositeni.
A taxiba $2.5 ha csak beulsz,es onnan +2 dollar/merfold, a benzin literje 190-210 forint korul van.
Nem tudom odahaza mennyi eppen, de ha kb fele akkor olyan mintha 7,5-et fogyasztana? -
-
Xero
nagyúr
válasz
whitezo88 #52863 üzenetére
30e-re lőném be kb.
(#52854) turbobusa: Ha a biztonság a szempont, akkor vegyél egy megbízható fiatalabb 1.6-ost. Azzal belejössz a dolgokba. Azért ne felejtsük el, hogy ezek a gépek hátul hajtanak, az elektronika sincsen még ott a kezed alatt, szóval okozhat csúnya meglepetéseket kezeled akármilyen alázattal.
Meglepetés: Pénteken mentem az M3-ason a megszokott tempómban (140-150) és egyszer csak eleredt az eső. Nem is volt gond, haladtam szépen tovább és lassultam vissza 120-130-ra ahogy erősödött, de egyszer csak a 0-s leágazásnál olyan szinten kezdett szakadni, hogy nem bírt elfolyni a pályáról az autó pedig egy szempillantás alatt felúszott, pedig közel sem sz*r gumik vannak alatta (1.5 éves Bridgestone Turanza), igaz elég szélesek (205). Mire elkaptam volna a lábamat a gázról, hogy ne ússzon meg, már csúsztam is keresztbe jobb kilincsel előre. Alsó hangon 50m-t mentem teljesen keresztbe előre, mire találtam egy kis tapadást és egyenesbe kaptam.
Utána néztem a tükörben, hogy egy kamionos is eléggé gépészkedett pont ott.
Na most egy ilyen helyzetet egy 2 tonnás vassal, ami hátul kapar, nem biztos, hogy egyből megold az ember. Ráadásul a szalagkorlát is közelebb van egy akkora autóval.
-
FerNandor
őstag
válasz
whitezo88 #51518 üzenetére
nem feltétlenül ilyenre gondolok, hanem leváltásra.
de nem mennek el szerintem annyian, meg nem a régi idök vannak, most nem a fásultaknak kell elöjönniük.
(#51525) adalbert1 ez szerintem 100%, hogy csak azért kell, mert valamelyiknek a rokona vagy stb intézi, és meggazdagítja az egyik a másikat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest