- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
Revolit #199497 üzenetére
Ez a szivoval nem lehet baj olyan mint a 3F szabaly, egy f@ssag.
Van turobol is jo es ha nem 1bites a labad meg kicsit szaporitod az olajcseret, akkor semmi gond nincs vele. Sot birja palyat es a klimat is,de akar meg tud kevesebbet is fogyasztani mint a szivo parja.
Fiat Bravo 1.4tjet a fenti parametereknek megfelel, vagy akar lehet J astra is 1.4Turboval.
A Kia es a Hyundai 2015-ig gyartott autoit en meghagynam annak akinek az auto annyit jelent mint egy mosogep...Ha csak az a lenyeg, hogy keveset bukj rajta es kozelekedoedenyed legyen akkor meg egy hibrid auris. A PFL kombi talan bele is ferhet.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Revolit #199497 üzenetére
A koreaiak jók, de inkább MPI motorokkal ajánlottak.
A J Astra-ban lévő szívó motorok megbízhatóak, viszont az autó túlzottan nehéz és szűkös, tehát sokat zabál, nem megy és kevés benne a hely.
Én ennyiért UFO Civic-et néznék az 1.8-as motorral. A kategória legnagyobb belterével rendelkezik, a magic seat nagyon praktikus, a motorja nagyon megbízható, és amikor eladásra kerül, akkor nagy eséllyel ezen buksz a legkevesebbet 1-1.5 év múlva. -
kisza25
félisten
válasz
Revolit #184233 üzenetére
FIAT TIPO SEDAN 3,59M, 5 ajtós 3,79M (440 liter csomi), kombi 4M
logan mcv sehol nincs minőségben a tipohoz, megnéztem azt is mielőtt tipot vettem,
clio grandtour hátsó sor kicsi, meg széltében kicsi a hely, azt is néztem
suzukiból már csak hibrid van +500eFt-al drágult 5M az indulóár, ha jól tévedek,
178 vagyok, tipoban elől tehénkedek, akkor is be tudok ülni magam mögé -
amargo
addikt
válasz
Revolit #146607 üzenetére
Dacia Logan MCV (1.5 dci) van is a családban, annyira fapad, hogy nem találok rá szavakat. Városban 3-ba tudtam vele közlekedni (!), autópályán lehetett már vele gurulni, de annyi (nem versenyzek, nálunk is van gyerek).
Jelenleg G astrám van és kicsivel több keretet szánok rá, de azt mondhatom, hogy J Astrát (én 1.4 T nézek) ennyiért nem kapsz (én is azzal szemezek, de az inkább 2,5-3M)Octaviát is néztem, de a TSI-t szidják a szerviz miatt, viszont nagyon jó vezetni, nagy a csomagtartó (kombi), halk.
Én még a Fábiát bevenném a kalapba ennyiért, 1.4 TSI-t vezettem abból és nagyon elégedett voltam vele. Ellenben, mega a Fábia úttartása számomra kicsit hervasztó, de ennyi pénzért már találsz belőlük szépeket!Még a Ford Focust ajánlanám, de abból is inkább a 10-en évesek lesznek.
Ui tegnap megnéztem egyet, 130e Km (!) és belül körbekarcolva és a tempomat kapcsolónál mált le az ezüstös borítás már.. ezek után nehéz volt elhinni a futásteljesítményt.i30-at nem próbáltam..
Ha betartod a turbósnál a szabályokat, akkor azzal sincs gond (bár használtatónál mindig lutri lesz).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Revolit #146607 üzenetére
Első körben én H Astrát, vagy II. Focust néznék 1.6 szívó benzinnel. Ezek kényelmesen kijönnek a keretedből és marad még némi tartalék is. J Astrából normálisat annyiért nem fogsz kapni szerintem, illetve az általam tapasztaltak alapján nem is ad olyan sokkal többet egy H-hoz képest (ez csak saját vélemény
).
-
-v-
addikt
válasz
Revolit #68980 üzenetére
Passz ..amúgy nézd a szonda jelét inkább, az a tuti. Amúgy enyém pl. már elég magas fordulaton visszarakja a befecskendezést ...
Kivéve ha előtte meg volt forgatva, akkor lejjebb hagyja esni, mielőtt visszateszi. Mondjuk az akkor meg úgyse túl fogyasztásbarát üzem.Mondjuk én amúgy is gázfröccsel váltok vissza, szóval ott amúgy is elbukom kb. amit a motorfék alatt nyernék a befecskendezés hiánya miatt
-
Kornel
veterán
válasz
Revolit #68720 üzenetére
155/70 r13 a régi swift gyári gumimérete, ami kiváltható 165/65 r13-al is, és ha minőségi gumit választasz, akkor már tapad is... persze a 10 éves gyári 155/70 r13 kleber gumival biztos csikorog minden kanyarban, meg le akar esni az útról
amúgy meg elvileg megbüntethet, gyakorlatilag nem fog, úgyis elbukná a bíróságon a végén.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Revolit #68561 üzenetére
MOL kútra beálltam, nem is tankoltam, bementem a shop-ba hogy mérjék már be. Kijött a srác a pénztárgép mögül a kis kaleidoszkópjával megnézte. Mondta -30-ig oké, kérdezte a szélvődmosót is be akarta mérni de mondtam, hogy azt nem kell mert full nyári van benne.
Mondom köszi és nyújtom neki a lóvét, erre ő mondta, hogy ne hülyéskedjek, ingyen nézik. Aztán persze a kezébenyomtam a tallért.mod:
tomcsi23: Nem tudom, de annyi csak nincs...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Revolit #68089 üzenetére
Ha belső keringetésre kapcsolod, akkor folyamatosan nő benne a páratartalom minden körön annyival, amennyit te belelehelsz, addig amíg a végén a plafonról is csöpög a víz.
Ha külső keringetésre kapcsolod, akkor folyamatosan friss, fix páratartalmú levegőt kapsz.
Ha klímázol, akkor ebből a szempontból tök mindegy, mert a pára kicsapódik a hőcserélőn így is úgy is, de belső keringetésen fogy az oxigén a levegőből és szépen elálmosodsz...
infócikk: [link]
Nálam csak annyit kapcsol szélvédő módon, hogy "klíma ON" de erről nem is jelez vissza a kis lámpával, vagy tudod vagy halj meg hülyén. A befúvást én szabályozom, de jelzi hogy 3/4 fokozaton az optimális. Belső keringetést meg azt hiszem nem enged ilyenkor kapcsolni, de ebben nem vagyok biztos.
-
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
Revolit #66038 üzenetére
Lehet hogy már akkor el volt bontva amikor az első kép készült
zolikaDB: Az elsőre nem tudom a választ, bár náluk sem kocka rendszám van, csak kisebb téglalap [link]
De pl azt a kérdést is feltehetnéd hogy bizonyos államokban miért nem kell előre rendszám?[link]
A szélességjelző (ami alapból prizma is) oldalról nagyon praktikus éjszaka az amerikai cirkáló hodályoknál. [link] -
-
Kornel
veterán
válasz
Revolit #65644 üzenetére
rendes lampaba nem raknek xenont, mivel nem is szereltek vele. kodlampaba is csak azert, mert gyenge. es ha hiszed, ha nem, kodlampat csak akkor hasznalom, ha szukseges, hajnalban varoson kivul eleg sokszor van kod. ha utolerek valakit, akkor meg kodlampa es reflektor is off.
peace -
parandroid
félisten
válasz
Revolit #65473 üzenetére
Értem én az iróniát, mindamellett sokkal valószínűbbnek tartom, hogy csak összekapcsolják a kellemeset a hasznossal.
Szerk.: Lassan 20 éve vezetek, nem is keveset, de még nem kaptam gyorshajtós büntit. Persze bárkit érhet baleset, de statisztikailag akkor most útakadály szintű lassú jármű vagyok, vagy egyszerűen csak disznó szerencsém van? Vagy csak tényleg odafigyelek, hogy betartsam a megengedett sebességeket? Nyilván ettől még bármikor benézhetek valamit, de az az én saram lesz.
p
-
-v-
addikt
válasz
Revolit #64632 üzenetére
Zalaegerszeg fele évekig építették az utat, már nem is tudom hanyasat ... évente 1-2x jártunk arra, az Őrségbe menet..az elején ki volt rakva egy tábla tiszta sor, viszont kilométreken át az volt, hol felszedve a felső réteg, hol nem, és persze marha magas volt, és nem volt eldolgozva a feljárat, néhány helyen kb. mint a padka olyan volt ... sötétben egyáltalán nem lehetett látni a lépcsőket, mert az külön nem volt kitáblázva, de nappal is figyelni kellett...ha benézted, akkor mintha valami kisebb padkára rongyolnál fel 80-al
-
Kornel
veterán
válasz
Revolit #62586 üzenetére
Személy szerint a traffizással egyet is tudnék érteni, az objektív felelősséggel egyetemben szerintem látványosan visszafogta a száguldózókat. (köztük engem is
)
Viszont ahogy előttem is említették, amit itt művelnek, az nonszensz. Nekem eddig csak 10k HUF helyszíni bírságom van 50-es táblánál 67, szerencsére nem 68 voltViszont a buszmegállóból fényképezték a falutáblát, 50m-rel arrébb már lassultam motorfékkel, de ugye ha oda állnak, akkor nincs pénz
Az a nagy büdös helyzet, hogy lassan azzal lesz elfoglalva az ember, hogy azt sasolja, hogy hol van egy traffi vagy egy kamera, az útra meg nem figyel, mert erre kényszerítik.
Szerintem ki kéne kényszeríteni egy etikai kódexet, hogy mikor mit és hogyan lehet mérni, mert néha megáll bennem az ütő, olyan helyeken tudnak állni... (M0 leállósáv 2 fickó tartja a háromlábút stb.)Emellett valaki említette, hogy egy komoly alkalmassági kellene a jogsihoz, van is erre módszer Magyarországon, a PÁV vizsgálat. Igenis ki kellene szűrni azokat, akik fizikailag, és szellemileg alkalmatlanok az autóvezetésre, mert valljuk be, sok ilyen ül autóban.
Végszóra mindenki kezdjen el gyűjteni vagy egy jó lézerblokkolóra, vagy a bírságokra
-
-
-
Dany007
veterán
válasz
Revolit #61169 üzenetére
ööö nem vagyok benne biztos, tehát fenntartással kezeld amit írok.
De pl új személyinél vagy bárminél ahová illetéket kell befizetni az úgy megy, hogy bemész az okmányirodába - mondjuk csináltatni a személyit - erre ott a kezedbe nyomnak egy csekket, hogy menj a postára, fizesd be, majd a befizetést igazoló csekkel menj vissza és utána már foglalkoznak veled. Nem értem mért nem lehet ott befizetni egyből, de jó nagy szopatás ez így.
Persze nem biztos, hogy a nálad leírtakra is ez vonatkozik, ez nekem csak egy sejtés. -
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Revolit #60592 üzenetére
Csináltass egyedi indításgátlót, a legtöbb próbálkozót ez megállítja. Illetve volt már itt téma, asszem 20 forintért megjelölik UV lézergravírral az autó összes fődarabját, magyarul eladhatatlan lesz, minden fontosabb alkatrésze, ezeketis általában hagyják a francba a "T" kocsilopók....
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Revolit #60596 üzenetére
állj a fényre, ott legalább megzavarhatják, ha észreveszik, és tetess be riasztót is, rablásgátlót is. a rablásgátló nem engedi indítani az autót, a riasztó pedig arra szolgál, hogy ne legyen idejük pepecselni a rablásgátló kiiktatásával. egyedül nem nagyon érnek semmit.
én kötnék casco-t is, mert semmi nem véd meg, ha el akarják vinni, a riasztó sem, meg a rablásgátló sem, ne állj letolt gatyával ha megtörténik a baj.
amit akarnak elvisznek, annyit tudsz tenni, hogy megpróbálod elérni, hogy ne a tiédet vigyék el, hanem válasszanak másikat.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3011
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest