- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
Erre nincs tipp, egyszerűen érezni kell a motort, nem tudom megfogalmazni. Így születtem.
Persze első körben kell egy japán autó. Az keveset fogyaszt.
AMD PowerPont autópályán nem lehet nyomni. Most vonatkoztassunk el a hivatalos sebbesség határoktól.
tomcsi23[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Mazda 323P 1,3? Ha az, akkor nem vagy hát jó, csak nekem kevesebb lett. Én SzFVár-Békéscsaba vonalon, 165-el is mentem.
5,7L.
De ebben van Kecskeméten belüli szaladgálás, meg Kondoroson a rokonok végig járása.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Ő volt a delikvens.
Tesóm élettársáé.
AMD PowerNem tudom, nincs benne fordulat mérő.
De biztos, hogy kegyetlenül pörgött.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Egyértelműen az.
Nem tudom, nem kellett hozzá eddig semmi.
Lehet, hogy elbizniszelem bátyámmal amúgy, még meglátom. Az a bajom, hogy 3 ajtós. :/Én ahol lehet, ott megyek. Nem érünk rá.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
havernak volt sierraja, eleg nagypapasan vezet, motorbol megis kikonyokolt a bele
Ne haragudj, de ezen megakadt a szemem. Ez úgy kamu, mint a huzat. Egy motor okkal könyököl ki, magától nem. Ott bitang nagy emberi hiba volt.
De mivel nem tudom az előéletét a motornak, így bármi lehet. Sok kis apró dolgon is múlhat.
Ismerek egy fajta motort, amiről mindenki azt mondja, hogy szeret kikönyökölni. Még is ismerek egyet ami mindig kapja az ívet még se könyököl ki. De nem kontár szerelőkhöz viszik.
Na, de érdekes módon mindig amikor egy olyan motort kikönyökölt valahol kibukott a dolog, hogy hát bele lett picit fagyasztva a víz meg ilyenek. No komment. Meg ráállít a szelepre, belever a dugóba aztán lehet csodálkozni amikor lerepül a dugattyú a helyérőlNa mindegy, ez az én véleményem.
Ettől függetlenül is trágyának tartom a Fordot, tehát a többivel egyetértek.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Tökmindegy
senior tag
Valszeg olvassák a hozzászólásaid ,és keveselték azt az 500K-t Jobb az 1 milla haszon akkor már:XD
Mondjuk most már magyar okmányokkal
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
De én az itthoni árakat nézem.Egy kereskedő azért dolgozik hogy pénzt keressen nm hinném hogy szeretet szolgálat formályában működnének.
Éppen ezért nem értem az ilyen megjegyzéseket . Ha én mint egyén kiballagok megnézni egy ottani vasat az ugyanúgy nem kevés hufnágelbe fáj és még az se biztos hogy megveszi az ember. Az időről nem is beszélve ergo szerintem normális az ára és Csontiék nem hülyék hogy a piaci árnál tobbért adják. Szóval érted hogy értemFúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Bilincsbe vernek ,és asszem újra indítják a Gályákat a dunán oszt visznek oda gályarabnak
Mi az ,hogy nem tudod igazolni? Valaki csak eladta neked,vagy találtad az út szélén?Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Szplöttyy
senior tag
W124. De rakják W123-ba W201-be is, pedig abba csak OM605-van gyárilag(2.5Dturbo) de ugyanaz a blokk, csak egy hengerrel kevesebb. De még W123-ba is rakják, sőt E30-as BMW-be(fail) és Volvokba is.
W123 250D
Volvo 740 OM606
És az über BMW Fail:BMW E30 OM606De számomra hihetetlen, hogy gyári motorbelsővel ráakasztja a kamionturbót, meg a Mynä adagolót, és ~6-6500rpm-et forog, és így megy.
Smoke & Torque
-
-
TaaT
veterán
csak bele olvasgattam, 2008 júliusban belelocsolt 260.000ft-ot a 4xxxxkm-es autóba... köv hónapban meg egy 200.000ft-os alkatrész ment el vadászni...
a kocsi piaci értékét már simán ráköltötte sztem...
az értelmező szótárban ez az autó van a szopóroller mellett illusztrációnak
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
itt a számok és az arányok számítanak
pl német ismi kicsit megtörte az egyik R8-asát, 1lámpa kuka = 1.400.000ft-nyi euró mínusz... sem a kocsi értékéhez képest, sem a tulajdonos pénztárcájához képest nem volt nagy falat
ha én holnap neadjisten megtöröm a golfot és kell egy gyári szenon lámpa, akkor 30.000-40.000ft áron tudok szerezni másikat, igaz hogy használt lesz, de sem a kocsihoz sem a pénztárcámhoz képest nem lesz nagy kiadás...
Give them hell Ukraine!
-
őstag
-
Dare2Live
nagyúr
Kérlek ne általánosíts. Nekem pl extrem esetekben (pl másik beláthatatlan szakaszon előz neki meg állóra kell fékeznie meg árokba húzodnia ne legyen frontális csatt) tuti semmi bajom nincs azzal, ha küldözgeti, de még örülni is fogok neki.
És kívánok neki, neked és nekem is balesetmentes közlekedést.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Laraxior
titán
Volt itt anno egy link két taxiról. Merci volt mindkettő, 1 milli km volt bennük és olyan 1000euro körül volt az áruk
Fogalmam sincsen ki linkelte, de valahol itt van a topikban ez tuti és szintén asszem ezen a német oldalon voltak."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
zsid
senior tag
-
hdman
őstag
Lassan a szinnel sem lehet trükközni, (égéstérben hallottam, asszem 38.ban volt), hogy a német taxis amikor megveszi a verdát, ráteteti a sárga fóliát meg a korményvédőt, hajtja x 100.000 km-t, majd leveszi a fóliát, meg a védőt, kap egy új váltógombot meg bőrőzést, és eladja 150-200k km-rel.
Sopron city :)
-
Szplöttyy
senior tag
Jááá jááá gúút mercedes jááá
Asszony apjának van egy faceliftes W210 E280T meggyőző vas, meg volt egy darabig egy E320 full full, az meg főleg az volt.
Ezek a W220as talicskák nekem annyira nem, ismerek egy fószert, neki van egy 500asa airmatic hogy mit szopott má vele, meg a széteső gyujtáskapcosló 2kilóért, pedig ő okosba szerzni, mert benne van a mókában Viszont tény ami tény, fekvőrendőrőn ~50-60al lazán megy át úgy hogy bent ülve nem érzel semmit.
Én most ha úgy volna az anyagi háttér, és fent is tudnám tartani, gondolkodás nélkül W126 560SEC, fogyasztástól eltekinve, még nem is annyira borzalmas egy autó, egy 140 CL600/600SEC már mókásabb volna. Viszont ami absz. vállalható, az egy W124 300CE-24V, 220ps, autómatik getriebe, 1500juróért már van jó amg felgenes, szép jó. De nagyon csalódtam a mercibe, mikor megláttam hogy a kupé 24-esbe hátul a kis háromszög ablakból van kurblis... Gáz.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Néztem. Mondjuk nekem OM606/605 egy 23asba vagy egy 24esbe lenne az igazi. Kint lenne a kéccázdé felirat, és picit felemelt orral(mert ezt tudja az 55lovas 200D is, hogy gázadásra 10centit emeli az orrát, ez a mercedes feeling )törném a szelet a belső sávban 110-el. Aztán jönnének a 1.4-1.6-1.8-2.0 varrógépek, kickdown, és akkor dőlne a korom, egy jó 1,5perc alatt feltöltene a turbó az üzemi 2.8bárra(ezek beteg emberek amúgy ) és katapultálnék
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
De te egy áruló vagy az ócska bmw motoroddal szegény kopelbe Mondom én! Tényleg ilyen több perces turbo lag van Meg ahogy elnézegettem/olvastam tényleg ilyen közel 3baros végnyomáson mennek. Nem tudom elhinni, hogy gyári motorbelsővel csinálják ezt.
Jut eszembe, vezettem én TDS-t igaz E34 volt, tetszett hogy 5ezerig tol
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...