Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #99130 üzenetére
Húú, köszi, nagyon egy rugóra jár az agyunk autóvásárlás terén.
Ezt, amit linkeltem Ausztriából hozták, ott meg durván sóznak, úgyhogy tuti rozsdás. Hmm... Jaja, volt facelift, a 109 lovas lesz akkor a Peugeot, a gyengébb meg a Mazda.
-
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #99012 üzenetére
Pont erre asszociáltam.
-
AsusBoy
senior tag
válasz
runner 125 #98994 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #98895 üzenetére
Persze!
Na de ott a "szerelem faktor"
Mint ahogy piqla is irta....neki regi vagya egy audi TT.....nekem gyerekkori vagyam egy BMW....ilyenkor (vagy nekem, ahogy tetszik) egy honda, az csak egy darab vas 4 gumin a maga japanos design-javal, es egy racionalis döntessel, hogy hurra mert el tudok menni A-B be es közben legkisebb valoszinüseggel romlik el. Ennyi. Egy bmw vagy audi azzal a designal, technikaval a "hoooo de jo el kell menni A-B be, tehat megint van okom beinditani es vezetni"
Nekem
En is azon a parton allok, hogy egy auto az nem csak egy racionalis döntes kell, hogy legyen
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #98895 üzenetére
dehogy jár... amennyivel kevésbé lehet ráfutni annyival túl is van árazva (véleményem szerint még többel is, mert túl van hypeolva ez a gondozásmentes jappán nimbusz), annyi történik, hogy a potenciális szívóroller átlagos értékét előre kifizeted a vételárban.
nincsenek csodák a piac áraz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #98875 üzenetére
Ízlések és ficamok, nekem tetszik az S-Cross, az előd meg egyáltalán nem. De úgy látom, ezzel egyedül vagyok.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #98875 üzenetére
Hát egy pöttyet
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #98870 üzenetére
Ez az új SX4 borzalmas...
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #98870 üzenetére
Lemerült az elem?
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #98870 üzenetére
Egyik szebb, mint a másik!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #98678 üzenetére
Kép van?
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #98644 üzenetére
"ami átlagban napi 544km futott új kora óta"
Sőt, még annyi sem, napi 358km átlagban (bocs a kötekedésért, csak nagy a különbség, így még kevésbé elképzelhetetlen ennyi km). Ha ez német autópályán megy bele, akkor napi 2-3 óra ingázást jelenthet (itthon ennyi idő alatt az agglomerációban fele ennyi km-t teszel meg, vagy annyit se néha).
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #98652 üzenetére
Ja hogy csak munkanapokon
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #98644 üzenetére
ami átlagban napi 544km futott új kora óta, így belegondolva nem is olyan sok - vezethető, bírható.
Ne viccelj, az borzalmasan sok. Nagyon kell ahhoz szeretni azokat az üléseket
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #98644 üzenetére
Csak azt akartam írni hogy azért vad mert idehaza többet tekerik a km órákat mint a szerencsekereket.
Mondjuk azért napi 544km, ünnepnapokon is, azért elég durva.
Pl a világrekord a napi munkába ingázás kategóriában 600km. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #98644 üzenetére
Bécsből Ausztria felé?
-
LógaGéza
veterán
válasz
runner 125 #98627 üzenetére
Nekem is kivan égve pont a középső, még nem néztem hogy bontható, remélem nem csak ilyen módszerrel...
Más:
Biztosítás: Ugye 4 hónapja vettem a első gépjárművem, akkor kötöttem rá biztosítást, amit ki is fizettem fél évre. Kérdés, hogy nekem kell bármit is csinálnom, átkötnöm/újrakötnöm? K&H-nál vagyok, ahogy számoltam most, ugyanez lenne a legkedvezőbb, minimális árkülönbséggel. -
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #98608 üzenetére
Lakatos Marlonbrandó
bitpork: Ne ironizálj.
jozefgucci1:
Morris: Jó választás.
(#98619) runner 125:
A szivárvány foltok a lámpán a polárszűrőtől vannak?
Féklámpa ledcsere: Olvastam a kezelési útmutatómban hogy az enyém sem javítható típus, kompletten kellene cserélni ha elromlana benne valamelyik. Csak hát nálam egy huszonpár centis darabról van szó.
Am szépen rendbe szedted.
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #98594 üzenetére
[link]
Vidd vissza és kérd vissza az árát -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #98594 üzenetére
Kaptál még ez évre időpont a szervizbe?
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #98503 üzenetére
Ha egyszer eladod, -amit kétlek-,szólj
163 v 185 lovas?
Mondjuk mostanában az XC70re vagyok rágyógyulva... Brutál szép!
-
Laraxior
titán
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Naná
Én amióta motorozok, azóta dögunalomnak tartom az autózást. Sőt...városban egyenesen utálok autót vezetni. Nem véletlenül adom el az autóm. Uncsi. Közel sem biztos, hogy valaha lesz autóm, max veszek valami taknyot ha esik az eső, akkor ne ázzak szarrá.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #98494 üzenetére
S60-adban milyen motor van?
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Ha egy 600-750ccm-s sportmotorra felül az ember onnantól teljesen más dimenzióban kezd el mozogni mint a közlekedés többi részvevője amit előbb utóbb még a legóvatosabb motoros is kihasznál, az pedig nagyon veszélyes. Figyelmetlenül eléd fordulnak leszorítanak nem hagynak helyet vagy egyszerűen észre sem vesznek, hogy jössz és kész a baj. És még csak nem is kell nyelezni neki elég csak 60km/h-val megperecelni hiába van rajtad a legújabb fejlesztésű fullos motoros szerkó ha olyan szerencsétlenül érsz földet vagy épp csúszás közben elkapsz valami fix tereptárgyat (oszlop, szalagkorlát lába stb.) simán ott is maradhatsz. És az még a szerencsésebb eset. Van ismerősöm Gödön aki elé szabálytalanul kifordult egy picsa. Hiába belterület hiába nem ment gyorsan a helyszínen újra kellett éleszteni. Olyan fejsérülése lett ami miatt egy tizenkét éves gyerek szellemi szintjén fogja leélni az élete hátra lévő részét. Még 40 éves sincs. És hiába mondja az ember, hogy de hát én figyelek meg, hogy ez velem nem történhet meg! Önáltatás. Nem a frászt nem. Tökmindegy te mennyire figyelsz ez nem rajtad múlik. Az őszi lacházai motoros baleset megvan? Fél tucat ember szeme láttára ott vívta szerencsétlen csaj a haláltusáját. Nem tudták megmenteni. A srác aki a motort vezette súlyosan megsérült. Mindezt egy szabálytalan autós miatt.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Itt ne azt nézd, hogy Opel, hanem hogy OPC
És semmi értelme Volvohoz vagy prémium nagyautóhoz hasonlítani, almát a körtéhez ... más kategória, más igények stb.Ha, adrenalin kell, motorra kell ülni.
1m ft-ért bármelyik sor4-es 600-750-es 15x nagyobb élmény, mint egy kihegyezett, turbos benzines autó.Nem nagyobb, más. Az motor ez meg autó. A motorral nem tudsz csúszkálni minden kanyarban, mert akkor már rég elestél, nem tudsz driftelni, nem tudsz mókázni olyan "megengedően" mint egy autóval, mert ha elesel és az oszlop fog meg az ciki. Én ugyan nem motorozom, de unokatesóm évekig motorozott ezres nagygépekkel, mellette meg imádott vezetni, autótesztelőként / újságíróként is tevékenykedett sok évig. Sose mondta, hogy unná a vezetést vagy ne lenne már élmény neki. De ennyi erővel akkor egy autóversenyző / ralis stb. se lenne, egy élményautó sportautó se létezne, ha a motor úgyis jobb. Mert akkor mindenki motorozna.
Ez olyan mint ha azt mondanád minek síelsz, az ejtőernyőzés 3x akkora élmény.
Az ejtőernyőzés ejtőernyőzés, a síelés meg síelés.Ha, áldoznék 8m-t egy autóra
Mert abból indulsz ki, hogy az áldozat
Gondolkozz más nagyságrendben, van az a szint ahol az nem tétel
Igen, itthon is ... -
Declare
őstag
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Ezt mondom, nyilvan nem ugyan arra kerestek autot
Mas meg tuti csak SUVot vagy terepjarot keres mert fel akar menni a szölö hegyre is
Ez a kocsi nem csak egy Astra...ez egy kicsi 1-2 szemelyes elmeny auto...nem bevasarlos, gyerekcipelö, turazos auto.
(#98479) DeFrancojus primus fingus
-
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Motorra nem ülök, max robogóra kis utcákban. Hal már meg ismerős motorral, addig is féltem tőlük, most már aztán főleg. Azért, mert tudom, ha én cseszek el valamit, az is durva lehet rám nézve, de akár másra nézve is. Ha meg más ront el valamit a káromra, hatványozottan sokkal kisebb az esélye, hogy megúszom, mint egy autóval.
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
Már robogón is fosok, nemhogy nagymotoron.
Arany középutat kerestem, sportos is legyen, de azért el lehessen vele kényelmesen menni hosszabb távra is.
OPC Insingnián is gondolkodtam, de az túl nagy lett volna nekem, szeretem a 3 ajtós autókat. -
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #98478 üzenetére
A jelenlegi élethelyzetedben a jelenlegi eszeddel ezt gondolod, és jelenleg én is ezt tenném. Ha viszont teszem azt praxisos nőorvos lennél, akinél fél óra rendelés 10k tarifa akciósan számla nélkül (és ez még nem drága) napi ~10-20 pacienssel, meg 100k szülésenként hetente pár, akkor kicsit átértékelődne, mennyit ér meg neked az első fingás joga (jus primus fingus). És akkor még csak itthon vagyunk, forintos összegekről, és akciós magyar tarifákról beszélgetünk.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #98469 üzenetére
Fu vaz', valamit nagyon át kellene állítani a fejemben, h hasonló döntésre jussak.
Jelenleg az Astra OPC a csúcs az fwd sportkocsik közül. Pályán veri a Megane RS, Focus RS párost pedig hát pokoli gyorsak azok is. Komoly kis kocsi én megértem a kolléga döntését.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #98469 üzenetére
Fu vaz', valamit nagyon át kellene állítani a fejemben, h hasonló döntésre jussak.
Csak többet kéne keresnünk, ennyi ...
Én bármikor beballagnék a szalonba egy vatta új sti-ért, ha lenne annyi a malacperselyben és az a pénz nem hiányozna máshonnan -
deicide
veterán
válasz
runner 125 #98469 üzenetére
Igen, az értékvesztés komoly lesz, de lenyelem, úgy döntöttem, egyszer az életben lesz egy új autóm.
OPC lesz, ja, a bőrön és a panorámaablakon kívül kértem bele mindent, ami majd később megkönnyíti az eladást és nekem is hasznomra lehet.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #98469 üzenetére
Dehogy, csak egy 1.4 es alap astra
Erdekes kerdes ez az uj auto / hasznaltauto kerdes is. Per pillanat en is hasznaltauto vonalon tudok gondolkozni....de ez mind csak az ember lehetösegeihez merten igaz. Azert egy uj auto, amibe Te ülsz bele elöször, Te "jaratod be", Te mosod stb, az egeszen mas erzes mint masnak a levetett, ismeretlen elöeletü "ruhajat felhuzni".
Arrol nem is beszelve, hogy uj autonal buksz ugyan sokat ez igaz, de cserebe ott van a garancia, hogy ha barmi gond van azt a szerviz garanciaban csinalja, egyeb meglepetes nem fogadhat stb. Egy hasznaltautot megveszel aztan lehet hogy masnaptol a szervizbe hordhatod es kicsereltetheted a fel autot bontott összetaknyolt alkatreszekböl egy vagyonert.....szoval egyaltalan nem biztos, hogy az uj autoert kifizetett es "lebukott" penz az tenyleg elbukott, kidobott penz....agyaltam ezen mar en is. Mondjuk amig ilyen 10 000 euro kategoriaban gondolkozhatom, addig kb mindegy is ilyen agyalni
de mondjuk ha kesöbb ugy alakul, hogy megengedhet az ember egy 25-30 000 euros auto vasarlast, akkor jo a kerdes.....egy fullos hasznalt par eves bmw, vagy egy uj golf pl
na de ez meg a jövö zeneje
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #98465 üzenetére
És ebben már van 1.5m kedvezmény.
DeFranco:
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #98422 üzenetére
Ne mond vissza. Várd meg amíg ő hív, hogy miért nem jöttél, és közöld vele, hogy milyen jó hogy hív, mert neked nem jó a péntek
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #98259 üzenetére
Köszi!
Én Pestre ezért nem tudom elvinni és az alját se tudom lesuvickolni, nem is lenne rá időm, meg nincs aknám se.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #98256 üzenetére
Köszi, benézek majd a Hondás topicba, és megköszönöm majd az elérhetőségeket is, küldd át.
A lehető legszebbet akartam, ami a piacon van, mert ez is már 8 éves és 10 évre tervezek vele legalább. A másik hiába volt szürke, 45k-val több km volt benne és bőrös, amit nem akartam, mert beleizzadok. Ebben 4 év múlva lesz annyi km, amennyi a másikban már most benne volt, ráadásul azt Pesten használták, míg emez vidéki.
-
deicide
veterán
válasz
runner 125 #98111 üzenetére
Szép ez is.
F Astra-ba én is rakattam utólag, de az sem annyira jött be, ápolni kell, illetve elég izzadós is vagyok, be szokott püffedni a hátam.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #98029 üzenetére
Elolvastam pár népítéletet, hát elég veszélyes.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #98025 üzenetére
-
Zola007
veterán
válasz
runner 125 #98003 üzenetére
Azt is érdemes megnézni, hogy legújabban milyen egy lelakott f.st árul [link]
nem biztos, hogy beleülnék magamtól -
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #97976 üzenetére
Alvázszám alapján egyszerűbb lenyomozni szerintem az autót.
7 éves a kocsi, van benne 300 ezer km. Nem hiszem, hogy sokkal több lenne ennél benne. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #97976 üzenetére
Létezik-e?
-
.mf
veterán
válasz
runner 125 #97928 üzenetére
Max ccm - függ attól is, hogy szívó vagy feltöltős. Mondjuk 2.5-3 alatt?
Fogyasztás - mint ahogy motornál csuklónként változó, gondolom itt is lábanként. Lendületből motorozok, nyugis egyenletes gázzal és kevés fékkel, a teljes átlagom sokaknak meglepően alacsony 5.5 -- nekik hasonló ccm mellett 6-7. Mondjuk 10-12 nem gyilkolós, de kanyargós városon kívüli használattal?
Évjáratban ezredforduló utáni, lehetőleg 10 éves vagy fiatalabb
Összeg, mondjuk max 4-5?
Egyelőre még csak játszok a gondolattal, lehet, hogy csak hónapok-évek után szánom rá magam.Tboy: nézegettem a WRX / WRX STI-ket is, de néhánynak a formájával nem igazán tudok megbarátkozni - a fenti évjáratok és keret pedig pont a gülüszemű második gen.
Zavar még az is, hogy az újabbaknál a teljesítmény kb. azonos, de a tömeg csak nő, a hasmagasság meg csökken (ez mondjuk sajnos általános).
A legújabb WRX STI-ről meg kifejezetten rosszakat olvasok, hogy a kezelhetőség rovására megy az eljátszott rally-autós keménység. Ez kicsit a most leköszönő Yamaha R1-generációra emlékeztet, arról is az járja, hogy jó vas, de nagyon hepciás a kanyar-technikára, vagy nagyon szépen veszed, vagy küzelmes lesz minden egyes kanyar. Ez nekem inkább mazochizmusnak hat, nem hétvégi széles vigyorú kanyargást. Akkor inkább az R6R, ha már Yamaha: hiába van már asszem 2006 óta forgalomban, még mai napig keresett, mivel nagyon jó a futóműve, a féke, gyári felszreltsége, súly, megbízhatóság, mindenféle, még talán most is a legkönnyebben versenygéppé faragható széria-alap. Kicsit bőlé lett, de remélem átjön. Az újabb gépek közül koncepcióra tetszik a GT86: kompakt, könnyű, sportosnak elegendően erős, futóműve és fékei pályán sem jönnek zavarba; csakhát az csak aszfaltra való, másrészt még túl új, hogy a keretbe beférjen.Roli: ebben is van valami
F@szom, veszek még egy endurot is és kész, mehetek terepre isJoa, Gera: pickupra, SUVra egyáltalán nem vágyom, valahogy az egész böhömnagy de valójában korlátozottan terepképes "városi terepjáró"-kategóriától borsódzik a hátam. Oké, lehet, hogy az X-trail terepképes a többivel szemben. De ránézésre 0 élvezet-faktora van azt közúton vezetni. Akkor már inkább valami csak simán aszfaltra való sportos autó (á la GT86), és az erdőbe meg begyaloglok vagy bringázok.
-
válasz
runner 125 #97940 üzenetére
Bevallom, eléggé...
De ha ésszerűen nézzük:
"...kevésbé járt helyekre menni, különleges kilátású helyeket keresni, még ha el is fogy az aszfalt és a végén már csak a félméteres fűben..."
Mondtam volna CR-V-t, Rav4-et, Grand Vitara-t, X-Trail-t, stb. de őszintén szólva terepen nem teljesen ajánlottak. Az viszont, hogy lomha, fapados, stb. már nem igaz egy ilyen gépre... sőt.
-
válasz
runner 125 #97909 üzenetére
Ja, emlékszem tavaly télen vasúti átjáróban meg kellett állnom. Erős emelkedő, tükörjég, 1.0 swift téligumival. Sehogy sem bírtam elindulni felfele, se óvatosan, se csúsztatott kuplunggal, se kettesben, sehogy
Vissza kellett gurulnom 20 métert és "nekifutásból" felmenni.
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #97848 üzenetére
Igen, sosem tudtam elképzelni magamnak pl. egy ilyen családi autót, akárcsak használni sem, de a Galaxy kivétel ez alól, nem csak nagy családi autónak akar tűnni, hanem tényleg az is. A Mazda 5 a Ford kínálatát figyelembe véve szerintem inkább az S-MAX ellenfele lehet, a Galaxy már családbarátabb.
-
válasz
runner 125 #97838 üzenetére
Egyszeru feket is megfelel, nem akarok hirdetotabla lenni. Barmilyen szervizbe latogatok, mindenhol cserelik, lelopjak a sajat kis szaros logojukra cserelik. De egy matt, nem csillogos acellal kiegyeznek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97784 üzenetére
De akkor az nem haspáncél, hanem max egy borítás/burkolat.
-
válasz
runner 125 #97793 üzenetére
A civicem pl. szerintem 2 színben néz ki marhajól: feketében és fehérben! A type-r is fehér vagy esetleg piros, de inkább fekete! Meg a mercedesek nagy része is, X5, vagy Bangle féle 5-ös BMW is szerintem feketében adja a legjobban. Szerintem!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97777 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97774 üzenetére
Egy rendes téli kerékkel nem lesz gondod. Szemezek/szemeztem a Crosstrek-ekkel is de azok még drágák nagyon, meg amire nekem kell nem is érné meg igazából.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #97766 üzenetére
Szerintem nem olyan furcsa. Egyszerűen 2014-ben már nem akarom a telefonomat ragasztgatni a szélvédőre ha navigációra van szükségem. És akkor még a tolatókameráról, filmnézésről, internetről nem is beszéltem.
Amit linkeltél az szerintem az amerikai piacos Accordba való.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97766 üzenetére
Jól emlékszem, hogy a tiéd 4wd? Mik az "offroad" tapasztalatok vele?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #97738 üzenetére
Természetesen egy szóval sem mondtam, hogy olcsóbb lenne, mert bőven nem az. Szerintem ezt itt senki sem állította, ha meg igen, akkor még nem számolt utána vagy valami 600k-t futott törött mocskot akart behozni. Nekem is van történetem becsnepperrel, nekem se pozitív, sőt még olyan egyezőségem van is van bitporkkal, hogy nekem is egy jóval gyengébben felszerelt jóval felülárazott Phaetont linkelt anno, hogy ő ezt gondolta behozni. Ezenkívül én színtiszta német gazdás (ott is inkább társasági tulajdonban lévő) autókra értettem a mondandómat.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #97740 üzenetére
Volt fekete autóm, sosenem többet.
-
válasz
runner 125 #97740 üzenetére
Igen , olvastam. Nekem még akkor is alternatíva és jobb alternatíva német magánembertől átvizsgált autót venni akár nagy futással is mint itthon szerencsejátékozni.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #97738 üzenetére
hahu-n fizetős az azonnali értesítés, nekem is be van állítva a sima, éjjel 3-kor küldi az előző nap felrakott autókat.
-
válasz
runner 125 #97731 üzenetére
Ez rész igazság. Ott ha megveszek egy valós 2-300k-t futott autót az olyan állapotban van amivel lábon haza merek indulni. Természetesen nem a török neppertől veszem, és ugyan olyan körültekintően átvizsgáltatom mint idehaza. Itthon ez már 2x is meggondolandó. Arról nem is beszélve, hogy a BN-nel egy időben 2 lokál neppert is megkérdeztem, elmondtam mit akarok, adtam linkeket nekik, de mintha a falnak beszéltem volna: mind -feltételezem BN is ilyen megfontolásból nem reagált- a saját maga által ki- és megkeresett alacsonyabb felszereltségű, erősen vélelmezhetően visszatekert órájú, kereskedés által nettoban kínált motorkocsit ajánlott, úgy hogy közölték bruttó áron plusz az ő költségeiken szállítanak. Egyik kiadott linket egy németül beszélő barátommal felhívattam, és lám, maguktól felajánlották hogy netto áron odaadják az autót, csak annyit kell tennem hogy én intézek minden az eladással kapcsolatos dolgot. Kérdem én, mi minősül tisztességes munkadíjnak? Az allroad esetében honosítással névre írással együtt kértek volna 4000€-t a netto brutto különbözeten felül! Ez konkrétan az autó árának cca 25-30%-a. Ha hozzáadom a német 19% ÁFA-t (amit ugye a tapasztalat alapján le is lehet alkudni) mennyi az amit én fizetek egy embernek, aki kimegy ott alszik 1 napot, visszajön a kocsival, azt itt üzembe helyezi majd átadja nekem? ( Domi itthoni üzembe helyezése alig volt 400k )
Lehet én vagyok a hülye, de ennyi pénzért -az én pénzemért, kapjam már azt mit én akarok, függetlenül attól hogy az importot intézőnek milyen fenntartásai vannak...Domi is kinti volt és az itthoni felhozatal alatt sikerült mindennel együtt névre venni, de lehet h csak én voltam szerencsés
(#97730) fokukac: A fene a belem h nem kuvik kell
(#97736) footy: Az általam Hamburgban találta allroad 300K+ kmrel olcsóbb volt jóval mint az itthoni átlag, audis szervizkönyvvel, és a PoHu is leellenőrizte. Nem 100-200k huf-ról beszélek, hanem 1-2k €-ról, itthon üzembe helyezve. Ott ha sok a km és a kocsi kora, az értékén meglátszik
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #97637 üzenetére
Jól néz ki, meg ott van alatta az a fekete (ez a legnagyobb bajom vele), elvileg 72000km, téligumi is van hozzá, pont 3M. Holnap lehet, hogy megcsörgetem, hátha lehet picit faragni az árból. Nincs valami nagy választék, a mobile.de-n nézegettem, ott meg ami szép, az még drágább, mint itthon.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #97731 üzenetére
Nem tudom, biztos vannak német ismerőseid. Lehet róluk rossz véleménye az embernek, de az biztos, hogy autó fenntartására mindig van pénzük és soha nem sajnálják. Magyarországon egy új autó, kb. a garancia napjáig lát márkaszervizt az első tulajtól, onnan pedig egyből irány a bontó + után-gyártott mindenből..stb.stb. Én is német piacról vásároltam, nagyon nem bántam meg.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #97721 üzenetére
A technológia már rég kínába van, mégpedig az állam birtokában.
Innentől kezdve csak idő kérdése, hogy mikor jelennek meg tömegesen a továbbfejlesztett, áttervezett volvo alapú kínai autók. -
válasz
runner 125 #97721 üzenetére
Nem is írtam ilyet
Csak pl. az új XC90 is megosztóbb lett, mint vártuk. Hozzászokik a szem könnyen, de elsőre én néztem egy nagyot, hogy ezt most miért. Látszik a kínai behatás, mégha az európai gyártás maradt is helyben. Igaz, az új S60 nem rossz, sőt!
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #97565 üzenetére
Nem városban lenne használva, hanem bejárni a közeli kisvárosba.
Amit néztem automataváltós HRV-t legalább 12 évesek 2006-osnál öregebbet nem szeretnék, mert hipp-hopp 12-15 éves lesz így is.
Egyre szimpatikusabb a CR-V.
Egyéb ötlet akkor senkinek? Kia Sorento? 2.5 dízel+automata?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97568 üzenetére
Trollollóóó.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #97531 üzenetére
Igen, alapvetően sose voltam SUV párti, de be kell látnom, hogy nagyon praktikus jószág.
Köszönöm a tanácsokat, a HRV régi és pici a csomagtartó, hahu-n nincs választék, a legfiatalabb 12 éves. Legalább 6-8 évre veszem a kocsit, persze ez még változhat. Hagyományos dízel+automata miért hiánycikk a kategóriában? BMW, Mercedest kivéve persze...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #97487 üzenetére
Én megkímélem magam ezektől, ha üres tankolok ha nem nem. Alighanem sírnék ha kiszámolnám a fogyim... Legalábbis volt amikor számoltam akkor a sírás kerülgetett konkrétan.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #97492 üzenetére
Azért mégiscsak egy buszról beszélünk...
p
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #97489 üzenetére
De ha már ekkora gumiknál (215/45 R17), meg 1,5t önsúlynál járunk, akkor itt egy kisebb benzines: 3,5 hónap, illetve 6.300 km megtétele után 8,39l/100km-nél járok az 1,8-as Mazda 5-tel. Ha nem városi forgalom, és kimondottan rövid utak, akkor autópálya 130-140 között (a 6k-ból 4k km biztosan autópályás, hosszabb távú fogyi). Board computer ennél kicsit kevesebbet, 8,1-et mutat.
p
-
LámaZ
addikt
válasz
runner 125 #97239 üzenetére
Vajon az autógyártók miért nem olyan kocsikat gyártanak, amelyeknél nincs szükség utólagos korrózió elleni védelemre?
Mert simán tudnának ilyeneket gyártani, és meg merem kockáztatni, hogy nem is dobná meg olyan nagyon a költségeket. Költői kérdés volt csak. -
válasz
runner 125 #97246 üzenetére
Csak egyik felsorolt csodára sincs máni
Meg aztán ezeknek a csudajó járgányoknak szokott 3 beindítás/nagyszervíz lenni az előírásuk, és 1 nagyszervíz árban konvergál egy új kisautó árához
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #97239 üzenetére
Nem tudom megítélni, hogy reális-e de biztosan közelebb van a reálishoz, mint a 20-30k-s projektek.
Engem is főként az tart vissza, hogy rendesen senki nem csinálja meg, taknyolva meg többet árt mint használ.
Hiába fizetném meg adott esetben, szinte nincs jelentősége.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #97235 üzenetére
és a futómű,váltó, fék,üzemanyagcsövek levétele lenne az igazi és utána jöhet a többi, legalább is szerintem
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #97235 üzenetére
Végül találtál szakit, esetleg már kész is?
Én nem a folyamatokra voltam kíváncsi, pár apróbb részletre kérdeztem rá, ez alapján nyugodtam meg, hogy nem fogják összecsapni a munkát. A másik pedig, hogy a szerviz ismerősé, a fényező feleségét pedig anyám ismeri, így annyi biztos, hogy amit csinálnak, azt becsületesen.
Haveromnak nemrég csinált alvázvédelmet máshol, na hát az szerintem elég gány munka, kb mindenhova jutott az alvázvédőből (leírásod alapján a legolcsóbb anyagot használta), kipufogóra is, valószínűleg nem nagyon bajlódott az alkatrészek alapos letakarásával.
Igazából nekem most az is elég, ha pár évig megfogja a rozsdát, de így nem hagyhattam télre az autót, hogy tovább egye a rozsda.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #97235 üzenetére
megbecsülted, hogy ez hány óra munka és felszoroztad egy rezsióradíjjal?
anyaggal együtt ez nekem simán hatszámjegyű összegnek tűnik.
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #97222 üzenetére
Nagyon meg kell nézni hova viszi az ember, mert tényleg többségben azok a helyek vannak, ahol nem végzik el alaposan a munkát. Van egy karosszériás ismerősöm, beszéltem vele az én autómról, hogy egy alváz és üregvédelmet csinálna rajta, csak azt nem tudom mennyire fontos ez nekem. Mert 16 éves az autó, legrosszabb esetben még 4 évig tervezem használni, de optimális esetben már 2 év múlva cserélem, akkor pedig sok értelme nem volt. Szóval úgy döntöttem nem csináltatom, de egyébként 1 hét lett volna, az utolsó mm rozsdáig, bármikor mehetek megnézni hol tartanak. Egy hátsó merevítő cserével, a jobb hátsó keréknél kis lakatolással 35k mindennel együtt.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #97222 üzenetére
gondolom nem bp-i a szaki.
-
kalmanchris
tag
válasz
runner 125 #97029 üzenetére
Bezzeg a régi C70...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #97031 üzenetére
Csak egy dolog hiányzik és az a tér
A lexusok mindig is baromi konfekció méret autók voltak sajnos.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #97031 üzenetére
+1, nagyon állat, ahogy kinéz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #96999 üzenetére
Volvo C70-ről mit érdemes tudni?
Ezzel szemeszik haver...
mod:
Dugódíj mellé: 3k lesz a német pálya matrica.
-
Sátán44
addikt
válasz
runner 125 #96981 üzenetére
Baszki, ha naív lettem volna, akkor már futhatnék a pénzem után.
(#96983) TaaT
Én is ezt fogom tenni. -
Zola007
veterán
válasz
runner 125 #96945 üzenetére
nem gáz, nekem is tetszik, de igazán nem jó semmire
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #96926 üzenetére
Minden nap tanul valamit az ember.
Mondjuk nekem nagyon tetszik ez az S60-as. Csak a fogyi....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Mennyit eszik egy ilyen? A 140 ló elég vékony egy ekkora ccm-es motortól.
-
DZs
senior tag
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Ezt én is nézem már néhány hete.
Nesa: Lehet benne valami, kívülről csak egy kép, belülről 5, tehát nem volt lusta képeket felrakni.
-
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Igen, szép... A 2006 utáni volvo s80 szériában (mostani) van még egyáltalán ilyen 2.4-es benzines turbo nélkül? Az lenne az igazi...
-
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Szép nagyon! Valaki jól fog vele járni!
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #96872 üzenetére
Nem egyforma az eleje meg a hatulja, ez megeshet hogy egy simlis.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #96544 üzenetére
Hat most egy elsö lampa csere ha elbambulsz es beleugratsz önhibadbol a garazs falba, akkor ok, de azert ez ritkan fordul elö...de mos az is legyen 300 euro egy lampa bura....egy 8 millios kocsinal ha azt nem tudja valaki kicsereltetni olyankor az ne vegyen ilyet...de astrat se.
Fenntartasi költsegek. Biztositas gondolom valamivel magasabb (hasnlo teljesitmeny, szoval nagy difi nem lehet), ha szerelöhöz kell vinni (nyilvan nem markaszerviz), az magasabb alkatreszarakkal, vastagabb ceruzaval fog dolgozni. Legyen mondjuk +20%...vagy naiv vagyok? Azert az nem olyan egetverö....es azert 8 millioert egy astraba, vagy egy a5 audiba ülsz be, hat azert na....en elakadtam
Többiek?
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #96504 üzenetére
Az ilyen meg van győződve hogy amit a kocsival művel az jó.
El sem tudja képzelni hogy ettől csökken az értéke, hiszen ő egy csomót költött rá.
-
Land
veterán
válasz
runner 125 #96351 üzenetére
Igazad van, csak hát mennyire szép autó lenne.
Baromi jól megy, kívül belül gyönyörű...
A Skoda SuperB, Octavia, Mazda 6, Volvo S60, Honda Accord autók közül melyik a legigényesebb és legdögösebb kivül-belül papíron? Persze függ, hogy mikor évjárat, de mondjuk 2005-2010 között és az ár 2.5 millió Ft.
Illetve van itt a fórumon olyan, aki valamelyikben képben van ezek közül és tud ajánlani évjáratot, motort stb?
A SuperB elvileg jobb, mint egy Octavia? -
Land
veterán
válasz
runner 125 #96336 üzenetére
Alfa 1.9-es, 2.4-es dízel motorjairól nem olvastam rosszat. A tulajok is dicsérik. Benzinesek jelentős része lomha a 159-hez. Te mit hallottál róluk? Alfaamoren, népítéleten gyalázatos kritikát nem olvastam + néhány tulajjal levelezek jelenleg is.
-
Eagl3
veterán
válasz
runner 125 #96329 üzenetére
Hát azért na...
Hozzáteszem egy előző S60 azért még nem tűnik rossznak egy D5-ös motorral... -
Eagl3
veterán
válasz
runner 125 #96326 üzenetére
Tisztába vagyok a piaci árakkal, ha meglátok egy autót 5,5-ért ami tényleg tökéletes minden szempontból, akkor még belefér. Nem mondtam, hogy csúnya az S80, egyébként a küllemén kívül minden szempontból meg is felelne, de ugye most volt az S60-nak ráncfelvarrása, sztem 1 éven belül jön az S80 is azzal az arculattal, már most erősen maradi a forma, mi lesz 4-5 év múlva?
-
-
válasz
runner 125 #96125 üzenetére
2. generációs almera elég ratyi váltó áttétellel bír, nekem az már nem szimpi, inkább a corollára mozdulnék rá. Persze csak a civic után
seat nem az én világom, de az 1.9tdi nem rossz, csak amit runner is írt, valószínűleg van benne km bőven
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #96125 üzenetére
nekem is nagyon tetszik.
lehet megnézem, de ez is messze van. -
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #96121 üzenetére
ufo civic tetszik.
de az nem egy milla -
trassher
addikt
válasz
runner 125 #96082 üzenetére
Hülye a magyar, főleg autó terén. Aki még egy suzukit sem bír tisztességesen tartani az is bmw-t vesz mert neki az kell. Szegény első szériás x5-ök is így járnak. Megveszik kb szarért-hugyért aztán leesik hogy erre 6 kilónál indul egy garnítúra gumi. Megveszi a szar használtat de utána jönnek a féltengelyek, évente 1 db tuti kell. Jobb első, jobb hátsó, bal hátsó, bal első. Szépen ciklikusan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest