- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
LámaZ
addikt
Ez volt-e már?
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Na, ezt a akartam kérdezni, hogy mennyi. 35k-t írtál.
Én 2 éve csináltam egy kis bohóckodást. Miután a szerelőmnek felvetettem a témát, azt mondta vigyem el a műhelybe, ő felemeli, és azt csinálok, amit akarok. RO55-öt töltöttem egy szórófejes flakonba, és elkezdtem alulról fújkálni. Fele egyből a földre ment, negyede a tüdőmbe, és negyede a célhelyre. Végülis, egy év múlva, olajcserekor megnéztük az eredményt. Helyenként fehéres az alváz, ami jó jel, de alapjában véve csak szemfényvesztés volt a munkám. A 35k így – ha rendesen megcsinálják – nem is tűnik olyan soknak. Hátha többen vállalják ezt a munkát is, és lemennek az árak. Szerintem lehetne csinálni ezt is komolyabb technológiával (pl. csiszológép, amely egyben fújja is a korróziógátló folyadékot), ami gyorsítaná a folyamatot.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz
runner 125 #97239 üzenetére
Vajon az autógyártók miért nem olyan kocsikat gyártanak, amelyeknél nincs szükség utólagos korrózió elleni védelemre?
Mert simán tudnának ilyeneket gyártani, és meg merem kockáztatni, hogy nem is dobná meg olyan nagyon a költségeket. Költői kérdés volt csak.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz
tboy93 #97255 üzenetére
A kérdés jó, de ki merne arra tippelni, hogy a mai ismert kapitalizmus meddig bírja még?
Azt egyébként aláírom, hogy akár 25 évre sem érdemes autót építeni, mert addigra elavul. Azonban, 10 évre már simán lehet, SŐT, TOVÁBBMEGYEK, szerintem itt is elő fog kerülni a modularitás, amikor könnyebben tudod majd cserélni az egyes részegységeket, nem lesz szükség akkora szakértelemre, mint manapság. Az autószerelőknek még maximum 50 évet adok, a szakmájuk így, ebben a formában meg fog szűnni. Szerintem ők is érezhetnek valamit, azért dolgoznak olyan drágán. ☺Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Gondolj bele, hogy régen mennyi autó volt az út szélén műszaki hiba miatt. (Most legfeljebb baleset és torlódás miatt vannak leállások, de már ez sem fog sokáig menni.)
Én 8 éve járok egy autóval úgy, hogy műszaki okokból egyszer sem kellett menet közben megállnom.
Magyarán: a szerelési feladatok gyakorlatilag beszorultak az autószerelő műhelyekbe. A következő lépés az lesz, hogy visszaszorulnak a gyárakba. Vigyázat, futurológus vagyok![ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- iPhone topik
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!