- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Eagl3 #166747 üzenetére
attól függ mi van benne a díjban
mennyi km-t futhatsz, benne vannak-e a szervizek stb.
hány évig kell kötelezően bérelned, mennyi az induló bérleti díj stb.tartósbérlet alapvetően inkább cégnek jó, mert igaz hogy cégautóadót fizetsz, de visszaigényelhető az áfa
te magánszemélyként fizetni fogod a cégautóadót (bele lesz kalkulálva a díjba), de az áfát nem tudod visszaigényelni
plusz alapesetben sosem lesz a tiéd az autó, de ez konstrukció függő -
-
footy
addikt
válasz
Eagl3 #162091 üzenetére
Mi nemreg vettunk egyet. Minden alkalommal elvezettel ulok bele, a Golfomba(6os) visszaulni csalodas.
Tipushibarol nem tudok, a motor eleg jo konstrukcio, nincsenek olyan problemai mint a korai TSIknek es nagyon jo a karaktere is.ekkora futasteljesitmeny utan kell biztosan kolteni ra és mennyit?
nincs ilyen szabaly, ez hasznalat es elozo tulaj fuggvenyeben valtozik -
akooos
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
Eagl3 #158041 üzenetére
a szerelőnek üzenem, hogy könnyű más f.szával verni a csalánt. mivel a 2-es agilában minden suzuki a lápát és márkajelzést kivéve, lehet inkább splash-t néznék. egyébként szépen viszi a 160-at is, nagy szélben kicsit imbolyog (akkor elég lesz a 120 is), viszont nem egy elromlós fajta autó. a hosszú utakra meg vegyen fülhallgatót/füldugót, mert a zaj tényleg elég komoly benne akkora távokra.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Eagl3 #140229 üzenetére
600e es 1m között, és nem tudnak vigyazni semmire, de valamilyen szinnten meg lehessen vele jelenni - nem egyszerű eset
Szívó dénes Hiace? 1m alatt van személy és teher is, újabb és régebbi széria kinézet alapján egyszerűen megkülönböztethető. Rozsda, motor-váltó-futómű, ülések-kormány-sebváltó állapota alapján könnyen eldönthető, hogy érdemes-e megvenni. Kamrás dízel ha nincs tiporva (magas fordulat, padló tehet be neki), bírja a rövidebb távokat is. -
-
-
-
Zsombe
senior tag
Régi vagy az új dízel (2.2 i-CTDi vagy 2.2 i-dtec)? Nekem a 2.2 i-CTDi-vel (140LE) van tapasztalatom, egy ilyen motorizáltságú Accordot hajtok 2 hónap híján 8 éve (új kora óta). Eddig szerencsére semmi probléma nem volt vele a 121k alatt, csak a szokásos éves szervizelés.
Szerintem nagyon kulturált, nem tipikus traktor dízel, csendes, nem rázza a kasztnit és még kigyorsításkor is inkább kellemes, mint traktoros hangja van. Egész alacsony fordulattól megindul (~1.400-1.500 rpm), szeret pörögni, de 3.500 rpm fölé felesleges nyúzni. Városban 6.5-7 litert fogyaszt, autópályán 145km/h-ra állított tempomattal 5.8-6.3 a fogyasztása, békés országúti tempónál (80-90km/h) pedig elvan 5 literrel. -
runner 125
nagyúr
Várjál, én az első gen. S60-ra gondoltam.
Egyértelmű, h a facelift jót tett neki. Nem is értem h ezt a csipás design-t miért hagyták jóvá, förtelmesen ronda.
mod.
Olyanom van, ha kérdésed van keress, vagy gyere Index-re az S60/V70 topikba.Sátán44
Vannak erre szakosodott személyek, de bármelyik nepper tud benne segíteni.
A Vitara-t 15k-ért intézte el egy srác 4-5 éve, 2 nap alatt, de 2 nap múlva már rendszám volt az autón. Sokkal gyorsabb ez az út, mint több nap szabit kivenni, időpontot kéregetni, okmányirodába futkozni, műszakiztatni, stb. -
runner 125
nagyúr
Az ízlés nyilván szubjektív, de nekem spec nem jön be az új S60. Túl Fordos, túl tucat (trendi?). Eltűnt belőle az a klasszikus, visszafogott, konzervatív elegancia. Ezért is örülök, h egyelőre még nem nyúltak hozzá az S80-hoz, csak facelift-et kapott az orra.
mod.
Egybe azért ülj bele és próbáld ki.
-
runner 125
nagyúr
Piaci árakkal tisztában vagy?
XC60 legolcsóbbja 4,5m, a 150k km-esek 5,5-től indulnak.
S80-ból gondolom a 2. gen-t nézted, azok is 3,5-től indulnak, de inkább 4, a kis futású újabb 5,5+.
Formát tekintve számomra abszolút ideál az S80. Nem egy lendületes, trendi forma, de a Volvo ezen kategóriája soha nem is képviselte azt a vonalat.Valamelyikből próbálj ki egy 200 lovas 2.4 D5-öt. Megvan már a megfelelő nyomaték, cserébe takarékos is.
Viszont előtte szerintem döntsétek el a kategóriát, SUV, vagy limuzin.jozefgucci1
XC90-hez már tartósan vastag tárca kell. Index-en szokott írogatni egy user, volt neki HR-V-je is annó, vissza is sírta legutóbb. Bő 1m-t vitt már el pár év alatt az XC90-e.
-
-
caprine
senior tag
XC60 szerintem még túl új, tuti nincs 5 milla alatt. Ráadásul a CX7-es dilemmád itt is fent fog állni, a 2,4 nem megy a turbo benzinessel meg vedel, és még kisebb is mint a mazda. Igazából azt kellene eldönteni száguldozni akarsz és akkor jó a turbo benzines de kisebb kasznival, vagy takarékos legyen de akkor dizel, és akkor lehet nagyobb kaszni.
Ami neked igazán megfelelne az egy első generációs X3 30d mondjuk.
-
Az XC60 szerintem belül kicsi, én ültem benne többször is, vezettem is, nekem nem jött be. Menni ment rendesen, azzal nem volt gond, de 5 embernek már szűkösnek bizonyult. Akkor már inkább az XC90
Arról nem beszélve, hogy diszkódzsip, sárban úgy bennragadtak vele ismerősék mint a sz@r
a hilux bezzeg bírta a terepet
-
Bull Boss
őstag
én azt nem értem, hogy az ütközéskor álltatok vagy mozgásban volt az autó? Én elsőre arra gondoltam, hogy az opeles azt hitte álltok és megpróbált elmenni mellettetek, majd mikor látta hogy az autó mozgásba kerül fékezett és belement. tehát hogy volt pontosan a szituáció?
szerk: am nem csak kereszteződésben lehet megfordulni?
-
"Viszont azt is írja a KRESZ, hogy nem kényszeríthetsz másokat fékezésre\megállásra."
Nem, nem ir ilyet. Amit ir, az ez:
"Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására."
(kiemeles tolem)Marpedig ha elfogadjuk Dare2Live helyzetleirasat, akkor ilyet nem is csinaltak.
Dare2Live: konkretan mit ferditett a rendor a jegyzokonyvben?
-
"Egyértelmű, hogy a barátnőd nem fordult meg elég gyorsan, simán megtéveszthette a szembejövőt."
Ha valaki nekimegy egy autonak, amit baromi messzirol lat es az az auto nem tesz hirtelen manovereket, akkor az hibas. Ha latom, hogy valaki keresztben all az uton, akkor minimum felkeszulok arra, hogy meg kell allnom. A Kresz konkretan ezt mondja:
"26. § (4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell."
Olyan passzus viszont nincs a Kreszben, ami tiltana, hogy az adott helyen megforduljanak, sot, konkret szintidot sem ir elo.
Szoval, ha csak elo nem kerul valami egyeb tenyezo (pl. kiderul, hogy bekesen alldogaltak a buszmegalloban aztan fektavon belul keresztbefordultak az Opel elott), akkor nem nagyon latok semmi olyat, ami az opelesnek barmi mentsegul szolgalna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest