Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz raczger #97230 üzenetére

    Probléma ezzel, h tényleg nagyon kevés műhely van, aki úgy csinálja ahogy azt a nagykönyvben megírják. Iszonyú tróger meló, hiszen a fejed fölött kell dolgozni, hullik rád a mocsok, hiába vagy beöltözve. Nyilván sok maszek tele van munkával, h őket idézzem, "nincs idejük bohóckodni ", még felár ellenében sem. (WTF?)

    Az alvázvédők 90%-a lemossa hellyel közzel, majd rögtön felviszi a legolcsóbb, kikeményedős rücsit és le van tudva. Ez a legrosszabb módszer, hiszen a felületi korrózió tovább burjánzik a "védelem alatt", ráadásul a klasszik occsó rücsi nagy hátránya, h idővel kikeményedik, megreped, ami elősegíti, h bejusson alá a víz.
    Egy fokkal jobb módi, ha tisztítást követően lefújják a felületi korróziót rozsdapassziválóval. Ebből is létezik többféle gyártó, de ahogy olvastam, igazán ez sem tuti. Pár évig valóban megfogja a korróziót, de utána ugyanúgy mit sem ér, én ki is húztam a sorból.
    Olvasgattam veterán forumot is, fejemben így állt össze a folyamat, ehhez ragaszkodva kerestem szakit. Persze 10-ből 9 helyen elhajtottak.

    Szóval a bohóckodás:

    - alapos mosás, tisztítás, levéve mindkét lökhárítót, műanyag küszöböket, kerékjárati műanyag dobokat
    - szárítás vagy pár nap száradás
    - a felületi korrózió alapos kicsiszolása koronggal mindenhol (rozsdapssziváló NÉLKÜL!)
    - epoxis alapozófesték felvitele
    - fedőfesték felvitele
    - alvázvédelem majd üregvédelem felvitele minőségi szerekkel

    S, persze minderről fényképes dokumentációt kértem.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák