Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
A motorral mondjuk pont semmi gond nincs, eleg szepen viszi meg azt a nagy kasztnit is. Nem versenyauto, de nem is arra talaltak ki. Elozni lehet vele, palyazni lehet vele, tobb nem kell. Hasznalos autoba idealis. V8-aknak akkora hotermelese van, hogy kinyirjak ankabelkoteget, aztan jonnek a kopogszellemek az elektronikabol. Kliman kivul en mas hianyossagot nem latok az autoban. Jo zene, napfenyteto, abs, tempomat van. Ennel tobb minek, hogy elromoljon? Be kell latni, hogy 20 eves autobol, megha luxusauto is, nem biztos, hogy fullosat erdemes venni.
-
TaaT
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
ja, 8.5 misiert veszel egy Megane RS-t vagy egy Focus ST-t (meg a kombi is megall 9 alatt) es ott is korberohogod, ahol nem akarod a GT86-t
a regi legendaikbol akarnak elni a japanok es ez qrvara nem megy ma mar
ez az uj MX5 is egy hugy, meg ez a GT86 is sok huho semmiert horrordragan
nincs bennuk egy rendes veretos motor se, meg igazabol hely se egy valag penzert -
hobizoli
nagyúr
pista az olyan huje, mint a f@szom
multkor oda is irtam nekik a TC-re, hogyha legkozelebb egy valag lovet ra akartok tapsolni vmire feltamasztani halottaibol, akkor egy Delta Integrale-ra toljatok bele, azt legalabb el is lehet majd adni utana jo penzert, kint egy jobb darabert adnak 5-6M-nyi EUR-t is, de akar meg tobbet is
vmi 1.7M-nel jar a 300k-ert vett Merdzso 320-asuk, ehhez kepest az a 20v Marea is egy tuti vetel volt
-
Én vitába keveredtem a TC-s Pistával, hogy márpedig én vagyok a hülye, meg nagypapás meg satöbbi ha nem hiszem el és érem fel ésszel, hogy az MX-5 mennyire király és kúl, és hogy különben is. Mondom héló, nekem nem pálya a kocsi, tőlem vegyek aki akarja, de atomkirálynak beállítani egy Corsa OPC-hez képest, csak mert hátsókerekes és lehet vele csapatni meg lent ülsz a betonon, háát. Le lettem dagattozva, hogy miért nem férek el egy MX-5ben? Navajon miért? Mert kicsi, szűk, alacsony? Pfff, anno a Crossfire-be beültem szalonban. Nem értettem, hogy ebben mi a bugi. Öregem beült mellém, és összeért a vállunk, a fejem kinyomta a tetőt (175 körül vagyok magasságban, nem égimeszelő) és rosszul éreztem magam, mint egy lyukban.... De biztos én vagyok a hülye
Adjon egy M3-at, abban nem sírnék
-
kenguru99
senior tag
A PD már lekopott róla, korábban még rajta volt a teljes felirat.
-
Qtya123
őstag
Csak nehogy valami önérzetes tádés megvakarja az autóját egy kulccsal/csavarhúzóval.
Én az ilyen és ehhez hasonló (különböző márkajeleket lehugyozó kölök, biztos sokan láttátok már) matricákat nem merném kitenni, akár poén akár nem. Lehet én vagyok paranoiás, de annyi frusztrált ember van, hogy félnék, hogy valaki nem érti a poént és revansot vesz a Tesco parkolóban.
Meg mondjuk nem is jutna eszembe kitenni alapból sem, nekem ugyan mindegy, hogy mit vezet a másik, egészen addig amíg nem akarja rámerőszakolni, hogy az övé a létező egyetlen igazi/tuti/legjobb autó. -
Ja ezek kemény kommentek.
Az embernek a sarkára kell állni és bújni a netet a kiszemelt tipusokrol, hogy mik a specko hibák, alkatrész árak, stb. Aztán szintén bújni a ha.hu-t és el kell kezdeni telefonálgatni, majd elmenni megnézni, máskülönben nem fog venni. Én is hetekig nézegettem az eladó autókat volt, hogy már indultunk volna az egyiket megnézni, de előző nap este megint átnéztem kinagyítva a képeket és úgy vettem észre, hogy egy tenyérnyi helyen hiányzik a fényezés. Tehát nem egyszerű a dolog az biztos főleg amikor elmész rohadt messze és egy szarral állítanak oda.
-
Szerinted egy taxos felmérésnél nincs ott a zsidó szorzó? Az első megnyilvánulás az lenne hogy biztos ismerősnek csinálta és felértékelte.
Maradok a megszokott vonalon. Hirdetem amikor és ameddig és majd jön vki mint Dominál aki elsőre azt mondja hogy oké miért nem pakoltál még ki belőle?
(#129435) Tsebacsi: Hát itt is ilyen viczes összegek vannak. 2.9-ről levittem az árát 2.5-re hogy ne legyenek ilyen - olyan csere ajánlatok meg hát csak kellenek a műanyagok a belibe. Erre jönnek 2 millió körüli ajánlatokkal. Azért kíváncsi lennék, hogy a többi eladó touaregnél is is ilyen tapasztalatok vannak-é? Mert akkor a magyar vevő nem csak hülye, de szánalmas is.
-
w333
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
SDI-knek a váltója tud elmenni, meg kell nézni, volt-e javítva az elszakadni hajlamos szegecs, aztán olajat cserélni benne 100k km-enként
(68 lóerősre biztosan igaz, a 64-esnél nem tudom pontosan). Amúgy részemről +1, nincs turbo, nincs kettőstömegű, a rövid fokozatok miatt még nem forgalmi akadály.
-
rbalint88
addikt
Nem tudom mi baja volt, de mindannyiszor PoHu javította, ha kontár módra, az az ő saruk. Ettől függetlenül szerintem az nem normális, hogy ennyi szopás legyen egy kocsival. Az egy dolog, hogy sokat kell költeni rá, az meg egy másik, hogy balesetveszélyes módon megkotlik az autópályán se kép-se hang módra. Nálam ez nem fér bele.
bitpork: a japán autó sem tönkretehetetlen, de több tulajdonosi behatás szükséges hozzá általában.
-
rbalint88
addikt
Konkrétan az ember annyira vigyáz az autóra, hogy a váltásnál vár egy-két tizedet "középen" és csak utána húzza be a másik fokozatba.
Na nála egyszer volt dugótörés, egyszer hajtókar könyökölt ki, végül pedig besült a motor. Mindhárom alkalommal autópályán, állandó tempónál.
Akitől a Toyotát vettem, szintén B6 Passatot vett. Már CRTDI motorost, abban is már cserélték a motort, merthogy abban repednek a blokkok...
Szóval városi legendákat akkor érdemes emlegetni, ha nincsenek mögötte valós dolgok. -
hobizoli
nagyúr
havercsaj ex hapsijanak ceges verdajaban is volt 676k-s gyogyitas 2.0TDI-vel meg vagy 6-7 eve
aszondta, jo hogy nem sajat verda volt, mert kb betolta volna az elso utbaeso kereskedesbe azonnal hazafelemondjuk akkoriban meg nem volt free az elemcsere, csak utan kb egy evvel lett az
de gondolom a VAG sem eroltette meg magat azzal, hogy akik evekig sajat zsebre csereltettek ki ezt benne, azoknak utolag visszakohogik ennek az arat, hanem azt a lovet ok siman bebuktak
-
Dare2Live
félisten
ott van a hszemben: "megfelelő használat/karbantartás esetén"
A megfelelő használatba nem fér bele a 130nál erős voltam és csakazért is benyomtam 3asba vagy a min 10W40et rakok bele mert a sürű a jó és mindig megvárom a 15.000kmet hiába városi 3kmes padlófék/padlógáz a vezetési sítlus.
-
Dare2Live
félisten
persze kérdés mi a "sose" de Toyotanak is volt (lehet van is) pár láncos benzinese ahol csak ellenörzés van előírva, csere sose és megfelelő használat/karbantartás esetén tényleg "sose" nem kell vezérést cserélni.
Persze kérdés mi a soha de 99%nak 600.000-700.000+km az soha.
-
kalmanchris
tag
Akkor azt a "csodát" hiányoltam én is a futóból.
Nem egy videóról beszélünk. Nem itthoni teszt volt. Talán auto motor sport channel. Nekem olyan rémlik, hogy a stáb 308-asával mentek egy kört az rs után. Mindegy is, nem azt akarom érzékeltetni ezzel hogy jobb egy sima 308 az rs-nél, csak érdekes volt. Lehet egyéb más tényező is, ami ezt az eredményt hozta. -
kalmanchris
tag
Egy 150 lovas sw volt a 170 lovas rs ellen. Még csodálkoztak a műsorvezetők is, hogy ez hogy?
Amúgy volt mtársamnak volt a korábbi 1.8 turbo benzin 180 lóval. Próbáltam, futómű mintha egy sima octávia lett volna. Dölöngélt, puha volt. Feszességre többet vártam volna. Lovakkal nem volt gond. -
lenko
aktív tag
Azért a gti nem hiszem, hogy átlag 7-7,5ből elketyeg, mint az 1.6 GT.
A 2.0 8v-re egy litert rá lehet számolni.
16v-re meg 1,5-t is.1.6 GT ugyanaz mint a GTI fék és motor kivételével, ülés is(kivéve a limitált nagy recaro). 256 van elől utóbbin 280-bár a 2.0 8v-re nem merék megesküdni.
Olaszból hozottakat kell nézni, ami az enyém volt rejtély, de mai napig nem rohad, még hólyag sincs rajta.
-
rbalint88
addikt
azért ne gondold, hogy egy CLK430 mellett nem pingvineznének az átlag szakik. és ahol értenek hozzá, ott meg kb ugyanolyan árat fognak kérni, mint egy maseratinál. 2000-es évek eleje óta eltelt pár év, azóta talán fejlődött a hazai szagemberállomány is, valamint ugye van internyet és akár ki is lehet vinni a kocsit Bécsbe, ha szervizeltetni kell.
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk a FIAT-nal nem ez volt a legzoralabb amit hallottam, met egy Maserati nem egy olyan db, amibol minden sarkon ketto jon szembe, hanem vicces ugyan de a PuntoGT-hez valo hozzaallasuk, amibol azert sokkal-sokkal tobb van, mint Maserati-bol
emberke vette zsirujan az autot, par ev mulva elkoltozott egy masik varosba, lett vmi nyugje a jarmunek, gondolta behasit vele ide az egyik helyi markakerbe, hogy WTF? van a gepjarmuvel
ott kozoltek vele hogy ilyen autot a ceg nem is gyartott
tenyleg? hat akkor gyertek ki es lathattok egyetegy masik helyen ugyanebben a szituban meg megmondtak neki, hogy igen, tudjak, hogy ez a verzio letezik, de ezt a tipust magyarorszagon nem is forgalmaztak es igy sajnos nekik nincs hozza semmijuk
ez hiheto is lenne, ha en ezt nem vadi ujan vettem volna egy masik markakerben par eve -
hobizoli
nagyúr
Azert a sarki polcvagen szervizben sem nyulkalnak majd bele az elso Lamborghini Aventadorba, hiaba lesz addigra VAG marka az is mar vagy 20 eve...
A masik meg, hogy egyes Maseratiknak a teljes futomuve mas gyartotol van. Pl van amelyikben Jaguar(!) futomu van, angolszasz meretu, colos csavarokkal...
-
rbalint88
addikt
Van közvetlen tapasztalatod Maser' árakkal? Tartasz ilyen autót? Nem tudhatod, mihez mi mennyibe kerül. szerintem nem sokkal nagyobb szopó életben tartani, mint egy nagyobb motoros CLK-t vagy hasonló kupét. Az pedig, hogy milyen beltere van, nem feltétlen egyenes arányosságban áll azzal, hogy ehhez párosulóan milyen menettulajdonságokat várnak a tulajok. amúgy a CLK430 80km/h körül száraz úton simán villogtatja padlóra a kipörgésgátlót, az meg szintén elég disszonáns, hogy ott van benne a a baszadék erős motor és a futómű kevés hozzá...
-
tomiii.
aktív tag
Én is ezeket nézegettem, hogy szépek, de mást nem tudok róluk
(#123396) trassher: Ezt nem feltétlenül nevezném élményszerző autónak(vagyis gondolom az RWD kritériumot nem a gyorsulgatás élmény miatt biggyesztette oda
)
(#123400) trassher: tán' Transit is van ennyiért. Az hátul hajt, nem bmw, nem mercedes, és nem egy steril audi
Én a vectra mellé vennék valamit, mert ilyne feltételek melletti autók nem kis pénzt tudnak benyelni szerintem, ha olyan kedvük van. Nem árt mellé egy stabil jószág. (és lelehet adni a kor kritériumból, 2000 előtt már vannak nyálcsorgatós vasak
)
-
TheProb
veterán
Nem gondoltam, hogy ennyire megsérti a kis lelkedet az a dolog, hogy olyan autót szeretnék ami tetszik. Fránya élet, mekkora hülye vagyok.
Többen említették már, ajánlották nekem vagy másnak a 323-at? Akkor mi a rinya és kiakadás tárgya? Ha meg esetlegesen nem erre az évjáratra, verzióra gondolt a "költő" akkor ezt is megtudtam, ezért kérdezek...De ha esetlegesen ennyi pénzért ezek is jók lehetnek akkor miért vegyek olyat ami nem tetszik? Ha meg szar akkor marad a punto, ennyire egyszerű. Vagy gyűjtök még és visszatérek a témára pár hónap múlva, nem létkérdés.
-
Kornel
veterán
ebben igazad van 100%-ra.
minél fiatalabb, és olcsóbb fenntartású autó kéne neki.
de a daewoo nem az, hidd el.
apámnak lanosa van, kolléganőm kalossal jár...
ja jut eszembe, mindkettőnek kilyukadt már a tankja, tehát nem egyedi eset, ami azért elég meredek, maradjunk annyiban.
én ennyiért egy punto2-t, vagy egy megane1 ph2-t vennék. 500-600k+egyéb költségek és tartalék.ha kicsit még gyűjtene hozzá, akkor pedig egy suzuki liana-t vennék, a jobbik 1.6-os motorral, de az 1.3-as se rossz. igazi japán minőség, nem nagyon romlik el, nem is rohad, amúgy se egy ördöglakat. Nem is törik rosszul, viszonylag nagy is, és azon kívül, hogy belül szürke, teljesen élhető autó.
Azt meg, hogy hogy néz ki, le kell magasról ****ni, ahhoz már több pénzmag kell, hogy jó legyen, ne romoljon el és még jól is nézzen ki.Természetesen a fl-es változatra gondoltam, az első verzió még annál is ocsányabb
itt van pl. ez az 1.6 GS "full extrás" (magához képest
) példány, mondjuk alkuval 800 körül.
-
Kornel
veterán
nem beléd kötni akarok, de a linkelt kalos az az autógyártás szégyene, minden tekintetben.
kicsi, törik, mint a ropi, sokat eszik (8+ liter), de legalább menni se megy, belülről igénytelenebb, mint egy régi swift, és az alkatrész se olcsóbb hozzá, mint bármi máshoz, simán annyiba kerülnek a dolgok hozzá, mint egy G astrához.
ehhez képest egy lenézett olasz punto2 mindenben jobb autó. -
Kornel
veterán
Ismet latszik, hogy ismered az autokat.
Daewoo-bol mi johet szoba ennyiert?
Egy lanos talan.
Apamnak ilyet vettunk, 9 evesen, megkimelten, toresmentesen, garazsba tatva, elso tulaj, stb.
Tovabbi 6 ev alatt a kocsin olyan dolog fordultak elo, amit el se akartam hinni...
Osszes rugo eltort szepen sorban, a tank kilyukadt, rohad, pedig garazsban van tartva, a motor eszi az olajat, hiaba volt 10.000-kent olakcsere, es mostanaban valami rejtelyes elektromks hibaja is van.
En biztos nem vennek semmi ilyet, egy levetett opel technika volt ujan is.
Ehhez kepest egy punto2 vagy egy megane 1 ph2 minden tekintetben jobb auto, ugy mondom ezt, hogy utalom a francia es az olasz autokat, es sose vennek magamnak. -
TheProb
veterán
Én sem akartam ezeket a kocsikat, bár franciát még mindig nem. De a punto/Stilo vonalat már annyiran ajánlották, hogy akkor gondolom annyira szar már még se lehet.
Daweoo/Chevi vonalról meg szeritem csak a Matiz jöhet szóba, azt meg had ne kommentáljam...
Corolla szintén az ami nem tetszik, se elölről, se hátulról.Szerintem az megadott ársávban ami egyedül szóba jöhet japán/keleti vonalon és valahogy ki is néz az a 323-as mazda. De javítsatok ki, ha még mindig rosszul látom a dolgokat.
Az ilyen külsejű 323-as pl kurvára tetszene.
-
hobizoli
nagyúr
igen, csak azert vhol furan hat, hogy csinalja az adagolokat utcara a fanboy-knak, es ok maguk megsem egy VW-vel raccerkodnak, hanem egy digo szarral
ez vhogy nem esett le egy darabig a FB-s csoportban sem senkinek a nagy polcvagen uberalleskedok kozul, hogy vajon miert is lehet igy, es miertis nem egy 1Z vagy ARL vagy BUK motort tunneroltak meg egy mk3 vagy mk4 Golf-ban ehhez, a nemet TDI vagy a PD technikat felhasznalvavannak csodak, nem?
-
trassher
addikt
Most nem adhatunk eszet annak akinek nincs. Sokan csak azt látják hogy milyen olcsón meg lehet venni aztán reménykednek hogy nem egy bontószökevényt vettek meg. Ha beüt valami akkor meg majd letámasztják az udvaron és a lépcsőn ülve csodálják hogy micsoda autó (csak épp üzemképtelen).
-
parandroid
félisten
Csak ne lenne annyira spártai, és mernék vele kimerészkedni autópályára is. Bár szoktam belőle látni, de ha belegondolok, hogy otthon kéne várnom az asszonyt, miközben tudom, hogy Citigoval autópályázik, no meg hogy pár év múlva a lányom is vezetni fog, és nyilván nem a Mazdán fog gyakorolni. Amúgy ár/teljesítményre és kizárólag városi használatra tényleg gyakorlatilag best buy.
p
-
-
hobizoli
nagyúr
a turbo utan meg nincs rajta semmi cso
de sokkal halkabb, mintha szivo motoros lenne4WD-s, elol-hatul sperrel
meg a 155 Q4 elektromosan kemenyitheto futomuvet kell beleszerkeszteni, de amugy mar hasznalhato lenne igy is, ha felkerul ra a kipuffcso+dob isa 155(=Tempra) is Tipo padlolemezes, csak annak van segge is
-
roberto211
őstag
Nem is a minőségét kifogásoltam , csak mikor valaki azt nézi h 4-5 ft al drágább a jobb gázolaj ott és ezért nem tankolja azt akkor szerintem fölös itt ez a "ki a nagyobb spúr" vita mert nincs nagyon hitelessége..
(#119019) bitpork : Nem omv,shell meg ilyenekre céloztam.. Amúgy oké akkor itt 100liternél 2500ft.. És 1200km körüli távnál ez a +2500ft olyan nagy összeg? Szerintem nem... Most az olcsó és normál kutak közötti különbségről írok nem a sima vs premium üzemanyagról..
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Ja, piac.
Nemetben nincs ekkora felara ezeknek a golfoknak (es mas magyarok altal premiumnak tartott nemet autoknak se, igen, itt a g4 is premium sokaknak... ).
Szoval itthon van egy nemet autoparti rajongas, ami nyilvan az aron is meglatszik.
Nemetben a japan autok sokkal jobban tartjak az ertekuket, mint a nemet autok.
Erdemes hahun kivul a mobile.de-n is bongeszni neha. -
kovacsroli
senior tag
"A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. "
Az én autómnál pl. úgy alakul, hogy az én átlagom 6,93 a nagy átlag pedig 7,58. Így 9. vagyok a típus rangsorban és még soha nem ferdítettem egy decit sem.
Ez az eset tehát pont ellenkező, sokkal rosszabbat mutat mint a valóság.(És nem fogyasztás-buzi vagyok, csak ha valamikor el szeretném adni és valaki nem hiszi el a km-óra állást, akkor be tudom mutatni az adatokat és a számlákat is
)
-
-v-
addikt
Ezzel nem getzy lennél, csak mondanál egy szar poént amin senki sem nevet
(#119033) zoo8800:
Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.
Ezt az érvet is szeretem, miért honnan tudod nem ment már szét többször, nem a sokadik turbó van rajta, nem lett már beleöntve sok havi magyar átlagfizu, és nem lóg a bele most is? (nem mintha bajom lenne a turbós benzinesekkel, csak ez az érv is sántít erősen
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest