- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #186441 üzenetére
Ha csak 130-140-nel akar kozlekedni, oda eleg az 1.8hsd, legalabbis a 4 szemellyel terhelt C-HR-bol kiindulva.
Ha 160+ akarja pukkantani a palyan allandoan, akkor nyilvan jobb lesz a dizel
-
zeus_2k14
senior tag
válasz
molnarpeter #186431 üzenetére
Ebben igazad van.
Ha veszek autót, minél fiatalabb, megbízható kell, nem akarom 2 év után eladniAmiket néztem, az VW Golf 6, Citroen C5 2.HDI 2010-től fefele, Toyota Rav 4 . Max keret 2 milla lenne, többet nem adnák értük
--- ( egyenlőre
)
-
lali81
tag
válasz
molnarpeter #186422 üzenetére
érdemes lehet importálni? tudom sz@r a ft nagyon, de ha mégis?
kint mondjuk átnézni nemigen tudom.. mennyire rohadós fajta? a motor jó azt már kiolvastam, dízelem volt már de azt hiszem kapuzárási pánikom van és már a szívó 6 henger egyre inkább kiveszik.. -
válasz
molnarpeter #186401 üzenetére
köszönöm a tippeket
így megérheti futni egy kört.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #186415 üzenetére
Ezek ennyire szarok? V50-et néztünk haverral de azokban is fos az 1.8i és 2.0i motor az 1.6i meg gyenge. 2.4i maradt az egyetlen benyós opció.
-
válasz
molnarpeter #186417 üzenetére
Persze, lehet lendületből autózni, de amikor meglátsz egy kis helyet a szomszéd sávban ahova beugranál és hiába taposod bármilyen fokozatban a verdát akkor engem elkap az ideg
Tavaly amikor egy rövid ideig a céges dízel hatvan x lovas punyesszal jártam majdnem agyvérzést kaptam tőle. (Mondjuk az is rátett egy lapáttal, hogy vagy random dudált az autó vagy elment a tompított egy-egy pillanatra vagy a km óra hülyült meg)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #186413 üzenetére
...illetve B7 akkor, ha kicsit tudsz engedni az év kritériumból. Még a régi 1.8T motor, nincs koksz, stb, de 2008-ban bejött a B8. Vagy még a 3.0 TDI jó motor, ott mondjuk injektorra kell zsebben tartani némi pénzt. B8 benzines fronton bizonytalanabb, nem tudnék hirtelen jobb motort mondani, mint mondjuk a dízelek, 2.0 CR TDI teljesen korrekt, egy olajpumpa karbantartás vagy átalakítás kellett neki és kész. Eggyel lejjebb az A3 jó választás lenne, volt 1.6 szívó benzin is belőle sokáig (102 lovas a tuti), vagy elég hozzá az 1.4 TFSI, ott koksz és lánc a beugró, de nem vállalhatatlan (illetve utána 100-200k km-t elmegy, mire újra kokszot kell tisztítani). BMW vonalon is az év az egyik gond, illetve azt dízellel nézném. Ajánlom a TFSI club fb csoportot tájékozódni. VAG benzinek közül az 1.4 a legolcsóbban karbantartható talán turbós vonalon, de abból ennyiért még nincs szíjas (MQB platform már azt kapott), szóval a láncszettet okoskerékkel érdemes bekalkulálni.
E90 volt még M47 blokkal, több százezer km-re képes különösebb probléma vagy hozzányúlás nélkül. Nehéz ügy ez a kor, mert benzinesek és dízelek terén is akkor jöttek be az új technológiák ezeknél a márkáknál és kevesebb volt a kiforrott motor a kínálatban
Japán fronton Lexus HSD-t mondanék, megy és nem fogyaszt, de drágák. Honda Accord is jó vonal
Igazából lehet, hogy spórolnék kicsit és körülnéznék PHEV vonalon, pl Ampera, ha olyanok a közlekedési igényeid - napi ingát fillérekért teljesíti és kifejezetten jól megy villanymotorral is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #186383 üzenetére
Nekem is csak 83 tagú a ménes, de szerencsére szopóbenzinhez képest elég alacsony fordulaton megvan a csúcsnyomaték (119 Nm @ 2800 1/min). A 0-100 papírforma szerint 11,9 sec.
A WagonR-ünk azért jobban megy, jóval pörgősebb is az M13A, plusz a 93 lóhoz csak 930 kg társul, ~10 sec körül el is éri a 100-at. A Honda meg vagy 200 kilóval nehezebb.
-
válasz
molnarpeter #186383 üzenetére
Türelmes ember lehetsz
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #186380 üzenetére
A fejedről jut eszembe:
Az imént elvittem anyumat dolgozni, és hazafelé ment előttem egy Lupo SDI. Hogy az milyen tetű lassú! A Jazz sem egy racsekár, de azért na. -
csibor
addikt
válasz
molnarpeter #186313 üzenetére
Évi ~ 10000Km alapvetően rövid 2X15km távra. Pakolásra is kell, de nem szeretnék nagyot. Megane 1 1.6 16v vált. 6-7l közt megáll. Ha nagyjából ezt hozza a következő, nekem megfelel.
-
oliwire
őstag
válasz
molnarpeter #186297 üzenetére
Igazából meggyőztetek, még tényleg anyagilag akkor lennék a legjobban, ha ezt a mostanit használnám, esetleg tényleg elkezdeném beleszereltetni a tempomatot és egy olyan menetfényt, ami nem a gagyi hatást kelti.
De ezek szerint 2,5 millió nem lenne elég, hogy előrelépés legyen autóban erre a használatra? Én ezt anno 1,3 millióért vettem.
-
válasz
molnarpeter #186264 üzenetére
Sajnos az nem jó mivel a munkahelyem környékén csak privát töltő van csak. A lakóhelyén pedig még nincs elérhető távolságban.
-
GIJoe
addikt
válasz
molnarpeter #185958 üzenetére
nézegettem 400E körül de nem találtam, a Fabian gondolkoztam, de nem nagyon van jó áron
a kinézet nem szempont, ill. nem annyira, de elég rusnya 206hoz képest -
válasz
molnarpeter #185933 üzenetére
Általában új autó értékesítésnél kompenzálnak vételár kedvezménnyel az adott márka központjai, csak bosszantó a tendencia. Ford 2.2-es motorjai sokkal jobbak voltak, mint a mostaniak.
-
Dare2Live
félisten
válasz
molnarpeter #185789 üzenetére
Felhívtam ezt mondtam azt mondta közigazgatásban nincs ilyen és nem arra válaszoltam amit kérdeztek ezért a 20.000Ft bírság.
Meg majd be kell fizetnem a másik bírságot is ami még nem tudom mennyi, mert bekanyarodtam egy utcába amibe nem lehetett volna és persze büntipont is lesz."Kicsit" fel is húztam magam az utobbi hetek nagyon nehezek, amúgy is évek óta megy a külföld, nem külföld ez most eléggé meglökött. Neki is kezdtem állást nézni (nálam néha így mennek a dolgok) de most nem mehetek feleségem utolsó hónapban aztán fél év múlva meg már lehet megint ittmaradnék mert hmmm mért is maradnék itthon?
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #185686 üzenetére
Ez nem annyira fekete-feher, tekintve a kedvezmenyeket.
@bandus Pappas keszlete meg tele van Ceed-ekkel a weblapjuk alapjan. Lehet, hogy ez hulyeseg persze.
-
válasz
molnarpeter #185686 üzenetére
nyilván végtelen szempont van, egyébként most nekem is ez az alig használt, 1-2 éves, néhány tízezer km-es autók jutnak eszembe, esetleg a válság elülésével arra lehet számítani, hogy készleten beragadt, vagy bemutató/tesztautó elhozatala lehet egy jó biznisz. van egy olyan érzésem (és lehet, hogy másik topikban írta is valaki), hogy lehet pofátlannak lenni, és elhozni 1-1 jó vételt
pl. ha jó csillgzat van, egy ilyen autóra simán be lehet mondani szerintem 7-7.5 közötti ajánlatot.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/niro/kia_niro_hev_1_6_gdi_gold_dct_demo_auto-15563682 -
Dare2Live
félisten
válasz
molnarpeter #185627 üzenetére
Mindenhol megvan az ok. Nálam kis egyterű esetén amikor végigszámoltam évi 25.000km alatt nem adták ki a számok és 30.000kmnál érte meg egyértelműen.
Más meg megkapja napi ld 2+2kmre a dizelt mert cég azt vette... soha nem hozza be az árát sött... ilyen is van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #185627 üzenetére
Ami nem feltétlenül jó (kevés km), nálunk is van kevés km-es 2.0 tdi, a használója szó szerint 2 km-ről jár be vele. Tehát minden héten 10x megy csak 2 km-t. Kevés benne a méter de egy ilyet nem vennék a nevemre az tuti.
-
válasz
molnarpeter #185608 üzenetére
Erre a kérdésre most azt figyelmen kívül hagyva voltam kíváncsi, hogy én mire használnám.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #185595 üzenetére
2011-ben vettem a kia pro ceedet, az már 7év garival volt
-
Drughi
addikt
válasz
molnarpeter #185595 üzenetére
Igen, ha jól tudom akkor a 2010-2013 közöttieket (is) már 7 év garanciával árulták, tehát, akár kifogható egy épp még garanciális vagy abból kilépett, de jól szervizelt modell.
-
válasz
molnarpeter #185595 üzenetére
Meg mert kevesebb gond van velük, mint egy Forddal vagy fauvével.
-
válasz
molnarpeter #185583 üzenetére
Köszi a tippeket! Bp-re lenne.
-
Cyborg
őstag
válasz
molnarpeter #185457 üzenetére
Javits ki , ha tévedek kérlek, de homályos emlékeim szerint priusból érdemes 2006 utánit venni, mert ott volt vmi facelift, javítottak a beltér minőségén, a felhasznált anyagokon, szöveteken, megszüntek az gyakori izzó kiégések, meg más most nem jut eszembe. Azok inkább már 2M forintba kerülnek
Én is érdeklődöm a prius iránt, de 1-1,5M körül csak öregebbeket, vagy lefingottabbakat láttam eddig.
...mégegyszer, nem vagyok szakértő, nem követem napi szinten a prius piacot, és nem is vitaindítónak szántam, inkabb csak érdeklődés, hátha nem tudok valamit, amire nagy az esély
-
tutis
őstag
válasz
molnarpeter #185446 üzenetére
"használt autót keresek"
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #185446 üzenetére
Mindenre is a Prius a megoldás
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #185408 üzenetére
Nos, a témához annyit, hogy kint dolgozó tesómék is eladták inkább a 10 éves autójukat. Valami hülye oknál fogva 10 év fölött sokkal szigorúbb szemmel nézik a kocsikat és a helyi nkh bármikor behívhatja soron kívüli műszaki vizsgára is (csekkolva az okos műszakikat). A felületi rozsdát sem nézik jó szemmel az osztrákok sajnos.
-
válasz
molnarpeter #185408 üzenetére
Az a baj, hogy itt máshogy mennek a dolgok. Ez nem Magyarország.
-
válasz
molnarpeter #185343 üzenetére
Meg tudnád indokolni, miért jó ez a Focus?
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #185342 üzenetére
Megnéznék egy min 3 literes sd dizelt hogy viselkedik...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #185293 üzenetére
Utólag is le lehet vizsgáztatni kistehernek. Csak kell egy térelválasztó meg a hátsóülést ki kell kapni.
-
dragonfx
veterán
válasz
molnarpeter #185249 üzenetére
nekem irtora tetszik.
és teljesen meglepődtem 6 a kezdőára.
simán rámondtam volna hogy 10.
azért jeep az jeep egy olyan márka ami nívós.
és akkor ott van egy vitara ami simán tud 6 milla lenni.
összeeresztve a kettőt, nekem nem lenne kérdés hogy jeep.
vagymi az oka ha ebbe az árban mozog egy jeep?
pedig minden földi jó van benne.jó cégnél vagy. céges autod ilyen volt??
-
dome29
aktív tag
válasz
molnarpeter #185155 üzenetére
30ikre jellemző a szelepszárszimmering azt tudom, a 3asomnál is megkellett csinálni.. azóta hibátlan!
csak gondolom ott picit dràgàbb -
Mauzes
addikt
válasz
molnarpeter #185127 üzenetére
Üléskialakítástól függ, de szerintem ezekbe nem fog beférni 3 gyerekülés. Nekem most B8 Passat-om van, és abba pl. esélytelen, szerintem ezek sem jelentősen szélesebbek.
-
T_Stark
őstag
válasz
molnarpeter #185135 üzenetére
Szerinted ilyen viszonylag rövid utakra, annak is kb fele városon belül van, jó lenne nekem a dízel?
Eddig inkább csak a benzinesek között nézelődtem. -
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #185122 üzenetére
Egyelőre semmi info nincs róla a szalonokban, idei év második felében várható...
+Doki16
Beultem magam mögé gond nélkül (183cm/88kg), és ott a céges kocsi ha úgy van (kombi Focus).
Auris hibridet nem találok, de nézem köszi. Abból nem csak a kombi volt?Szerk; nem tudok várni, tegnap feltettem az Astrat ma el is vitték...
-
válasz
molnarpeter #185060 üzenetére
Köszönöm!
Hát a 80 fokot eléggé lasacskán éri el... akkor maradok óvatos duhaj a napi munkába járásnál.
enzinnel 2000-3000 a normál tartomány, amit tartani szoktam, de esetedben a turbó miatt gondolom jobban szeretsz nyomatékból menni.
Igazából most szokok vissza benzinesre, és a 10 év dízelezés miatt hamar váltok most is, ráadásul 1800-2000rpm környékén szól az autó, hogy ideje feljebb váltani... persze dombon fölfelé nem hallgatok rá, de vizszintes úton simán váltok 55-nél ötödikbe. Arra meg figyelek, hogy 1500 alá ne menjen a fordulat.
Az a baj, hogy nem tudom, jól csinálom-e. Marhára szeretnék vigyázni az EcoBoost-ra... -
rvn_10
senior tag
válasz
molnarpeter #185052 üzenetére
Annyit meg hozzátennék h min 4 ajtós mert gyerekülés lenne hátul :) polo fabia nekem is beugrott (nekem octaviam van) C corsakkal sok baj van? Esetleg fiat punto?
-
Kos 7
tag
válasz
molnarpeter #185012 üzenetére
Ez a Prius+ nem lenne rossz, de drágább (nyilván) mint a többi említett modell, meg nagy része taxis volt :/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #185010 üzenetére
Újabb 5+2 vonalon Grand Scenic 1.4 TCE elfogadható, vagy kicsit régebbi típusok közül Espace 2.0T elég jó motor még. De üzemanyagban hamar visszajön a hibrid
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #184957 üzenetére
Huhh, erős köszi!
Akkor ettől nem kell félni.
Más, amire érdemes odafigyelni ennél a típusnál? -
válasz
molnarpeter #184806 üzenetére
4 millió körül szeretnék egy 6 - 8 éves kocsinál fiatalabbat. Amúgy az Ampera ennek ellenére megéri az árát?
Sok jót olvasok róla, de azt is sok helyen, hogy annak a tudatában vásároljak Amperát, hogy egy akksi csere bármikor lehetséges.
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #184797 üzenetére
Köszi
na és mit lehet róla tudni ?
a telefont senki nem vette fel
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #184792 üzenetére
Na fel ís hívom megkérdezem milyen motorkódú
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #184760 üzenetére
Autó vásárlásnál mindig benne van a para az emberekben, ez teljesen normális szerintem de ez szerintem minden autó felett ott lebeg a 2M forintosnál is
Különben néha azon csodálkozom hogy látok olyan leélt Passat 5.5 PD -s autókat hogy hihetetlen elhanyagolt soha semmit nem költöttek rá csak tiporták a lelkét és megy
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #184700 üzenetére
BXE az tudom hogy alapból cserés ... mondjuk biztos hogy kicseréltetném idővel, csak vásárlás után nem akarok egyből azzal kezdeni, ezek a kis 3 ajtós A3 nagyon szimpik ebből jó lenne kifogni egy hibátlan 1.9 PD -t (2003 - 2005 az BKC nem ?)
-
tipuka
addikt
válasz
molnarpeter #184606 üzenetére
Voltam közben egy ford fusion-ben és egy vw pólóban ma, koppra elférek mindkettőben, kicsit nehéz ki-be szállni a ford-ba, a vw-be meg nagyon nehéz, de, ha már megvagyok ezzel, akkor nem gond, úgy se napi 20x kell ezt megcsinálnom. (szembe szomszédnak van polo-ja, csak idő volt mire rámért
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #184599 üzenetére
Jó arra, hogy a gyerekek lerúgják a belsőt pont jó.
Biqci: Az még belefér a kb heti 50-100 km távnál.
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #184608 üzenetére
Tehát akkor ebből is egy nagy szopó roller lehet ... 1 normális autó nincs !
És esetleg az A4 szívó benzin ezekről mit tudni ?
Szintén egy szép A4 csak ez már drága !
Esetleg nézzem meg a Leon 1.8T ? az nincs is olyan messze
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #184578 üzenetére
Kapuzárási pánikra?
Amúgy pont a 2.5m az a mezsgye, ahol kettes prius már nincs, a hármasoknak meg nagyon az alja található sajnos... Felhívtam pár 3m alatti hirdetéstAmúgy lehet venni golf plust, alteát, yetit etc, csak bele kell kalkulálni, hogy ilyen használat mellett 3 évente kokszmentesíteni kell, illetve 7-8 ezrenként olajcsere.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #184538 üzenetére
Golf 4 1.9 TD 75hp AAZ 1997/10 - 1999/09.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #184548 üzenetére
Csak a 90 lovas 2.0 hdi-ben nincs gyárilag fap. Valszeg most már a legtöbb erősebb változatból is hiányzik, az egr szelep lefalazása szintén alap már sajnos, persze ne felejtsük a dmf kiváltó szettjét
Inkább egy jó kis 1.9jtd... -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #184548 üzenetére
A felesleges 20kg ra
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #184531 üzenetére
Golf 4-ből volt még kamrás TD a gyártás elején meg T4-ből is sima 1.9 TD. De ezeknek is húsz éve lassan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #184529 üzenetére
Mondjuk az 1.9 SDI is közvetlen, utoljára szerintem Golf 3 korában volt az 1Y kódú motor kamrás. A PSA 1905 ccm blokkja szintén nem direkt még, nem is volt különösebben átmenet, egyből jött a 2.0 HDI DW10 helyette.
-
válasz
molnarpeter #184514 üzenetére
letörtek a rögzítőrészei is a lökhárítónak nem foglalkoztam vele
lámpák megúszták (xenon, jó ára lett volna)
így 150k volt az egész eleje lámpák nélkül, géptetővel együtt
plusz még ugye majd a fényezés, szerelés
lett volna olcsóbban is de sajnos a mosó nélküliből van nagy kínálatÚj Válasz 2020-02-13 19:17:26 (#184517) kisza25
ne is mondd 6 éve vettük az autót sérülésmentesen, mostanra már csak a tető szűz -
válasz
molnarpeter #184508 üzenetére
Sajnos nem
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #184446 üzenetére
Értem. No és az 500m-2km városi rohangáláshoz nem rossz dízelt választani?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #184434 üzenetére
De ott legalább minden fordulatra jut egy munkavégzés, 4T-ben sokkal keservesebb lenne az az 50 paci.
Qru: Azt’ majd nem bír felmenni.
Coyot: Rám, illetve a Jazz-re faágak estek menet közben, meg is ijedtem. Szerencsére nem látok sérülést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #184403 üzenetére
Kicsit összevissza van akkor de a típusengedély a mérvadó azt tudom.
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #184389 üzenetére
2014 végétől kellene 6-nak lennie, asszem
-
BK87
senior tag
válasz
molnarpeter #184387 üzenetére
Még annyit kérdeznék, hogy az említett autó 2015 januári, az még ha jól tudom nem euro 6-os?
-
BK87
senior tag
válasz
molnarpeter #184385 üzenetére
DSG olajcsere már volt, vezérlés még nem.
-
Ukeve
tag
válasz
molnarpeter #184352 üzenetére
Hoppá, az véletlenül lemaradt. Olyan 1-1,2 millió körül tudnék rászánni, ez csak a vételár lenne.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #184274 üzenetére
2011-es Seat Altea XL, CAYA motorkód.
-
válasz
molnarpeter #184278 üzenetére
"bizonyára" ?
-
válasz
molnarpeter #184231 üzenetére
+ Qru
Köszi
Nézelődöm érdeklődöm tovább, aztán meglátjuk mi jön ki belőle, sajna nagyon igaz az, hogy a szerelőhöz kell venni az autót.
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #184226 üzenetére
És akkor elindulnak a beárazásnak álcázott autóhirdetések....
Kezdhetem?
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #184200 üzenetére
Ez melyik fiat a punto?
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #184188 üzenetére
de tréleren ugye? mond, hogy ugye
-
válasz
molnarpeter #184091 üzenetére
Ezekben magasabb az üléspozíció? Sok törődést a kötelezőkön kívül ne igényeljen. Nem sok futásra kell, de ne álljon sokat a szerelőnél. Pandáról hátha van még itt valakinek véleménye, nem tudom mennyire nyűgös. Csak nekem tetszett meg Suzuki alternatívájaként.
-
Roth81
friss újonc
válasz
molnarpeter #184087 üzenetére
Mivel tudok a bemzines nyűgökről a psa-nál ezért 1.6 2.0 e-hdi vagy blue hdi. Viszont sok rövid távval es havi 1-2 hosszabb úttal mennyire rizikós a disel?
-
Kasya
nagyúr
válasz
molnarpeter #184085 üzenetére
Mindenkinek koszonom!
-
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #184043 üzenetére
Másik kocsi így lett eladva, de el is tartott egy ideig.
Itt azt tervezem, hogy hazamegyek, aki akar odajön megnézni, aztán utána már szabadon meg lehet venni később is. De a papírjai is itt vannak, szóval az kell.
8th: köszi, én is úgy gondoltam, hogy 2 héttel előbb már felrakható. Fel is rakom a héten.
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #183951 üzenetére
normál használatban otthon tölt az ember
Na ja, hát ezzel lesz itt a baj, nem a többi töltővel meg hatótávval .. városi ember nagy része lakásban lakik, panel stb. rég társasház, garázs sincs, újépítésű ahol van garázs, ott se mindenkinek, és abban sincs töltő.
Ha az otthoni töltés nem megoldható, akkor EV marad a házzal rendelkezők kiváltsága. -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #183972 üzenetére
itt is beszelgetnek rola, vannak kepek is, de van tobb forum is ezzel kapcsolatban
evek ota ismert hiba, de a gyarto nem ismeri el annak
es amig egy birosag nem kotelezi oket erre, nem is fogjak
pedig belegondolsz ez eletveszelyes
beledzsalsz egy temposabb kanyarba, es pont kitorik a felfuggesztes, nem biztos az uton tudod tartani az autotcsak ezt kb ugy lehetne "javitani", hogy kapsz egy uj kasznit, de a gyartonak ez 6-8+ evnyi legyartott autonal elegge khm koltseg lenne
ezert nem ismerik el gyari hibanakde megnezed pl a Giulia toronyot az hogyan van kialakitva ugyanott, na az meg van merevitve bordakkal:
-
Mauzes
addikt
válasz
molnarpeter #183961 üzenetére
A B8 Passat beltér nekem nagyon elég, csak jönnek elő a hibák is meg zavaró zörgések, recsegések. Már 5-10 ezer km-es korától folyamatosan, ami szerintem gáz. Persze a budapesti utak elég gyilkosak, de haverom 6-os Mazdája mégsem zörög. Oké, mondjuk főnököm 5-ös BMW-je is bezörög itt-ott, de azért kevésbé.
-
k.t.a.
senior tag
válasz
molnarpeter #183932 üzenetére
Hát igen, az elektromos autó lenne az ideális. Csak hát azok 10 misi fölött kezdődnek újonnan. Az meg messze van nekünk.
Használtak között meg egészen a lista aljáról tudnék csak választani. Így meg jó eséllyel buknám a megbízhatóságot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #183911 üzenetére
Nem túl bíztató...
-
[HUN]Dani
őstag
válasz
molnarpeter #183898 üzenetére
500k mindennel együtt elég lehet? Ez már 3. generációs tsi?
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #183911 üzenetére
Ja ezt én linkeltem? Csodás hogy alig egy éve volt, de már nem emléxem rá
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #183906 üzenetére
Mit írtak róla? Kényes a kenési köre azt tudom, meg az alapjárattal volt gond a korai példányoknál de arra van ecu sw frissítés.
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #183906 üzenetére
Valami rémlik ... lehet hogy egy fos
-
Mike81
senior tag
válasz
molnarpeter #183894 üzenetére
Én is szívesebben venném 2.5 T-vel csak éppen kínálat nincs csak külföldön de mire hazakerül és forgalomba helyezed nem biztos hogy megérné egy alaphangon 14 éves autó. Mert 2.5T-vel csak FL -elötti S-maxok/Mondeok vannak. (2006-2010)
A másik fele pedig hogy itt a nagy "Környezetvédelmi hisztiben" nem korlátozzák e az Euro 4-es motorokat. Mert ezek besorolása még annyi ha jól tudom. -
[HUN]Dani
őstag
válasz
molnarpeter #183887 üzenetére
Az a baj, hogy csak 4 személyes. Ha később jön a kistesó akkor kicsi lesz.
Ford mondeo smax párosba 2.0 ecoboost powershiftel nagyon halál? -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #183778 üzenetére
Mondjuk 600km-re nem szívesen mennék el egy papír swiftel, de árat nem írt és valóban az a legolcsóbb
-
válasz
molnarpeter #183727 üzenetére
2.0 dti volt eddig, a motornak tényleg nincs baja. De ennyire nem prioritás a fogyasztás, jobb lesz a benzines. :)
-
válasz
molnarpeter #183711 üzenetére
ritkán kell, de akkor minél nagyobb, annál jobb..
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #183587 üzenetére
Egyatalan, egy par km-es utra, szoba kerult itt a 4-5-6km, minek autoval jarni egyaltalan, plane varosban? Nem hogy elektoromos/plug-in autoval, hanem barmilyennel.
Kicsit ambivalens errol a beszelgetes, hu de zold vagyok, de 5km-re autoval jarok dolgozni. Nalam epic fail kategoria. -
Tin
veterán
válasz
molnarpeter #183577 üzenetére
Ezek mostani autok, en meg igazabol a jovobeli autokrol beszelek, hogy vajon melyik iranyba mennek el a dolgok. En siman elkepzelem, hogy 10 ev mulva a belso egesu motorokat kitiltjak a varosokbol (nyilvan nyugaton), es oda hibrid is csak EV uzemmodban mehet be, akar GPS alapu korlatozassal.
Ha sikerulne megoldani a mostaninal legalabb 2-3x nagyobb kapacitasu, sulyra hasonlo akku technologiat, amit esetleg gyorsan fel is lehet tolteni, akkor azt hiszem, talan teljesen kiszorulnak a belso egesu motorok. De ezzel a lassan fejlodo akkutechnologiaval a hosszabb tavu utazasoknal kellene fog a benzinmotor.(#183579) molnarpeter: "Ajandek Ampera Klubos matrica"
-
Soulfly842
addikt
válasz
molnarpeter #183534 üzenetére
Akkor sem...
nem befolyásol semmit. Meg kell tanulni oksovezetninekijena'
A pár km-t ha sokat vezet az ember városban összehozhatja.. és a városi fogyasztás már önmagában is meggyőz. Olyan felára van azért, ami nem győzött meg.
-
Soulfly842
addikt
válasz
molnarpeter #183531 üzenetére
Nem tudom, de az opelektől engem kiráz a hideg.. lehet indokolatlan, de húz a szívem a toyota felé (lehet pont a kockázati tényező, ami meggyőz). Kezdem elvetni a Plug-in-t, helyette inkább jobb felszereltség és kevesebb km lesz (szigroúan 2010-11 utáni). Próbáltak meggyőzni, hogy magasabb km is megbízható Priusoknál (megerősítik a sok-sok-sok km-t ment priusok tömege, a probléma nélküli taxisok, stb),de ez valahol nekem mégis cél maradt. Még akkor is, ha csak 15-20E km -t fogok menni egy évben. A nagyobb hatótáv nem feltétlenül indok arra, hogy meggyőzön, a nagyobb táv viszonylag ritkább, de nagyon sok lesz a napi 5-10 km is. Kötetlen a munkaidőm ,s többször kell telefonon tárgyalnom is, ilyenkor többször lehet beállok valahova töltögetni majd egy kávézás, vagy egy üzleti ebéd mellett (ahol van mozgásterem a helyszínben). Bár bízom benne, hogy kellőképpen 'okosan', aksi barátan tudom felvenni a vez. szokásait is
Úgy is ~ 5 évre tervezem a P3-t.
(#183532) dj79 Soulfly842 (#183530)
Erről le is maradtam, hogy ilyen szintű az együttműködés.
-
Soulfly842
addikt
válasz
molnarpeter #183503 üzenetére
Engem abszolúte meggyőzött a srác és szívesen ajánlom másnak is. Prius közösségben rengeteg kocsi származik tőle - s mindenki elégedett vele! - csupa jó gépet, jó áron biztosított a vevői számára. Amikor érdeklődtem ott, akkor rengeteg elégedett vevő talált meg, mind ott, mind privátban.
Végeredményképpen könnyen meglehet, hogy tőle veszem majd meg - abban a kategóriában amit kinéztem (Prius P3, 160 E-220E km, jól felszerelt) több százezres megtakarítás átírással mindennel... s egy garantált minőség, egy jól szervizelt megbízható gép lesz a 'jutalom'.
Ami hátrány, A, ő hozza haza, de akkor a díját ki kell fizetni, B, gyűjtőkamion (kedvezőtbb), C, ami talán jobb megoldás: Te is hazahozhatod (ha kimennél érte) kapsz ideiglenes holland, erre a célra szánt rendszámot, minden papírt elintéz... ennek a legalacsonyabb a ktg-e) Minden megoldás a magyarországi árak alatt jöhet ki, egy szépen szervizelt Prius-val.
Minél többet olvasok a Priusokról egyébként, annál inkább beleszerelmesedek (ahogy korábban írtam nálam sűrűek a városon belüli mozgások, a 20-40 km-ek, töltésre lesz szerintem lehetőségem, vezetési szokásaimnak megfelel... s nekem tényleg csak annyi szükséges, hogy egy megfelelő belső komfortú kocsi, ami biztonságosan, stabilan, költséghatékonyan eljuttat A-ból B-be).
Nekem azt hiszem végleg eldőlt Prius lesz a vége. Gyűjtögetés elindult, de ~2 hónap múlva lesz a vásárlás
Sokat olvasva ledöbbentett, hogy még a 3-400E km-s taxisokat is milyen hűen szolgálták ezek a jószágok
(#183503) molnarpeter, egyébként köszönöm neked a privát ajánlást is, felkeltette az érdeklődésemet, de inkább a fenti szempontoknál fogok maradni
Akit még rajta kívül erősen javasol a Prius közösségben mindenki:
Juhász Jenő, Elit autó:
[link]Minden apróbetűs turpiságát ismeri a priusoknak, ha nem nála veszed meg, de Bp környékén célszerű hozzá vinni egy átvizsgálásra...
-
Dr.Burn
őstag
válasz
molnarpeter #183503 üzenetére
Koszi, mar beszeltem is vele. Azt hiszem lesz belole valami.
#183504 Tin: Altalaban 1000-1500 euro plusszal kell szamolni. Es akkor meg a jon a honositas koltsegei, ahogy irtad is. Ha mindent tudsz intezni magadnak akkor kitudod hozni olcsobban is. Most nekem az auto amit kineztem kb. 1000 euro pluszban lesz, mint az ottani eredeti ara. Termeszetesen a papirozas az meg plusz.
Megoldhato a kiutazas is, de nekem nincs annyi idom. A felulvizsgalat az kb. 150 nagyon max 200 euro amiket talaltam. Ha meg sem olyan jo az auto, es feleslegesen nem akarsz kimenni erte. Vannak ut dijak, ha elhuzodik a kinti papirok intezese akkor az egy extra nap. Plusz kell az exporthoz rendszam ami kb 150-200 euro extra, ha labon akarod elvinni. Azt a parszaz eurot amit megsporolnek azt eltudom engedni a kenyelemert amit cserebe kapok. Ha kirandulassal tudod osszekotni akkor az megint mas....
-
Winne
nagyúr
válasz
molnarpeter #183484 üzenetére
6-os váltó. Van egy 1.2-es itthon, azért az finoman szólva sem megy jól, de itt városban nem gáz annyira.
-
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #183161 üzenetére
jaa....
akkor sok sikert odakint!
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #183133 üzenetére
Volvo-ból csak az XC70 jön be valamiért, S60 kicsi, legalábbis nem nagyobb mint a C class.
159 szintén kicsi...bár egy jó 2.0jtdm, de két gyerek mellé akkor is kicsi lenne.
Insignia csak 2013 utáni, ott ahogy irtad olajpumpa tömités csere, inkább a külseje adja valamiért (na meg jó OPC belőle, de az majd max kapuzárási pánik idején) .
A6 V6 Tdi (vagy egy jófajta Allroad), nehéz belőle viszonylag megkiméltet találni, a vezérlés csere ára elég horror, pedig az árba belekalkulálva simán vállalható lenne, de túlárazottak és az eladók kummantanak róla. Kár érte, kb egyetlen vonal lett volna konszern vonalon ami nem DSG.
Lexus jó ötlet, bár inkább a GS, el is van könyvjelzőzve pár GS300 (Hybrid csomija vicc kategória), ez inkább csak akkor opció ha megtartjuk a C-t.
Mondi/C5 párosból inkább C5, kipróbálnám a Hydractive-ot.
#183132 - emvy: láttam a C5-öd, szép gép, Hydractive futóműves?&Többiek: E osztály lenne a legkézenfekvőbb, elég nagy esélyes főleg ha eladjuk a C-t. Ha marad a C, akkor biztos nem Mercit veszek mellé. Szükség van a változatosságra.
-
válasz
molnarpeter #183146 üzenetére
Tudtommal még a szívósor leszakadó csappantyúi okoznak motor GTK-t az Insigniaban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest