Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz csibor #186312 üzenetére

    Milyen használatra kellene, milyen hosszúak a rendszeres utak, mennyi az éves futás?

    G Astra 1.7 DTI sem egy ördöglakat, adagoló probléma lehet (pár tizes kategória, egyszeri költség), illetve rozsdát érdemes megnézni.

    1.9 SDI van a családban, bár nem Fabia. Kb 120 ezer km-t raktunk bele, 300 ezret elkerülte a km. A motornál a következő dolgokra kellett költeni meghibásodásból kifolyólag:

    Na most ehhez képest egy benzines úgy kezdődik, hogy gyertya csere és másfélszeres fogyasztás. Egyébként 280k körül kapott egy kuplungot (egytömegű, konkrétan az az alkatrész, mint benzinesnél), és volt akkortájt vezérlés cserélve, utóbbi szettől függően 150k km/8 évet is bírhat. Adagolós motor, üzemanyag rendszer nem romlik el, ha mégis baja lenne úgy 500k-1m km körül, akkor egy Deák nagyjából betakarja az alkatrész költséget. TDI-k sem elromlósak, sok évre tervezve még úgy is megéri, ha egyszer kér egy lendkereket vagy turbót, de SDI-ben semmilyen ilyen para-faktor nincs, filléres autózás netovábbja, ha megelégedsz pályán a 120-as tempóval :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák