- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz
Integrale #122870 üzenetére
Akkor csak a kijelölt részt kell kicserélni egy olyan takaró műanyagra? Bár ha bedobom a mélyládámat a csomitartóba akkor sok hely nem fog maradni...
Többiek: Oksa, akkor ez is majd az átnézés után derül ki. Amúgy egyik ismerődöm azt mondta, hogy ha megkérdezem az eladót azzal kapcsolatban, hogy volt-e törve és kamuzik akkor nagyon megütheti a bokáját utána, nem?
-
rwin5
őstag
válasz
Integrale #122584 üzenetére
Elolvastam mindkettőt, egyébként pont a totalcart böngésztem most is, mert nem sikerül álomra hajtani a fejemet, pedig reggel 6 kor kelek a melóba.. A 2. cikk végén bár pont a benzinesről írták, hogy ne lepődjünk meg ha 300 ezer feletti példányokat nem látunk.
Ennek kapcsán jutott eszembe, mégha egy PD TDI motor kapcsán is, hogy mennyi lehet egy ilyen motor élettartama? Nagyon sok ~5 év körüli autót látok már most 150e km körül eladó sorban, és nagyon sok 10-15 év közöttit látok ugyanennyi
futással. Rákerestem pont a totalcaron, ott azt írta a szaki válaszban, hogy egy PD TDI úgy nagyjából 300 ezer km-ig elmegy nagyobb baj nélkül. Utána mire lehet számítani? Mert, ha azt nézem és reálisan gondolkodom egy 10 év körüli autót 200 ezer km alatt, max ha szervízkönyves tán akkor elhiszem, hogy valós, de ahogy egyre jobban látom már a km óra állását egyáltalán nem nézem, de úgy átlagban +220 ezer fölötti autókat találok. No most ha azt nézem, akkor 80 ezer km-er múlva eléri azt a bizonyos 300-at, akkor most ha vásárolok egy autót 2-3 év múlva ingem gatyám majd mehet rá, vagy mit próbáljak majd elképzelni?
pl: itt kecskeméten eladó (ránézésre) egy nagyon jó a3-as 2003-as PD TDI, minden ki van cserélve most benne számlákkal bizonyítva, 8 év ugyanannál a tulajnál van, de van benne 286 ezer km, de legalább
gondolomvalós. Na most akkor ennek 14 ezer km és belép abba a bizonyos korhatárba, bár lehet pont ezért is akarja eladni az eladó. Viszont ettől a hirdetéstől eltekintve, ahogy feljebb is írtam a legtöbb autó erősen közelít ehhez a km óra álláshoz..Szóval a kérdésem: mire kell majd számítani? vagy totál kuka lesz az egész autó motorikusan?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #122574 üzenetére
Bizony, az EA111-es motort a Csehek csinálták.
mod:
TheProb:
Golf 4 1,4 - tetszhalott meg ne vedd, utálni fogod
Fiesta 1,3 - ha elég akkora kasztni akkor mehet, élhető autó
Corsa - én hányok a belétől ha te nem vállalható
Focus - ezt venném. Ha esetelg beleférne egy 1,8-as az még királyab lenne. nem eszik többet de érezehtően jobban megy -
Zewa
senior tag
válasz
Integrale #122531 üzenetére
Mérlegre ugyan nem álltam velük de forgalmi alapján 935kg a Punto IIA 1.2 16v 5door, még a 2005-ös 1.2 12v 3 hengeres Fábiánk volt 1065kg forgalmi szerint. (mind a kettő klímás, magasan felszerelt verzsön). Ha ezzel hozzászámolom hogy a 4hengeres motor valamivel nehezebb ott van a 1,5mázsa. Kérdés persze hogy mérleg mennyit mutat.
-
TheProb
veterán
válasz
Integrale #122504 üzenetére
Punto 3 megint az a kategória amiből csak fostalicska edition-öket találok, mi?
Punto 2-vel nagyon meg kellene barátkozzak, hogy tetszen. De ha azt mondjátok, hogy a budge-mhez képest gyakorlatilag ez a best buy, akkor kénytelen leszek elgondolkozni rajta.Mod: 1,4-es Punto 2-t nem is találok, wtf
-
Zewa
senior tag
válasz
Integrale #122396 üzenetére
100KW-tól felfelé 16 szelepesek. (100 kW, 103 kW,110 kW és 130 kW).
1.4-esről én is rosszakat hallottam, úgy dereng hogy vagy 1.2-est vagy 1.6-ost szabad venni. Én sokat rohangálok főleg városban a kis Punyesszal és teljesen jó kis kocsi és a gyári HLX extrák sokat dobnak az ""élményen"".Lsc: A Passatnak összetetted több lengőkaros futóműve sokkal kevésbé bírja a rossz utakat. Kikopik 1-2 szilent ezért a többiekre nagyobb terhelés jut, azok is fokozott tempoban mennek tönkre. Egy teljes felújítás után sok évig jó de jelentős költséget jelenthet egy B5-ös Passat árához képest.
Mágus: +1
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #122323 üzenetére
+1, mi anno úgy vettünk dízelt, hogy Wartburggal jártunk, évi kb. 10.000 km-t; mikor PH-n kérdeztem, többeknek nem tetszett, hogy ennyi futásra kellene gázolajos. Azóta évi 15-20 megy az olajkályhába, és mellette megvan a Varnyú is helyi szaladgálásra, nameg mindenkinek ott a biciklije
All in all, maximálisan egyetértek abban, hogy az egyszerre megtett út hossza számít, nem az éves összeg. Persze, némely dízel túléli a rövidtávon hajtást, csak a fokozott igénybevételnek megfelelően kell szervizelni.
-
-KP-
addikt
válasz
Integrale #122325 üzenetére
nézd, amennyire tudom a hazai kínálat 95%-a neppereknél megvehető német import. azok pedig nagyrészt nem a sheckheftes, nemrég cseréltünk turbót és injektorokat típusú kocsikat fogják behozni, hanem a legalja 2-2,5-3k eurós lefingott darabokat. A német autótulajdonos sem hülye amúgy, az is tudja mikor kell eladni az autóját. ami pedig tényleg jó állapot, azt nem fogják olcsón odaadni. sem kint, sem itthon. mert kereslet van rá, nem kicsi. nem a 200-250k megtett km a baj. hanem az, hogy ez sokszor inkább 3-4-500. az is hülyeség, hogy kint nincs óratekerés. ahol anyagi haszon van a kocsik eladásából, ott óratekerés is van. de ha kint nem is, akkor majd itthon megtekeri valaki. jó állapotú e46 simán simán belekerülhet 6-7-8k euróba is. mondjuk az már nem a fapad változat az tény. ráadásul a németek jobban szeretik a touringokat, az árát is jobban tartja. volt olyan 320d a mobile.de-n, amit hetekig nézegettem, hirtelen feltűnt egy ugyanolyan autó, ugyanazzal a gyártási évvel hónappal hahun. mobilén 5,900 euró volt írva árra, a hahura 2,2ért volt feltéve "kifogástalan állapotú autó, hölgy tulajdonostól, nem minden áron eladó" kamuduvál. gondolom a kinti árból még alkudott is valamennyit, és nem 1 db kocsit hozott be hanem egy egész trélerre valót, úgyhogy még az 1 kocsira jutó fajlagos költsége is jóval alacsonyabb, mint amibe nekem fájna ismerősökkel kimenni és behozni 1 darab kocsit magánszemélyként.
visszatérve az eredeti felvetéshez, a belinkelt népítéletnél szépen lehet látni, hogy 99-es 320d 250k km a kilóméterórában vásárláskor, ami mellé még 4 év alatt belerakott további 80ezret. kb. 330-nál vagyunk. tele van a net használt e46-ról szóló magyar nyelvű cikkekkel, tesztekkel (linkeljek be párat?). mindenhol le van írva feketén fehéren, hogy 200-300.000km között milyen alkatrészek cseréjére kell számítani. azt is pontosan lehet tudni, melyik alkatrész kb. mennyibe kerül. azt is leírják mindenhol, az vegyen ilyet, akinek a vételáron felül van x százezer forint tartaléka. ha megnézed az értékelés végén a hibalista nagyrésze dízel specifikus alkatrész vagy futómű alkatrészek. pontosan azok, amelyek mindenhol le vannak írva, hogy márpedig erre számítani kell. (azon csodálkozom, hogy a listájában nincs turbó és kettőstömegű+kupplung.) szóval (sajnos) semmi meglepő nincs abban amit írt.
-
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #122321 üzenetére
Szerintem nincs olyan, hogy feleslegesen erős. Talán valahol 3-400 lóerő felett utcára már tényleg nincs szükség, de én úgy gondolom, hogy egy higgadt sofőr számára minél erősebb egy autó, annál biztonságosabb.
A Biturbo 190 lóerős, az egyáltalán nem feleslegesen sok, kellemes tartalék marad benne autópályán, illetve csomagokkal országúti előzéshez.
-
Zewa
senior tag
válasz
Integrale #122314 üzenetére
Nem csak a BMW-vel hanem bármilyen prémiummal be lehet venni a cumit ha valaki a kínálat aljáról válogat.
Én nem tartom kizártnak találni egy normális FL elötti 20d-t ~1M forint magasságában (1,1 vagy 1,2 is belefér akár) de biztos hogy rengeteg utánajárást igényel.
Dízel Alfa?! Nooo way! Egy 1.9JTD Grande Puntoba szívesen beleülnék de elég szűk a piacok és sanszos hogy a jobbak 1,3-1,5M körül tanyáznak.
-
aero.
veterán
válasz
Integrale #122040 üzenetére
Jó jó, tudom, de valahogy mindig az Opel ugrik be nekem.
Igazad van, tévedek, nem kokszosodik. Akkor valami a pillangószeleppel rémlik, viszont a cooler cső népszerű probléma, azt nem tudom módosították-e a Saab-ban.Acheron: Attól, hogy nem gyártják, minden alkatrész beszerezhető és forgalomban van.
-
Acheron
őstag
válasz
Integrale #122034 üzenetére
A kérdés az, hogy milyen gyakran kell bolygatni. A franc se bánja, hogy honnan lehet hozzáférni, ha nem kell hozzányúlni, csak minden második szökőévben.
Úgy nézem, mindegyik jófajta motornak van valami kínja
Végül is nem csoda, ilyen teljesítményeknél már fárad az anyag.
Azért csak akad megbízható konstrukció az erős gépek között is. -
8th
addikt
válasz
Integrale #121871 üzenetére
Agysebész lehet a kolléga.
Fórd trazisz 2-5 dizel bilecs, Volkswagen tarcpórter t3 de a többi hirdetése sem kutya. A bilecs tranzisz hirdetésben szegénynek egyetlen szót sem sikerült helyesen bepötyögnie. Renátó ...
-
LógaGéza
veterán
válasz
Integrale #121803 üzenetére
Röviden akkor ennyi választásom van
Bár a bordónál az a világos szövet belső nagyon nem
-
Alg
veterán
válasz
Integrale #121746 üzenetére
Nekem a Mazda.... nemrég láttam egyet Bécsben, eléggé hűvazze-faktor volt
A fiatnak furák az arányai valahogy
Apropó, ha már MX-5: Ez így hogy?
Nézegetem őket egy ideje, érelemődik a gondolat hogy még családalapítás előtt be kellene ülni egybe pár évre
-
roberto211
őstag
válasz
Integrale #121669 üzenetére
Nem kell kiforgatni a szavaimat , pláne úgy nem,hogy most nem a swiftről van szó..
Erre a mindjárt kiderülre írnék valamit de nincs kedvem már vitázni kb a semmin.. Egymást győzködjük itt kb mint a degeneráltak, közbe semmi értelme.. Úgy sem mi döntünk hanem a vevő.. Mi csak mondjuk neki ennyiért mi a legésszerűbb..
De ha már hashtagedbe benne van a megane akk ja.. Előbb vennék meganet mert én ilyen vagyok.. Más meg előbb venne puntot, harmadik előbb venne fastrat és a többi és a többi.. Van ezzel problem? Nincs..
Ha egyformák lennénk unalmas lenne az egész világ.. Meg ez a topic is..
Gergoke: Te jó dolgokat írsz az a lényeg... Amúgy meg mindenki hülyülhet egyszer-kétszer szerintem.. Valaki itt kb minden nap.. Akkor ne vegyél komolyan, engem nem befolyásol elhiheted.
Amíg nem csinálok olyat mint Érden kb a lerohadt b corsások fiatal rétege,a hátrahajtott baseballsapkás f@szkalap h 60al belemegy körforgalomba(forgalomba) tekeri a szervo nélküli kormányt, közbe majd felborul mindenkit veszélyeztet addig szerintem nem én vagyok a komolytalan.. Én elzárt területen voltam..
-
-
rwin5
őstag
válasz
Integrale #120969 üzenetére
Igen csak még magam sem tudom mi volna az ésszerűbb, haverom mindenképp a golfra esküszik, csak azt nézem amiket fentebb leírtam a golf kivételével azok évjáratra nem öregek + km-ben is keveset futottak, ugyanazért a pénzért meg kb egy 150ezer km-t futott golfot kapnék, és félek, hogy belenyúlok valami széthajtottba. KIA-t meg 7 év garancia körül adják ami 1-2 éves, tehát még van benne 4-5 év, szóval magam sem tudom mi a legjobb. Ezeknél az új kocsiknál ez az 1.0-1.2-es motorok valahogy nekem nem bizalomgerjesztőek, meg legtöbbnél olvastam is, hogy lomhák, aztán ha úgy döntünk, hogy csak lemennénk balcsira ezzel a kis kocsival is akkor nem tudom neki merjünk-e ilyennel indulni, egyszóval bonyolult ez ..
-
-
-
aero.
veterán
válasz
Integrale #120543 üzenetére
Na ja, hallottunk már ilyet. A legsajnálatosabb, hogy a gyártó nem nagyon akarta beismerni ezt a láncos mizériát, pedig mennyi motort érintett...
Mondjuk az én motorom is rajta van a 20 legrosszabb listán, 303 ezret mutat, de még megy, éppen most keresek valakit, aki berakja az új turbóm.(#120546) hobizoli: nagyon ergyák azok a láncok, kiszámíthatatlan, hogy 20 ezernél, vagy 180-nál szakad szét és ver szét mindent.
-
-
-
-
kolosanyi
veterán
válasz
Integrale #120366 üzenetére
P, bevitte a cégébe, így nem kell adózni, mutatta a rendes rendszámot is. 1,2 friss szervizzel, 4 nyári gumival (téli van már rajta) névre írva, amiből még levonja a Swift árát. Szerintem ezért az autóéért ez jó ár, tényleg nagyon szép állapotban van. És úgy érzem, hogy nincs kompromisszum. Se méret, se felszereltség, se biztonság, se dinamika terén. Minden szempontból nagyon megfelel nekem
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #120359 üzenetére
jo az 5 henger, de abban ugy kell kezdni hogy hajtokar csere 4340-s Hbeam-re Arp csavarokkal
es nem a hajtokar miatt, hanem a hajtokar csavarja miatt erosen ajanlott ezennek a TC blokknak ami a videon van mindene erosebb gyarilag is annal
ebben 400+ loig siman jo a gyari, aki meg 500+ loban gondolkodik, ott nyilvanvan eleg ammo a projektben kicserelni mindent kovicuccraa TC (TwinCam) blokk 1958-s fejlesztes, akkoriban meg nem volt divat a fillerbaszas, itt meg anyagbol van minden
az origi 124-s Fiat-ban is volt ez a motor, hosszaban -
gooool
őstag
válasz
Integrale #120352 üzenetére
Ez pont előtte van egy picivel. [link]
Végül is helyben van, vesztenivalóm nem sok van ha ránézek, de mindenképp szeretném megtudni itt a szakiktól, tulajoktól, hogy érdemes-e listára tenni.A másik pedig ez lenne ami nagyon közel van, igaz más kategória: '98-as Mondeo 1,8 GLX
-
Kornel
veterán
válasz
Integrale #120348 üzenetére
A 6 liter nyilvan kulso keruletekben jon ossze csak bp-en, veletlenul se orakat a dugoba allva.
Hiaba kozlekedek bp-en, eddig szerencsere sosem kellett tartosan olyan helyen kozlekednem, ahol orakig kell dugoban ulni, igy eleg barati fogyasztasokkal jartam a splash-el is, 6 liter kornyeke 1000 kg-hoz, a tddi mondeo 7 korul volt 1550 kg-hoz.
A SS most 6,5-7, szinten 1000 kg.
Sokat szamit, hogy hogy vezet valaki, motorfekkel, es elorelatassal fel liert siman lehet fogni ugy, hogy nem hogy forgalmi akadaly lennek, hanem inkabb mas az -
válasz
Integrale #119885 üzenetére
Ott a probléma hogy Te is -és még sokan- az egyik okon vagytok fennakadva az okozat helyett. Ki nem sza@rja le mi az oka, ha kárt okoz? Próbálj meg kicsit előbbre tekinteni
(#119888) SzlobiG: ^^ Fogadjunk hogy a VW is tudja hozni azt amit a többség? Vajh miért van az hogy a visszahívásnál csak a "csalósz@rszemetköcsöggyerekésanyagyilkos" motorok kisebbik részénél van adblue építés? Azok is jellemzően a hírhedten szigorú Amcsi lokális (pl California) szabályozás miatt. Rgo túl van lihegve.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #119809 üzenetére
meg az 1.9-snel az Opel-n mas a szivosor es az olajszivattyu is
szopodas is van mindkettovel ezekkelnemtom mi a f@szert nem lehetett azt ugy hagyni
es ezzel nem csak magukat szivtajak be igy, hanem a digokat is, mert a kozvelemenyben az marad meg, hogy a Fiat motoros dizellel vannak bajok, holott az a resze pont Opel, mert a digokeben ezekkel semmi baj nincs
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- További aktív témák...
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest