Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterr85
tag
válasz
tboy93 #164495 üzenetére
Ettől tartottam..
Sajnos a kereten jelenleg nem nagyon tudok emelni, tehát felmerül a kérdés, hogy a fentebb említett használatra, max 1.3 - 1.4m ft-ig milyen autók jöhetnek szóba? Család jelenleg még nincs, de azért nem ártana ha 4 ember kényelmesen elférne benne, továbbá azért menjen, ha kell
Jó pár évre keresek autót, így a megbízhatóság is fontos kritérium.
-
szőröscica
addikt
-
stickermajom
addikt
-
aero.
veterán
válasz
tboy93 #164189 üzenetére
A 20i nem jó, a 170 lovas semmiképp, a 150-nél is befigyelhet olajfogyasztás. 25i is szar már ilyen futással, több olajat eszik, mint benzint.
Én kétszer örültem a 25-nek. Mikor megvettem, meg mikor nagynehezen, nagy bukóval eladtam. Most hirdeti 1.5x-es áron kicsit sarkosan kikamuzva a kereskedő, majd jól rárohad.A 28i öreg ahogy írták, de az utolsó jó benzines bmw motor. Nem egy M50, de még oké. Havernak van 5-ösben, 258e km és nem eszik még semmi olajat.
-
Johnny_vT
senior tag
-
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #164173 üzenetére
azért nem gyenge a szórás árban, mi a reális ár egy 2008-2009 type-r ért?
ez azért fele annyi, mert jobb kormányos? -
csubuka
addikt
válasz
tboy93 #164016 üzenetére
Az a 6 centi sajnos simán számíthat ennyit. Ez szerencsére itt nem volt gond.
Ez az 1.4 8V pórias kivitel volt. Ez nem nagyon akar pörögni, nem kívánja a forgatást, kb. nagymamásan vezethető. Olyan, mint egy 50-es robogó. Nagy gázra csak a hangja változik
De elvisz.
Ennek magymamába 7,5-körül alakult az étvágya a kimutatásom szerint. A lassúságához képest sok, a benne levő ősi motorhoz képest reális. Cserébe a motor az tényleg olajat kér azt ennyi.
Ja 100k km-en át már nyelestengely hangja van a váltónak változatlanul. Mind ilyen. Nem hullott még szét.
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #163940 üzenetére
Regota buzizik ezzel a Merci igen. Igy 20-30kg-val kevesebb a “szeria” modell. Talan par ezer forint a “nornalis” tank. Mondta is hogy annyira nem orul, mert a nagy parkradart is elfelejtette, de anelkul elvan. Ez viszont gáz mert naponta min 120km-t palyazik meloba es vissza. Siman jarhat 2-3 naponta kutra.
-
csubuka
addikt
válasz
tboy93 #163917 üzenetére
Édesanyámék meg nekik köszönhetően én is elég Excel-táblában kiszámolós életet élnek. Az az egy liter fogasztás a mondjuk használt 10-15 év alatt 500-750 ezer Ft különbség nagyjából. Ha az ennyivel drágább kocsi ugyanolyan fenntartás mellett ennyivel kevesebbet eszik, akkor értelemszerűen megéri azt venni már csak a környezetvédelemért is. Azért persze nem árt ha tetszik nekik az annyival drágább kocsi.
*Persze mondhatjuk, hogy jobb szabadon hagyni annyival több pénzt, ha az ember jobb helyre teszi, szóval annyira nem biztos, hogy érdemesebb egyben kifizetni annyival több pénzt persze. Csak elgondolkodni el lehet.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #163745 üzenetére
Jól néz ki az autó, de akkor sem hinném el, hogy hiteles a km óraállás. 14 év alatt Németországban könnyen beleszaladhat akár 350-400k is, de ne legyen igazam. Mindenesetre vezérlés meg az ilyenkor szokásos azonnal cserélendő, csak is az a tuti biztos. Fékek jól bírják, cserébe nem fognak jól? Ez komoly?
Az viszont nem túl szimpi, hogy amit a németeknél általában hozzáadnak, a téli kerekekért extra zsetont kérne a nepper. Tudom, hogy ebből éldegél szegény, de akkor is. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #163749 üzenetére
Adódik a kérdés: akkor mi a francért veszik ennyien? (Ezt feltehetnénk az összes többi, ismert módon gyengén sikerült autótípusnál is.)
A válasz tök triviális: aki újonnan veszi, annak az első X ezer km alatt nem sok gondja lesz vele, így elégedett lesz és legközelebb is olyat vesz.
Mire a kocsi eljut a káeurópai használtpiacra és felrakják kevés pénzért a hirdetős oldalakra, addigra meg olyan állapotba kerül, hogy szerelő helyett inkább papot vigyél megnézésre.Leegyszerűsítve: aki újonnan vásárol az biztonságot és garanciát vásárol. Aki használtan, az pedig változó méretű kockázatért cserébe igyekszik spórolni.
Előbbinél van egy jól becsülhető értékvesztés, ami mindenképp bekövetkezik, utóbbinál meg vagy tönkremegy a váltó a hazaúton a neppertől (akivel persze nincs közvetlen adásvételid) és kiperkálod a kocsi árának 30%-át a javításokra, vagy szerencséd van és jól döntöttél.Igazából én ezt most miért írtam le? Nem is kapcsolódik annyira ide. Legközelebb szóljatok már
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #163590 üzenetére
2-2.5M-ért simán találsz 320i-330i touringot (sőt még coupe-ot is) rommá extrázva jó állapotban 2005-ből (2005-ös 320d-t hajtok). Szeretik csipegetni az olajat, és ezekben is van kettős tömegű, de azon kívül bomba biztosak. Érdemes FB csoportokat lesni ha erre adnád a fejedet, ott pörögnek az említésre méltó példányok, ha nem akarsz túl sokat szopni a keresgéléssel. Én ezt a saját káromon tanultam meg utólag.
Az imidzs pedig olyan dolog, hogy magadnak veszel autót vagy másoknak?
Viszont teszem hozzá, hogy az Accord sokkal tágasabb és sokkal jobban pakolható, ez tény. A bubarunak pedig különcebb a hangja és bolondbiztosabb a hajtáslánca.
Én pl azért döntöttem egy gyors e46 vásárlás mellett, mert ezzel van tele a piac, ebből van választék. Alkatrész árak sincsenek az egekben. Első hátsó tárcsák, betétek, kopásjelzők (ate), első hátsó lengéscsillapítók (sachs) és toronycsapágyak kijöttek 160e-ből, ami röhejesen olcsó.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #163590 üzenetére
Nem csak a boyracer-ség. Presztízse már nincs, ami van helyette az a wannabe béemvéscsávó imidzs. Sajnos túl sokan verik a vastag lánccal körbefuttatott mellüket a széthajtott 320d-jükre. Maga a típus pedig piszok jó, de emiatt nekem akkor sem kéne, ha ingyen adnák (na jó, talán egy 330i vagy 335i beférne a garázsba, de azokért már pénzt is adnék
).
Mikor a keresett típusok listáját szűkítettem magamnak, akkor szintén felmerült az Accord. Viszont sajnos akárhány fórumba mentem érdeklődni, úgy tele volt boyracer hülyegyerekekkel, hogy nem hittem a szememnek. Egy Accord-ról azért mégis azt gondolná az ember, hogy felnőttebb autó, de nem. Itt PH-n egész jó még a helyzet szerencsére
...Aztán így jutottam szépen lassan a Volvo S60 és társai felé, de ezt már többször leírtam ide
-
outsiders
aktív tag
válasz
tboy93 #163586 üzenetére
Egyáltalán nem vészes az Accordhoz képest, az a 3 nagyobb szerviz ami van BP-n elérhető és szépen normális árban dolgoznak szerintem. Alkatrész mindig van, németeknél van egy nagy raktár ha csak gyári alkatrész van valamire, de a hazaiaknak is van relatíve nagy saját készlet. Qru speciális az amcsi modellje miatt, neki azért van ami több idő lehetne adott esetben.
Összkerékhajtás nagyon babaNekem 2.0 szívó Forester van 1 éve, vegyesben 9 körül elvan. Néztem ugyanezt az accordot anno, túl vannak árazva ahhoz képest amit nyújtanak szerintem. 2 milla alatt is relatíve sokszor esnek be jó vételek, de résen kell lenni, amilyen kicsi a hazai bubu tábor olyan gyorsan mennek el a jó gépek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #163582 üzenetére
Nincs ez a kétliteres szívó kb a legjobb motor amit valaha is gyártottak. Egyedül a kettős tömegű a költségesebb (igen, sajnos van benne) de benzinesnél sokáig jó és ha mégis tropa van hozzá egytömegű kiváltó szett.
mod:
Nekem a 2,5i elvan városban 11,5-ből szóval a 10,5-11 sima ügy ezzel a motorral is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #163572 üzenetére
Akkor nézzél 2.0i kombit kézivel.
Mondjuk ez is beférne a keretbe: Leagcy 2.0i kombi
Városban 10-11-ből ezzel is elvagy.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #163433 üzenetére
Rég hallottam Pandáról, ezért tettem egy gyors keresést az irányába.
EZT A KOCSIT VALAKI 2003-IG EBBEN A FORMÁBAN GYÁRTOTTA???
-
válasz
tboy93 #163433 üzenetére
A Corsa nekem is szimpi ,de melette még ezt is néztem Fiat Albea
-
Kickass
őstag
-
válasz
tboy93 #163099 üzenetére
*kuplung van, még mielőtt valaki beletrollkodna
(#163101) Johnny_vT MX5-öt adnám, de akkor a családi autó egy C corsa lesz, amibe még annyira nem férünk el
Múltkor átmentünk anyámékhoz, babakocsi váz a csomiban, ezzel az ki is fújt. Mózes az anyós ülésen, gyerekülés hátul, mellette a párom. Egy bőröndöt már nem raksz be sehova.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
tboy93 #163099 üzenetére
Ha az Accord szerelem, akkor azt kell venni és kész
Megbízhatósága csillagos ötös (kivéve, ha az előző tulaj széthajtotta, tehát itt azért van egy nagy kérdőjel).
A Galaxy meg szerintem olyan nagycsaládos autó, ahol a férfi egyetlen öröme az életben, ha van még egy hideg sör a hűtőben a meccsnézéshez, amíg az asszony keresztrejtvényt fejt. Szerintem felejtsd el. Ha még csak egy hónapos a baba, akkor van bőven 5 de akár 10 éved is normális, polgári autót vezetni a családi buszok helyett.
Vagy vegyél MX-5-öst és csapjál rá egy vonóhorgot
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tboy93 #163086 üzenetére
Szerintem napi 2*20km jó lenne neked a dízel Ford.
+ Ha kuplung, kettőstömegű, turbó cserélve lesz (rendes alkatrészekkel) akkor már elég sok ki lesz küszöbölve a nagyobb kiadásokból.
Meg gondolom apossal meg lehet egyezzni majd árban is jobban, mint egy nepperrel ..és akkor egy esetleges magasnyomású és DPF cserét talán akkor ki lehet bírni
-
sasa134
addikt
válasz
tboy93 #160021 üzenetére
De itt most egy 3(!!) gyermekes családnak ajánlod épp, miben add többet egy City egy kombi Focushoz/ C-Maxhoz/Zafirához képest? Siralom ahogy kinéz, olyan mint egy levetett zokni, de funkcionálisen sem ad semmit ahhoz, amilyen igényekkel a kolléga autót keresett. Rendben van keveset eszik és olcso fenntartani, de ez a Jazzről meg a Fordokról is elmondhato (de a fogyi nem is volt kritikus szempont) - és azokba be lehet csomagolni 3 gyereket meg a cuccokat. Sztem.
-
válasz
tboy93 #159980 üzenetére
Szia
Jól, illetve annyival korrigálnék, hogy a legkisebb az kisfiú
Van az ismerettségi körben Jazz, három gyerkőccel és kétméteres apukával és elég szépen szolgál az autó náluk, ezért mer(t)ünk mi is abban gondolkodni. Meg aztán első nekifutásra nem szeretnénk/mernénk nagyobb autót venni, részint mert nincs meg hozzá a kellő rutin, részint mert az udvarban nem, vagy csak piszkosul nehezen férne el Apósomék autója mellett.Nézegettem mindhármat anno (C-Maxot, S-Maxot is), most gyorsan újból rápillantottam, egyedül a Zafira az, ami racionális keretek között szóba jöhetne. Én még a Corolla wagonra és a Corolla Versora hajlanék, de nem nekem lesz jogsim, hanem Feleségemnek, így az Ő szava dönt
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #159918 üzenetére
1-5% a személyszállító autók részesedése a légszennyezés nevű játékban. Jah van benne részük, de nevetségesen alacsony sok más szereplőhöz képest. Elreszelik a dízeleket. Ok tegyenek így. Elkezdik tolni az elektromos autókat. Ok tegyenek így. Csak ne felejtsük már el, hogy milyen hatásfokú és milyen szennyező erőművek hányják ki magukból az ampereket.
A németek pattognak a dízel kitiltással, közben égetik a barna szenet. Seems legit
Vagy az osztrákok amikor kibasszák a 80-as IG-L-t éjszaka Schwechat előtt. Fuck logic.
-
Winne
nagyúr
válasz
tboy93 #159775 üzenetére
Futómű rosszabb, mint a Puntoban ami van? 100HP-val mentem, az jó cucc volt, szerettem.
@(#159780) uffneked: Ahol a nővérem lakik, ott szemben van egy pali aki ezzel foglalkozik, ezt a részét megúsznám, hogy kit kell ráállítanom, hogy nézze meg, nekem, ha már ért hozzá.
IIB Puntot nem dobtuk ki, egyelőre gyűjtöm, hogy mit ajánlotok és mit nem annyira.
-
-
uffneked
aktív tag
válasz
tboy93 #159754 üzenetére
Én azért megkockáztatnám, hogy abból a 131db benzines puntóból, ami 1999 utáni, 5 ajtós és max félmilla, talál legalább 1 olyat, ami nem hulladék.
Ha ennél elég egy mégkisebb, akkor ott a Seicento - jó, ez kicsit eretnek, de városba, 1db hölgynek elegendő is lehet.
A többi tényleg necces, vagy nagyon öreg lesz, vagy zsákbamacska. Volt itt kicsit fentebb szó 306-ról, Swiftről, bakancs Micra is létezhet.Nekem amúgy az mk6 Fiesta tavaly úgy állt meg 600k-ba, hogy vezérlés-vízpumpa-kötelezőkön kívül a kuplung+kinyomócsapágy is cserélve lett.
-
-
w333
félisten
válasz
tboy93 #159528 üzenetére
Ide Bp -re az a legjobb ... ezzel én is ugyan így vagyok, nagyon jó lenne egy automata váltó mert a kuplung tényleg kinyírja az ember lábát, de amíg nincs pénzem egy 2010+ évjáratú autóra addig számomra felejtős
Szerk.
ami tiszta elektromos üzemben legalább egy 200km-t el tud menni
Ampera
-
kelly416
veterán
válasz
tboy93 #159196 üzenetére
Szerintem a Zafi vagy a Mazda5 kb akkora, mint a C-max, csak ebben nincs +2 ülés, ami mögött semmi csomagtér, és egy esetleges utoléréses balesetnél az ellenségemnek sem kívánnám, hogy ott üljön, főleg nem a kalandozó könyörgő gyerekeknek. Így legalább nincs hová hátra kívánkozzanak. Egyébként meg 4-5 évre tervezek csak, a legkisebb gyerek meg még csak buja gondolat. Akkor lesz a legkisebb 3-4 éves, a másik kettő 12-13 és 14-15. Ekkorkák még elférnek ilyen vállszélességben. Szerencsére sportosak, nem dundiégók. :))
-
Yushchenko
őstag
válasz
tboy93 #159155 üzenetére
Erről a kis fekete részről van szó körülötte:
Ha 30-ből becsiszolják a mostanit és lefényezik, az már jó lenne. De 80-ért biztosan nem éri meg. Így is kétséges, hogy visszajönne-e eladásnál.
(#159156) Pumma: Ez a verzió 4M, amiben tolatókamera van gyárilag 4,65M (amennyit amúgy se költenék, de nem is ad annyit hozzá). Ez van, vagy bevállalom, vagy valami mást nézek.
-
grizlisandor
veterán
válasz
tboy93 #155796 üzenetére
Megkérdeztem a szerelőt, akik a céges autókat szervizelik, azt mondta a srác is, hogy nem a világvége. A normális kereskedők a régóta tárolt autót időnként meg szokták járatni. Mondta, hogy a fék rozsdásodhatott be, gumit ehette az idő, meg jól meg kell járatni, hogy felgyülemlett/leülepedett dolgokat kitakarítsa, ha nem tilt le a turbó, akkor nem lesz vele nagy baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest