Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #168927 üzenetére
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #168901 üzenetére
1 szavazat az Ultimate variansra. Egyedibb felni, fekete tukor, fekete tetokorlat, (feher auton), elso koteny. Ami tulzo az hatul a diffuzor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #168901 üzenetére
Ízlés dolga de nekem az ultimate már túl vásári.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #168912 üzenetére
Én még nem hallottam vákuumos horpadásjavításról.
Létezik fényezés nélküli, de az nem vákuumos.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #168912 üzenetére
Ilyen hanggal, dinamikával csajos? Nemá.
Múltkor írtam Neked, hogy most már a SUV-ok a csajosak, nem a kisautók.
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #168901 üzenetére
Nekem bejon az ultimate, jol allnak neki a fekete elemek. Maga az auto mindig is tetszett, valahogy mashogyan kozeliti meg a suvsagot, messze a nemetektol, de pont ez tetszik benne. Debrecenben jarkalt egy usa rendszamos fekete, ugy is bejovos.
-
válasz
runner 125 #168901 üzenetére
Ja, így egy szimpatikus dömper
Kicsit talán a csomagtér kicsi, de ne legyünk telhetetlenek.
-
freeknight
őstag
válasz
runner 125 #168901 üzenetére
Külsőre nekem jobban tetszik a sima
-
válasz
runner 125 #168893 üzenetére
Ha nem cvt vagy duplakuplungos, akkor csak hagyományos lehet (csak azért kérdeztem rá mert nem tudok egy 7 sebességes hagyományos automatáról sem).
Ha véletlenül mégis cvt fokozatokra tanítva (amit mostanában a honda is próbálgat), akkor viszont óvatos lennék mert a nissan cvt-vel voltak botrányok amiknál (meg nem mondom melyikkel). Ha meg a mostani mercedes 7 sebességes duplakuplungos akkor sem örömhír...
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #168879 üzenetére
Ennek az Infinitinek pont olyan kulcsa van, mint egy Suzukinak.
-
válasz
runner 125 #168874 üzenetére
Milyen automata van ebben a QX70S-ben? Ugye nem cvt vagy duplakuplungos? Szép verda...
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #168874 üzenetére
3.7 V6-ot vehetsz, azt approvolom en is
-
zoo8800
veterán
válasz
runner 125 #168879 üzenetére
Szépen trombitál, vitathatatlan.
IS-F nem érdekel? Öcsém ment vele, tetszett neki.V6 helyett mondjuk V8, nem ugyanaz a hang, cserébe szebb az autó. (tudom, szubjektív)
-
válasz
runner 125 #168874 üzenetére
Tudom h nem érdekel a röfögésem, de QX70S ha már.
-
theuprising
tag
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
"...AWD 3,5 V6 szívóbenzin..."
"...300H-ra és a 200T-re senki ne akarjon rábeszélni, biztosan nem kell egyik sem."[nagyköbcentis szívóbenzin is life]
Bár nekem RX400h-m van, de sokszor felordít a 3.3 V6, gyönyörű, szebb mint egy komplett orchestar.
És mondom én ezt 1.4, 1.6, 2.0 turbóbenzinek után.Ha sikerült venni, mindenképp kérek/kérünk beszámolót
-
válasz
runner 125 #168829 üzenetére
Úgy rémlik, szombathelyi vagy. Ha maradt benne horpadás a jég miatt; Zalaegerszegen tudok ajánlani nagyon jó szakembert. (~ 500 K / komplett autó, egy darab 5000, én 8000-t fizettem egyért, de tudta hogy háklis vagyok, így 40 percet tökölt vele.)
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #168829 üzenetére
Oh! Azért értesíts, ha mégsem így lesz.
-
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
A vízkáros is vehető szerintem ha rendes átvizsgálás nem talál hibát -legalábbis nekem rossz tapasztalatom nem volt a vélhetően vízkáros autómmal. Jó éppen harmad annyi volt mint ez.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
Ha eladod a Volvót, szólj!
-
kisza25
félisten
válasz
runner 125 #168820 üzenetére
Mondjuk a jégkár alátámasztva, meg a sztori is.
A két gyerekülés meg az 1000 km arra utal, hogy azzasszony hordta vele a gyerekeket, bár még úgy is kevés a km
Az árveréskor 40 mi volt benne.
Nem semmi, hogy minden eleme sérült, a szélvédő meg kibírta -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #168820 üzenetére
Nincs secondary damage feltüntetve, üveget nem verte keresztül a jég, igazából a javítás minősége a kérdés, és hogy eredeti karosszériaelemek maradtak-e fent. Végig kellene mérni a fényezést is.
Carfax report segíthet még némileg.
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
Sztem túl sok a "szürke zóna " a kocsi körül. Nem biztos, hogy sántít a dolog, de hát 12M+ esetén azért na...Én nem merném megvenni. Hogy tudod biztosra kizárni, hogy nem mondjuk Angliából lopott, eredetileg USA importos kocsi, ami köré építettek egy jó sztorit ?
-
kisza25
félisten
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
Mondjuk az sem tesz neki túl jót, ha ennyi ideig áll. Az 2év alatt 1000 km
Ennyire olcsó, hogy megérne ennyi kockázatot? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #168815 üzenetére
VIN Google, esélyesen ki fogja dobni a kinti árverést.
-
humax
senior tag
válasz
runner 125 #153149 üzenetére
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
1 )nem dolgozom magyar államnak, nem loptam a te munka helyedet, nem foglaltam egy magyar embernek munkáját
2) 22 kedves magyar ember kap tőlem fizetés, dupla mint ami állam add neki,
munkát termettem, nagyon boldogok hogy nálam dolgoznak.külföldi vagyok nem magyar.
szerintem jól is írok meg beszelek a nehéz magyar nyelvet.
szerintem neked becsülni kell ilyen emberek akik nem magyarok, de viszont valamilyenre beszelnek magyarol ,akar helyesírás hibával meg stb
szerinted a sok magyar ember aki külföldön dolgozik , kurva jól beszelnek angolt, arab, svéd , illetve más nyelvet? a válasz az hogy nem.
de külföldön nem röhögnek a magyarokra,ha nem beszelnek ottani nyelvet rendesen.
hanem próbálnak segíteni illetve becsülnek ha valami szinten beszelnek a külföldi nyelvet.
de nem gond legyen 10 emberből 2 rasszista ebben az ország bán, érthető.
a magyar nép kedves nép, attól fogatlanul hogy van köztük olyan emberek mint te. -
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #152779 üzenetére
Nem másik blokk, csak gyengébb, mint a 220d.
-
válasz
runner 125 #151884 üzenetére
Tudod mennyibe kerül egy ls400/430 kormányszervó, ami tönkre szok menni? alsó hangon 1500€ és akkor még nem nyúltak hozzá. Illetve ennyi volt az ára közel 20 éve, amikor még én is nézegettem őket.
-
válasz
runner 125 #151877 üzenetére
Azért azt nem árt tisztába tenni, hogy nem megvenni hanem üzemeltetni luxus egy luxusautót. A légrugó darabja 80-100k, ha jó helyen veszik.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
runner 125 #151877 üzenetére
Durva, eddig én is 1 rosszat hallottam róla, a légrugó miatt haveromnak az elszállt ő eladta igen hamar, és panamerát vett helyette.
Eddig az az igazság csak az octavia tetszik igazán, csak néztem mik vannak hasonló vagy esetleg olcsóbb ársávban.
2Liter körüli motorral szerelt nagy autót keresek, a plusz felszereltség csak pozitivum és persze azért legyen benne tartalék. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #151644 üzenetére
És tuti lesz vmi balek aki megveszi.
A biztosítónál ez volt az első amit a kárszakértő kollégáktól megtanultam, hogy vízkáros és borult autót nem szabad venni.
mod:
Egyébként ismerem ezt a kereskedést, sok vízkáros, borult meg jégvert autót is árulnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
runner 125 #151531 üzenetére
Igen, lattam kozben. Ez lenne az? Erdekes dolog, hogy 2 evvel fiatalabb, mint az 5er -em, de a CO2 -je miatt a tax magasabb.
-
MPowerPH
félisten
válasz
runner 125 #151198 üzenetére
Megneztem egyet a hetvegen. A hangja az nagyon szep, nem dieseles. Az ulesek kenyelmesek, de ugye Volvo -tol mit var az ember. Az infotainment nem nagy szam, kicsit elavultnak tunik szamomra, de ez meg belefer. Az automata valto viszont borzalmas... Nem tudja mibe kell kapcsolni, gondolkozik, ha pedig kapcsol, akkor nagyon lassu. Bar gondolom sima automatabol nem is fogok a ZF8HP -hoz hasonlot talalni.
-
Mike81
senior tag
válasz
runner 125 #151523 üzenetére
Az lehet de nekem bejön a kocsival együtt. Bár nem magyar utakra való az tuti
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #151198 üzenetére
képen tényleg nem mutat jól, de élőben szerintem nem rossz. legalábbis így egy év élőben nézegetés után már teljes meggyőződéssel mondhatom, hogy kiadja.
-
a8l
aktív tag
válasz
runner 125 #151117 üzenetére
Azért azt te sem gondolod komolyan, hogy ha egy gs450h-val rendesen közlekedsz úgy hogy gyorsulgatsz, nyomod neki nem mint egy beteg csiga, akkor az majd 8L-t eszik, meg autópályán rendes tempónál.
Nekem nem volt még gs-em, de több rx is volt 400h meg 450h is, valóban el tud menni 8-9L-rel de nem az a jellemző. 11L körül már elég dinamikusan lehet közlekedni, autópályán meg sokat eszik, egy rx 180-nál már 15L-t eszik, 130-140-nél még 10L. Én a lehetőségek közül amiről itt szó volt a gs450h-t venném. Azért az infiniti nem azonos minőség mint egy lexus, volt pár infinitim is, g37 cabrio meg fx50S, közelében sincs a lexusnak. HA viszont alkatrész kell akkor jöhetnek durva meglepetések, amikor egy pl egy kormánymű milliós nagyságrend (és nem is 1 milliós), meg hasonlók. Alapvetően mégis megbízható emiatt szerethetők a lexusok, a sima szerviz nem drága, csak cserélni ne kelljen semmit. -
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #151117 üzenetére
Merci is ki lett zárva? Mondjuk egy GLK 280/350?
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #151117 üzenetére
Model3?
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #151113 üzenetére
Hat az csak dizel lesz akkor
-
válasz
runner 125 #151113 üzenetére
Az elmúlt napokban írt hsz-eid alapján kb. az Infiniti és a Lexus maradt; esetleg egy Jaguar. Jól gondolom?
Ha nem érdekelne az újraértékesíthetőség, akkor magamnak ebből az Infinitit választanám, mert nem annyira elcsépelt, mint egy Lexus; a Jaguarral szemben előítéletes vagyok, nem lesz kutyából szalonna. (Bár a régi XJ-k csodaszépek).
Ha a fogyasztás se izgatna, akkor az FX45-öt - egyszer hallottam egyet megküldeni, csodás hangja volt. -
-v-
addikt
válasz
runner 125 #151107 üzenetére
Igyekszem túl racionális döntést hozni mindig
Azt értem, de nem azt írtad, most pont erről váltanál kicsit, mert "kapuzárási pánik" van, meg másra vágysz?
Vagy akkor mégse váltasz, marad a racionális vonal? Akkor meg minek adnád el a volvót, most az S60 helyett egy másik S60 az wtfBár van itt aki új gti-t cserélt ugyanolyan használt gti-re, szóval nem lepődünk meg ugye semmin
-
BigBlackDog
veterán
válasz
runner 125 #151077 üzenetére
Egy ilyen esetleg? Bár tény, hogy ebből nem fogsz 3-4 éves példányt kifogni.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #151077 üzenetére
Német trió ne, angol autókért nem rajongsz, alfa távol áll tőled, és volvót passzolnád el, tehát az is offos.
Hát, olyan túl sok minden valóban nem marad így, menjen az infniti(egyébként ezt az ez vagy az a márka nem begyere dolgot sose értettem, nekem mindig is konkrét típusok tetszettek, én se szeretem az alfát, de a giulia nagyon kéne, szintén nem vagyok angol autó rajongó, de az XF kurva jó és nagyon kéne, bmw egyáltalán nem szimpatikus márka, de a 330i azért jöhetne stb
ezek tetszenek, ha az adott típus jó meg nem hullik szét, tudja amit kell, kit érdekel mi van az orrán, meg a márka többi autója milyen
)
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #151077 üzenetére
Nem hallani már a régi nyűgökről az új Jageknél. A 3.0 valóban PSA és nagyon úgy fest levetkőzte a 2.7 betegségeit. Amúgy 407-ben, C5-C6-ban volt ez a motor náluk. Én rajtuk tartanám a szemem, jó kis alternatíva a német triónak.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #151077 üzenetére
PSA-féle 2.7 hdi mutációja lehet ez akkor, ott az eredeti lökettérfogattal 607, 407, Jag S-type-ban volt, továbbreszelve 3.0-vá Citroen C5, C6 (C8?, Pug 807? - de lehet ezekben csak benyás V6 volt) örökölhette. Ha a komplett JLR csoport ezt használja, akkor még Discovery és Range Rover vonalon lehet utánanézni.
amúgy egy faceliftes S60 2.gen nem lenne jó? ~belefér a keretedbe, a márkapreferenciába, van hozzá jó motor (T6 AWD ftw!), kellemes az enteriőr és nem kell új szerelőt se keresni hozzá
[link], [link] azt mondjuk nem lehet mondani, hogy nagy a választék -
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150989 üzenetére
a cégnél középvezetői autónak van pár XF, nem tudom milyen motorral, meg felsővezetői szinten egy XJ, eddig nem volt velük dráma.
talán saját fejlesztésű motor vagy valamelyik motorbeszállító külső cégtől vagy a peugeot 2,7 hdi-t reszelték tovább, nem tudom.
btw nem jó még két évig a volvo és aztán venni egy Alfa Giulia Veloce-t 30k € körül? azzal fasza csávó lennél, nem köcsög bmw-s (hanem köcsög alfás, én már csak tudom), nem tömegtermék, jó a közösség és a benzinessel nagy trükkök azért nem hiszem, hogy lennének. ja és vezetési élményt tekintve a jaguaron kívül nincs ellenfele, még a bmw-t is alá mondták minden cikkben.
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Nalunk tele vannak a forumok a panaszokkal. Azt irjak 55-60 masodperc mire betoldtodik a rendszer rajta, tehat addig semmit nem lehet vele csinalni. A navi aztan is dog lassu, van hogy egy gombnyomas 10 masodperc mulva lep ervenybe rajta. Eltunnek rola az appok random mondon akkor megint csak szakszerviz. Jott ki hozza software update, de a hardware egy kalap szar alatta, nem lehet vele mit csinalni.
Sokan irjak, hogy beesik a fekpedal random idokozonkent es a szerviz nem tud vele mit kezdeni. A vezetest segito rendszert ki kell kapcsolni varosba, mert tok varatlan helyzetekben belenyul a kormanyba vagy befekez ok nelkul.
A belter meretere mindenki panaszkodi aki 185 cm feletti, hogy kicsi. Sokan mondjak, hogy hangos is, sokaknal zorog az anyosules. Motor, valto, futomu jo nem hallani problemat, de a defektturo gumik szetmennek raja non-stop van aki ket ev alatt 7 darabot vett ra.
Azt kifelejtettem, hogy joparan irjak a kormanymu meghibasodast is.A steer by wire-re is panaszoknak, hogy semmi visszajelzest nem kapsz. 15 literrel viszont eljar a benzines V6-os varosba.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Jahuar, 3.0 benzin kompresszorral. Az jo lesz. Ha baja lesz, azt is leszarod.
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
340i
Q50 az steer by wire
-
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Év elején nézegettem dízel Q50-et, az a Mercedes 220 CDI motorjával szerelt.
Ami tetszett: nem sok jön szembe; meggyőzően minőségi beltér (vélhetően a fa az fa, bár ki tudja).
Ami kevésbe szimpatikus: nehéz lesz eladni; kívülről nagyobb, mint belülről; a konkrét autó szervizdokumentációjában meglepően sok garanciális reklamáció szerepelt a kevés kilométer (30 k) dacára. (Ilyenek pl.: nem lehet becsukni a kesztyűtartót, kirepedt a bőrülés, nyikorog vmi, stb.) -
szilva01
őstag
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Nem néz ki rosszul. Tőlem veheted.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Én inkább Lexus (GS) vonalon indulnék el.
-
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
nem 14 től van ez gyártásban?
mennyi garanciát adnak rá?
nem hinném hogy ennyire fiatalon gond lenne vele -
theuprising
tag
válasz
runner 125 #150975 üzenetére
Hátsókerék, vagy AWD, erosebb motor, mondjuk benzin, vagy hybrid-del megtámogatva, de nem a nemet triobol, vagy valamelyik tomegmodellbol szeretnek választani, de maradnék a 4 ajtós sedan vonalon.
Ez ordit egy Lexusert
IS, GS?
A GS egy vadallat, igaz en csak egy 2008as GS450h-t vezettem par hetig, de BMW-t ettem reggelireInfiniti-t nem ismerem, lehet hogy jo, majd mas aki ert hozza megmondja
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #150964 üzenetére
minden turbós autóból fogy az olaj valamennyire.
-
válasz
runner 125 #150964 üzenetére
Mindentől függetlenül én hetente ellenőrzöm a folyadékszinteket minden autón; eddig szemre nem észlelhető a csökkenés.
Ez a 4. TSI-m, minden eddigi megkajált ~0,5-0,7 litert két olajcsere között (15 K km), meglepődnék ha a mostani nem tenné, ez teljesen üzemszerű rendszeres autópálya mellett.Olyan autó nem létezik ami egyáltalán nem fogyaszt olajat
, max az üzemanyagból pótlódik. Ha kiviszik autópályára, ott elillan a benzin / GO.
Amúgy jogos amit mondasz, korrigálom magam: nem eszi jobban az olajat, mint ami normálisan elvárható.
-
alázógyík
addikt
válasz
runner 125 #150929 üzenetére
Nekem lakik kint rokonom, barátom ismerősöm.
Még ők is többet mennek kint, mint az 5x többet kereső helyiek.
Természetesen előfordul, hogy hobbira/krúzolásra vesznek egy ilyen autót, de az 1000-ből 1.Persze elhiszem, hogy azok az 1ek mind itthon, a murvás neppernél kötnek ki.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #150929 üzenetére
a legolcsóbb magyar 330d 2010-2012 között 200e km alatt 6.35M
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #150772 üzenetére
De igen. A VAG konszern DQ250 DSG váltóját amit korának legjobbjai között tartanak számon többféle autóban is volt szerencsém kipróbálni. Gyors mint az állat de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép szép, de otthonra nem kéne. Pedig nem egy problémás típus sőt kifejezetten tartós de akkor sem kell. Esetleg ha a fővárosban élnék és csak a városban használnám az autót akkor talán, mondom talán, bevállalnék valami automatát. De még akkor sem biztos. Egyszerűen nem szeretem.
-
Dolby
senior tag
válasz
runner 125 #150483 üzenetére
Az újabb jazz 1.5-1.8MFt-os ársávban reális alacsony futással? Azokat eleve nem néztem eddig meg, mert azt gondoltam ott valami kavarás lesz ha ennyire olcsó.
Amúgy 1.5 körül vennék leginkább, az 1.7-et már sokallom, csak abban bízom hogy eladja valamivel olcsóbban mint amennyiért kitette ha kp-val fizetek azonnal. Vagy ez max a magánembereknél alkualap? -
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #147944 üzenetére
Szép, tetszik. Erről a 3. generációs C -ről egész jókat írnak, nekem a belseje sem élhetetlen (de egyetértünk, a facelift szebb, az sokkal jobban húz már az E felé). Nagy pozitívum a remeknek jelölt hangszigetelés. Ez a V6 benzin is kellemesnek tűnik, a ccm és a teljesítmény alapján "sima" szívó motor, ami hosszabb élettartamot sejtet, igaz a papíros 10 l fogyasztás inkább 12 - 13 lehet a valóságban. (arra mondjuk ott a szerényebb teljesítményű, de kisebb fogyasztású 180 kompressor)
A dízel motorjaiból van esetleg, ami kerülendő?
Estefelé megnézem, hogy kb hogyan viszonyulnak az alkatrész árai pl a Volvo -éhoz, kíváncsi vagyok, mekkora lehet a difi fenntartásban.(#147954) rbalint88: Thanks, meglátom, kiadja -e. Nekem csak a színnel van bajom, mert bár vagány, de hozzám kevéssé illik.
-
válasz
runner 125 #147944 üzenetére
A 2.0 dízel nem PSA motor véletlen, vagy az csak a régebbi típusoknál volt?
-
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #147635 üzenetére
Ennél szerényebbek a lehetőségeim, 4 m -nál többet nem szeretnék erre áldozni. Igazság szerint a párom 3+, én 4+ kategóriában gondolkodtam, így valami egészséges kompromisszumot kell találni 4 körül.
Persze ehhez jön még az átírás 100 - 150k -val a motortól függően, és szervizre sem árt 2 - 300k körül félretenni. A "keresési sáv" így elég szűk, tekintettel, hogy az árak 3.3 körül indulnak - a kínálat aljáról pedig nem nagyon szeretnék válogatni. A 205 lovasok így nem is igazán elérhetők, sajnos, ezek jellemzően 4 fölött kezdődnek. Igaz, nem is biztos, hogy kell nekem az a teljesítmény (de)
Nem sűrűn veszek autót, nem vagyok gyakorlott alkusz sem, így nem tudom, mennyi alku férhet bele az árakba, tartok tőle, ennyi nem.
A Lexus most pár dobásból kimarad nálam, pedig de akartam még nem is olyan rég...(#147638) molnarpeter: Még nem - és a válasz is ugyanez, nagy sóhajjal.
(#147626) Integrale: Nekem Smart -ot dobott
-
humax
senior tag
válasz
runner 125 #147472 üzenetére
igen BMW mindenhol az BMW,
A elírás volt ( mobilon)
azért nem kelet így támadni
az másnál is elfordulhat.
beleszaromsag meg tárcsád magadnak -
lenko
aktív tag
válasz
runner 125 #147206 üzenetére
Nyilván jobb mint egy 4 henger, nekem dízelbe pl. az audi V6-ja tetszik hangra.
-
válasz
runner 125 #146631 üzenetére
Hát például velem biztosan vesztettek egy vevőt. Tetszik a mazda 3, tetszik a 2 literes benzinesük és még az automatájuk is ok. De nehogy már nekem kelljen 2 évente kezeltetni ha nem akarom hogy 10 évesen egy nagy rohadás legyen az egész....
-
Pr3d4tor8
újonc
válasz
runner 125 #146594 üzenetére
Na ez jó hír.Köszi.
Honnan lenne érdemes venni?
Mert a hasznaltauto.hu-n két darab sedan van abból az egyikhez nincs is kép.
Vagy érdemesebb lenne külföldről behozni egyet? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #146594 üzenetére
Gyakorlatilag az a technika, mint az adagolós 1.9 TDI, csak plusz egy hengerrel. Egyszerű, erő is van benne. A6-ba is szerelték, totalcar rulettkerék vonatkozó cikkei relevánsak lehetnek fenntartási költségek tekintetében.
-
#03969024
törölt tag
válasz
runner 125 #146372 üzenetére
Nem lehet, hogy az adók miatt drágább a 2.4-es motor?
Egyébként, bárki bármit mond, az amcsiknak van igaza: A lökettérfogatot semmi sem pótolja! -
válasz
runner 125 #146372 üzenetére
Köszi, akkor az az xc70 pöpec
-
válasz
runner 125 #146351 üzenetére
Köszönöm, neked is meg a kollégának is.
Az xc70 tetszik, de ez az öthengeres (akkor ok) vagy a francia 4 hengeres?
-
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #146357 üzenetére
Igen, az megvolt, hogy az 5 -ös "párja" volt anno - picit feljebb pozicionálták a modelljeiket, de valójában a hetesnek nem is volt Volvo megfelelője.
Ki kell azért próbálni, mire elég ez az új motor. Az tetszik, hogy kisebb löketből hozták ki ugyanazt a teljesítményt, mint a korábbi 163 lovas, de azért 150 kg többlet súly az nem kevés, még ha + 60Nm próbálja is ezt kompenzálni. Ez a D3 - D4 kavar sem egyszerű,ha jól tudom a 2011 -es D3 (2.0, 163 Le) lett 2012 -ben D4, A D3 nevet pedig a 135 lovas verzió kapta, de pl a Hahun a D3 -nál 5,1, a D4 -nél 4,5 l vegyes fogyasztás hoz konzekvensen (és mindkettőt 163 lovas 2 literes 5 hengeresnek jelölve), mintha ez két külön motor lenne (lehet hogy az is?). Mintha lett volna erről is egy TC cikk anno, de nem találom.
Tud esetleg valaki olyan oldalt mondani, ahol az egyes típusok (nem feltétlenül csak Volvo) nyomaték - lóerő görbéit össze lehet vetni?(#146359) HookR: Ez az android box -os megoldás pöpec, remélhetőleg nem csak ciril betűs verzióban elérhető
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #146351 üzenetére
Nagyon kellemes lehet második kerületben egy ilyen házikó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #146351 üzenetére
Szép kégli, látom mellette már nem is futotta neki D5-re...
-
HookR
addikt
válasz
runner 125 #146357 üzenetére
-
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #146335 üzenetére
Megnéztem a méreteket (kellett már egy kis frissítés), tényleg nem kiugróan nagy. Szerencsére a különbséget belül is érezni. (összekeverni is könnyű hátulról a régi S60 -al, a TC -n is poénkodtak egyszer ezzel, ha jól rémlik) Ami meglepő, hogy az új S60, de főleg a V60 mennyivel nehezebb. A közel 1700 kg -os V60 -at vajon mennyire dinamikusan mozgatja a 163 ló?
S80 és kijelző: a lebegő konzollal össze lehet hozni bármilyen egyéb fejegységet? Már mint ami esztétikusan illeszkedik a műszerfalba. -
#03969024
törölt tag
válasz
runner 125 #146351 üzenetére
Lehet, hogy már öreg vagyok, de az XC60 belseje nekem nem jön be.
-
válasz
runner 125 #146335 üzenetére
És mostanában van olyan xc60, xc70 ami szerinted jó max 5 milláért? Automata és csak öthengeres, lehetőle 2,4 lityi felett
Avagy mindig kisértésbe viszel
Köszi! -
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #146322 üzenetére
Van 5 személyes Passat CC is.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
runner 125 #146180 üzenetére
Motorkódot nem látok, de gyanítom, hogy PSA lesz. [link]
Közben egy tesztben ezt találtam:
A Ford és a PSA közös fejlesztésű kétezres, 136 lóerős turbódízel motorjával kaptuk a V50-et.
Akkor ezt inkább ne? -
válasz
runner 125 #146097 üzenetére
A4 avanthoz képest szerintem nem szűkebb.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Soft turbo. Az a legjobb, alacsony nyomas kicsi lag es megis van nyomatek szinte az fordulatszamtartomany alatt. Nem ugy mint egy szivonal, hogy 4-5kozott van egy kis pup azon kivul meg halott.
Ez a motor orokelet+1 nap kategoria. Az meg mar csak hab a tortan, hogy egy pl ausztriaban 2-300 eurot megsporolsz az adozason a 150 loeroshoz kepest. -
aero.
veterán
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Egy motorral le lehet fedni a palettát, gyengébb turbó, cooler stb. mehet rá, beállítani a teljesítményszintet = profit.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Eleg sok gyartonal van igy. BMW -nek is van 105 lovas 1.6 turboja, a jelenlegi 1-esben.
-
Acheron
őstag
válasz
runner 125 #146073 üzenetére
Ez már az új motorpaletta része. Ez is szoftveresen lehet visszabutítva, anno a D5 -nél is voltak ilyen trükközések, (131 vs 163 Le, stb), de hát ezt pont neked nem kell elmondani
Igaz, a 131 lovast nem D5 -nek hívták.
Szomorú, hogy ezek a négyhengeresek leváltják az öthengeres kínálatot -
válasz
runner 125 #145976 üzenetére
Néha jobb mint beállni a sorba.
#145972 Mauzes: Mindenre jó, egy univerzális, szinte mindenhol használható járgány.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
runner 125 #145634 üzenetére
Ilyen jó fogyasztása van??
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
runner 125 #145628 üzenetére
és 426os és vzsryl
Igen, valóban úgy néz ki, hogy, ha nem is ennyi a km, azért szépen egyben van. A fogyasztás és a szervizköltség, ami miatt picit tartok tőle. Azért mégiscsak egy 2.4es motor, és menne azért városban is. Jó hallani, hogy vzsryl ismerőse sokat elment vele minimális plusz költséggel, de sajnos ez nem jelenti azt, hogy a mienk is ilyen lesz. (Édesapámnak lesz egyébként, neki gyűjtök infót.)
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #145628 üzenetére
"(Azt a szakbarbárt, aki ütött súlyt teszt alufelnire, működési engedély bevonásával szankcionálnám..)"
Pedig sajnos ez a gyári teknolodzsi... V60-on is így van, gyári 17" alun -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
runner 125 #145523 üzenetére
Így van, 5 sebességes. Automatahoz ragaszkodna a tulaj jelölt, akkor inkább 6,seb,ha bizonytalan az előélet?
Ahogy néztem spritmonitoron 10 átlag a fogyi, az nem olyan vészes. Gázt hogy bírják ezek vajon? -
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145509 üzenetére
Ok, azt tudtam, hogy volvós (meg talán hondás is)vagy. A Murphy törvény szerint, ami elromolhat....
1 db a sok eladott közül nem sokat számít a statisztikákban, de ott is csak akkor jelenhet meg, ha márkaszervizben javíttatod.
-
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145506 üzenetére
Olvass utána inkább te, hogy van-e ami elromlott ezekből. Ha nem kapta meg a törődést, bármikor bekrepálhat, akár gyűrűtörés és bármi komolyabb dolog is előfordulhat nála. A másik, hogy még a jósok is tévedhetnek.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #145379 üzenetére
Eloben nem rossz, engem ez a digi muszerfal jobban zavar.
-
kelly416
veterán
válasz
runner 125 #145379 üzenetére
Ha nem lenne ott a kijelző mellett az a beömlő, egészen pofás lenne, de így tényleg káoszos.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #145376 üzenetére
"Mit veszel, ha...?"
Volvot
Ujabb S60 se rossz egyebkent, a helykihasznalasa kb pont olyan szar, mint a tiednek, de ha nem cuccolos autonak kell, semmi gond nincs vele. -
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #145366 üzenetére
Volvo után elég erős váltás lenne, erre ránézve nem az ízlésesség az első szó, ami a számra jönne. és nem a piros bőr miatt. a színösszeállítással nincs bajom, csak a formákkal. kívülről egyszerűen túl sok, nem koherens, nem áll össze -főleg a menetdinamikával-, belülről meg néhol annyira bántóan prosztó toyota, hogy fáj...
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #145366 üzenetére
A piros bőr ülés elég rajos
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
runner 125 #142643 üzenetére
De ha egyszer sürgősen kellet egy autó akkoriban mikor ezt vettem és a többi ennyiért olyan volt hogy elhozni se tudtam volna lábon akkor mit tegyek? Vagy kerestelek volna fel téged hogy ugyan adj már nekem egy Golf IV-et mert az azért szebb meg jobb mint a Thalia? Az meg egy dolog hogy nekem tetszik így is és azt is tudom hogy attól csak egy Thalia ami amúgy nem egy szépség. De akkor ott a Multipla. Valakinek az is tetszik szerintem meg nem szép és olyat tuti nem vennék sosem. De szerintem ezzel te is így vagy.
Van én nekem ízlésem. Mondjuk a régi álomautómban megtestesülve. Egy 96'-os Integrában. De hát előbb majd meg kell teremtenem rá azt a 3 millát hogy meglegyen.
Inkább egy Integra vagy egy Calibra, vagy valamilyen régebbi de ritkább vas ami megéri az árát mint hogy egy mai kocsit vegyek ennyiért amiktől hányok mind kinézetre mind mindenbe. Vannak szépek a mostani kocsikban de a többsége nekem mind "ugyan az". Hasonlítanak egymásra, egy két dolgot leszámítva, olyan dolgot nem tudnak felmutatni amivel megfogjon valamelyik is. Pl tolatóradart, tempomatot, meg minden ilyen hülyeséget is letojom. Régen is megvoltak az emberek nélküle, most is megvannak azok akiknek nem létszükséglet. Ha parkolni nem tud valaki és emiatt kell neki tolatóradar az az ő baja, ha meg a gázt lusta nyomni és tempomat kell akkor így járt, ott van erre a tégla akkor.
(#142639) kornelka:
Azt hallottam a fórumjában hogy az 1.6-os nagyon megbízható szóval nem rossz ötletet adtál ezzel.Köszönöm hogy legalább Te tudtál egy normális HSZ-t írni a többiekkel ellentétben.
MÁS:
Mikor azt írtam el kéne adni mert nem éri meg ez az autó stb... azt írtátok inkább költsek erre. Mikor meglátjátok a képeket meg ilyenek egyből azt írjátok adjam el, vigyem bontóba stb... Ti se tudjátok mit akartok amúgy, és hogy egy matrica, dísztárcsa, vagy épp rendszámtábla tartó miatt ítéltek el egy kocsit ami minden gyorsan orvosolható az is furcsa bennetek. Miért szebb lenne ha nem lenne rajta fólia és akkor az látná mindenki hogy a motorház pl szürke, a teteje horpadozott, stb...?(#142644) Tothgera30:
Sajnálom is szegényt. Én szívem szerint megcsináltatnák rajta mindent mert megérdemelne egy újabb esélyt mert így is küzd, jön-megy, elvitt eddig szinte minden hova, meg szerencsére amióta megvan 60k-nál többet nem kért javításba de tudom hogy erre már fölösleges költeni sajnos.A Suzukival a bajom csak az hogy nagyon pici a csomagtere így nem férnék el benne jól. De inkább kicsi csomagtér legyen mint hogy lerohadjak vele valahol.
-
adatfalo
senior tag
válasz
runner 125 #142552 üzenetére
Ott A színe pedig nagyon tetszik
. Rosszabb volna mint a hófehér, vagy a fekete? Volt még a 90'-s években egy szürkés-kék opel kadettünk, nem emlékszem, hogy jobban látszódott rajta a kosz, mint a mostani fókánkon (szürke), igaz akkor még kisgyerek voltam.
-
válasz
runner 125 #142430 üzenetére
Egy kuplungozás se lesz olcsó móka...
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #142430 üzenetére
Nem lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, CW90
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest