- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen GPS-t vegyek?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz
313313 #37937 üzenetére
Ez elég szomorú, hogy valószínűleg akkor nincs rá rendes megoldás. Eddig simán tiltottam minden magántelefonszámot, de sajnos ezt már nem tudom megtenni, így marad az egyesével letiltatás ezek szerint.
A különösen felháborító ebben az, hogy simán felhívnak hétköznap az esti órákban, vagy akár hétvégén is.. -
oxalisz
tag
válasz
313313 #36978 üzenetére
Nem is az esetenkénti vonalszakadással van a bajom, mert néha előfordul; na és...
A hiba az, hogy sem hívni, sem engem elérni nem lehet, ráadásul kiszámíthatatlan a jelenség.
Remélem, hogy orvosolják a hibát, mert a megbízhatatlan szolgátatás nekem nem felel meg.
Eddig ráutaló magatartást látok a szolgáltató részéről, bízom a megoldásban is.
A 2g, vagy edge nem alternatíva számomra sem, mert időnként használom a mobilnetet is, amiért amúgy havonta fizetek is, és elég lassú a 3g-s net is, hát még a 2g-re épülő. -
Something_
őstag
válasz
313313 #36566 üzenetére
Jah, csak most mozaik S-be 13-15k a számlám. Ha Next S-be tudnék lépni, amivel havi 6500 ft lenne a számla, akkor simán havi 8k-ból megúsznám az egészet, ami jóval több spórolást jelent, mint 3k :-)
Csak mivel vettem telefont, így a next s nem 6500 ft, hanem 8.000 ft lenne, plusz mondjuk még 2k, a más irányba. Így kijön a 10k. A Next M meg 10k-val full korlátlan.
Ezért is mondom, hogy ki van ez találva rendesen :-)
-
NY_A
őstag
válasz
313313 #36219 üzenetére
Át tud rá kötni 6490-ért, ha nem kér készüléket. Az előző előfizetésből származó készülék az külön veszik, arra a vásárlástól számított két év hűség van, a Next S-re pedig mostantól fogják számolni a 2 évet. Tudom, mert én most intéztem el pár napja Mozaik XS-ről, csak társkártyásra.
GeneraL_XTX
Igen, lehetőséged van.
-
válasz
313313 #35553 üzenetére
Miért venne valaki olyan szolgáltatást, amire nincs szüksége? Ennek semmi értelme.
Rossz hasonlattal élve, mintha venne egy tévét és egy HBO előfizetést, holott nem néz tévét, csak monitornak vette a számítógéphez. Azt hiszem az ilyen eseteken nem lehet segíteni, de ezt fel se tételeztem, mert ha valaki olyan szolgáltatást vesz, ami nem kell neki, az külön kategória nálam. -
ANDROID???
addikt
válasz
313313 #35411 üzenetére
Kb legkevésbé érdekelne, ha 1 hóig náluk lenne a zseton, sőt számolják bele valamelyik szla-ba, csak akkor érné meg belekezdeni a tel visszaadásba ha -10-el tudnék, hozzájutni és nem kell új számot kapnom, mert akkor ezt le kell mondani, sok helyen jelezni a szám változást, meg ismerősök stb...
Ha mondjuk beviszem ma (8 napon belül), hogy köszi de nem jött be, mennyi idő amíg a hűséget eltávolítják a számomról, és tudok rendelést leadni megint rá kedvezményesen?
-
ANDROID???
addikt
válasz
313313 #35407 üzenetére
Akkor így nem éri meg vacakolni, mert be kellene mennem a T-be leadni a 8 napon belül websopból vásárolt készülékemet és azt követően rendelni másikat neten ami vagy összejön vagy csak ugyanannyiért mint előtte, ha meg csak ugyanannyiért, akkor bekockáztatom, hogy esetleg egy gyári hibás készüléket fogok ki. Eddig ezzel nem vettem észre hibákat (remélem nem fogok a 8nap után sem).
-
lord.lakli
őstag
válasz
313313 #35399 üzenetére
Ezek teljesen normálatlanok. Oké, hogy nem lehet mindenféle kiegészítőre elhasználni, de előfizetés hosszabbítás miért fájna nekik? Ismét lenne hűség és az ügyfél nem tudna megpattanni. Szerintem sokkal kevesebben használják ki új előfizetésre, mint amennyien hosszabbítanának. Ha lehetett volna hosszabbítani, akkor én is vettem volna LG G2-t, de ha nem hát nem. Előny: bármikor megpattanhatok tőlük
-
ANDROID???
addikt
válasz
313313 #35399 üzenetére
Na akkor a másik link amit még este linkeltem ezek alapján félig hülyeséget ír. Ha akarnék új számot mêg meg is lehetne ildani. Mi van, ha doninóra váltok és utána vissza az is +lévőnek számít?
Egyébként ha visszaadod 8napon belül a telt, mennyi idő múlva lehet hűségre tel venni, vagyis azonnal megszűnik a hűség?
Ha nem lép be, hogy lehet megrendelni meglévőre?
-
313313
addikt
válasz
313313 #34860 üzenetére
Idő sajnos lejárt, szerkeszteni nem tudtam...
Vicces a webshop már rég nem ott járok, mikor a böngészőben a link még mindig másra mutat....
Szóval LG l3 II kártyásan 9.500 huf, mozaik xs-el 2 év hűség a díjcsomagra 27.000 ft...
Alcatel Idol s mozaik xs-el 2 év előfizetésre 51.500ft, Alcatel Idol mozaik xs-el 2 év előfizetésre 55.300ft...
Biztos lehetne még szemezgetni... -
adequate_cou
senior tag
válasz
313313 #34154 üzenetére
Fent van csak még nem aktív az ajánlat.
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/akciok/akcio/1310_uj_Next_dijcsomagok
-
djculture
félisten
válasz
313313 #34149 üzenetére
Ja az más mivel megvan hogy egy évbe csak kettő ilyen dominót lehet akkor gondolom ez volt az ok. Bár akkor is saját szabályzatuk ütközik a jogszabályal ha visszaigazolták igy nyugodtan lehetett volna fogyasztó védelemhez tenni egy bejelentést róla ha megvolt a visszaigazolás az emial fiókodban.
polonic Ott nem tudták töröltetni, vagy nem rendes t-pontban voltál?
-
djculture
félisten
válasz
313313 #34147 üzenetére
Ha visszaigazolta onnantól kutya kötelessége teljesíteni mivel megkezdte a teljesítést, olyankor már árat se lehet módosítani meg semmi más feltételt maximum a vásárló tud elalálni a szerződéstől. Magyarán ha már visszaigazolja és visszatáncol akkor a távollévők közötti szerződésre vonatkozó jogszabályt megszegi. Azért meg nem kis büntiket oszt a hatóság. Ha nem igazolja vissza hogy teljesítés alatt van a rendelés akkor persze még ugy módosítja ahogy akarja, de utána már nem lehetséges ilyesmi, jogszabály tiltja.
-
lupus_l
aktív tag
válasz
313313 #32596 üzenetére
A Three pont ezt lépte meg elsőként, a saját leánycégein keresztül belföldi árakkal telefonálhatsz több országban. Mindenképpen lépniük kell, Telekom, O2, Orange, Vodafone a legnagyobbak között van, szerintem nem maradunk le mi sem.
Én legalábbis a pozitív oldalát látom, nem mindenhol magyar árak vannak.
-
Varszegig
veterán
válasz
313313 #32293 üzenetére
Ez utóbbi szerintem egyértelmű, ha rendelsz valamit, ugrik a voip. Ilyenkor szoktam örülni, hogy én mobilszolgáltatóval többet hűséget nem kötök, és ez így van már jó pár éve.
m0ski: Ez világos, de nem ez volt a kérdés
Ha ma átállok MM-ről Mozaikra, akkor mi van? Ezt csócsálgatjuk reggel óta, de láthatólag sikerült úgy megfogalmazniuk, hogy mindenki másként érti.
Mellesleg hogy iratnak velem alá papírt, ha pl. a neten váltok csomagot? -
_adaml21_
őstag
válasz
313313 #31584 üzenetére
Hát azt majd meglátjuk, ugyanis az én esetemben nem tartottak be törvényt (+ súlyosan félretájékoztattak, balszerencséjükre ezt 2 ember tudja rajtam kívül még bizonyítani, ugyanis a barátnőm, és az édesapja is velünk volt), így kártérítést fogok igényelni, ellenkező esetben jogi útra terelem a dolgot, és a fogyasztóvédelemmel majd társaloghat kedves hangú ügyintézőnő, vagy bánom is én ki.
-
djculture
félisten
-
válasz
313313 #30614 üzenetére
a vásárláskor spórol 5 - 10 vagy akár 20 e ft különbözetet a bolti gari miatt, aztán egy esetleges olyan meghibásodáskor - például az amoled kijelző beégése - amit gyártói gariban cserélnek, de boltiban jellemzően nem, a dupláját ráfizeti. amennyiben hibátlanul működik a telefon a gari lejártáig, úgy szerencséje van, ellenkező esetben meg vagy lenyeli a hibát, vagy pedig többet bukik rajta, mint amennyit a vásárláskor nyert.
van néhány gsm üzlet, ahol aránylag korrekt a garis ügyintézés, de ezeket nagyítóval kell keresni, nem ez a jellemző, számtalan ellenpéldát találni ezen fórum sok telefonos témájában is.
az csak érintőlegesen említem meg, hogy sok gsm üzlet például gyártói gari esetén sem tud magyar nyelvű gyártói jótállási jegyet adni, mivel kintről hozták be a készüléket, és bár lehet vinni gyártói szervizbe a készüléket, de például a samsung esetén így bukott a prémium garancia, ami bizony sok előnnyel jár, olcsóbb telefonoknál díjmentes garis futár, a drágábbaknál pedig házhoz díjmentesen kivonuló szervizes!
nem mondom, hogy mindenki a szolgáltatónál vásároljon, ha nem akar - ahogy sokan hívják/írják - rabláncot, akkor vegyen függetlent, de erősen javasolt a gyártói gari, ellenkező esetben többe kerülhet a leves, mint a hús, ha becsúszik egy olyan jellegű meghibásodás!
a számlás problémára is sok példát lehetne írni, mondjuk amikor emiatt bukja valaki a telefon árát - vagy annak egy részét -, mert nem lehet javítani, és már cserélni sem tudják azonosra, így elállás lenne a dologból, visszatérítenék az árát, de hiányzó vagy problémás számla esetén bukó a dolog...szilard28; írtam, hogy találni olyan típusokat, de a fordítottja is sokszor igaz.
-
válasz
313313 #30607 üzenetére
azonos feltételekkel kell összehasonlítani, másként semmi értelme!
ezzel az erővel akkor összevetem a bolti garis és 0% áfás árat, a szolgáltató egyik hűséges és kedvező előfizetéses árával, hiszen nekem a hűség és az előfizetés nem probléma, hiszen használni szándékozom még sok - sok éven át adott előfizetést, adott vagy jobb díjcsomagban!
ugye, hogy ugye?
normális esetben fontos a jó gari és a megfelelő számla!
a bolti kontra szolgáltatós (ami ugye gyártói) gari összehasonlítása már ég és föld, és innentől kár is ragozni a dolgot...
vannak ffüggetlen készülékek, amik rendes áfás számlával és magyar nyelvű gyártói jótállási jegy melléklettel beszerezhetők a szolgáltatósnál jobb áron, de arányában nem sok ilyen típus adott.djculture; amit te leírtál, azt nem tartom elfogadható állításnak, arra egy szót sem reagáltam, amit Mr. Teddy írt.
-
313313
addikt
válasz
313313 #30336 üzenetére
Visszakönyörögtük a telefont, bent a helyi ténél tesztelték, csak a bibi az volt, hogy a hibát sim kártyával hozta, ők meg anélkül tesztelték majd 3 hétig... Nyomkodta mind a 3 szervizes, de mégse tudott róla csak 1, és még neki állt feljebb, hogy mi kértük, hogy teszteljék.
Sony ismét adott papírt, hogy a telefon teljesen tökéletes, fél nap alatt még nem hozta a hibát...
Mivel közöltük, hogy már 33. napja ülnek rajta, egyből meglett a készülék, és jóváírtak 1 havi számlát...
Majd írok még fejleményekről, a teszteléstől nem javul meg egy készülék...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Eladó Új Motorola G31 4/64GB szürke / 12 hónap jótállással!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook S761 - i7-2GEN I 8GB I 320GB I 13,3" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest