Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz
bitpork #167290 üzenetére
Mert általában a legtöbb ilyen sportos turbobenzinben van 40-50lo tartalék, és sokszor már az is bőven elég.. Plusz lehet imádja az autóját, más nem tetszik neki de azért vágyik egy kis pluszra. Pl havernak fiesta st stage1el 182le->230le és teljesen más autó lett tőle, rugalmasság stb minden. Golf gti is lazán bírja a 260 lovat. Vagy ott van pl a swift sport, már írtak rá 200 lovas programot. Na, így állnak hozzá az mpshez is aztán megy a pislogás mikor pukkan a motor már plusz 30le mellett.
-
dnelb
veterán
válasz
MPowerPH #167288 üzenetére
Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla. -
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz
FrankMonzano #149476 üzenetére
Ha így nézzük igen, azzal a váltóval kár volt legyártani. Amúgy nem tűnik fel, hogy neked akarunk jót ? De igazából befuthatsz tátott szájjal a faszerdőbe ha ennyire akarsz, vegyél valami lom swiftet 900ért, aztán hopp egy váltó 80k, hopp egy kuplung 60k, hopp egy abs kocka 70, és ismét ott tartunk hogy megérte volna spórolni plusz 1 hónapot...
-
dnelb
veterán
válasz
Kornel #149458 üzenetére
1.1m-be ment el az enyém végül, 1.5GS, 2007/02, swift szinten full extra, digitklima, 8 lufi, fűtött ülések stb, pajzs, váltózárral... Így van, itt nincs csapágyhiba, erősebb a motor, 45000 km alatt nekem 7l átlag jött ki, igazán én sokat pályáztam fix 150el és amúgy is tapostam neki.. Még ha csak márkaszervizbe hordod mint én, akkor se drága fenntartása, nekem bejött az egész autó, bátran ajánlom, 1.5-ből ugye csak GS van. Szériahiba a p0420as checkengine szoftverthiba, ha esetleg ennyi választana el 1 tuti vételtől ne foglalkozz vele, nem jelent semmit, a magyar benzin gagyi az ecuhoz.
-
dnelb
veterán
válasz
gaster #147543 üzenetére
800ból nem kapsz normális swiftet. amúgy inkább az időtartam a fontosabb mint a táv, swiftben kb 2.5 óra volt nálam az a határ amíg kényelmes az ülés.. nem tudom a net mit írt, nálam 1.5-el 150 fixnél (gps 147) stabil 8.3 volt a pillanatnyi fogyi, 130nál 6.5-7l, 90nél 4.5-5.3l. kb ezzel kalkulálj, 1.3 sem eszik sokkal kevesebbet.
-
dnelb
veterán
válasz
BigBlackDog #146504 üzenetére
elég sok a kombi meg a 101-115 lovas változat.. a 150es mennyire problémás?
-
dnelb
veterán
hali
3m-ig keresk autót, ami fontos: benzines kell, tempomat, klíma, 2012+, ne legyen nagy méretű, és lehessen vele dinamikusan is menni azért.. Swift Sportokon kívül van valami alternatíva? 2011 előttiek abszolút nem játszanak, most nem kell öreg autó. -
-
dnelb
veterán
válasz
BigBlackDog #144123 üzenetére
kamionos a tulaj, alig volt használva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest