- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Gergőke88 #113731 üzenetére
10 eve lakunk hegyoldalon adotsag hogy lejt mindig kezifek+ 1 be hagyom, eddig 1x fordult elo meg a mazdaval hogy befagyott a bovden, de egy roppanas utan az is engedett, persze bealhatnek a garazsba de akkor pont telen kene vagy 50m havat eltolni igy a garazs mas celt szolgal.
-
Geller72
veterán
válasz
Gergőke88 #112642 üzenetére
Szerintem olvass egy kicsit vissza, mert olyan érzésem van, hogy nem tudod, mit is kérdeztem az elején..
. Eleve diesel vonalon vagyunk. Kell egy szaladgálós, többnyire rövid utakra, helyközibe, de évente sok km-el és egy utazó, sokkal kevesebb km-es évi futással, de szinte mindig hosszabb távra. Evidens, hogy nem fogok egy A6-al utánfutózni, 8 km-es szakaszokon, szar úton, napi 5x.
"3-4m ftos auto velemenyem szerint messze van a premiumtol.."
-Lehet, hogy szíven fog ütni, amit most írok, de ha nekem lenne 25 millám egy kocsira (és lehet, hogy lenne) akkor sem adnék ki egy kocsiért annyit. Egyszerűen nekem nem ér meg ennyit. És azért ne legyünk már ennyire sznobok, csak azért, mert egy 10 éves autó, ami újan 25 milla volt, most meg 3 az akkor szerinted szart sem ér.
Mert az már nem is prémium márka? Csak mert nem új? Legalább két rokon van, akinek van ilyen kocsija és pontosan azért nem adja el, mert ismeri a saját kocsiját, de el nem adná, mert vicc az az összeg, amit kapna érte. Én inkább veszek 7-10 évesen egy kocsit 3 millióért, mint bukjak ugyanennyi idő alatt 22 milliót.. És lehet, hogy nem én érzem magam hülyének, hanem azt az egyént, aki hajlandó ennyit bukni néhány év alatt csak azért, hogy ő fingjon először a vajbőrre.
-
Geller72
veterán
válasz
Gergőke88 #112620 üzenetére
Amiért lentebb is írták. Nyugatabbra is így tesznek, és szerintem nagyon optimális megoldás. A hétköznapok rohanásában, a szűk parkolók, bolok előtt, városi forgalomban félteném a prémium kocsit. Viszont hosszú távra (2000 km, vagy több - egy irányban) nem biztos, hogy egy kiskocsi ideális partner lenne, nem beszélve a nagy átlagsebességű utazásokról. Egy hete jöttem haza franciából, ami 1970km volt haza. Vasárnap megyek vissza. Ez kis kocsival eléggé fárasztó, ebben elég sok tapasztalatom van. Egy jó kocsival ha korán reggel elindulok és szinte csak tankolni állok meg, 1600 -1800 km különösebben nem ráz meg. Az S80 ebben jó (az is). A Francia kollégák is kis szarokkal szaladgálnak hét közben, a hétvégén meg előveszik a hajókat és mennek a pályán.
. A másik, hogy a kis autót itthon hagynám, ha itthon kell elszaladni valahova, akkor itthon is van kocsi. Arról nem beszélve, hogy kicsit ideges lennék, ha egy városi araszolgatás folyamán hátulról egy majom belém jönne. A volvó is akkor azért lett eladva, mert nem volt garázsom és ahol laktunk, nem tudtam mindig felállni vele, sajnáltam, hogy az utcánk alján kint áll, akár hetekig.
.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Gergőke88 #112620 üzenetére
Külföldön szerintem sokkal népszerűbb az "1 kis autó, egy nagy autó" elv követése, ami szerintem teljesen jogos is, leszaladni a boltba, minek koptatni a nagy dögöt? Kicsibe be, leszaladsz, haza szaladsz. Hétvégén meg be a nagyba és irány kirándulni. Ez lenne a normális.
-
Def26
félisten
válasz
Gergőke88 #111378 üzenetére
Nehéz a döntés, csapódok össze vissza. Kicsit úgy érzem, hogy semmi nem elég, ami meg igen, az sokba kerül. 3-4 évre kéne kocsi, és kp. -ben 2.4M áll rendelkezésre. Gondolkodok hitelben, de aztán elriaszt a törlesztő (tudnám fizetni, de az utóbbi évek chf gondjai nem múltak el nyomtalanul).
Tehát olyan autó kéne ami corolla/bravo/308/mazda 3/astra méretű, 2010 évjárat vagy e felett legyen, és azért jó lenne a 150k km alatti darab, vezetett szerviz könyvel.Sok autót néztem már, Kia ceed, astra j, i30, cruze, 308 sw stb. de egyszerűen nem tudok dönteni. Amit az egyik oldal dicsér azt a másik oldal alázza.
Ilyenkor jön képbe az új autó. Voltam Mazda, Toyota, Suzuki, Kia, Opel kereskedésben. Tetszenek az új autók, és szinte maguktól ajánlják fel az alkut, de ugye hiába tolok be 2M -ot akkor is sok marad 5 évre a kb. 50k -s törlesztő amit ugye kibírnánk fizetni és egy 5 éves autót még jó áron el lehet adni, majd beugrani az árából egy új autóba. De ez 50k havonta...
A másik gondolatom, hogy hiába veszek 2-2.5M -ért egy autót, ha ezekre meg 3-4 éven belül rá kell költeni 1 M -ot (csak tippelem). Ilyenkor belegondolok, hogy mi van akkor, ha éppen Horvátország felé rohad le az autó.Nehéz, na.
-
-
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Gergőke88 #110807 üzenetére
Abszolút nem ismerem a típust, de ezek jöhetnek szóba. Tempomat csak egyben van, és gyanús az a sok pont 100.000 alatti
-
j.bravo
addikt
-
gaborbol
őstag
válasz
Gergőke88 #109709 üzenetére
Az osszesben ugyan az a motor van nincs se erosebb, se gyengebb, harom felszereltsegi szint kozul lehet valogatni S,SL,LE. Az alap (S) verziohoz a 18"-as felnit kapod, fulloshoz(LE) amihez van gyari navigacio arra meg 20"-as kerul, de ugyan az a V6 3.5L-es motort kapod mind a harom verziohoz.
Holnap Megezem ezt a kettot, az LE tetszik bar a bor nem kene bele. Lat ezeken valaki valami gyanusat, a fel liter szilikont leszamitva?
[link] -
kalmanchris
tag
válasz
Gergőke88 #109704 üzenetére
Nem. De tudjuk, hogy az idő előrehaladtával mindig nagyobb átmérőjű kerekek kerülnek az autókra. Már egy alsókategóriás is 16"-al jön ki és ezt nem indokolja az esetleges súlynövekedés sem. Szerintem is túlzó a 20" ekkora autóra, nekem sem jön be ez a malomkereket az autóra design. Persze ez van, így gyári és ez a divat. Nem elhanyagolandó az ebből adódó többletköltség sem.
-
deicide
veterán
válasz
Gergőke88 #106535 üzenetére
Azt nem tudom, mert a seggét nem láttam.
5-ös volt, annyi biztos, de hogy milyen motor, az rejtély marad. Viszont jól tartotta magát, mert lányos zavaromban nem váltottam vissza, 4esből kezdtem 100-nál...nesa: ez a bírságplafon, ennél többet bírna kicsivel, de a végét majd esetleg ha tényleg nagyon üres lesz egy hosszú útszakasz valamikor.
-
maglew
aktív tag
válasz
Gergőke88 #105035 üzenetére
3,8 körül jön ki egy új I20-as. Pár éves 20-40 ezer km-es lehet meg van törve vagy kicsit szét vagy hajtva, az is 3,2 - 3,5 körül van. Akkor már legyen inkább szűz
Általában 2-en megyünk, meg pár év múlva ha lesz gyerek akkor Ő.
Nem kell túl nagy, néztem a Kia Riót is de iszonyat kicsi és idegesítő a szélvédője. I20 se nagy, de azért szellősebbnek tűnik valahogy.Skoda fabia a másik amit néztem, azok DSG-sek de azt mondták hogy sok gond van vele.
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #98513 üzenetére
Az autót egy 19 éves férfi vezette, ő megsérült, de életben van. Franc tudja mi baja lett de egy ekkora becsapódást nemigen lehet zúzódásokkal/törésekkel és egy kis agyrázkódással megúszni. De ha esetleg majd fel is épül azzal a tudattal kell leélnie az életét, hogy kinyírta egy barátját. Nem leszek népszerű de az ilyen besokallt sofőröket rohadtul nem tudom sajnálni. Gondolom neki sem tartott senki fegyvert a halántékához, hogy két lábbal álljon a gázon.
-
bajaki
őstag
válasz
Gergőke88 #96694 üzenetére
Nem céges autó volt. Egy mentősé volt, Pestre való utazásra használta. Azt hogy a képen éppen milyen mellények vannak rajta, nem tudom.
trassher: Köszi. Igen sajnos ilyen extrák nincsenek. De rendszeresen szervizelve volt, második tulajos...szinte új téli gumi szett, egy JVC rádió. Szerintem jó ár volt érte. Többet nem nagyon tudtunk alkudni.
-
Nkboy
senior tag
válasz
Gergőke88 #91910 üzenetére
Oké, de aki a középső, vagy a belső sávban indokolatlanul közlekedik, akkor azt ledudálhatom ugye?
30. §
Hangjelzés
Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint – lakott területen kívül – az előzési szándék jelzése céljából szabad.Szerk:
[rvilike]:
Amikor te utoléred, és el szeretnél haladni mellette, az már előzés (járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás), viszont ezt jobbról nem teheted meg, mert:34.§. (3) Az előzést balról kell végrehajtani.
Tehát valóban a jobbról történő előzés ez esetben szabálytalan az autópályán! (Lakott területen belül több sávos úton már más a helyzet!)
-
-v-
addikt
válasz
Gergőke88 #91910 üzenetére
De múltkor a macska itt okoskodott, hogy nem... és utánanéztem, elolvastam 3x azt a tetves kreszt és én se látom miért csak lakott területen belül lenne érvényes. Ott külön említi ezt, hogy szabályos, az igaz, de nem írja sehol hogy lakott területen kívül ne lenne, én hiába olvasom nem látom mi tiltja... ennek ellenére mindenhol ezt írják, hogy nem szabad, és én is így tudtam. Most felrakták ezt indexre, és ebben is azt mondják, nem szabad... de miért?? Mi az igazság???
-
lenox
veterán
válasz
Gergőke88 #91484 üzenetére
Igen, szetment teljesen, palyan valamire rahajtott az asszony, es az kivagta, aztan teljesen lejott a futofelulet is. Az az erdekes, hogy egyaltalan nem huzott oldalra, amikor a gumidarabok mar szetszalltak.
#91485 honda crv, tehat negykerek hajtasu. Azert gondoltam hatra tenni az ujat, mert gondoltam jobb ha az eleje csuszik meg hamarabb, mint ha a hatulja. Hulyeseg? Meg egy kerdes, ha csak egyet vennek, az nagyon gaz lenne? Kb. Masfel eves es 10k km van bennuk.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Gergőke88 #91418 üzenetére
A 2-es főúton, a szobi leágazástól körülbelül 500 méterre ütközött össze két autó. Az egyikben öten utaztak, közülük két felnőtt a helyszínen életét vesztette. Az autóban két gyermek is utazott, egyiküket mentőhelikopterrel vitték a váci kórházba, a többi sérültnek is súlyosak a sérülései.
A roncsból egy felnőttet és egy gyermeket a váci tűzoltók szabadítottak ki feszítő-vágó segítségével, a másik gyermeket még a tűzoltók kiérkezése előtt a mentősök kiemelték az autóból.
A baleset helyszínén Vác irányába útlezárás van érvényben.
A Velvet információi szerint a balesetet két, egymással autóversenyző férfi okozta, mikor az egyikük nekiment annak a Toyotának, amiben öten utaztak. Úgy tudjuk, hogy a két, helyszínen meghalt felnőtt az egyik, autóban utazó gyerek anyja és apja volt. A harmadik felnőtt és a másik gyerek pedig a szülők barátnője, és annak gyereke volt.
A balesetet okozó audist a rendőrök őrizetbe vették és elvitték.
-
zolikaDB
veterán
válasz
Gergőke88 #90892 üzenetére
Nem is ertem.
Mezei A4 - S4
BMW 3xx -M3
Volvo 850 - T5
Mezei Golf - R32
Fabia -RS
...
Astra - OPC
Szoval, ennek a kategorianak is megvannak a jol felszerelt, eros verzioi.
Nem feltetlen az OPC a legkakabb valasztas, amit ugy mondok, h a G Astra nem a kedvencem.
De ha reggel meloba menet egy tüsszögö BOV dobna fel a hetfomet, akkor azt kiralysag lenne -
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Gergőke88 #88826 üzenetére
Én sem ragaszkodom hozzá feltétlenül, csak az átlag 1,5 t-ás bódét mozgatni is kell. A kellő erő meg hamarabb megvan a dízelben.
Eleget szívok országúton a 1.4 szívó miatt, mert nem megy. Pedig csak utasokkal 1 t-t kell mozgatnia.(#88827) sasa134
A japán 3-as fogat is terítéken van.Talán még a Subaru is, de a Hondához hasonlóan drága.
Bár úgy igazán jó ajánlatot még nem találtam.(#88828) Tiger.huhhhh
Pont ezért került képbe egyáltalán a dízel mint opció, mert itt talán már kitermeli az árát.
Jellemzően egyébként 1/3 - 2/3 arányban megyek városban és országúton. De ha városban, akkor is min 15 km, de inkább 30-50 között.(#88829) sasa134
Elvileg nem gond a külföldi vásárlás sem, főként német területről. Ott egyedül a sok neppertől és a szerelőktől tartok.
A V50-be a 2000-es dízelt néztem, nem az 1.6-osat. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Gergőke88 #88815 üzenetére
Szívem szerint a középkategóriából nézelődnék, de ahhoz még kellene 1M, hogy hasonló állapotút fogjak ki. Vagy piszok nagy szerencse.
V50-ből már akad a paramétereknek megfelelő, igaz kizárólag dízel. Nem tudom ezt nevezhetjük-e középkategóriának már. Vagy akkor a V70 a felsőközép?(#88821) neduddki
Mivel nem tudtam, hogy mit takar a "c v. d", azért dekódolni kellett, bármilyen meglepő. Nálad meg pláne nem egyértelműek a dolgok.
Ettől függetlenül szvsz kisilabizálható, hogy mit szeretnék, pláne, hogy példát is hoztam. -
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #86943 üzenetére
Ez inkább előny mint hátrány, az egy egyszerű végletekig kiforrott technika. Ha olcsóbb lenne ideális családi autó is lehetne. Nem fájdalmas vele közlekedni futóműve bírja a strapát elfogadhatóan mozog nem eszik sokat lehet bele cuccolni és középső sorban kényelmesen elfér három gyerekülés.
-
AMD Power
titán
válasz
Gergőke88 #86943 üzenetére
Mert a család többsége alighanem örömmel megszavazza az új Zafirát. Kompakt egyterűhöz mérten (az Astrára épül) nagyon tágas a hátsó traktus, nem reklámduma, tényleg elfér benne hét átlagos felnőtt. A leghátsó ülések persze kemények és rövidek, de se a fej nem ver be a tetőbe, se a térd a középső sor támlájába. És a Zafira hátsó részének tervezésénél az Opel nagyon-nagyon figyelt a részletekre.
-
AMD Power
titán
válasz
Gergőke88 #86943 üzenetére
OPEL Zafira B
Méretek és tömeg
Saját tömeg 1 430 kg
Össztömeg 2 075 kg
Szélesség 1 801 mm
Magasság 1 670 mm
Hosszúság 4 467 mm
Tengelytáv 2 703 mmOPEL H Astra Caravan
Méretek és tömeg
Saját tömeg 1 280 kg
Össztömeg 1 805 kg
Szélesség 1 753 mm
Magasság 1 500 mm
Hosszúság 4 515 mm
Tengelytáv 2 703 mmOPEL H Astra
Méretek és tömeg
Saját tömeg 1 155 kg
Össztömeg 1 705 kg
Szélesség 1 753 mm
Magasság 1 460 mm
Hosszúság 4 249 mm
Tengelytáv 2 614 mm -
parandroid
félisten
válasz
Gergőke88 #86788 üzenetére
Igen, érdekli, ugyanis civilizáltabb helyen a dolgozó is beleszól a cégautóválasztásba, vagy legalábbis számít a véleménye. A praktikusság, illetve helykínálat szűkössége, valamint a súlytöbbletből adódó extra fogyasztás pedig előbb-utóbb a flottakezelőket is el fogja gondolkoztatni. Persze most villanthat az Opel az új dízel- és a turbós benzines motorjával, de új technológiát választani (ráadásul egy ilyen bonyolultat) megint rizikó, amibe a flottakezelő sem szívesen megy bele.
Nekem mindegy egyébként, felőlem azt csinál az Opel, amit akar, nekem aztán nem fáj, akármennyi autót adnak el, de kicsit sajnálom, hogy a G Astra után nem találtam nekem tetsző autót az Opel kínálatában, ebben nyilván benne vannak azok a szempontjaim, amik tök egyediek, és csak rám jellemzőek, de akkor is vicces, hogy fel sem merült komolyabban Opel az autócserekor.
p
-
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #86788 üzenetére
ne magyarországot nézd.
ő se azt mondta, főleg, hogy nem is itt él, ha jól emlékszem.
a kopelnek nagyon lefelé vezet az útja évek óta(globális piacon nincsenek is jelen, európában is csökken a részesedésük...), ráadásul ha az előbb linkelt gm botrány ide is átgyűrűzik, akkor szerintem be is zárhatnak kb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 3
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Bluering Libra irodai forgószék
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest