- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
lenox #115802 üzenetére
Qru linkjeben az igazsag
Azert is irtam off ba, mert inkabb poen volt. A szamuraj a legjobb igenytelen terepjaro szvsz. Filleres a szerelese, viszont brutalis a terepjaro kepessege.
Elenben amit irtal Jimmy valoban jo lehet, ha valaki varosi autot akar, aminek neha valoban terepjarokent kell funkcionalni.
Vagy ennel meg jobb egy rendszam nelküli szamuraj oda, ahol terepezni kell + egy normalis auto a varosba
-
szőröscica
addikt
-
Declare
őstag
válasz
lenox #106059 üzenetére
Land cruiser batar es baromi draga, max par eves kocsi erdekes...de a tippet köszi!
(#106064) Qru: Rav4 kicsi, outlander..hmm az jo lehet, nagybatyamnak volt, elegge tehetetlen egy nagy doboz, de nem volt rossz. Daszter az itt gaz kategoria
lehet hujjolni, fujjolni, nincs kimondva, de azert a daciat lenezi a nemet....
meg az opelt is (#106066) runner 125 l200 es tarsai...igen, tul funkcionalis....ezert is kerdeztem. A pajero, landcruiser, tul...sok...amire neki kell. A 4 kerek arra kell, ha kimegy valamiert ilyen sarosabb telekre, ott ne akadjon el, de nem kell semmi extrem terepre gondolni, nagy csapakkal.
(#106061) Snoop-y Az uj az nagyon jol nez ki
viszont 4wd vel kicsit huzos....jövöre akarja cserelni, addigra lehet lesz jo aron...nekem ez vagy a cx7 tetszene....ha en vennem arra a celra, amire neki kell.
joamilestonéKiat is megnezem, kisse nekem a nem strapabiro kategoriaba van, de ez csak egy buta skatulya semmi tapasztalat vagy ilyesmi....xrail...mondom, szobahozom, de nekem nem tetszik...mondjuk nem is en veszem
-
lenox
veterán
válasz
lenox #105036 üzenetére
Az derult ki, hogy a kozos nyomocsovet az injektorokkal osszekoto vezetekek kozul az egyik elrepedt. Azt mondtak, hogy az lehet az oka, hogy kellene ott legyen egy tarto, ami az allando razkodastol kimeli a csovet, de ez valamiert nem volt ott, illetve csak a fele volt meg, tehat valaki leszedte. Elkepzelni se tudom, hogy ki volt az, es miert...
-
válasz
lenox #104759 üzenetére
Én eddig és ezután is fogom használni a refit és a dudát is a hülyék ellen. Ha nem megy, villogok, ha továbbra se, dudálok. Persze akkor, ha 50-el se megy ott, ahol lehet, ha meg 70-el is mehetne, akkor főleg üljön inkább biciklire, aki fél vagy retteg, az ne vezessen. Rendre levágják az utat a kanyargós szűk út felé a normafától lefelé a fogas után (mártonhegyi talán). De úgy megy, mintha gyalogolnánk, ha szembe jönnek, nullára lassít, az ilyen minek jön arra ha fél? És még tonnányi példát lehetne mondani, mennyire balfék sofőr a magyar, az osztrákoknál 400km nagyrészt autópályán olyan sima volt, mint a sicc, amint hazaértünk, jött a káosz...
-
parandroid
félisten
válasz
lenox #104737 üzenetére
Németeknél is tilos azóta, meg a hatályos magyar szabályozás szerint sem használhatod hamarosan. Lenne értelme pedig. A németek azzal indokolták a tiltást, hogy tele lenne a youtube balesetes videókkal, ami sértené a baleset résztvevőinek személyiségi jogait. Agyarországon meg ugye jobb, ha semmiről és senkiről nem készül felvétel, mert a végén még valakinek magyarázkodnia kell (hahaha, de vicces vagyok, még kis is emeltem, ha valaki nem értené, hahahahaha, brühühü, én kérek elnézést), akinek ahhoz pedig semmi kedve.
p
-
Declare
őstag
válasz
lenox #104730 üzenetére
Utolso
nem akarom szetoffolni, de lehet nem vilagos a szitu.
Gyors savban haladok, tempomat 110 (100 sebessegkorlat). Barom mögöttem 1 cm-re. Külsö savban elfogynak az autok, akiket elöztem/tünk. Utolso kocsi utan huzodnek ki a külsöbe, had menjen nyilvan. Index, belenezek jobb tükörbe, barom a holtterben, nem latom, mert közben ö nagygazzal bevagott mar a külsöbe, hogy jobbrol megelözzön. Huzodok ki es akkor dudalva elrantja a leallo savba, en a felezöröl kb visszarantom a belsöbe. Barom lealloban nagygazzal tovabbmegy es visszahuzza rendesen a külsö saba a kocsit a leallobol, ahol elment ugye vegül mellettem. En erre ujra index jobbra, tükör, kimegyek a külsöbe, majd villogatok neki, hogy barom. Erre ö elkezd fekezni. Elötte senki. Picit en is fekezek reflexböl, majd közeledek tovabb hozza mert ö is egyre jobban fekez (itt mar erösen fekezek en is). Errevillogatok mert leesik hogy szopatasbol fekez index ki balra, senki nincs ott, kimegyek es felgyorsitok padlogazzal 110 re, tempomt, visszaindex külsösavba, mert ö közben ugye egeszen lelassult. Ezt követöen ö ujra gyorsit es kielöz a gyorssavban sokkal gyorsabban es eltünik a ködben.
Na de ennyi, több hszem nincs ez ügyben, nem erzem magam se hibasnak, se megmutatni nem akartam neki semmit, se semmit.
Viszont az erdekel tovabbra is, ha van egy kameram a kocsiba es ezt elküldöm a rendörsegnek elöveszik a barmot? Bizonyiteknak szamit? Közuti veszelyeztes siman a fekezes + szabalytalan elözes jobbrol autopalyan + 0 követesi tavolsag.....nagyon jot tett volna a lelkemnek ha kap egy vaskos euro csekket....
-
-v-
addikt
válasz
lenox #102090 üzenetére
Nem ertem annyira, 3500-tol a max nyomtek 80%-a van
Az 166 Nm.
az a semmi nincs
A semmi az 0, ez 166-tal több annál, mindenesetre nem a 166-ra szokás mondani, hogy van nyomaték
de mondom hagyjuk már .....
(#102091) tresh : ja igen ott jól megy, 100 és 190 között kb. Harmadikban 5 ezertől negyedik tiltásig nagyjából, afölött meg már kijön hogy nem jó a focus légellenállása.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lenox #101074 üzenetére
nem azt mondom, hogy jo, de van ennel durvabb is
meg az dobja ra is az elso kovet aki megengedett sebessegek felett meg nem jart sosem 50-l
nem ment 180-l sem, egy ennel fenyevekkel butabb futomuves meg prosztobb fekes 12 egy tucat autoval, mint ez az OPC plmert egy atlag 100loeros auto is tud menni ennyivel, OPC-hez kepest hokifekkel meg hintalo futomuvel, nulla menetstabilizalo elektronikaval virsligumikon attolos muszakival
ami amugy sokkal veszelyesebb, mint ha decide az 99.99%-s muszaki allapotu OPC-jevel 20-l tobbel megy ehhez kepest
kb mint a hwsw-n az autos topik, ott is a legutolso csaladapucika is 180-190-l veret a palyan, de beszologat ha masik 90-100-l megy az Ulloin a FTC palyanal a feluljaron
hat baszki ott annyival megy a forgalom magatol, 70-l leeloz meg egy szutykos Matiz isde azert szivesen megneznem hogy Vaci-n veretos autoknak vagy a 12 egy tucat forumba irogatosok autoinak van-e jobb muszaki allapota amugy
amikben olyan cuccok is vannak, hogy az NKH-nal is azt hiszik ra, hogy a NASA-tol szereztek be -
válasz
lenox #101074 üzenetére
Mert belátni 2km egyenes szakaszt??? Helyből tudok mondani 3 főutat amin van olyan szakasz, hogy ellátsz 2km-re előre. Ott max a szántóról vagy az erdőből jön eléd valami vagy valaki. Arra meg számítson aki akar, én sem akarom halálra unni magam egy autóban ülve haladni a cél felé, folyton rettegve, vajon mikor ugrik/esik elém valaki. Aminek meg kell történnie, megfog...
-
raczger
őstag
válasz
lenox #100881 üzenetére
Direkt sarkítottam ki (válogattam ki a legrosszabb véleményeket), állítottam szembe ezeket az ítéleteket a "Lexus nem romlik el" idézettel szemben. Azért ti is érzitek, hogy egy gyártó autóiról ezt állítani enyhe túlzás.
Egyébként nem tudom mennyire számít megbízhatónak a Lexus, sosem néztem utána igazán (de nyilván hülyeség a fenti idézet). -
válasz
lenox #100878 üzenetére
Megfelelő karbantartás mellett nem annyira nyűgösek. Közeli ismerősöknél van xc60 és xc90 is, rúgják, nem igen figyelnek a turbó hűtésre és hasonlókra, az automata most hullott szét az xc90-ben 400k kmhez közeledve. Az xc60-ban meg a turbó 250k-nál. Merem állítani, hogy ha jobban figyeltek volna rá, akkor egyikkel se lenne probléma most.
-
e=mc²
őstag
válasz
lenox #100223 üzenetére
En is. Mint mondtam, nem utalom oket, csak a fentire reagaltam, hogy az adott szitukat viszont igen.
De amikor latom en autoskent, hogy gepeszkednie kell, mert akkora hely nincsen, hogy normalisan elferjen... -
raczger
őstag
válasz
lenox #100210 üzenetére
A kresz leírja kinek kell elsőbbséget adni, viszont az adott helyzetben nem számíthatsz rá (pl 90 helyett 160-al jön), hogy nem lesz elég időd a kikanyarodáshoz, gyorsításhoz.
Viszont ugye a kedves gyorshajtónak pedig kötelessége lassítania, ami úgy szerepel a kreszben, hogy enyhe lassításra kényszerítheted, hogy be tudd csatlakozni a forgalomba. Ha pedig túl gyorsan jön az enyhe lassításból akár vészfékezés is lehet."Arra nem hivatkozhatsz, hogy de a masik tullepte a sebessegkorlatot, tehat neked nem kellett elsobbseget adni. Mert kellett."
Bizonyos esetekben nem fogod látni, hogy őrült tempóban jön, van még bőven hely, kikanyarodsz, a másik hülye pedig még mindig nem fékez, nyomja neki. Mondhatja a másik, hogy nem adott neked elsőbbséget, de mivel olyan távol volt, hogy még nem is kellett, így nem kell neki elsőbbséget adni, viszont NEKI mindenképp lassítania kellett volna.
Helyzete adja, hogy melyik fél hibázott nagyobbat, én max akkor hibáztatnám a kikanyarodót, hogyha a másik a szabályokat betartva jön, akkor is necces a kikanyarodás. De nem lehet ebben dönteni, hogy fekete vagy fehér. Egy olyan elméleti példáról beszélünk aminek csillió tényezője van, egy megtörtént esetről több értelme lenne vitázni.Én leírtam a saját helyzetemet, ott nekem volt igazam, ha belém jön, akkor nem az oldalamba jön, hanem már rég hátulról talál el, 100 méterrel a kereszteződés után. Vagy ga már gyorshajtasz (nem rád értem, úgy általánosságban), akkor legalább a többi szabályt tartsd be.
Sokaknak az index is büdös, még a rendőrnek is. Ma bringáztam, 5x láttam ugyanazt a rendőrautót, aztán meglátott, félreállt, megvárta míg odaérek is index nélkül kivágott elém és elindult.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
lenox #100210 üzenetére
Telefonrol vagyok sem szofisztikaltan irni sem rendesen visszaolvasni nem tudok igy ha akarnek se tudnek ertelmesen valaszolni, de nem is akarok veled vitaba bocsatkozni megteszi helyettem mas, nem megyek bele ezekbe a hirigekbe mert ugy itelem meg felesleges.
Innen oldalrol csak arra voltam kivancsi amit kerdeztem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
lenox #100204 üzenetére
Ford focus eves szinten 12-15k kilometer, heti tobbszori rendszeresseg (budapest-videk-palya-fout vegyes) csak a korrektseg kedveert.
De nem a peiszmeregetes miatt kerdeztem csak hogy lehessen tudni hogy tapasztalat nelkul beszelsz khm... csacskasagokat napok ota vagy meggyozodesbol. Sima infokeres van most mar tudom amire kivancsi voltam.
Ettol fuggetlenul finoman szolva nincs igazad.
-
raczger
őstag
válasz
lenox #100189 üzenetére
Sötétben azért elég nehéz felmérni a másik sebességét, pláne ha mellette még esik, vagy köd van. 50 helyett ne menjen senki 80-al, általában azért jó okkal vannak ezek a sebességkorlátok, ne akarjon senki se Fittipaldi lenni.
Múlt héten történt meg velem (bár már utána is pont leszartam), hogy kikanyarodtam a főútra (lakott területen), egyetlen egy autó volt a látómezőben, kb 100-150 méterre, bőven távol. Kikanyarodtam, gyorsítok és mikor kb elértem a 55-60-at, akkor nagyon a seggembe ért és elkezdett villogni. Előzött, mutatott valamit és tolta tovább 80-100-as tempóval. Gyorshajt és még neki áll feljebb... Fehér focus, Würth-ös matricával, bécsi osztrák rendszámmal... -
hobizoli
nagyúr
válasz
lenox #100178 üzenetére
baromsag
ennyi erovel kivilagitatlan bringasra meg uttesten ejjel kettokor allatokat terelore is szamitani kene, pedig nem kell, es az a fasz erte ha megis ott van ugy
meg ennyi erovel akkor a rezesova-t sem kellett volna lesittelni az utkozesert, mert a punto bal hatulja volt csak megtorve, azaz a punto vezetoje olte meg mind a 4 bent ulot azzal, hogy savot valtott ele
de ember, 100km/h-val veretve 30m-rol is odaer 1sec alatt, amikor meg siman lehet 1sec-l elotte benezve a tukorbe mogotted ugyanabban a savban, amibol befordulsz balra
ergo hiaba nezel a tukorbe elotte 1sec-l, akkor meg azt latod, hogy mogotted van, es nem elozesben, es a toled elvarhato modon meggyozodtel arrol, hogy nem elozikegy allobol vagy kis lepesben befordulashoz meg siman tobb kell, mint az az 1sec
[ Módosította: Qru ]
-
zsoltee10
addikt
A drágát abszolút mértékben értettem, nem relatíve.
Renault Koleosról van valakinek véleménye?
Egész jól teljesít: Koleos vs Rav4 Most azt hagyjuk, hogy a teszt végére annyit nyüstölték, hogy a 4wd hajtás letiltott és újra kellett indítani a kocsit.Csábító 3-4 éves használtban a magas értékvesztés, jó helykínálat, dízelmotor, automataváltó miatt.
-
zsoltee10
addikt
"A dacia hajtasa nyilvan jobb, mi a kerdes ezzel kapcsolatban?"
Nem hiszem, hogy van bármi kérdés ezzel kapcsolatban, a két típus vásárlóközönsége eltérő, valószínűleg a CR-V tulaj soha nem megy vadászni az autójával. Inkább csak bosszantó a dolog, hogy egy ilyen drága autóban, ha már a hardver adott, miért nem fordítottak több időt/pénzt a szoftverre? Főleg, hogy a teszt után javították, de az lett volna a korrekt, ha visszahívási akciót hirdetnek sw frissítésre.
szerk, közben te is irtál még hozzá: Akkor meg csak annyi lenne az egész, hogy a biztonsági szelepet figyelembe véve max 50% nyomatékot küldjön hátra, aztán hadd pörögjön elöl-hátul, az is jobb a semminél.
-
-v-
addikt
masreszt nem en nem olvasom el figyelmesen, amit te irsz, hanem forditva.
Valóban?
(#99737) [rvilike]
Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?(#99741) lenox
Alacsonyabb a cr-v, es leert az alja, felakadt?de én ezt írtam -->
[rvilike] (#99737)
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól?Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
Na mindegy én befejeztem, van jobb dolgom is
Látod, nyertél.
-
TaaT
nagyúr
"Nem emlekszem ilyenre"
Akkor meg mi a fenének hozod fel?
A tesztelők az importőrtől/márkakereskedéstől kapják a tesztautókat a világon mindenhol. Azt kérhetik hogy milyen típusú (téli/nyári/4évszak) gumi legyen a tesztautón (amit vagy teljesít az importőr/márkakereskedő, vagy nem), de a gumi márkába nincs beleszólásuk sehol, mivel az autó gyárak le vannak szerződve egy adott gumi gyártóval így ettől eltérni nem lehet.
"de ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben"
Kimásoltam hogy lásd
[link]
"Amugy is mellekvagany ez a teszt"
Inkább az hogy a TC-sek nem vették észre hogy "némá bameg, hátul nem forog a kerék."
Abban viszont igazad lehet hogy a második skandináv videón ugyanúgy SW frissítés előtti honda van a padon...
-
-v-
addikt
Tudod mit, akkor itt vannak a kívánt érveid, bár totál fölösleges, mert te vagy az aki elbeszél mindenki más mellett, meg B-ről kezd el beszélni meg B mellett érvelni, amikor A-ról van szó csak hogy ne maradjon alul.
ez szerintem se azt nem bizonyitja, hogy csak elol hajtott a crv a tc tesztben
Te látod pörögni a hátsó kereket 8.18-tól?
Ott nem akadt föl, de rohadtul nem látom, hogy dolgozna az AWD.
"Az összkerékhajtási rendszer hasonlít a Volvóban lévő Haldex-rendszerhez, vagyis elektromos szivattyú állítja elő a nyomást, amely a lamellás tengelykapcsolót zárja, szükség esetén"
Na akkor nézzük már meg a videón 13.08-nál tök jól látszik hogy a Volvónál szépen küldi hátra is a nyomatékot pont amikor kell, és fel is megy. Na vajon ha fizikailag ugyanaz a két rendszer, akkor mi is lehet a különbség a kettő között? Hm? Sw-e esetleg talán-e?
"Két kivétellel az összes autó alapvetően fronthajtásos, szükség esetén pedig többtárcsás kuplung zárja a hátsó hajtást, a kérdés, mi működteti."
Szóval mindegyik kb. ugyanolyan rendszer de messze a cr-v a legótvar szarabb a tesztben.
Ezért aztán megéri felárat fizetni egy awd-ért, meg cipelni magaddal fölöslegesen, hogy kb. nem csinál semmit ... a dácsia is agyonveri.Erről meg amit írtál:
ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem joEnnyit ... tényleg nem ér semmit, csúszásra kezd zárni, és hopp!!! mégis felmegy. Igazad van, ez nem sok mindenre jó akkor. A cr-v meg előtte mit is csinál?
Na most jöhet az, hogy ez mennyire nem valós helyzet, ilyen sose lesz bla bla. Rendes terepjárókról meg senki se beszélt, szóval totál fölösleges őket idekeverni.
De fölösleges veled vitatkozni, nem érted vagy nem akarod érteni a másikat, és ha A érveddel alul maradsz hopp hirtelen felbukkan egy B aminek bár semmi köze az előzőhöz (= klasszikus egymás mellett elbeszélés) de úgy tűnik, mintha partiban maradnál. Hagyjuk ...
Vagy nem tudod mit, vegyél elő egy n+1-dik "érvet" hogy hát a usernek ilyen úgyse kell soha, és így is mennyivel jobb mint a FWD, meg voltaképp az összes ilyen rendszer szar, és úgysem tudnak annyit mint egy land rover defender, meg ez nem is terepre való és amúgy is különböző téli gumi, tehát semmi nem bizonyít semmit. És különben is be tudsz gurulni a márkakereskedésbe biztosan frissítik, és akkor minden jó, tehát itt mindenki hülye csak te vagy a helikopter. -
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
-
8th
addikt
Csak épp qrvára felesleges alá az awd ha egyszer marhára nem csinál semmit
. Már az önmagában mekkora blama, hogy az első dombocskán máris felült az alja
és úgy elakadt, hogy le kellett rángatni kötéllel. Még ha ez oké is lenne (nem az) akkor is, ha megnézed a videót tehetetlenül elforogtak az első kerekek mialatt a hátsók konkrétan nem csináltak semmit. Milyen ratyi hajtás csinál ilyet? Nem osztogatott az sehová sem nyomatékot, az erő mindig a legkisebb ellenállás felé hat ezért szépen elveszett mind az első kerekeken. Lejtőn megállva is egyedül csak a Honda nem tudott visszatolatni az összes többi gond nélkül igen pedig ott nem ült fel az alja és a hajtott tengely lett leterhelve az autó súlya által. Tovább megyek már a videó elején még a tesztek megkezdése előtt megjegyezték, hogy a Hondának a havas sík terepen is érezhetően nehezére esik a mozgás. Azért az tényleg vérciki, hogy egy alsó hangon is 7,5milliós SUV csak ennyit tudjon. Állítom ott bármelyik utcai awd autó röhögve visszatolatott volna egyik másik talán még a kaptatón is tovább jutott volna mint a CRV.
-
hobizoli
nagyúr
-
Declare
őstag
Az egesz egy videorol indult, meg egy storyrol, amit Qru meselt. Mind a kettö azt tamasztja ala, hogy hat vannak ott gondok.
Nekem nincs bajom a hondaval, de azt megmagyarazni, hogy egyebkent ez nem blama, meg különben is ilyen aztan elö nem fordul az eletben....na ez a marketing osztaly, azert irtam
A masik, meg hogy en semmi extrem, valosagban nem elöfordulo körülmenyt nem erzek a tesztben. Egy emelkedö, ahol elpörögnek a kerekek? Videki Magyar uthalozat es egy normalis tel kell csak hozza
-
Declare
őstag
Te a Honda marketing osztalyarol vagy?
De most komolyan, arrol megy 2 napja az eszmecsere, hogy ciki e az, hogy egy 4 kerek meghajtasu suv nem tud elindulni egy sikos lejtön, mert csak az elsö kerekeit hajtja, mig a konkurens ford (vagy mi volt a videoban) egy fel masodperc alatt elindul? A valasz roppant egyszerü: igen.
Ha az ember suvot vesz azert veszi legfökepp (szerintem), hogy telen sokkal komfortosabb legyen a vezetes, mint egy elsö kerek hajtasu alacsonyabb hasu autokkal es pont nem akar azzal gepeszkedni, hogy hintaztassa az autot, meg a pörgö kerekekkel tapadast fogjon. Ezert vesz suvot, mert hozzakapcsol az elsö kerekek kipörgesekor a hatso es hopp problema megoldva. Na most ezek szerint ha valaki ezt a Hondat veszi, akkor kidobott penz, amit a suvra meg a 4x4 re költött (kis tulzassal).
mod: (#99572) Qru
em kell tükör jeg. Eleg egy atlag videki uthalozatot nezni egy atlagos telen (nem olyan mediterran telen, mint tavaly volt
). Kell egy stop tabla, letaposott, sikos, jeges hoval es egy pici emelkedö. Azonnal nehezkes az elindulas. Az csak Bp kivaltsaga, hogy leesik fel mm ho es azonnal kiszornak 1millio tonna sot
-
szőröscica
addikt
Most nem azért, de ha szoftveresen megoldható a dolog, akkor nyugodtan frissíthetnék az autót gyártási évtől függetlenül. Mint ahogy más esetekben ez meg is történik: a Ford Transit Custom-ünk még az állófűtés miatt is járt szoftverfrissítésen, pedig az aztán egy igazán rétegextra egy alapvetően melós kisteherautónak szánt modell esetében. De hogy a márkánál maradjunk, apám Accord 2.2 dízele is járt bent szoftverfrissítésen, ha jól emlékszem a DPF regenerációval összefüggésben.
Ezek nagy valószínűséggel nyilvánosságra sem kerülő ügyek voltak, nem is értem, hogy egy ilyen nagy visszhangot keltő esetben miért nem frissítik a lehető leghamarabb az összes érintett autót. Blama.
-
TaaT
nagyúr
"2014. június 18.: A tízmilliárdos nap
A Kaliforniai Szövetségi Bíróság ezen a napon adott helyet annak a 79, összesen tízmilliárd dolláros keresetnek, melyet a GM termékek vásárlói szenvedtek el autóik értékvesztése miatt. A kereset nem csupán az érintett típusokra vonatkozik, hiszen egy ekkora botrány az egész autógyárra (és a többi termékükre) is rossz fényt vet. Az egyes típusok értékvesztése 500-2600 dollárra tehető."
Akkor már csak idő kérdése az egész.
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos ez a régebbiekre is él (youtube-on van fent egy videó róla majd megkeresem). Nem komoly terepre valóak ezek a megoldások a gyár ezt nem is tagadja. Az az inkorrekt, hogy egy preparált autót küldtek vissza a tesztre de a széria autókban ugyanúgy nem változtattak semmit, mondván a vevők 90-95%-nak jó így is. Pedig egy sima szoftver update sokat javítana a terepjáró képességén.
-
8th
addikt
Az oké, hogy marketing de ha már egyszer aláraknak egy awd hajtást az ne csak dísz legyen már. Annál még a golf mkII syncro primitív viszkokuplungos szarja is többet ér pedig az is egy igazi szutyok. Lejárt tükör jeges úton simán felvitt Budán a hegyre. Pedig az nem egy fejlett computer vezérelt haldex rendszer ott nem fékezgeti elektronika a kerekeket a jobb tapadás elérése végett.
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván nem offroadozásra van, a vevők 90%-a soha enm hagyja el vele az épített utat.
A bosszantó az ebben, hogy jó is lehetne ez a rendszer mert csak a szoftvere szar. Nézd meg az Outlandert, az nyerte a suv tesztet és abban sem különb a 4wd rendszer, csak egyszerűen normálisan megírták a vezérlési szoftvert hozzá.Declare: Igen 40%-ban az ővék. Ebből kifolyólag az enyémben is már a Toyotától kapott VVT rendszer üzemel és ugye ott a BRZ ami eleve közös fejlesztésként indult, ott már pl a befecskendező rendszer is a Toyota-tól van nem csak a változó szelepvezérlés.
mod:
gaborbol: Azt nem tudom de ezek alapján inkább engedd el ez az Ecotec dolgot.
-
Declare
őstag
Azert ne mondd mar, hogy nem örült blama egy 4 kerekes suv egy Honda-tol, ami igazabol csak ket kerekkel megy....nyilvan nem durva terepre veszik, de egy sikos aszfalton felmenni nem epp durva terep es pont azert veszik nagyon sokan, hogy telen is problemamentes legyen vezetni....es mindezt ugy, hogy mellette a rivalisok meg nyilvan mind hozzak ezt az elvarast.
-
Qru
MODERÁTOR
Legközelebb megnézem de nem hiszem, mert az enyémen nem téli gumi van. Már pedig aki hegyen lakik és 4wd cr-v-vel tolja kötve hiszem, hogy nyárival járna. Bár amilyen sóherek az emberek (lsd én
)...
mod:
zsoltee10:
Nincs benne rendes diffizár így az elpörgő keréken elmegy az összes nyomaték és a tapadó kerékre nem jut. Ugye a nem tapadó kerékre átvihető nyomaték 0 lesz amivel hiába osztasz-szorzasz ugyanúgy 0 lesz az eredmény.
A hagyományos nyitott diffi egyenlően osztja el a motor nyomatékát a két kerék közt. Ezzel nincs is baj, amíg mind ugyannyira tapad. Ha viszont az egyik kerék például tükörjégen áll, akkor az lényegében semennyi nyomatéktól máris kipörög. A másik, tapadó kerékre pedig pont ugyanennyi nyomaték jut: semennyi. Így nem mozdul az autó. Ezt a cr-v-ben az elektronika felügyeli de mivel szar a szoftvere nem képes kezelni egy ilyen szitut mikor az egyik keréken 0 lesz a tapadás.Nézd meg a TC nagy SUV tesztet, ugyan az a rendszer van a Dákó Dusterben is és mégis mennyivel jobban teljesít (tényleg nézd meg azt a videót). Csak a hardver nem elég, kell hozzá egy okos vezérlés/szoftver is vagy egy komolyabb 3 diffizáras rendszer. Persze annak is vannak hátrányai (gondozásigényes, plusz súly, növeli a fogyit, elég sok helyet foglal el és az esetek 99%-ban egy átlag autósnak elég az butább rendszer amit jó programozással elég ügyessé/okossá lehet tenni. Láttad vidit, a módosított szotfveres simán átment a teszten a hw meg azonos volt bennük. Nyilván a Honda csak ezért nem fog visszahívást indítani... MErt az óriási presztizs veszteség és a júzerek kb elhanyagolható %-ánál jelent ez gondot.
-
runner 125
nagyúr
Jah látom CR-V. Az összes CR-V generáció Haldex rendszeres, minden esetben az elsődlegesen hajtott kerekek az elsők, csak bizonyos kipörgés esetén kapcsol hátra, magyarán ha aszfaltozott helyen használod, az év 3%-ban fog hátra is erőt vinni.
Mind kopás, mind tapadás tekintetében előre kell tenni.
Eleve egy hátsó kicsúszást (ellen)kormányzással, gázelvétellel sokkal könnyebb korrigálni, mint egy első megcsúszást. -
EQMontoya
veterán
Én inkább előre tenném, de szerintem mindegy. Elég új és modern autó az, meg amúgy sem az a nagyon száguldozásra sarkalló karaktere van. Kétlem, hogy addig forszíroznád, hogy akár az eleje, akár a háta megcsúszik.
Elsőkerekes autók valóban meg tudnak csúszni a hátukkal, de itt hátul azért van kardánod, féltengelyed, diffid, tehát van benne súly is valamennyi.
Én a helyedben párban cserélném mindenképp, azzal nem játszanék. Esetleg pótkerékre tarsd meg, ami megmaradt.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest