- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
SzlobiG #151850 üzenetére
Nekem volt 1. gen mazda 6-om. A sarvedoket 10 eves koraban csinaltattam meg, akkor kapott egy alvazvedelmet is. Nemreg lattam az autot es nem tunt fel hogy rugyezne valahol pedig mar 14 eves.
(#151851) Dare2Live
Ezt a rozsdat te mindig megemlited, nem tudom hany mazdad volt, de en kozel sem talaltam ennyire tragikusnak a helyzetet a sajat automnal, pedig en Ausztriaban vettem es itt is hasznaltam.
A cikkben szerintem arnyalja a kepet hogy az usa piacra nagyobbreszt a 3-as szedant veszik, ami joval gyengebb minosegu mint a hatchback. (A szedan mexikoban keszul a hatchback pedig japanban.) -
Dare2Live
félisten
válasz
SzlobiG #151850 üzenetére
Láttam legújabb genes mazda 6ot rügyezni kb féléve.
és rákeresve se szebb a helyzet. [link]
3 rozsda miatti visszahívás 3éven belűl egyik pl "suspension separation caused by, that’s right, rust." az fasza.
vagy "On the mechanical (cable) type parking brake, the parking brake actuator shaft may rust"imo kerülni kell mazdát mint a prince motort...
-
-
Rhino666
addikt
válasz
SzlobiG #151619 üzenetére
Megkerdeztem hogy meg van-e az auto, terelo valaszt kaptam. Nem tudom mitevo legyek, mert nem utazok ennyit csak hogy kideritsem hogy letezik-e egyaltalan...
Ezert akartam megkerni valakit aki ralat a portajukra, hogy legalabb annyit deritsen ki nekem, hogy ott all-e ez a nyuves kocsi.
-
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #150040 üzenetére
Az egész úgy kezdődött, hogy jött az első gyerek és volt 2db 3 ajtós autó (kia pro ceed és G4) , de mondom, ha már 5 ajtó akkor legyen kombi, de ha már kombi és 1400 kg mondom kevés lesz az 1,4 szívó, de 1,6 szívó kombit meg se kia, se i30-ban nem találtam akkor, így maradt a crdi. A két márkához ragaszkodtam.
1997 óta benzinesem volt és bár halk és takarékos az 1.4 crdi, nem sikerült megkedvelnem a dieselt.
Előző 2 autó új volt, de ennél az i30-nál nem volt annyi pénz, hogy új legyen, így lett használt.
Azóta eltelt majdnem 9 hónap és rájöttem, hogy mostani felhasználásomra nem praktikus sem a kombi, sem a diesel. Az eddigi 5 literes átlag fogyasztás amúgy tényleg szupi, de évi 12k km megyek, a diesel hosszú távon (időben) nem lenne nekem kifizetődő.
~30 km-es körzetben kell ingáznom főleg országúton, de sokszor kell mennem tanyákra is.
Az i30 13 cm-es legalacsonyabb hasmagassága és 4,5 méteres hossza elégé megtudja keseríteni az életet, ha 1 sáv széles úton kell megfordulnom.
Az autót jelen pillanatban is úgy használjuk, hogy gyerek+ asszonyka hátul, jobb 1-re pakolunk, mert hátul van a babakocsi és azt folyton ki-be kell rakni, ezért az mellé nem praktikus pakolni. Na erre bőven jó egy 5 ajtós RIO, i20, vagy vitara is.1,4/1,6 MPI lenne a cél és jó sokáig megtartani, i20-ban sajnos csak az automatával van 4M+, ha 1.0 T-GDI lesz (3,7M) azt valszeg csak rövidebb ideig tartanám meg.
lenko: swift nem tetszik, volt a családban 3db, ölégvót -
akooos
veterán
válasz
SzlobiG #149781 üzenetére
Néztem már jó párat, valóban ritka a rozsda nélküli. Volt egy 2006-os, az teljesen makulátlan volt. Nem tudom, hogy meddig volt típusfelszereltség a rozsda
A motorja miért foshalom?
Milyen autót érdemes akkor venni? Nagy csomagtartó, dinamikus közlekedés, klíma és tempomat a lényeg. Jobban örülné valami erősebb szívóbenzinnek (ezért is jött szóba a 2.3-as Mazda6), de a dízeltől sem zárkózom el. B5.5-ös Passat lenne a legideálisabb, 131 lovas dízellel, de lehetetlen találni a 250 km-es környezetben normális állapotút vagy nem elszállt árút.
-
tabaga
tag
válasz
SzlobiG #149529 üzenetére
110 lovasban van DMS. 2005 nagyon határ, így a FAP-ot a motorkód fogja adni, a 9HY (110 lóerő) nincs. Azt nem tudom, hogy a 90 lőerősökkel ekkoriban mi a helyzet e téren, abban kettős tömegű lendkerék ha jól tudom végig nem volt. Kicsi segítséget adhat, hogy mire dobják az alkatrészkereskedő oldalak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
SzlobiG #148977 üzenetére
Persze, mindenkinek kell a 200 ló izmozni a lámpánál, pedig szerintem teljesen élhető autó városban és a környező településeken, biztos fürgébb, mint az 1.4 szívó golf, octavia és társai.
Nem ezzel kell az adriára menni... Én voltam 1,3 feliciával 2x, szóval tudom miről beszélek.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz
SzlobiG #148028 üzenetére
Pont, hogy szerintem ótvar rondák ezek a seatok .. olyan, mint ami akár nézhetne ki jól is, de direkt belenyúltak és elrontották itt-ott, nehogy mondjuk a golfnak nagyon konkurencia legyen (valószínűleg amúgy ez is a helyzet
). Az elgondolás jó lenne formailag, de valami itt az arányokkal vagy valamivel nem stimmel, összességében az egész valahogy szar... belül is.
Például ha az oldalán az az él egyenes lenne, mint mondjuk az octaviának, máris sokat dobna.
Meg valahogy a gömbölyded formák az erős élekkel nem férnek össze, mintha nem tudták volna eldönteni, most akkor melyik legyen. -
batai15
félisten
válasz
SzlobiG #143102 üzenetére
mibe fájt ?mondjuk suzuki után azt mondom hogy egyenlőre bőven elegendő nekem, szépen lehet 5.be vele ellőzgetni.
egyébként hogy tudom kímélni jobban ? városba 50nel olyan 1100fordulattal szépen csorog, még egész jól meg tud indulni olyan 200korul,vagy a ha vissza váltok 4be nem gond ? mondjuk 4el meg aza bajom hogy pikk pakk 60al megyek ha nem figyelek oda.
ez a kérdésem valoszinuleg vicces de mivel valoban a hosszu tavu használat a cel es mint tudjatok suzukim van ,az meg kifejezetten igényli a porgetest, inkabb meg kerdezem.
ugy tudom a dizelt nyugisan kell felpörgetni nem szabad pörgetni nagyon, mert a max nyomaték hamar meg erkezik ,v nem jól tudom ? -
batai15
félisten
válasz
SzlobiG #143078 üzenetére
értem ! Amúgy ma is mentem vele pályán , ahoz képest hogy 1.4 170ig szépen szedte a lábát, és nagyon egyben van... 170nél se fostam össze magam, mintha 90-el mentem volna.. nagyon baba vezetni, és nagyon jól húz is...
a váltó áttételezés hasonlít a suzukimhoz, de itt 5.ből is szépen elkezd húzni.
w333: köszönöm neked is! -
szőröscica
addikt
válasz
SzlobiG #143058 üzenetére
Fater szereti a sajatjat, 8 eve hajt egyet lassan. Ujonnan vette, a dpf osszefosta magat, illetve folyton kiegnek benne az izzok, es nemelyiket szopas cserelni. Mas baja nem volt. Szerintem korrekt az auto, a Mondeonal jobb minosegu, de azert nem olyan komfortos, mint egy premium.
-
Kornel
veterán
válasz
SzlobiG #143030 üzenetére
Amit én tudok a 8 gen accordokrol.
Hasonló tipushibai vannak, mint a civicnek, ez mar made in UK.
Kormánymű mar itt is loghat, és lógni is szokott.
Beltér ugyanolyan karcolodos es kopogos, mint a civicnel.
A 2.0 benzinnek nincs nagyon baja.
A 2.4 benzinnek a 8 gen-nek volt valami bugja, sok motort gariban cseréltek kompletten, mindezt úgy, hogy a 7 benne ugyanez a motor örök élet plusz egy nap. -
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #143021 üzenetére
Szerintem csak félnek a km-től, pedig lehet jobban jár az ember vele, mint egy 150e-t futottal.
Ennél valószínűleg már cseréltek kuplungot féket szilenteket, így még egy időre olcsóbb is lehet a fenntartása, de akit komolyan érdekel úgyis megnézi, ott kiderül...Az accord jónak tűnik, most még be lehet vállalni ennyi km-el, ha többnyire pályán futotta, az más kérdés, hogy beletekersz akár csak 80e-t. Majd 400e-el csak nagyon nyomott áron fog elmenni.
-
Mr X
veterán
válasz
SzlobiG #143003 üzenetére
Nyilván nekem sem félár, plusz a speciális dolgokat nem úszom meg, de segítség ez is. Plusz arra hajlandó vagyok, hogy megcsináljam a problémás területeket, csak azt nem szeretném, hogy ugyanazok a többszáz k-s hibák jöjjenek elő évente. Egyszeri ráköltés rendben, a folyamatos szopórollert nem szeretném.
Az autó magyarországi, nem neppertől van, banki árverésből került a jóbaráthoz. Szóval én elfogadom a kilométer valósságát.
-
batai15
félisten
válasz
SzlobiG #142917 üzenetére
köszi! nem is menni akarok minta bolond.a megbízható motor és a korrekt fogyasztás inkabb ami érdekel, és benzinesböl nem sok tudja. ( mar mint de pl az enyém,de újabb benzines nem eszik ennyit hanem többet,ujabb dizel meg igen drága )egyébként azon gondolkodom hogy arra a pugra amit linkeltem meg van a pénz, hogy el kellene menni meg nézni. vagy várjak hogy előbb a suzuki menjen el , és hagyjak e ki egy potencialis vételt.
-
válasz
SzlobiG #142650 üzenetére
meg a régen divatos streetracing matricát
esetleg egy jókis utólagos xenon szettet yangwing64739-től az ebayről 55 dollárért
ha meglátja a közlekedési felügyelet az országúton, egyszerre tizen szaladjanak az úttestre félreállítani
netalán a non plus ultra 12 dolláros kékszínű uv fényt az aljáraszerk: és egy baszott nagy mélyláda is kell majd amitől zöröghet a hátsó rendszámtábla a lámpánál
-
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
SzlobiG #141905 üzenetére
És az 1.4-es kis Ford diesel? A cégnél van egy ilyen, robotizált váltóval ráadásul... sok gond nincs vele, de azért nyomja ki az olajat, pedig volt tömítés csere. Egyedi eset vagy ez várható a többinél is?
No meg hogy bírják ezek a kis dieselek, hogy beindítóm és 5km múlva meg le? Be se melegszik, a benzines azért meg eléri az üzemi hőfokot.
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #141728 üzenetére
Fordítva. A Croma elég sikeres volt nyugatabbra, itthon nem forgalmazták, a 159-ből is viszonylag sok fogyott, de a fejlesztésbe ölt pénzt csak az az egy modell tudta visszatermelni, mert nem épült arra a platformra több modell, csak a 159 modellcsalád, a többi GM-mel közös típus elmaradt, mivel közben a Fiat GM házasságnak vége lett.
-
Integrale
veterán
válasz
SzlobiG #141705 üzenetére
Egyik fonokomnek volt ilyene Olaszorszagban, FL utani, szoval mar nevezheto szepnek, ezekkel a nagy lampakkal eleg esetlen. 1.9 MJet volt, szerintem azzal erdemes nezni ezt a modellt. 93-as Saabnal igenyesebb a beltere, viszont ne lepodj meg ha az ajton levo diszlec elall, mozog, leesik, elengedi a ragaszto.
Mehanikailag semmi extra, szog egyszeru, de nagy meretu csaladi auto, arra keszulj, hogy alkatresz ellatas nem lesz boseges, foleg kaszni elem.
Fonokom 800 euroert szamitatta be friss szervizzel (vezerles, futomu).
-
Nordik
őstag
válasz
SzlobiG #140744 üzenetére
KM nem sok benne? Tudom, hogy állapotot veszünk.
Mennyit nem lenne pofátlanság belőle alkudni egyébként?
A gondom az, hogy elhoznam ha tényleg jó, de először a B Corsat kellene eladni. Két kocsit nem tudom, hogy érdemes e tartani míg sikerül eladni. Szép és jó állapotban van garantált 98k KMel szóval abszolút jó vétel bárkinek csak nem tudom mennyire keresik őket
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
SzlobiG #140696 üzenetére
"Amúgy, ha nem kötöttél neten biztosítást amikor megvetted az autót elvileg el se hozhattad volna lábon, mivel nincs rá biztosítás kötve."
Ezt tudom, de már nem volt idő ezzel szórakozni, most akarom megkötni neten.
Amúgy az eredetvizsgához nem kell biztosítás még, most kérdeztem meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest