- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #168287 üzenetére
Nem gondoltam komolyan, azért is biggyesztettem a végére a
fejet.
(#168288) rongyi: A csomagtartót/jó pakolhatóságot leszámítva megfelelhet, de szerintem egy Jazz még jobban. És ezt nem csak azért írom, mert nekem az van és elfogult lennék (talán csak egy kicsit
), hanem mert majd' 2 évvel ezelőtt hasonló szempontokkal kerestem én is autót. A Swifttel indult a keresés, aztán végül Honda lett belőle. Időnként pályázok is vele, nem egy "takarítógép" az 1,4 i-DSI, de nem is én szoktam lenni a tápláléklánc legalján.
-
HKorn
veterán
válasz
Integrale #168133 üzenetére
Az lehet, hogy annyi, de én ezzel úgy vagyok, ha kereskedő egy olcsón megúszható hibát nem korrigál, pedig azzal elkerülhetne kötözködő kérdéseket, akkor az valószínűleg nem egy olcsón megúszható hiba...
Kb, mint a "jó a klíma amúgy csak egy feltöltés kell neki", aztán otthon meg kiderül hogy klímakompresszor szar.
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #167910 üzenetére
Ehhez képest nem is tűnik olyan rossznak a Jazz 12 mp-e, le is fogom szedni a “slow as f*ck” matricát.
-
Gabi 8906
senior tag
válasz
Integrale #167852 üzenetére
Telefonról írtam. És nem kicsit siettem +nem nagyon vagyok most olyan állapotban hogy ezeket figyelem a telon. Hogy mit dob be..
Simán olvasható volt, trágár szavak mellőzve, stb.
Első kocsim, szükség lenne rá ma is. De a turbó miatt nem használom. E-mailre mai napig nem válaszolt. Lehet muszáj leszek elvinni egy állapot felmérésére. (Beázás miatt legfőképp) Pedig nem drága autó, azt gondoltam meg oldom majd a kereskedővel. -
-
Gabi 8906
senior tag
válasz
Integrale #167779 üzenetére
Teloról írtam. Bocsánat a helyes írásért. Sajnos semmit nem hajlandó tenni mint anyagi pénz rá fordítás, (Alkatrészre) ezt a szerelője is meg mondta. Jogász ismerősöm sajnos nincs, nem tudok róla hogy lenne.
Valami hiba kódot nem kellene dobni a kocsinak ha nem jó a turbó? Mert érdekes módon akkor sem jelzett ki amikor össze omlott, és csak nagy nehezen tudtam vele elindulni sokadik próbálkozásra. (Eiger vagy milyen szelep volt akkor el tömődve. )
-
Gabi 8906
senior tag
válasz
Integrale #167770 üzenetére
Nem járt még aknán a kocsi. Nincs ismerősöm akinek lenne Sopronban. Eddig jóhiszeműen tekintettem a dologra hogy meg akarják oldani, csak idő igényes mert ez nem meggazdagszom rajta munka. De szerintem is valahol a műszer falnál alul vagy aljáról ázhat.
Szerk :
Valaki esetleg tudna nekem küldeni egy forma nyomtatványt privátban mit írjak bele a holnapi levélbe és milyen szerkezetű legyen?
Holnapra meg szerzem a cég email címét. -
válasz
Integrale #167572 üzenetére
(#167571) Pumma -neked is írom
egy percig sem állítottam, hogy vissza is fogja venni
csak azt mondom, hogy jogszabály szerint kötelessége
aki nem kényszeríti ki a saját jogait, azt természetesen terelgetik mint egy birkát...nekik is meg kell élni valamiből, maximálisan érthető ha ezt csinálják -
MPowerPH
félisten
válasz
Integrale #167293 üzenetére
Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett.
Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Integrale #167236 üzenetére
JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.
Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.
bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek.
S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Integrale #167123 üzenetére
Engem inkább ezek zavarnak: meg nézni, Opel-t, Volkswagen-el.
Pedig még az ékezet a legegyszerűbb a mobilon, csak picit hosszabb ideig kell nyomni a billenytyűt a rövid magánhangzónál, majd felengedni, amikor feljön a hosszú mh.
(#167125) Integrale: inkàbb ne hasznàlj èkezeteket, mint ilyen szèl àlltal elfùjt, magyar nyelvben eddig sosem lètezett, de mostmàr nèpahagyomànnyà vàlò akármiket ìrjon az ember, csak azèrt, mert ùj telefon vàsàrlàs utän lusta/nem kêpes beàllïtani a magyar billentyûzetet a telefonjàn/tabletjèn/vagy csak nem êrdekli.
-
theuprising
tag
válasz
Integrale #166761 üzenetére
Van, akinek nem ez az első, mert ennyi erővel egy W220-as S merci meg mindenben többet tud, de abban gondolom itt mindenki egyetért, hogy a szoporoller gyémántfokozatú támogatója az a kocsi, pedig értékben alig ér többet (ha egyáltalán ér), mint egy B5.5 Passat
Ár/érték volt a kérdés, Avensisben a kopó anyagok látványosan olcsóbbak, mint egy Passatban (lambdaszonda, fékbetétek, féktárcsák, olajok stb...). Néha ránézek pl UNIX-on, sokszor 2szeres szorzó van a Passat javára. 1 példa: fékbetétek Avensisre és Passatra, pl 2001/2002-es legyen mindkettő. Nem lövöm le a poént, akit érdekel keressen utána.
Besorolásnál amúgy pont az Avensist találtam fickósabbnak, de igaz, ahhoz meg kell ismerni a VVTi-t, és 5ezerig kergetve kell rúgni neki ahol átvált a VVTi, de ott tényleg menni is fog (VTEC Civic & Accord is ilyen, alacsonyan szidják is mert lomha, de ha felrúgod 5ezerig megindul mint a szemét).
Rugalmasságra, már ha az úttartásra célzol, ott tényleg jobbnak tartom a Passatot. -
Kickass
őstag
válasz
Integrale #166744 üzenetére
Az, egy jóbarát most fog egy cirka 8-900k pénzmagot locsolni a soseelnemromló 2.2ictdi accordra, lehet több lépcsőben, vezérlés csere + komplett kuplung kettőstömegűvel, kormánymű, munkadíj meg az apró.
És akkor még tényleg nem romlott el rajta semmi...De ugye ezekbe csak olaj kell meg szűrő....
-
#94529552
törölt tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #166391 üzenetére
na ezt pont nem
en ilyet talaltam kozben
TRANSMISSION
1st gear:
3,80:1
2nd gear:
2,24:1
3rd gear:
1,52:1
4th gear:
1,16:1
5th gear:
0,91:1
reverse gear:
3,55:1
final transmission:
3,94:1
RPM at 120 km/h:
3.600 rpmTRANSMISSION
1st gear:
3,80:1
2nd gear:
2,24:1
3rd gear:
1,52:1
4th gear:
1,16:1
5th gear:
0,97:1
6th gear:
0,86:1
reverse gear:
3,55:1
final transmission:
3,94:1
RPM at 120 km/h:
3.400 rpmez szerint a 6-sban az 5. rövidebb picit az 5-s 5.-énél, és van egy kicsivel hosszabb 6.-sa pluszban
-
fenergie84
addikt
válasz
Integrale #166316 üzenetére
Avensist Versot néztem és a negyedik gyerek miatt abban sem sok hely marad.
Previa már idős, igazából az AveV is.
Grad Voyager-t még nem néztem, azzal kapcsolatban nem tudom, h mennyire drága a fentartása.
Az EV2 nem tom mi
Sharan-t nem néztem, de rákeresek.focvis: Multivant néztem, nekem kicsit húzós, hogy egy normális darab 2004-es évjárattal kerül majd 4 millába, tudom, ez lehet csak az én hibám. A másik kettőt is néztem, nagyon kompromisszumos választások lennének részemről.
sagesz93: pár éve nézegettem őket, de akkor nem jöttek be, talán azt olvastam, hogy belül méretei ellenére szűkös...de ránézek megint.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Integrale #166280 üzenetére
Most olvasgatva ez 8v-s motor, akk nem modern, ellenben alul nyomatékos, szétforgatni meg nincs értelme
Hm...
A másik amiket néztünk még a Lancer, egész jó állapotúak vannak egész jó áron, csak cseppet retroFőleg a bele, a kombi meg picit halottas kocsi feeling....
Ellenben van 2,0 benzines belőle
-
rayoliviero
veterán
válasz
Integrale #166192 üzenetére
Fiat Bravo / Grande punto
Alfa 147
Suzuki SX4
Focus 2
Hyundai I30/Kia CeedEzek közül max az Alfa tetszik neki, plusz még az A3, 308 kicsit. Octavia sem, Leon belseje miatt nem, Golf sem.
Most Aurist használ, csak ebben már van 304 000 km, bár megbízhatóan működik. De akkor is szeretné már lecserélni. De igazából hiába rak hozz vagy fél milliót, nem sokkal jobb autót tud venni, ahogy elnézem. Vagy én látom rosszul?
-
-
-
-
w333
félisten
válasz
Integrale #165667 üzenetére
a leon több mint 100 kg-mal nehezebb.
Igen, viszont a Pug az 8 szelepes míg a Leon 16
Szerk.
Jah vagy a Golf 4 -re írod ? ott pontosan 52kg a különbség súlyra !
Szerk.2
A múltkor pont egy bácsival beszéltem akinek Golf 4 volt mindkét motorral, ő azt mondta hogy az 1.4 neki jobban megy, gyorsabb a gázreakció !
-
w333
félisten
válasz
Integrale #165664 üzenetére
Pedig tényleg makulátlan mindenhol a 306 sehol semmi korrózió
Egyáltalán nem olyan vészes ez a gyorsulás vagy a gyorsulási adatok vannak elírva (Golf 13s) és a Pug 306 sem vészes egyáltalán, szedi az a lábát elég jól
Ami jók ezekben a szívó 1.4 motorokban hogy szinte bármelyik sebességfokozatban ha odalépsz neki akkor elég szépen ugrik, ez városban nagyon jól jön !
Illetve pályán 5 -ik fokozatban 120-130km/ -nál pontosan olyan fordulatszámon vannak ahol a legnagyobb a nyomaték, így pl. kamiont vagy autót nagyon gyorsan meglehet előzni kb. 160km/h -ig jól húz utána fogy el az erő !
-
w333
félisten
válasz
Integrale #165661 üzenetére
Szerintem semmivel nem megy jobban a 306 mint a Leon, annyi hogy kicsit hangosabb és jobban érződik benne a sebesség !
De a 306 is nagyon jó kis autó, anyámnak lassan 1 éve megvan és hibátlan !
A Leon viszont csendesebb és azért jóval komfortosabb
Fogyasztásban szerintem kb. egyforma 7-8L között esznek ha nyomod ha nem !
Pályán mindkettővel lazán lehet tartani a 160Km/h -t , ott ahol csak lehet
Viszont ami meglepő hogy a 306 beltér sokkal nagyobb, hátul nagyobb a lábtér és olyan franciásan kényelmesebbek az ülések, cserébe a csomi kisebb !
(#165662) hobizoli
Hát őszintén én még nem láttam olyan Puntot ami nem rohad pedig autókozmetikában dolgozom, illetve anyámnak is azt akartam venni de amit megnéztünk az mind rohadt, így lett a 306 ami tényleg makulátlan
-
-v-
addikt
válasz
Integrale #165549 üzenetére
Itt 45-öt ír: 2005 1.9 jtdm 1535 kg vs 2010 1.9 jtdm 1490 kg
(driver nélkül .. érdekes, máshol azt beleszámolják 75 kilóval) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #165546 üzenetére
a 147-m is 1400kg, pedig az nem sedan, meg nem olyan szeles
itt 1525 kg a sedan 1.8 16v szivo fapad
extrákkal ez is 1600kg korul van -
-
akos727
senior tag
válasz
Integrale #165309 üzenetére
Ettől (,de amúgy az összes autós-motoros) csoporttól én is kivagyok. Mikor beirja valamelyik élettelen, hogy ma 5 Alfásból csak 3 integetett vissza, és ki van akadva, h mégis milyen "cartársak" ezek. Valaki árul Alfa Romeos tollat és anarchia tör ki, h úristen, kell!!! Majd rakja fel a szerencsétlen a képet, ahogy be van akasztva az alfás tol az ingének a zsebébe. Vagy amikor kirak egy képet egy olajszűrőről meg 5 liter olajról saying "mert megérdemli" vagy "kit kényeztetek ma" és az összes alfinak vagy alfonznak hívja a kocsiját. Közben megy az alkatrészekkel való fillérb***ás, kis túlzással bontóból veszik az izzókat és elengedhetetlen mondjuk a Bmw fikázása. De ha hnap valamiért venne e46 316-ot, akkor ahogy mondod, már az lenne a király és az alfa mekkora xar. Mellesleg imádom az Alfákat, de ég a pofám ezektől az arcoktól...
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest