- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirRasor
addikt
válasz
szabonagyur #221555 üzenetére
1.4T-s az, amihez az 5,5 liter volt írva.
Ez a Suzuki S-CROSS 1.4T, amit kinéztem. -
SirRasor
addikt
válasz
szabonagyur #221503 üzenetére
Igen, azt néztem, hogy a GL+ban van csak ülésfűtés és az kell.
1.4-es, GL+os alap fényezéssel jött ki pont 8M-ra.
Akkor +1 eddig a Suzukinak, amúgy is szerettem a régi és újabb swifteket.pető bá' de hát a linkelt opel 1-es, akkor miért mondta BigBlackDog, hogy nem sedan? Amúgy mind1, de most már érdekel
EDIT: bocs, nem néztem meg az összes képet, csak az elsőt. Az oldalsó képen már látszik, hogy nem sedan, én kérek elnézéstkisza25 köszi, opel kukázva.
-
válasz
szabonagyur #221503 üzenetére
17-ben 5,6-ért vettem a gl+ allgrip automata 1.4t scrosst. Régi szép idők... Ma ennyiért a kis városi esernyőpótlékokat sem szívesen adják oda újonnan...
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221448 üzenetére
Az ember sokat olvas, sokat utána jár, időnként nem enged a sztereotípiáknak de az igazi próba mindig 1-2 hónap (fél év ?) használat után derül ki amikor már birtokában van az autó egy ideje.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221445 üzenetére
Megbízható. Ami persze nem utolsó szempont. De kivenném az autó kategórából. Nekünk nagyon nem jött be. A rugózás, az úttartás, stabilitás, fék, kényelem. Ráadásul a karosszéria elemek itt is egy vagyon. Előtte Seat Leon II, Grande Punto volt. Már bánjuk mindkettőt.
Ha költeni kell pénzt autóra, akkor inkább lesz "autó formájú" autó.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221443 üzenetére
Többet Ignis nem lesz. Én beszéltem rá.
Lupo/Arosa, Polo/Ibiza/Fabia : ezeket is körbenézem. Melyikből nem ajánlott még a közelébe menni sem ? 1.2-es kizárt, az alapból.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #221372 üzenetére
Van még 1-2 vidéki iroda ahol még nem lehet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #221258 üzenetére
Igen, bennem is felmerült. Jöhetne a másik kedvenc, amiről anno lemaradtunk, a Volvo C30.
Ááh, ez a legvalószínűtlenebb.
-
válasz
szabonagyur #221258 üzenetére
jah, ez amúgy egy szintén logikus opció lehet, hogy a kettőt eladva venni egy haramdik, jobb verdát az ingázáshoz.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221190 üzenetére
Autópályán igen.
Nem rossz valóban. A-B edény, megbízható. És ezzel ki is merül autó mivolta. Persze ez a lényeg, de félek benne. Félek egy hirtelen sávváltástól egy szakadó esőben való autózástól, hirtelen fékezéstől, veseköveim kijöttek, az összes.
-
Yany
addikt
válasz
szabonagyur #221144 üzenetére
Bakker, 2 kattintás a nissan.hu-n. Nem dolgozom nekik, csak van egy ilyen autóm, azért szerintem akit érdekel egy ilyen akció, csak megtalálja már...
[link]Ha most csak a Qashqaiokról beszélünk, egy 7.5 millás alsó árért érdemes összevetni a konkurenciával, hogy mit lehet ennyiért venni. Aztán a számokon túl érdemes abba is belenézni (szigorúan személyesen!), hogy kívül milyen/mekkora, belül milyen minőségű és korszerű és végül, hogy műszakilag mennyire korrekt. Ahogy említettem, korábban én már leírtam a saját véleményem, de ahányan vagyunk, mások az igényeink, ízlésünk.
Speciel az egyik legnagyobb (de ez röhej) örömöm ebben az autóban a brutál e-Power után az az, hogy nem ült fel a "minden legyen a touchscreenen" trendre. De sokminden más is tetszik sokminden hátrány mellett. Én tuti megnézném ugyanennyiért a Skodákat, Suzukikat, de a Toyota pl. ezzel az akcióval kikerült a képből, mert a Corolla Cross, ami valódi versenytársa, az már drágább ennél, de nekem ugyanannyiért sem az kellett volna, csak a bevált megbízhatósága, az azért elvitathatatlan Toyota-dolog.
szerk: aztamindenit, de csorog a nyálam arra a Tekna+-ra. Sajnos Tekna volt a legmagasabb elérhető modell anno, amikor vettem... persze nem mintha bánnám, de akkor is már a Tekna+ volt a célkeresztben.
-
válasz
szabonagyur #221144 üzenetére
hát meg március végéig legyen forgalomba helyezve, oszt lehet, hogy az lehetetlen már a támogatásos verzióval stb. ugye most az van, hogy megveszed, aztán adod be a pályázatot és reménykedsz...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #221121 üzenetére
A GE-re gondol, a GK nem rohad a tanksapesznál.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #221088 üzenetére
Amit szabad Jupiternek...
-
prsq
aktív tag
válasz
szabonagyur #220923 üzenetére
Szerintem nem hosszú. Unalmas, mert felsorolás szintű, ezért monoton. Meg a központozás kicsit eklektikus.
(Aki ennyit nem képes elolvasni, és felfogni, azzal én nem is szívesen kötnék üzletet.) -
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #220923 üzenetére
Hát ez van ,le van írva benne minden ami szerintem fontos.
Tboy: Ja és még abból alkudna a paraszt -
SirRasor
addikt
válasz
szabonagyur #220568 üzenetére
Fogalmam sincs.
Jelenleg egy 2018-as 1.2-es (73 LE, ezzel életveszély előzni..) RENAULT CLIO Alizé-t tudunk heti rendszerességgel használni és az most még 5 főnek elmegy úgy, hogy hátul van egy ülésmagasító és egy gyerekülés, ami mellé egy felnőtt még kb. be tudja magát passzírozni
Viszont áprilisban jön a baba és a babahordozó már 100%, hogy nem fér be. Talán az ülésmagasítót kivehetnénk lassan (9 éves, ~145 cm magas a kislányom, nem tudom milyen jogszabály vonatkozik ide), de úgy is elég necces.
Ugyanakkor a Clio eléggé picike.Megéri akkor 4-5 milliót is elkölteni egy használt autóra?
Valamit találtam 6M környékén pár napja, de azok nem 0% THM-esek voltak. Asszem a legalapabb clio/dacia duster meg a suzuki swift van abban az ársávban mindenféle extra nélkül. -
mirci18
addikt
válasz
szabonagyur #219803 üzenetére
Amikor kempingezek vagy megyek anyós látogatóba nekem nagyon nagy haszon hogy plafonig pakolhatok nem csak az ajtóig.
Továbbá gyakorta cipelek bútort kisbicót egyebeket amikhez kell a magasság.De kinek mi az igénye.
Van akinek a platós terepjáró az alap.Nekem minden másra ott az utánfutó.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #219803 üzenetére
Aruszallitasra utanfuto vagy celjarmu a megoldas amugy is, nem a sokmillios csaladi auto lelakasa
-
mirci18
addikt
válasz
szabonagyur #219791 üzenetére
Aki vidéken él és használja az autót az előbb utóbb kombit vesz a használhatóság és praktikum miatt.
Nem valami szépek egy két kivételtől eltekintve de ha valaki szállítani akar vagy épp kempingezik mint mi nem kérdés mit választ.
A sedánnál mindíg hátrány lesz hogy felfelé nincs maximális pakolási lehetőség. -
válasz
szabonagyur #219799 üzenetére
Dehogy akarom lebeszélni!
Én spec nagyon szeretem a sedan-okat, csendesebb, mint az 5 ajtós, vagy az egyterű.
Meg szép, elegáns. (Megint szubjektív.)
Pont azt írtam, hogy igenis olyat kell venni, ami szép, hogy visszanézve a parkolóban az autóra megdobbanjon a ❤ és a 👁szerk.: A kérdezőnél asszonyi befolyás garantált, szóval szépet fognak választani
-
válasz
szabonagyur #219791 üzenetére
Nem priorítás, nem ezt írtam.
Előnyt és hátrányt vázoltam fel, semmi mást.
Mivel mindhárom féle autónk van, így a 20 év alatt felgyülemlett tapasztalatot osztottam meg.Egyébként városban viszonylag olcsóé' szállítják a portékát, de falura azért már kicsit más szok' lenni a tarifa. Ha meg veszek valamit, akkor figyelembe veszem, hogy mit veszek, és ahhoz igazítom a lehetőségeke.
A kandallót nem raktam volna be egyikbe sem, tekintve a 110kg tömeget.
De egy hűtőért nem hívok teherautót, bedobom a családi csapatszállítóba, oszt' jónapot.Én sem mondom, hogy problémás lenne kiszedni belőle valamit. Említettem, hogy ügyesen pakolok
Ha valakinek nagy puttonyú személyautó kell, akkor viva Ford Galaxy/Alhambra/Sharan, abból is az első kiadás. Na abba kerékkel együtt, állítva befér a felnőtt mountain-bike.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #219791 üzenetére
Jó múltkor is volt erről szó. Páran direkt kombit keresnek, mert hátha háztartási nagygépet kell venni, ikeázni, költözni, stb, és akkor előny. Megvolt mind, én már inkább fizetek érte, és nem szűkítem kombira a keresést.
Az már más kérdés hogy kombink lett, abból jött egy olyan, ami megérte. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #219791 üzenetére
Ezt én se értem. Milyen gyakran vesz az ember mosógépet? 5-10 évente? Nekem 5 ajtós kocsim van de eszembe sem jutna abba betenni egy mosógépet...
-
válasz
szabonagyur #219791 üzenetére
nálam mondjuk a bringa szállítás jellemzőbb, és azt sem lehet sedannal
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #219764 üzenetére
Így-így.
Egyszerűen nem éri meg eladni, mert sokkal magasabb a használati értéke mint a piaci.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #219754 üzenetére
Ez mondjuk igaz. Bár vigyázni nem annyira vigyázok rá, azért a mosást nem tolom már túl rég pl (sózás miatt baj). De igazából az a pár év ami még hátra van neki, azt megugorja már így is.
-
gg72
veterán
válasz
szabonagyur #219745 üzenetére
Okés, de akkor mit helyette, te mit ajánlanál?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #219750 üzenetére
2007-es a mi Jazzunk, 0 rozsda van rajta. Pedig télen inkább ezt használom mint a garázsdíszem tehát ez nincs megkímélve... Bármit vesz bármennyiért ebben a korosztályban mindenre költeni kell majd. Csodát ne várjunk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219745 üzenetére
Előre leszögezem, hogy nem eladó!
Ami még hátra van, az a hátsó ívek lakatolása (eddig mindig csak csiszolás-festés volt, jó lenne végérvényesen megszüntetni a rügyezést), 4 új gumi (tavasszal 6 évesek lesznek a CC+-ok) és egy szélvédő, amennyiben műszakin nem fogadnák el ezt. [kép]
Most januárban lett épp 18, de ez a legkevesebb ráköltést igénylő autónk a flottában.szerk.: A kompresszort már javították, mielőtt hozzám került, csak a ventinek van kerepelő hangja. Az is lehet, hogy csak valami hozzáér.
De ja, 2M-t már csak azért sem ér, mert törve is volt. Hiába csak külső elemek, és hiába lett szépen helyre hozva, attól még tény.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #219745 üzenetére
Ő azért túltolja a carcare-t, ami valóságban el is romlott és cserés lett az elég kevés dolog. Nyilván van sok letojt példány de ő kb a másik véglet. Sajnos az ilyen korú autóra már mindre költeni kell.
-
mirci18
addikt
válasz
szabonagyur #219723 üzenetére
#219723szabonagyur
Nem félek tőle inkább az a problémám csak hogy ha megszületik a harmadik gyerkőc tele az autó.
1-Tartok tőle hogy kevés lesz a hely nekik széltében. Egy 7 személyes autó azért szélesebb általában a Logantől kb 15-25 centivel.
2-Nem tud más beülni.Az óriás csomagtartót sajnálnám mert azt nagyon szeretem benne.
#219722tboldi
Köszönöm a cikket. Szomorú vagyok hogy itt tartunk.
Eleve riogattak a három hengeres motorokkal mikor megvettem az autóm a 0.9 TCE motorral.
De az a mérete ellenére sokkal stabilabb konstrukció.
Nálunk az 1.2-es motorra panaszkodnak.#219724mauimagic
Köszi a választ.Sejtettem. Ezért is ennyivel olcsóbbak a frissebb modellek is.
Alapvetően az idő nagy részében városon kívül megy munkahelyre.
De hosszú utazásokat tervezünk így jó lenne megtartani a Dacia kényelmét.
Annó a Suzuki Wagon r+-ból átülve a kényelem ég és föld. -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
szabonagyur #219706 üzenetére
Jogos, csak a kevésbé rutinos sofőrök általában stresszelnek pályán, ha esetleg kamiont kellene előzni, és hiába nyomják, nem indul meg az autó. (Nem friss jogsis, de nem vezetett rendszeresen)
Az állapot meg kb zsákbamacska ebben az ársávban és korban sajnos szerintem. Én is nemrég adtam el a huszonpáréves autómat, ami végig szervizelve volt, talán mondhatni kevés kilométerrel is, pont a héten láttam viszont a szerelőmnél, darabraira szedve, mert a frissen beletett 17ezer km után szétment a váltó meg a motor. -
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
szabonagyur #219689 üzenetére
Nekem is ez a véleményem.
eWro: igen, én is így vagyok vele, hogy 20+ éves kocsiknál nincsenek csodák, pláne, hogy a talán megbízhatóbb típusok alapból ki lettek zárva.
szebe: mutattam neki a Fabia-t, 4es Polot is, de valamiért nem akarja.tboldi: Ypsilont akartam ajánlani én is de 3-ajtós. A Musa nem jutott eszembe, abból próbálok keresni párat, köszi!
zgospel: sajna előfordul ez ha valaki laikus egy témában, de ennek ellenére erős elhatározással próbál előre menni. Itt most én érzem hibásnak magam, hogy felajánlottam, hogy segítek neki, mert amit ő szeretne, abban eddig nem tudtam megerősíteni, és amit én próbálok ajánlani neki, az meg neki nem fog tetszeni.
dj79: köszi, rákeresek! Eddig csak ketteseket láttam, de azok is hervadtak voltak karosszéria tekintetében.
Llew: nyilván az én szememben is kompromisszum az ilyen épphogy 80 LE-s autókkal a külföldi utazás. Szerintem C3 lesz a vége, ha talál egy olyat, ami nincs szétrohadva (kicsi esélyét látom sajnos a kínálat alapján), aztán el kell fogadni majd, hogy ordítani fog szegény kocsi a pályán.
molnarpeter: igen, ebben még reménykedek, hogy hátha tetszene neki az Ibiza. 206 tetszik neki, talán azok nem is rohadnak annyira.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219604 üzenetére
Érdekes ez a nagynak érzés, anyum az előző Ypsilon után a Jazz-t is nagynak érezte. Technikailag igaza van, de csupán 3,5 cm van a kettő között hosszban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #219589 üzenetére
Mennyire hosszú utakra lenne használva? Szvsz közepesen érzékeny a DPF.
Jobb elejét át kéne mérni alaposan, egyik átíráson le vannak csavarozva a lemezek róla - lehet elkapta a jég mondjuk, nem feltétlenül gáz. -
rhunseeker
tag
válasz
szabonagyur #219569 üzenetére
Régi, 2009-es SX4-re gondoltam
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219569 üzenetére
A csomagtartó literjeit tekintve inkább a régiről lehet szó. Annak ugyanúgy 270, mint a MiTónak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #219370 üzenetére
"Üzemanyagkeret" miatt valamennyire számíthat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219346 üzenetére
Mert időközben dupla befecsis lett (félreértés ne essék, maradt a szívócső-only, külön-külön minden szívószelepre jut egy), illetve a kipuf oldal is VVT-s.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #219283 üzenetére
Grande Punto csoportok elég jók. Golf 4-ről meg már tudok annyit, hogy ne nézzem ezeket soha, csak ha alkatrész kell
(valójában amelyik csoportban van ismerős, ott megy az unfollow+notifications off, nem akarok mindenki értesítéseiben állandóan felbukkanni)
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219278 üzenetére
Az valami utólagos lóf...ütty, 3-5k Ft tetszőleges kínai webshopból. De igen, van gyári szárnyam meg JDM LED-es hátsó lámpám is.
De eszem ágában sincs megválni a Hondától, a WagonR eladása mellett sokkal-sokkal több érv szól, hiába kapunk érte jóval kevesebb pénzt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219276 üzenetére
Nem nagyképűségből, de szerintem az enyém is van ilyen állapotban. Kivéve a vezetőülést, mert ugye a sérült lábam miatt csak 90°-kal balra fordulva tudok kiszállni, emiatt kibolyhosodott középen az ülőlap, de az ajtókárpitok pl. ennél szebbek.
Szóval ha be akarom árazni, 2M - két sérülés ténye - nagyobb km + gyári extrák = 1,8M?
-
válasz
szabonagyur #219238 üzenetére
A fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy pályán 130-cal ne 9-10 litert egyen, mint az 1.2 Jazz
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219125 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #219123 üzenetére
Így van, de azért a miénk sem annyira fényes már, mint hiszed. Hirtelen a használt piaci értékének nagy részét rá lehetne költeni, pedig semmi egetrengető (váltófelújítás, kuplung, fékek, rugók, hátsó lökhárító alatti merevítő).
-
chopin42
őstag
válasz
szabonagyur #219001 üzenetére
Igen, osztom, de azért mindent talán nem kell feladni, mert akkor tömegközlekedés is lehet alternatíva, olcsóbb is. Ott is kb mindent felad cserébe az ember.
Kinézet: a leharcoltság nem válogat szebb és csúnya autó közt. A csúnya mégis olcsóbb valamelyest. Szóval igen, nem árt, ha az ember a belbecst tartja szem előtt a külső előtt, de azért az sem, ha személyes preferenciák alapján jó ránézni a frissen mosott kocsira.
Pl a Renault Thalia egy pusztulat, pedig csak egy clio puttonnyal. Utóbbi mégis bejön, míg Thaliát sosem vennék.
Jazz pedig sajna felejtős, drága. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #218995 üzenetére
Yep. Én sem feltétlenül a megjelenésük miatt ajánlgatom az Ypsilonokat és a Musákat, az tökre szubjektív (bár abban talán egyetérthetünk mindannyian, hogy a Fiat megfelelőikhez - 2-es Punto és Idea - képest azért érződik az feljebb pozícionálás
), viszont sok vásárlónak a radar alatt maradnak, nincsenek felhájpolva, így adott mennyiségű pénzből esélyesebb jobb állapotút kifogni. Ezzel ellentétben a sokat emlegetett Jazz-ből még a présgép alól menekítetteket is gyakran 1M fölött hirdetik.
Meg nyilván van az ajánlásaimban némi elfogultság és szeretet is e típusok iránt, de kinek nem? Mindenki azt ajánlgatja másnak, amit ismer és kedvel.
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #218997 üzenetére
Majd miután lerohadt, a hölgy szemében az lesz a hibás, aki ajánlotta az autót.
-
válasz
szabonagyur #218995 üzenetére
De hölgynek lesz, ez egy fontos összetevője a vásárlásnak.
Vizuális vizsgán át kell mennie, különben... -
válasz
szabonagyur #218923 üzenetére
+1, ha csak bolt az 2*2km
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #218894 üzenetére
Az sajnos nem sikerült olyan jól. 6 literes fogyasztás alá sajnos nem könnyű bevinni, de az utódot meg 6 liter fölé lehetetlen. Meg ott van még a szériahibás nyelestengely csapágy, illetve ABS kocka is.
-
zgospel
őstag
válasz
szabonagyur #218764 üzenetére
Kaphatsz igen, de utána nem hibáztatod magas lóról az összes vásárlót, hogy hát de hülyék voltak amiért ott vettek almát, mert nem is ott kell venni
Ennyi erővel a Lidlben is ráfuthatsz ilyenre, érted...
A bizományos eladás sok helyen teljesen jól működik, benne van a cikkben is a jogi háttere, ha nem működne nem csinálnák. Vettem már én is bizományos autót, nem volt vele semmilyen kaland, pont ugyanúgy 0 gond volt vele, mint amikor ismerőstől vettem közvetlenül. Normális kereskedés bizományosba sem vesz be szart.
De a foglalózás sem egy újkeletű, ismeretlen dolog. Ezer másik kereskedésben gond nélkül működik.Volt itt egy ingatlanos példa, biztos emlékeztek még a Hermina Bau esetére. Annak az esetében is könnyű volt utólag okosnak lenni, meg hibáztatni mindenkit akit átvágtak, miközben egy komplett jogászbizottsággal a hátad mögött is nehéz lett volna előre kivédekezni a dolgot.
Valamiért nagyon dívik, hogy nem a csaló férgekre ugranak rá az emberek, hanem a károsultak hibáztatására fektetik a hangsúlyt. -
dellfanboy
őstag
válasz
szabonagyur #218764 üzenetére
Autó adás-vétel talán nem, de itt bizományba adod, megbízol valakiben, hogy majd helyetted ő eladja. Bizományba 100%, hogy nem adnék autót
en ugy tippelek 95%-nak fogalma sincs a bizomanyos auto eladasrol, hogy pontosan mit is jelent es kinek milyen kotelezettsegei vannak.
ugyanugy ahogy az emberek nagytobbsege azt se tudja mi a kulonbseg a foglalo, es az eloleg kozott..eredetvizsgat is elvileg az eladonak kene mellekelnie az auto eladasakor, asszem ezert is 60napig ervenyes. es akkor nemtortennenek olyanok, hogy nem tudjak nevreirni...
-
Sztenly
tag
válasz
szabonagyur #218737 üzenetére
Csak nem a fehér színű változat?
-
Sztenly
tag
válasz
szabonagyur #218733 üzenetére
A benzinsapkánál lakatoltattam 2-3éve. Ezt leszámítva külső szemrevételezéssel elég jó állapotban van. Sárvédők elfogadható szinten...stb
Az alját mostanában nem láttam. Az megérhet egy misét..
De sztem egy 6év még benne van a kaszniban ha nem nyúlok hozzá. -
válasz
szabonagyur #218585 üzenetére
en nem tudom, de felreertettem az uzit, megvettek elole, nem o vette meg
szal megis aktualis ankerdes.
-
ggeleven
őstag
válasz
szabonagyur #218483 üzenetére
Igen, most úgy érzem, hogy jól jönne egy fiatalabb, jobb és modernebb autó. De igen, valóban benne van a pakliban, hogy darázsfészekbe nyúlok és minden pénzem rámegy majd. Az is bennem van, hogy most még azért talán jó (nem béka segged alatti) áron el lehetne adni, de pár év múlva (2-3) ki tudja milyen lesz a helyzet. Csak azért nincs fix összeg, mert még mi sem tudjuk mi lenne a jobb és mennyit is akarunk költeni.
-
ggeleven
őstag
válasz
szabonagyur #218480 üzenetére
Pont ezért is van még mindig meg.
Viszont ha pár milliót hozzá tennék, akkor már lehet tudnék szintet lépni (újabb, kesevebb km, fejlettebb technológia).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #218476 üzenetére
Igen , abszolút jó konstrukció a cégnek. Bezzeg nálunk a múltkor kaptam egy olyan csere autót amiben 398 ezer km volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #218474 üzenetére
Van, írta, hogy évi 13k km a limit.
-
zolnagy
őstag
válasz
szabonagyur #218456 üzenetére
Így van. Csak használom ennyiért. Nincs maradványérték, vagy ilyesmi. Fizetem egy évig, használom. Ha nem tetszik, nem fizetem tovább, de autóm sincs.
Mondjuk vonzó, hogy mindig új autó van és nem kell agódni, mi romlik el. Ha elromlik, meg kapok másikat. De valahogy luxusnak érzem, főleg ilyen kis futásteljesítményre, mint amit írtam. Igaz, a lízingben se engednek több futást, az is maximálva van évi 13e-ben. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #218336 üzenetére
Azt gondolnám, az automata klímának azért illene annyira okosnak lennie ilyenkor, hogy nem keringet belül. Vagy tévedek?
És erre jön a válasz, hogy nem mindenkinek van, és akinek igen, az se automatán használja.
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #218283 üzenetére
Tudom, nem is neked irtam. Bár azt se tudom felfogni hogy mit jelent, megszokni az automatát? Fantom fájdalom a bal lábban v micsoda?
Máoktól is halottam már ezt és visszafele teljesen megértem de mi bonyolultság van egy automata váltóban amit meg kell szokni? Ígyis-úgyis jobb lábbal fékezel és jobb lábbal nyomod a gázt...
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #218256 üzenetére
Ez számomra csak roadstereknel es spoetautoknal lehet kifogas ugyh akkor én itt elengedtem
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #218252 üzenetére
Plusz fogyasztás egy dolog, megbízhatóság vitathatatlan. De felszereltség, nem sok 2010es kisautoban lesz digit klima, tempomat, tolatokamera, automatavalto, 4 elektromos ablak, kulcsnelkuli nyitás indítás..
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #218252 üzenetére
Jó 3000 az tényleg nagyon kevés, de én se megyek sokat(10 korul) mégis zavar a 8lityos fogyasztás, és nem is inkább a pénz hanem a nyűg h tankolni kell járni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #218252 üzenetére
Fiat 500C?
Azért sem mondok MiTót!Vaaaagy… (1 hónap híján 2010-es)
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #218240 üzenetére
Hidd el, egy átlag 2010es kisautónál egy 2007es Prius mindenben többet nyújt. 2.2-2.3ért már jót kapni, eddig említett tipusoknál fényévekkel megbizhatóbb, kevesebbet fogyaszt, több helyet nyújt.
-
#24845312
törölt tag
válasz
szabonagyur #218234 üzenetére
Mert az egy Clio, és nem több. A Megane már fölötte helyezkedik el (nem a méretre értem).
-
válasz
szabonagyur #218237 üzenetére
Corsa D 1.4?
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #218237 üzenetére
Ez pl sztem megér egy telefont: [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #218240 üzenetére
Ugyanaz Agilában? Csak hogy bővítsük a spektrumot.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #218237 üzenetére
Splash? Mindent tud kb, amit a Swift
-
szőröscica
addikt
válasz
szabonagyur #218234 üzenetére
Vezettem par autot mar eletemben, igaz foleg ujabbakat (ertsd 90 utan), de csak egy auto volt, amiben soforkent feltem, az a Fluence. Irtozatosan szar, tamolygo futomuve van.
-
válasz
szabonagyur #218234 üzenetére
a Renault Jettája, nafene! Vagy C-Elysee : ) ez a három elég hasonló niche-t töltött be adott gyártó palettáján
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #218228 üzenetére
Semennyire, az egy sedan megane. A clionál egyel nagyobb kategória.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #218228 üzenetére
Szó szerint egy nagy Clio
Jó motor, olcsó technika, amit ígér azt tudja szvsz.
-
Oslug
újonc
válasz
szabonagyur #218228 üzenetére
Taxisok használják gázzal, sok km van bennük. Valamit csak jelent.
-
válasz
szabonagyur #217519 üzenetére
Én is tapasztalom, de egyre inkább azt, hogy ha a megengedett +8%-kal megyek, akkor is meg a seggbekövetés.
És egyre kevésbé számít, hogy milyen autóval megyek...(szerk.: Ha Giulietta-val megyek, akkor méginkább; mondjuk szép segge van annak az autónak na....)
-
prsq
aktív tag
válasz
szabonagyur #217519 üzenetére
Vannak emberek, akiket kifejezetten provokál egy kisautó/régi Swift. Ha a megfelelő sebességet tartja, akkor is megelőzi bármi áron. Ne kérdezd, miért, én nem tudom.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #217514 üzenetére
Én már azt nem szeretem amikor 2,5
-
olajbogyo
aktív tag
válasz
szabonagyur #217501 üzenetére
Az új autókon meg 3,5 környékén van ez az érték. Mikor átvettem az toyotámat, és a gyárból kigördült kerekeit levették, mert a télit rakták fel nekem a szalonban, amit ők be is állítottak a megfelelő értékre. Majd jött ugye a nyár, és feltettem a gyári nyári kerekeket, mindjárt feltűnt, hogy pattogok mint a lószar az úton. Megnéztem a nyomást, és valamennyi kerekem 3,5 környékén volt! Leengedtem 2,3 környékére, mindjárt jobb volt. A kereskedő azt mondta, hogy a gyárakban 4 körülire fújják kötelezően a kerekeket, és a szalonokban állítják be a norm. értékeket. De, mivel én nekem áttették a téli kerekeket ez elmaradt.... Megkérdeztem többeket azóta, és mindenki ezt mondja, de tényleg nem tudom, hogy ez igaz e, de elfogadom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #217501 üzenetére
Nálunk meg minden 2,2-re fújnak.
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #217469 üzenetére
Igen, drágák a többi hasonló korú és méretű autóhoz képest.
-
KRoy19
őstag
válasz
szabonagyur #217454 üzenetére
Köszi. Azt honnan lehet tudni, hogy melyik rozsdásodó? Vagy zsákbamacska?
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #217323 üzenetére
Csak nem AssAssynn-re gondolsz?
A MiTo egész hamar meglett, dec. 2-án tört össze az Ypsilon, jan. 13-án (ráadásul péntek 😱) meg hoztuk haza az Alfát. De ja, az Ypsilont 4 hónap, a Jazz-t 6 hónap keresés előzte meg.
-
membrandj
nagyúr
válasz
szabonagyur #217151 üzenetére
Megnéztem, de nem nyűgözött le. Egy földútról indult a próbakör és nagyon zörgött. 4-5 M környékén el tudnám viselni, de 6-ért nekem ez nem oké. Kicsit az az érzésem, hogy annyira felkapott lett a vitara, mint a jazz és emiatt mindkettő túl van árazva 10-20%-al.
Qru : Köszi!
-
membrandj
nagyúr
válasz
szabonagyur #217144 üzenetére
Ez viszont nincs " kis" méretben. Octavia már sok lenne, Scala , kamiq pedig 1.5.
-
válasz
szabonagyur #216992 üzenetére
tudom, már olvastam.
az ársávba és a feltételeknek megfelelő autók viszont NEM VÉLETLENÜL vannak ott: vagy öregek (kizárva) vagy problémásak (Prince motor és társai) vagy nincs presztizsük (Dacia, kizárva)tehát az van hogy valami:
1) vagy megbízható, elfér 3 gyerek de drága (fenntartani is meg megvenni is) vagy
2) elfér 3 gyerekülés, nem drága de nem megbízható és sokat eszik vagy
3) elfér 3 gyerekülés, nem drága, megbízható de Daciaezek alapján a keret emelése, az igények csökkentése a megoldás, a csodavárás nem
és a problémát nem tartom égetőnek, ha eltelt már 7-8 hónap, de eddig is elfértek egy Corsa-ban....
-
imyourfriend
őstag
válasz
szabonagyur #216992 üzenetére
Egy olyan autó kell az illetőnek ami nem létezik, ne kelljen etetni a majmot legyen gázos és megveszi X forintért majd 1 év múlva 2X-et érjen..
-
válasz
szabonagyur #216989 üzenetére
tegnap hazafelé más témában hallgattam podcastot (amerikai foci) és ott jött elő a "moving the goalpost" problémája, hogy ha valaki (a podcastunkban Dak Prescott, a Cowboys irányítója) bizonyos feltételeknek megfelel ahhoz, hogy jó vagy elit irányító legyen, akkor jön valaki és talál más feltételt ami alapján mégsem - azaz mozgatja a kapufát.
és ekkor felröhögtem, mert ez az assassynn-saga jutott eszembeés arra is rájöttem, hogy a pénz, a feltételek és minden mást figyelembe véve létezik egyébként tökéletes autó, a Dacia Logan MCV
mivel gyakorlatilag egy kombi, így nincs nagy légellenállás, nincs nagy fogyasztás sem, a rönó eredetű 1,6 szopóbenzin egyszerű, mint a faék, hátul nincs különálló ülés, hanem gyakorlatilag egy pad van, ahova úgy rakod a gyerekülést ahogy akarod, és ha véletlenül a 7 személyest veszed akkor is csak kidobod a hátsó sorból az üléseket és az 5 fő mögé befér még 3 bringa egészben. létezik belőle gyárilag etanolos, és ha jól tudom még talán gyárilag gázos is. de ha valami ennyire egyszerű, akkor jön a "Daciát nem veszek"aggódik az értékvesztésen, ami minél olcsóbb az autó és minél öregebb, annál alacsonyabb lesz majd, de ezt nem fogadja el, olyan autó kell ami 10 éves de nem lesz értékvesztése
aggódik a fogyasztáson, mert az AKÁR 100 ezer forint is lehet egy évben, igaz, hogy havonta kell kiadni, de az nem számít
és amikor mindenen aggódtunk már, ami filléres tétel, akkor jönnek a "néztem én 4-5 millióért is autót, de az se jobb"
napersze. -
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #216989 üzenetére
Nem annyira lehetetlen, kapott egy csomó tippet, ahol a hátsó sor 3 (szinte) teljes értékű ülés.
A fogyasztást meg a gázos becsípődést nem értem, ekkora futásnál nem tényezők.
#216987 hdanesz
Megane 3-at vettünk két hónapja. Átírás (regisztráció, forgalmi, rendszám stb) + első kötelező kör (vezérlés, olajak, szűrők, gyertya) bőven 300k felett. Aztán majd kelleni fog téli szett, felni se ártana (16-os), arra számolok legalább 200k-t.
De ez egy ilyen bringa, ezekkel számolni kell. -
hdanesz
őstag
válasz
szabonagyur #216982 üzenetére
Én továbbra sem értem, hogy miért nincs keret meghatározva. Mert ugye nézeget másfél milliós autókat, de elmondása szerint 5-6 milliósakat is. Hiába van pénz rá, ha nem szeretne ennyit költeni rá, akkor minek nézegeti a drágábbakat is? Ha a keret le van szűkítve, akkor már könnyebb gondolkozni a többi paraméter alapján.
Valamint többen megírtuk már, hogy ha csak nem nagyon fiatal (1-2 éves, 20-30 ezret futott) autókról van szó....akkor kevés olyan autó lesz amire ne kellene majd költeni, akár több százezret is. Lehet rövid időn belül is. Egyszerűen így el van szállva most az autópiac, az alkatrészárak...a rezsióradíj minden.
Pár éves autók esetében is irreális elvárás patika állapotot remélni. Biztosan előfordul itt-ott ilyen autó....de hát kérem ezek használati tárgyak. Parkolókban rányithatnak, kőfelverődés...meghúzhatja bárki bárhol....bármilyen gondos a gazda. Minden használt autó rizikó és pénz költésével jár. Egy 10-15 éves autó esetében ez hatványozottan igaz.
Bele lehet nyúlni a tutiba és a lefosott kilométerkőbe is. A puding próbája az evés.Talán már leírtam, én amikor most legutóbb kerestem autót...először egészen 5 millióig nézelődtem. Aztán lementem 3-4 millió közé és azt vettem észre, hogy nincs ugrásszerű különbség egy 3.7 milliós és egy 4.8 milliós autó közt. Végül vehettem volna egy Mazda 6-ost 3.6-ért.....vagy ott volt az Accord 2.15-ért. Az utóbbi mellett döntöttem. Mert hiába idősebb mint a Mazda, a szemem előtt az lebegett, hogy csak ott van az 1.45 milliós különbség. Az Accord-ra nem kellett azonnal gumit vennem, mert alig használt Barum gumikon gurult. Ez már egy plusz pont volt szintén.
Azóta költöttem rá átírással/biztosítással 230 ezer ft-ot. Így is 2.4 millió körül járok végösszegben. A Mazdával 3,7 fölött lettem volna az átírás/biztosítás kombóval...és még ott volt a négy új gumi ára. Ha nem is fullos, de valami középszintű gumit veszek, szereléssel együtt 160-180 ezer ft legalább.
Vehettem volna 5 milliós autót is, mert belefért volna pénzügyileg. De megelégedtem a jóval olcsóbbal, a fent említett okok miatt. Nem érzem, hogy kompromisszumot kötöttem volna. 100%-osan passzoló autót szerintem lehetetlen találni. Olyan ez kicsit mint a párkapcsolat/házasság. Nincs olyan nő akivel 100%-ban passzol az ember fia.
Nekem is a döntést meghozni volt nehéz, hogy akkor jó....öregebb lesz, de lesz tartalék javításra bőven és még akkor is olcsóbban jövök ki. (Most már ismét az autókról beszélek, nem az asszonyról.
) A haverokat/rokonokat már őrületbe kergettem, annyit agyaltam meg keresgéltem, számolgattam, méricskéltem. Már én untam magamat.
A korábbi vásárlásaim alkalmával minden esetben találtam 2-3 hét alatt számomra megfelelő autót, de az még a 'régi' szép időkben volt. Covid és háború meg minden nyomor előtt. Most kevés az autó alapban , a jó autó pedig még kevesebb. Rohadt nehéz mostanság jó autót venni használtan, még drágábban is. Megértem valamilyen szempontból a kolléga helyzetét.
Amikor végül megvettem az Accord-ot, egy akkora kő gördült le a vállamról mint a Mount Everest. Megkönnyebbültem és a haverok/rokonok is.
Rájöttem, hogy ha meg kell b*#&@ódni akkor...meg kell b&#>ódni. Lesz ami lesz, a jövőbe úgysem látok.... és döntöttem. Az utolsó körre már csak az a két kiszemelt autó maradt. Szépen kell szortírozni, szűkíteni a kört.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #216982 üzenetére
Volt szo 4-5M-rol is , azt szepen kette lehet osztani pl villanysmartra es berlingora
-
válasz
szabonagyur #216978 üzenetére
+ Vismajor01: teljesen igazatok van, node meg fogjátok kapni AssAssynn-tól hogy negatívok vagytok és nem azonosultok eléggé az ő problémakörével
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216941 üzenetére
"Akkor vegyél valamit, aztán bírja ameddig bírja."
Tekintve, hogy milyen évjárat és árkategóriában kezdtem el a nézelődést, ez volt az alap koncepcióm. Persze nyilván nem mindegy, hogy 1, vagy 5 évig bírja még. Azért ezt is el lehet fogadni szerintem.Az amortizációt ne keverjük most ide. Ott egyébként pont az volt a lényeg, hogy egy olcsóbbal nem bukok szinte semennyit, még egy jóval újabb példányon igen. De most itt nem ez a fő kérdés. Persze az amortizáció az egy ténykérdés, és igaz, és nem elhanyagolható, de most nem erről volt szó. Azt nem írtam, hogy "én nem bukhatok", mert mindegyikkel bukni fogok.
Az eladásnál majd pedig, ha egyszer oda jutok, pont ott leszek, mint a mostani eladók. Ha kérdezik egyébként el fogom mondani mire használtam, de nem látom, hogy bármelyik hirdetésben ez lenne részletezve, úgyhogy nem gondolom, hogy most már így látatlanba rosszabb eladó lennék majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bluering Libra irodai forgószék
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Apple Watch SE 40mm 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest